Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 11:16 
 
Hardtraxxer

Laatst The End of the F***ing World gekeken, erg vermakelijke serie die je even op een zondagmiddag kan kijken (1 seizoen, 8 afleveringen, ±20 min/aflevering) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Tomyio schreef:
Net begonnen met breaking bad :D .
Eigenlijk een schande dat ik dit niet eerder heb gekeken xd


Ik ga hem ook nog eens voor de 2e keer kijken.

Binnenkort nieuwe afleveringen van the 100!


Eind april is binnenkort? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Tomyio schreef:
Net begonnen met breaking bad :D .
Eigenlijk een schande dat ik dit niet eerder heb gekeken xd


Ik ga hem ook nog eens voor de 2e keer kijken.

Binnenkort nieuwe afleveringen van the 100!


Ben nu bij seizoen twee, en vind t helemaal niet saai eigenlijk.
The 100 is echt een top serie :D
Dat einde van t laatste seizoen zet je echt aan t denken aan wat er gaat gebeuren.
Als het goed is komen er ook nieuwe afleveringen van Shooter, serie die ook erg vet is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 03:00 
 
Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Hard4Us schreef:
Tomyio schreef:
Net begonnen met breaking bad :D .
Eigenlijk een schande dat ik dit niet eerder heb gekeken xd


Ik ga hem ook nog eens voor de 2e keer kijken.

Binnenkort nieuwe afleveringen van the 100!


Eind april is binnenkort? xd


Zag laatst een countdown van 54 dagen, maar goed, voordat het in Nederland online is én alles er op staat zitten we zo rond mei, ik kijk namelijk nooit afleveringen en dat k dan n week moet wachten.

Dan kan ik goed de hele week bezig zijn met wat er zou kunnen gebeuren. Vroeger wel eens met TWD op Fox gedaan, vreselijk was dat xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Cosmos krijgt een vervolg in 2019 :love:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Baas, wilde het sws nog eens herkijken want vind het zonde dat ik bepaalde dingen ben vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man wat heb ik dat vaak gekeken snachts als ik lekker stoned was xd. Mooi programma
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al even bezig met Ray Donovan. Heerlijke serie met een sterke verhaallijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.

Vond er niet zoveel aan eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:17 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Hekzitter schreef:
Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.

Vond er niet zoveel aan eigenlijk...


Ik vond hem wel heel erg leuk. Aanrader :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 22:53 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.


Ben nu bij de eenaarlaatste aflevering, vindt hem opzich best leuk om zo ff tussendoor te kijken. Benieuwd naar het eind.

Hierna aan Designated Survivor beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hekzitter schreef:
Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.


Ben nu bij de eenaarlaatste aflevering, vindt hem opzich best leuk om zo ff tussendoor te kijken. Benieuwd naar het eind.

Hierna aan Designated Survivor beginnen.


Vind Designated Survivor best leuk. Wel uniek concept ook, en verder vind ik de afleveringen beetje House achting. Elke aflevering met zijn probleem, en dan doorlopende verhaallijnen omtrent de personages.

Van de week The end of the F**cking world eens checken, hoor er veel goede verhalen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Hekzitter schreef:
Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.

Vond er niet zoveel aan eigenlijk...

Vond het ook niet heel bijzonder, wel leuk maar niet meer dan dat. Gelukkig ben je er snel doorheen, het had net zo goed een film kunnen zijn eigenlijk.

Ben zelf net klaar met The Punisher en vond hem boven verwachting goed. Dacht van te voren dat het een beetje zo'n cliché bad ass actie serie was, maar het stak eigenlijk best goed in elkaar. Tuurlijk zat er ook meer dan genoeg bad ass actie in, maar dat was ook wel weer eens een keer leuk.

Oh en ben ook weer een soort van begonnen met It's Always Sunny In Philadelphia, niet bingewatchen maar gewoon steeds 3 of 4 afleveringen voor het slapen. Gvd wat blijft dat toch geniaal en ook underrated in Nederland. Die personages zijn zo fantastisch allemaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Begonnen met S4 van Peaky Blinders, wat de fuck. Beste begin van de 4 seizoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

End of The Fucking World ook op een middagje bekeken, leuke serie voor tussendoor! Nu bijna klaar met S3 van Peaky Blinders. Vond de eerste helft van S3 niet echt heel bijzonder, maar begint weer steeds vetter te worden (ben bij aflevering 5 nu). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eigenlijk voor het eerst pas alle afleveringen van GoT herzien met mijn vriendin. Wat doen ze al veel aan foreshadowing in het begin! Als je het nog niet hebt gedaan kan ik het echt aanraden. Misschien vond ik het nu wel leuker nog als de eerste keer dat ik het keek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
eigenlijk voor het eerst pas alle afleveringen van GoT herzien met mijn vriendin. Wat doen ze al veel aan foreshadowing in het begin! Als je het nog niet hebt gedaan kan ik het echt aanraden. Misschien vond ik het nu wel leuker nog als de eerste keer dat ik het keek.

Klopt idd! Heb ook alles voor seizoen 7 terug gekeken en heel veel van wat in het laatste seizoen is 'uitgekomen' werd op het begin al veelvuldig besproken, maar dan valt het je niet zo veel op. Vaak ook van die gesprekken waarvan je denkt het zal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Mirror ook weer klaar. Wat een ziek seizoen :love:
Komt dicht in de buurt van seizoen 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Begonnen met S4 van Peaky Blinders, wat de fuck. Beste begin van de 4 seizoenen.


Heel sick inderdaad, ook net klaar met de eerste aflevering. Steengoed! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd Pommer! Ben stiekem ook wel blij dat ik zo lang gewacht heb. M'n zusje kijkt het inmiddels nu voor de 7'e keer ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog mensen die wachten op het tweede seizoen van Westworld? Veel mensen hebben deze volgens mij over het hoofd gezien, onwijs goede serie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Nog mensen die wachten op het tweede seizoen van Westworld? Veel mensen hebben deze volgens mij over het hoofd gezien, onwijs goede serie :drool:


Jaa ik wacht hier ook op! Kijk op dit moment seizoen 1 opnieuw samen met m'n vriendin, die heeft m nog niet gezien, maar vind m ook al super vet!
Als t goed is komt seizoen 2 in de lente van dit jaar uit. Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 13:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
MeneerEend schreef:
Nog mensen die wachten op het tweede seizoen van Westworld? Veel mensen hebben deze volgens mij over het hoofd gezien, onwijs goede serie :drool:


Ik krijg mijn vrienden steeds maar niet zover om Westworld te gaan kijken. Geweldige serie idd! Voordat seizoen 2 uitkomt sowieso even seizoen 1 terugkijken ^^

Hier hetzelfde, totdat er uiteindelijk toch 2 waren die door mijn gezeur zijn gaan kijken. Nu zijn ze me eeuwig dankbaar :P

Moet dat 2e seizoen ook niet bijna uitkomen inmiddels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
MeneerEend schreef:
Nog mensen die wachten op het tweede seizoen van Westworld? Veel mensen hebben deze volgens mij over het hoofd gezien, onwijs goede serie :drool:


Ik krijg mijn vrienden steeds maar niet zover om Westworld te gaan kijken. Geweldige serie idd! Voordat seizoen 2 uitkomt sowieso even seizoen 1 terugkijken ^^


Dat is wel nodig. Heel vette serie, maar vond het ook behoorlijk complex :$
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic