Eindelijk begonnen met het 2de seizoen van Stranger Things.
Laatste seizoen ook uitgekeken van Peaky Blinders.
Laatste aflevering was echt machtig mooi. Beste seizoen tot nu toe.
Mee eens. Eerste en laatste aflevering waren fenomenaalBroken Balance wrote:Laatste seizoen ook uitgekeken van Peaky Blinders.
Laatste aflevering was echt machtig mooi. Beste seizoen tot nu toe.
Van de week ook aan begonnen. Nog twee te gaan. Vind hem echt geweldig. Helemaal mijn dingExterkate wrote:The End of the Fxxxing World, geweldig die droge/sarcastische humor met een donker randje
Was erg gaaf, ik vond hem beter dan 1.sennid wrote:Eindelijk begonnen met het 2de seizoen van Stranger Things.
Vandaag ook maar gekeken, maar snap ook niet waarom iedereen dit zo geweldig vind..Solis wrote:Vond er niet zoveel aan eigenlijk...Hekzitter wrote:Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.
Momenten? Die hele serie is 1 grote WTFsennid wrote:Zit nu Big Mouth te kijken. Zitten wel aardig wtf momenten in
Kreeg ineens de trailer te zien na een film bij Netflix en het was direct 'Zien!'.Hekzitter wrote:Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.
Bijzonder chille nachtshift. Heel die reeks maar meteen uitgekeken.Koen wrote:Vandaag ook maar gekeken, maar snap ook niet waarom iedereen dit zo geweldig vind..Solis wrote:Vond er niet zoveel aan eigenlijk...Hekzitter wrote:Afgelopen week 'the end of the fucking world' gekeken op Netflix. Super gave serie over een jongen die een psychopaat denkt te zijn.
Veel plezier, ik heb vandaag de laatste aflevering van seizoen 5 gekeken (laatste seizoen).kegel77w wrote:Was erg gaaf, ik vond hem beter dan 1.sennid wrote:Eindelijk begonnen met het 2de seizoen van Stranger Things.
Net zelf Shooter seizoen 2 gekeken. Ik vond het maar een raar einde hebben en dus even opgezocht, hoofdpersoon had een gebroken been opgelopen. Seizoen met 2 afleveringen ingekort. Nu EINDELIJK maar eens beginnen aan Breaking Bad
Ik ben helemaal bij met Dragon Ball SuperErikZ wrote:Zit midden in Dragon Ball SuperNet klaar met de Black Saga, zelfs na zoveel jaar vind ik het nog steeds vet onder ander door de humor (Japans over Engels
)