Graag gedaanFluxion wrote:Ik wil je nog even bedanken voor het verrijken van mijn leven.klapstoel wrote:The Eric Andre Showheerlijk domme humor en meest geniale interviews
![]()
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net 3 afleveringen gezien van Peaky Blinders S4. Vind het alweer een stuk vetter dan seizoen 3, maar er zijn 2 dingen die me wel negatief opvallen [spoilers]:
Spoiler
Polly is op het begin helemaal koekwaus en doorgedraaid, maar dat is van het ene op het andere moment opeens helemaal verdwenen? Beetje vreemd. Tuurlijk zijn er de omstandigheden, maar dat ze nu weer rondloopt als de oude vind ik niet helemaal kloppen. Misschien blijkt later in het seizoen dat het niet zo is maar voor nu valt het me op
Punt 2: Heel leuk die rol van Adrien Brody maar jezus, het lijkt wel alsof ik naar een slechte imitatie van The Godfather aan het kijken ben. Letterlijk in alles wat ie doet en hoe ie spreekt is het een kopie van Marlon Brando/ Vito Corleone uit de film. Vind het gewoon een beetje awkward zelfs.
Oh en wtf momentje @ Littlefinger
Punt 2: Heel leuk die rol van Adrien Brody maar jezus, het lijkt wel alsof ik naar een slechte imitatie van The Godfather aan het kijken ben. Letterlijk in alles wat ie doet en hoe ie spreekt is het een kopie van Marlon Brando/ Vito Corleone uit de film. Vind het gewoon een beetje awkward zelfs.
Oh en wtf momentje @ Littlefinger
Nu net bij seizoen 2 van Peaky Blinders, aflevering 5 en 6 waren echt moeilijk vet van S1
Wat een steengoed seizoen van The Walking Dead (tot nu toe) zeg!
Ben benieuwd naar de tweede helft!
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 13 hours ago
Dark, wat een goede serie zeg 
Vind je?Solis wrote:Wat een steengoed seizoen van The Walking Dead (tot nu toe) zeg!Ben benieuwd naar de tweede helft!
Net klaar met het eerste seizoen van Peaky Blinders, straks beginnen aan het tweede seizoen. Hele gave serie zeg! 
Nu net bij seizoen 2 episode 4.
Idd geweldige serie en vooral het acteerwerk van Cillian Murphy, Helen McCroy en Paul Anderson is echt geweldig. Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.
Idd geweldige serie en vooral het acteerwerk van Cillian Murphy, Helen McCroy en Paul Anderson is echt geweldig. Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.
En Batman Begins, The Dark Knight, Dunkirk.Broken Balance wrote:Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.
Cillian MurphyJeftaElachouri wrote:En Batman Begins, The Dark Knight, Dunkirk.Broken Balance wrote:Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.
http://imdb.com/rg/an_share/name/name/nm0614165/
He bedankt dat je dit nog even post nadat ik er al was achter gekomen en de beste man zelfs noem.Nuracore wrote:Cillian MurphyJeftaElachouri wrote:En Batman Begins, The Dark Knight, Dunkirk.Broken Balance wrote:Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.
http://imdb.com/rg/an_share/name/name/nm0614165/
Doelde meer op de halve biografie die genoemd werd waar hij allemaal in is geweest haha niet op jou 
Rustig aan jij
Rustig aan jij
Was een vet seizoen maar vond een aantal dingen wel een beetje makkelijk. Bijvoorbeeld:
En ook deze eerder benoemde dingen vielen me op:
Maar goed, heb me er op dat laatste punt na niet echt aan gestoord ofzo. Verder gewoon een spanned seizoen met mooie momenten, en idd het acteerwerk van Cilian Murphy en Paul Anderson is echt fantastisch
Spoiler
Luca krijgt al heel vroeg de kans om Tommy te vermoorden maar wil hem tot het laatst bewaren. Oké prima, maar wanneer verandert ie dan opeens van gedachten en gaat ie die deal met Polly aan, en op het einde neemt ie zelfs genoegen met het overnemen van Tommy's zaken ipv alles en iedereen te vermoorden...
Oh en dat paardenvrouwtje (ben dr naam ff kwijt) had verder ook weinig toegevoegde waarde toch? Als ze nou nog vermoord of verwond of weet ik wat zou worden had het een ander verhaal geweest, maar op de seks na was ze eigenlijk vrij overbodig.
Oh en dat paardenvrouwtje (ben dr naam ff kwijt) had verder ook weinig toegevoegde waarde toch? Als ze nou nog vermoord of verwond of weet ik wat zou worden had het een ander verhaal geweest, maar op de seks na was ze eigenlijk vrij overbodig.
En ook deze eerder benoemde dingen vielen me op:
Spoiler
Polly is op het begin helemaal koekwaus en doorgedraaid, maar dat is van het ene op het andere moment opeens helemaal verdwenen? Beetje vreemd. Tuurlijk zijn er de omstandigheden, maar dat ze nu weer rondloopt als de oude vind ik niet helemaal kloppen.
Heel leuk die rol van Adrien Brody maar jezus, het lijkt wel alsof ik naar een slechte imitatie van The Godfather aan het kijken ben. Letterlijk in alles wat ie doet en hoe ie spreekt is het een kopie van Marlon Brando/ Vito Corleone uit de film. Vind het gewoon een beetje awkward zelfs.
Heel leuk die rol van Adrien Brody maar jezus, het lijkt wel alsof ik naar een slechte imitatie van The Godfather aan het kijken ben. Letterlijk in alles wat ie doet en hoe ie spreekt is het een kopie van Marlon Brando/ Vito Corleone uit de film. Vind het gewoon een beetje awkward zelfs.
Maar goed, heb me er op dat laatste punt na niet echt aan gestoord ofzo. Verder gewoon een spanned seizoen met mooie momenten, en idd het acteerwerk van Cilian Murphy en Paul Anderson is echt fantastisch
Iemand Mad Men gezien? Aanrader als serie?
Afgelopen paar dagen nieuwste seizoen van Peaky Blinders gekeken, vooral door de setting blijft het één van me favoriete series
Nu begonnen aan Black Mirror en per ongeluk aflevering 1 van seizoen 4 gekeken ipv seizoen 1
kijkt wel erg lekker weg though
.
Nu begonnen aan Black Mirror en per ongeluk aflevering 1 van seizoen 4 gekeken ipv seizoen 1
Het zijn allemaal losstaande afleveringen.Franky wrote: Nu begonnen aan Black Mirror en per ongeluk aflevering 1 van seizoen 4 gekeken ipv seizoen 1kijkt wel erg lekker weg though
.
Erg sterk seizoen weer ja. Snapte alleen de 5e aflevering niet. Die vond ik meteen de minste.Exterkate wrote:Nieuwe seizoen van Black Mirror af. Gruwelijk vet weer. Vooral die laatste is behoorlijk fucked up
Kan iemand me vertellen wat voor serie Black Mirror precies is? Heeft elk seizoen een grote verhaallijn of staat elke aflevering centraal?
Elke aflevering staat volledig op zich. De enige overlapping is dat het ingaat op het effect dat technologie op de mens kan hebben. Dit gaat echter op compleet verschillende manieren.JeftaElachouri wrote:Kan iemand me vertellen wat voor serie Black Mirror precies is? Heeft elk seizoen een grote verhaallijn of staat elke aflevering centraal?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
En het missen van een grote overlappende verhaallijn laat mij bepaalde series niet kijken, maar deze serie is juist wél tof omdat het voelt als kortere films i.p.v. serie-afleveringen.
Begonnen aan seizoen 5 van Prison Break! Nu bij aflevering 5. Benieuwd hoe het afloopt, toch wel een van de beste series imo! 
Vorige week het seizoen van the Punisher in één dag gekeken, heerlijke serie met een toch wel verrassende laatste aflevering!
Net begonnen met breaking bad
.
Eigenlijk een schande dat ik dit niet eerder heb gekeken
Pff jaloers, je gaat momenten krijgen dat je het zo traag vindt dat je misschien wel wil stoppen MAAR WAT JE OOK DOET BLIJF KIJKEN!!!Tomyio wrote:Net begonnen met breaking bad.
(had dat zelf niet heel erg zo ervaren, maar bijna al m'n vrienden vonden het op een bepaald punt een beetje saai worden, maar achteraf allemaal blij dat ze het afgekeken hadden haha)
Haha had precies hetzelfde. Was ergens in seizoen 2 gestopt en duurde ruim een jaar voordat ik het weer oppakte. Helemaal geen spijt van gehad 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ik ga hem ook nog eens voor de 2e keer kijken.Tomyio wrote:Net begonnen met breaking bad.
Binnenkort nieuwe afleveringen van the 100!