Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
klapstoel schreef:
The Eric Andre Show :lol: heerlijk domme humor en meest geniale interviews

Ik wil je nog even bedanken voor het verrijken van mijn leven. :)



Graag gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 23:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net 3 afleveringen gezien van Peaky Blinders S4. Vind het alweer een stuk vetter dan seizoen 3, maar er zijn 2 dingen die me wel negatief opvallen [spoilers]: Polly is op het begin helemaal koekwaus en doorgedraaid, maar dat is van het ene op het andere moment opeens helemaal verdwenen? Beetje vreemd. Tuurlijk zijn er de omstandigheden, maar dat ze nu weer rondloopt als de oude vind ik niet helemaal kloppen. Misschien blijkt later in het seizoen dat het niet zo is maar voor nu valt het me op

Punt 2: Heel leuk die rol van Adrien Brody maar jezus, het lijkt wel alsof ik naar een slechte imitatie van The Godfather aan het kijken ben. Letterlijk in alles wat ie doet en hoe ie spreekt is het een kopie van Marlon Brando/ Vito Corleone uit de film. Vind het gewoon een beetje awkward zelfs.

Oh en wtf momentje @ Littlefinger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 09:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu net bij seizoen 2 van Peaky Blinders, aflevering 5 en 6 waren echt moeilijk vet van S1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 02:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een steengoed seizoen van The Walking Dead (tot nu toe) zeg! :woot: Ben benieuwd naar de tweede helft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 17:49 
 
Hardtraxxer

Dark, wat een goede serie zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Wat een steengoed seizoen van The Walking Dead (tot nu toe) zeg! :woot: Ben benieuwd naar de tweede helft!

Vind je? :huh: Ik ben na 3 afleveringen afgehaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net klaar met het eerste seizoen van Peaky Blinders, straks beginnen aan het tweede seizoen. Hele gave serie zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu net bij seizoen 2 episode 4.

Idd geweldige serie en vooral het acteerwerk van Cillian Murphy, Helen McCroy en Paul Anderson is echt geweldig. Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.

En Batman Begins, The Dark Knight, Dunkirk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Broken Balance schreef:
Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.

En Batman Begins, The Dark Knight, Dunkirk.

Cillian Murphy
http://imdb.com/rg/an_share/name/name/nm0614165/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 17:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JeftaElachouri schreef:
Broken Balance schreef:
Duurde even ook voordat ik eindelijk wist dat Cillian die vent uit Inception was.

En Batman Begins, The Dark Knight, Dunkirk.

Cillian Murphy
http://imdb.com/rg/an_share/name/name/nm0614165/


He bedankt dat je dit nog even post nadat ik er al was achter gekomen en de beste man zelfs noem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doelde meer op de halve biografie die genoemd werd waar hij allemaal in is geweest haha niet op jou :kiss2:

Rustig aan jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 19:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was een vet seizoen maar vond een aantal dingen wel een beetje makkelijk. Bijvoorbeeld:Luca krijgt al heel vroeg de kans om Tommy te vermoorden maar wil hem tot het laatst bewaren. Oké prima, maar wanneer verandert ie dan opeens van gedachten en gaat ie die deal met Polly aan, en op het einde neemt ie zelfs genoegen met het overnemen van Tommy's zaken ipv alles en iedereen te vermoorden...

Oh en dat paardenvrouwtje (ben dr naam ff kwijt) had verder ook weinig toegevoegde waarde toch? Als ze nou nog vermoord of verwond of weet ik wat zou worden had het een ander verhaal geweest, maar op de seks na was ze eigenlijk vrij overbodig.


En ook deze eerder benoemde dingen vielen me op:
Polly is op het begin helemaal koekwaus en doorgedraaid, maar dat is van het ene op het andere moment opeens helemaal verdwenen? Beetje vreemd. Tuurlijk zijn er de omstandigheden, maar dat ze nu weer rondloopt als de oude vind ik niet helemaal kloppen.

Heel leuk die rol van Adrien Brody maar jezus, het lijkt wel alsof ik naar een slechte imitatie van The Godfather aan het kijken ben. Letterlijk in alles wat ie doet en hoe ie spreekt is het een kopie van Marlon Brando/ Vito Corleone uit de film. Vind het gewoon een beetje awkward zelfs.


Maar goed, heb me er op dat laatste punt na niet echt aan gestoord ofzo. Verder gewoon een spanned seizoen met mooie momenten, en idd het acteerwerk van Cilian Murphy en Paul Anderson is echt fantastisch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand Mad Men gezien? Aanrader als serie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen paar dagen nieuwste seizoen van Peaky Blinders gekeken, vooral door de setting blijft het één van me favoriete series ^^

Nu begonnen aan Black Mirror en per ongeluk aflevering 1 van seizoen 4 gekeken ipv seizoen 1 :lol: kijkt wel erg lekker weg though -.- .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 01:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Nu begonnen aan Black Mirror en per ongeluk aflevering 1 van seizoen 4 gekeken ipv seizoen 1 :lol: kijkt wel erg lekker weg though -.- .

Het zijn allemaal losstaande afleveringen.

Exterkate schreef:
Nieuwe seizoen van Black Mirror af. Gruwelijk vet weer. Vooral die laatste is behoorlijk fucked up :worship:

Erg sterk seizoen weer ja. Snapte alleen de 5e aflevering niet. Die vond ik meteen de minste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan iemand me vertellen wat voor serie Black Mirror precies is? Heeft elk seizoen een grote verhaallijn of staat elke aflevering centraal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Kan iemand me vertellen wat voor serie Black Mirror precies is? Heeft elk seizoen een grote verhaallijn of staat elke aflevering centraal?


Elke aflevering staat volledig op zich. De enige overlapping is dat het ingaat op het effect dat technologie op de mens kan hebben. Dit gaat echter op compleet verschillende manieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

En het missen van een grote overlappende verhaallijn laat mij bepaalde series niet kijken, maar deze serie is juist wél tof omdat het voelt als kortere films i.p.v. serie-afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan seizoen 5 van Prison Break! Nu bij aflevering 5. Benieuwd hoe het afloopt, toch wel een van de beste series imo! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week het seizoen van the Punisher in één dag gekeken, heerlijke serie met een toch wel verrassende laatste aflevering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net begonnen met breaking bad :D .
Eigenlijk een schande dat ik dit niet eerder heb gekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Net begonnen met breaking bad :D .
Eigenlijk een schande dat ik dit niet eerder heb gekeken xd


Pff jaloers, je gaat momenten krijgen dat je het zo traag vindt dat je misschien wel wil stoppen MAAR WAT JE OOK DOET BLIJF KIJKEN!!!

(had dat zelf niet heel erg zo ervaren, maar bijna al m'n vrienden vonden het op een bepaald punt een beetje saai worden, maar achteraf allemaal blij dat ze het afgekeken hadden haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha had precies hetzelfde. Was ergens in seizoen 2 gestopt en duurde ruim een jaar voordat ik het weer oppakte. Helemaal geen spijt van gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 11:04 
 
Hardtraxx Elite

Tomyio schreef:
Net begonnen met breaking bad :D .
Eigenlijk een schande dat ik dit niet eerder heb gekeken xd


Ik ga hem ook nog eens voor de 2e keer kijken.

Binnenkort nieuwe afleveringen van the 100!
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic