Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Dusss, de Lord Of The Rings serie lijkt er toch echt te gaan komen. Wat vinden er ervan? Aan de ene kant vind ik als fanboy natuurlijk alles fantastisch wat met LOTR te maken heeft, maar aan de andere kant ben ik bang dat de serie compleet afbreuk gaat doen t.o.v. de films. Ik hoop iig dat ze weer echte mensen met kostuums gaan inzetten ipv lelijke geanimeerde Orks zoals in The Hobbit.


In de huidige tijd gaan ze daar echt geen moeite meer in steken gok ik

Doen ze bij GoT toch ook :P Daarom is het ook wel jammer dat Amazon het gaat maken en niet HBO ofzo. Wist trouwens niet eens dat zij überhaupt televisiewerk deden, dat zegt al genoeg denk ik. Maar goed we wachten het af.

@makrooy
Sowieso Breaking Bad, dat is voor mij zonder twijfel de beste serie op Netflix. Ozark en Sons of Anarchy daarna (al heb ik lang niet alles gezien). Dan ben je wel ff zoet :P


The Grand Tour?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Steffnov schreef:
Black Mirror (allemaal losstaande afleveringen, kan aanraden niet met Ep 1 te beginnen)


Waarom niet? Die vond ik juist onwijs sterk en heel toepasselijk, 2 en 3 daarin tegen was niet doorheen te komen


Hij is nogal...in your face :P Ken veel mensen die daardoor niet verder zijn gaan kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Die nodigde mij juist uit om verder te kijken :P hard en zonder concessies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 15:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Basshunterzz schreef:

In de huidige tijd gaan ze daar echt geen moeite meer in steken gok ik

Doen ze bij GoT toch ook :P Daarom is het ook wel jammer dat Amazon het gaat maken en niet HBO ofzo. Wist trouwens niet eens dat zij überhaupt televisiewerk deden, dat zegt al genoeg denk ik. Maar goed we wachten het af.

@makrooy
Sowieso Breaking Bad, dat is voor mij zonder twijfel de beste serie op Netflix. Ozark en Sons of Anarchy daarna (al heb ik lang niet alles gezien). Dan ben je wel ff zoet :P


The Grand Tour?

Nooit gezien. Heb ff opgezocht wat ze dan allemaal gemaakt hebben maar ik had er nog nooit van eentje gehoord. Heb er al met al een hard hoofd in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stranger Things gaat er snel doorheen bji mij, ben inmiddels al bij seizoen 2 en vorige week pas begonnen haha.

Ozark daarentegen vind ik maar een saaie serie eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de tips, ben komende tijd wel zoet hiermee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Punisher :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
The Punisher :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:10 
 
Hardtraxx Elite

Laatste seizoen van Sons Of Anarchy kijken na een pauze van een dik jaar ofzo. Zit dr weer helemaal in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 23:54 
 
Hardtraxx Elite

Sons klaar, nu Shooter seizoen 2 gaan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 07:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.

Ik moet de laatste 3 nog zien maar echt heel vet ja vooral als je zelf in de IT zit. De serie is zo accuraat in zijn manier van hacken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.


Zeker, beste serie op TV op dit moment imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.


Alleen seizoen 1 gezien. De eerste aflevering van seizoen 2 kon mij destijds alles behalve boeien, dus ik ben afgehaakt. De moeite waard om het weer op te pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Moet nog aan S3 beginnen, goed te horen dat het een goed seizoen is!

Gisteren eerste Peaky Blinders gezien van het nieuwe seizoen, gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Berenfiets schreef:
Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.


Alleen seizoen 1 gezien. De eerste aflevering van seizoen 2 kon mij destijds alles behalve boeien, dus ik ben afgehaakt. De moeite waard om het weer op te pakken?


Seizoen 2 was vrij traag, veel gedaan aan character en world building. In seizoen drie is dit allemaal niet nodig en ligt het tempo vele malen hoger. Elke aflevering lijkt bijna op een seasons finale. Een aflevering was ook in 1 groot shot opgenomen, puntje van de stoel taferelen was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 19:54 
 
Hardtraxx Addict

Berenfiets schreef:
RomanAnthony schreef:
Berenfiets schreef:
Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.


Alleen seizoen 1 gezien. De eerste aflevering van seizoen 2 kon mij destijds alles behalve boeien, dus ik ben afgehaakt. De moeite waard om het weer op te pakken?


Seizoen 2 was vrij traag, veel gedaan aan character en world building. In seizoen drie is dit allemaal niet nodig en ligt het tempo vele malen hoger. Elke aflevering lijkt bijna op een seasons finale. Een aflevering was ook in 1 groot shot opgenomen, puntje van de stoel taferelen was dat.


Een hele aflevering in één shot? Jesus, ga gelijk eraan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje zoals Birdman dus? Heerlijk vond ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Berenfiets schreef:

Seizoen 2 was vrij traag, veel gedaan aan character en world building. In seizoen drie is dit allemaal niet nodig en ligt het tempo vele malen hoger. Elke aflevering lijkt bijna op een seasons finale. Een aflevering was ook in 1 groot shot opgenomen, puntje van de stoel taferelen was dat.


Een hele aflevering in één shot? Jesus, ga gelijk eraan beginnen.


Niet een hele aflevering, maar het was toch zeker een scene van zo'n 20 minuten. Gruwelijk geschoten en zat een bizarre sfeer in. Sowieso is de cinematografie top in deze serie.

Firetrap schreef:
Beetje zoals Birdman dus? Heerlijk vond ik dat.


Zoiets ja, alleen dan op de Mr. Robot manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 19:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wist niet eens dat seizoen 3 er al was. Vond S1 vet en S2 iets minder, maar als ik dit zo lees ga ik het wel gewoon weer kijken.

Wat is nog een goede torrentsite? The pirate bay ligt er alweer een tijdje uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wist niet eens dat seizoen 3 er al was. Vond S1 vet en S2 iets minder, maar als ik dit zo lees ga ik het wel gewoon weer kijken.

Wat is nog een goede torrentsite? The pirate bay ligt er alweer een tijdje uit.


rarbg.to
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peaky blinders weer begonnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wist niet eens dat seizoen 3 er al was. Vond S1 vet en S2 iets minder, maar als ik dit zo lees ga ik het wel gewoon weer kijken.

Wat is nog een goede torrentsite? The pirate bay ligt er alweer een tijdje uit.


torrentz2.eu, verzamelsite :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de laatste aflevering Stranger Things seizoen 2 gekeken. Op 1 aflevering na (die niet super relevant was imo) weer een ontzettend sterk seizoen. Kijk nu al uit naar seizoen 3. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
The Eric Andre Show :lol: heerlijk domme humor en meest geniale interviews

Ik wil je nog even bedanken voor het verrijken van mijn leven. :)

Laatst Black Mirror helemaal afgekeken, zitten echt bizar goede afleveringen tussen, kan het iedereen aanraden. En momenteel bezig met het 2e seizoen van Fargo, ongeveer op de helft. Ik vond tot nu toe het 1e seizoen eigenlijk nog leuker, terwijl s2 over het algemeen beter wordt gewaardeerd geloof ik. :P
Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic