Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:
Basshunterzz wrote:
Pommer wrote:Dusss, de Lord Of The Rings serie lijkt er toch echt te gaan komen. Wat vinden er ervan? Aan de ene kant vind ik als fanboy natuurlijk alles fantastisch wat met LOTR te maken heeft, maar aan de andere kant ben ik bang dat de serie compleet afbreuk gaat doen t.o.v. de films. Ik hoop iig dat ze weer echte mensen met kostuums gaan inzetten ipv lelijke geanimeerde Orks zoals in The Hobbit.
In de huidige tijd gaan ze daar echt geen moeite meer in steken gok ik
Doen ze bij GoT toch ook :P Daarom is het ook wel jammer dat Amazon het gaat maken en niet HBO ofzo. Wist trouwens niet eens dat zij überhaupt televisiewerk deden, dat zegt al genoeg denk ik. Maar goed we wachten het af.

@makrooy
Sowieso Breaking Bad, dat is voor mij zonder twijfel de beste serie op Netflix. Ozark en Sons of Anarchy daarna (al heb ik lang niet alles gezien). Dan ben je wel ff zoet :P
The Grand Tour?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
ErikZ wrote:
Steffnov wrote:Black Mirror (allemaal losstaande afleveringen, kan aanraden niet met Ep 1 te beginnen)
Waarom niet? Die vond ik juist onwijs sterk en heel toepasselijk, 2 en 3 daarin tegen was niet doorheen te komen
Hij is nogal...in your face :P Ken veel mensen die daardoor niet verder zijn gaan kijken
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Die nodigde mij juist uit om verder te kijken :P hard en zonder concessies.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Broken Balance wrote:
Pommer wrote:
Basshunterzz wrote:
In de huidige tijd gaan ze daar echt geen moeite meer in steken gok ik
Doen ze bij GoT toch ook :P Daarom is het ook wel jammer dat Amazon het gaat maken en niet HBO ofzo. Wist trouwens niet eens dat zij überhaupt televisiewerk deden, dat zegt al genoeg denk ik. Maar goed we wachten het af.

@makrooy
Sowieso Breaking Bad, dat is voor mij zonder twijfel de beste serie op Netflix. Ozark en Sons of Anarchy daarna (al heb ik lang niet alles gezien). Dan ben je wel ff zoet :P
The Grand Tour?
Nooit gezien. Heb ff opgezocht wat ze dan allemaal gemaakt hebben maar ik had er nog nooit van eentje gehoord. Heb er al met al een hard hoofd in.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Stranger Things gaat er snel doorheen bji mij, ben inmiddels al bij seizoen 2 en vorige week pas begonnen haha.

Ozark daarentegen vind ik maar een saaie serie eigenlijk..
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Thanks voor de tips, ben komende tijd wel zoet hiermee :D
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
The Punisher :worship:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Nuracore wrote:The Punisher :worship:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Laatste seizoen van Sons Of Anarchy kijken na een pauze van een dik jaar ofzo. Zit dr weer helemaal in!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Sons klaar, nu Shooter seizoen 2 gaan beginnen.
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Berenfiets wrote:Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.
Ik moet de laatste 3 nog zien maar echt heel vet ja vooral als je zelf in de IT zit. De serie is zo accuraat in zijn manier van hacken
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Berenfiets wrote:Iemand die Mr. Robot kijkt? Een van de beste series op dit moment in mijn ogen. Vooral seizoen 3 is echt fantastisch.
Zeker, beste serie op TV op dit moment imo
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Alleen seizoen 1 gezien. De eerste aflevering van seizoen 2 kon mij destijds alles behalve boeien, dus ik ben afgehaakt. De moeite waard om het weer op te pakken?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Moet nog aan S3 beginnen, goed te horen dat het een goed seizoen is!

Gisteren eerste Peaky Blinders gezien van het nieuwe seizoen, gruwelijk!
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
RomanAnthony wrote:
Alleen seizoen 1 gezien. De eerste aflevering van seizoen 2 kon mij destijds alles behalve boeien, dus ik ben afgehaakt. De moeite waard om het weer op te pakken?
Seizoen 2 was vrij traag, veel gedaan aan character en world building. In seizoen drie is dit allemaal niet nodig en ligt het tempo vele malen hoger. Elke aflevering lijkt bijna op een seasons finale. Een aflevering was ook in 1 groot shot opgenomen, puntje van de stoel taferelen was dat.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Berenfiets wrote:
RomanAnthony wrote:
Seizoen 2 was vrij traag, veel gedaan aan character en world building. In seizoen drie is dit allemaal niet nodig en ligt het tempo vele malen hoger. Elke aflevering lijkt bijna op een seasons finale. Een aflevering was ook in 1 groot shot opgenomen, puntje van de stoel taferelen was dat.
Een hele aflevering in één shot? Jesus, ga gelijk eraan beginnen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Beetje zoals Birdman dus? Heerlijk vond ik dat.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Nijidik wrote:
Berenfiets wrote:
Een hele aflevering in één shot? Jesus, ga gelijk eraan beginnen.
Niet een hele aflevering, maar het was toch zeker een scene van zo'n 20 minuten. Gruwelijk geschoten en zat een bizarre sfeer in. Sowieso is de cinematografie top in deze serie.
Firetrap wrote:Beetje zoals Birdman dus? Heerlijk vond ik dat.
Zoiets ja, alleen dan op de Mr. Robot manier
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Wist niet eens dat seizoen 3 er al was. Vond S1 vet en S2 iets minder, maar als ik dit zo lees ga ik het wel gewoon weer kijken.

Wat is nog een goede torrentsite? The pirate bay ligt er alweer een tijdje uit.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Pommer wrote:Wist niet eens dat seizoen 3 er al was. Vond S1 vet en S2 iets minder, maar als ik dit zo lees ga ik het wel gewoon weer kijken.

rarbg.to
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Peaky blinders weer begonnen :woot:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Pommer wrote:Wist niet eens dat seizoen 3 er al was. Vond S1 vet en S2 iets minder, maar als ik dit zo lees ga ik het wel gewoon weer kijken.

torrentz2.eu, verzamelsite :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Net de laatste aflevering Stranger Things seizoen 2 gekeken. Op 1 aflevering na (die niet super relevant was imo) weer een ontzettend sterk seizoen. Kijk nu al uit naar seizoen 3. :worship:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
klapstoel wrote:The Eric Andre Show :lol: heerlijk domme humor en meest geniale interviews
Ik wil je nog even bedanken voor het verrijken van mijn leven. :)

Laatst Black Mirror helemaal afgekeken, zitten echt bizar goede afleveringen tussen, kan het iedereen aanraden. En momenteel bezig met het 2e seizoen van Fargo, ongeveer op de helft. Ik vond tot nu toe het 1e seizoen eigenlijk nog leuker, terwijl s2 over het algemeen beter wordt gewaardeerd geloof ik. :P