Sommige kinderen gedragen zich volwassener dan vele volwassenen.MeneerEend wrote:TWD begin ik echt niet meer aan. godverdomme wat is dat een uitgemelkte kutserie geworden. Ook maar beginnen aan stranger things tweede seizoen. Ik vind de serie opzich wel vet, maar ik erger me altijd aan films/series waarbij kinderen ineens de wereld moeten gaan redden. Vind dat altijd zo onrealistisch, zeker als ze dan ook nog eens veel te volwassen gesprekken gaan voeren.
Vind het trouwens wel erg toevallig dat ze tegelijk na die ophef over Kevin Spacey opeens zeggen dat volgend jaar het laatste seizoen komt van House of Cards. Niet dat ik het heel erg zal vinden, begon toch langdradig te worden.
Waarom komt er op Netflix elke week een nieuwe aflevering van Legends of Tomorrow, Arrow en Supergirl maar niet van The Flash? Lijkt me wel handig aangezien er al vaker crossovers zijn geweest. Niet dat ik nu meteen ga kijken, wil altijd een heel seizoen er in een keer doorheen jagen. Maar gewoon te lui om The Flash wél te downloaden.
Minderhunter is trouwens een dikke aanrader! Het is een beetje een trage serie met veel (sterke) dialogen, maar het is wel erg spannend!