Ik heb dat vorig jaar opgegevensonnebloem wrote:Bijna weer TWD![]()
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Geef het nog een paar afleveringen de kans, maar zit zeer zeker op de schopstoel
THArdstyler wrote:Geef het nog een paar afleveringen de kans, maar zit zeer zeker op de klapstoel
klabangssonnebloem wrote:THArdstyler wrote:Geef het nog een paar afleveringen de kans, maar zit zeer zeker op de klapstoel
Heb het vorige seizoen ook niet eens meer afgekeken. Wat is dit een verschrikkelijk uitgemolken serie geworden 
Band of Brothers aan het kijken
Band of Brothers aan het kijken
Gister EP01 van Seizoen 6 Arrow gezien..Wat een verschrikkelijke EP naar het geweldige seizoen van vorig jaar 
Ik ben juist bij seizoen 5 afgehaakt. Het werd me allemaal een beetje te vaag qua superhelden en krachten en weet ik veel allemaal. Vond de eerste 3 seizoenen echt veruit de besteErikZ wrote:Gister EP01 van Seizoen 6 Arrow gezien..Wat een verschrikkelijke EP naar het geweldige seizoen van vorig jaar
Zou hem toch afkijken als ik jou was, de nemesis in dat seizoen is echt heel erg goed neergezet met een paar leuke plottwists en een goede seizoensfinale.StanDuif wrote:Ik ben juist bij seizoen 5 afgehaakt. Het werd me allemaal een beetje te vaag qua superhelden en krachten en weet ik veel allemaal. Vond de eerste 3 seizoenen echt veruit de besteErikZ wrote:Gister EP01 van Seizoen 6 Arrow gezien..Wat een verschrikkelijke EP naar het geweldige seizoen van vorig jaar
Ben het met je eens dat ze de cross met The Flash te ver hebben doorgetrokken. Voor flashy (haha) superhelden kijk ik wel dat, voor grimmige kijk ik graag Arrow maar dat ik verdwenen.
EP 1 is erg slecht ge-edit en vol serie cliche's helaas
Stranger Things weer begonnen
Wel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 hours ago
Vandaag om 14:00 S02E01 van Stranger Things aangezet, zojuist klaar met E09. Man man man wat belachelijk goed weer 
Wat is daar erg aan dan?Japper28 wrote:Stranger Things weer begonnenWel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken
Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zien
Last edited by Pommer on 31 Oct 2017 10:35, edited 1 time in total.
Gister SE801 + SE802 gezien van TWD, het wordt nu wel weer spannend maar
Spoiler
wel bizar hoe ze een gevecht over een heel seizoen weer gaan uitsmeren. Wel goed hoe ze er elke keer opkomen zeg
Als het een wekelijkse release is is het toch steeds iets om naar uit te kijken. Maar zo erg vind ik het nou ook weer niet hoorPommer wrote:Wat is daar erg aan dan?Japper28 wrote:Stranger Things weer begonnenWel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken
Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.
Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zienMoest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Ook hier is het een van mijn favoriete personages, vind het echt een heldPommer wrote:Wat is daar erg aan dan?Japper28 wrote:Stranger Things weer begonnenWel kut dat ze meteen het hele seizoen hebben vrij gegeven, nu moet ik mezelf beheersen om niet alles in een keer te bekijken
Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.
Oja WTF momentje: Opperheld Sam uit LOTR na 15 jaar een keer ergens terug zienMoest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.
Nadeel van zo'n seizoen in een keer online is dat ik na alle hype in 2 dagen alles heb gezien en weer een jaar kan wachten op het volgende seizoen (Ja dat is geen spoiler, was al een tijd geleden aangekondigd
Peaky Blinders begint weer op 15 november 
Jep, alle afleveringen in de eerste twee dagen gekeken.Basshunterzz wrote:Ook hier is het een van mijn favoriete personages, vind het echt een heldPommer wrote: Wat is daar erg aan dan?Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.
![]()
Nadeel van zo'n seizoen in een keer online is dat ik na alle hype in 2 dagen alles heb gezien en weer een jaar kan wachten op het volgende seizoen (Ja dat is geen spoiler, was al een tijd geleden aangekondigd)
SPOILER:
Spoiler
Alleen de aflevering waar Eleven naar de stad gaat viel een beetje buiten de boot vond ik.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Fluxion wrote:Jep, alle afleveringen in de eerste twee dagen gekeken.Basshunterzz wrote:Ook hier is het een van mijn favoriete personages, vind het echt een heldPommer wrote: Wat is daar erg aan dan?Ben nu bij E5 en het kijkt weer heerlijk weg, dat sfeertje vind ik zo vet. En het is ook al gelijk goed spannend, wat in S1 pas wat later kwam meen ik me te herinneren.
![]()
Nadeel van zo'n seizoen in een keer online is dat ik na alle hype in 2 dagen alles heb gezien en weer een jaar kan wachten op het volgende seizoen (Ja dat is geen spoiler, was al een tijd geleden aangekondigd)
Heeft zijn voor- en nadelen. Ik vond het weer een heel sterk seizoen, nu weer een jaar wachten.
Het jaren 80 sfeertje maakt echt de serie imo.
SPOILER:Spoiler
Alleen de aflevering waar Eleven naar de stad gaat viel een beetje buiten de boot vond ik.
Spoiler
Wel knnap dat ze ook buiten 'hun comfort zone' weer zo'n goede sfeer kunnen creëren, maar inderdaad het was een soort van filler. Misschien wel interessant met het oog op het volgende seizoen
Overigens voor de mensen die er al klaar mee zijn, Beyond Stranger Things is ook wel leuk. Daar gaan ze wat dieper in op de serie.
Heb ook alle acht afleveringen in 24 uur gekeken ja, nu weer wachten
S08E02 van TWD was ook weer tof
S08E02 van TWD was ook weer tof
TWD begin ik echt niet meer aan. godverdomme wat is dat een uitgemelkte kutserie geworden
. Ook maar beginnen aan stranger things tweede seizoen. Ik vind de serie opzich wel vet, maar ik erger me altijd aan films/series waarbij kinderen ineens de wereld moeten gaan redden. Vind dat altijd zo onrealistisch, zeker als ze dan ook nog eens veel te volwassen gesprekken gaan voeren.
TWD ook de kans maar weer gegeven, maar hebben meer mensen dat ze het op sommige punten gewoon niet meer kunnen volgen? Dat je ineens een shot/scene ziet waarvan je denkt: huh wat is er gebeurd waar komt dit vandaan?
Stranger Things S1 gezien toen het net uit was, was leuk maar ik was niet zo omver geblazen als de rest van de wereld. S2 laat ik daarom ook zitten tot wanneer ik echt niks te gamen/kijken heb.
Doe mij maar S2 van Westworld
Doe mij maar S2 van Westworld
Op de site van fox kon je ff een korte samenvatting van alle vorige seizoenen kijken, misschien helpt dat. En oh denk dat je van die vage 'flashbacks' bedoelt, snapte ik ook niet, maar denk dat het te maken heeft met komende afleveringen.THArdstyler wrote:TWD ook de kans maar weer gegeven, maar hebben meer mensen dat ze het op sommige punten gewoon niet meer kunnen volgen? Dat je ineens een shot/scene ziet waarvan je denkt: huh wat is er gebeurd waar komt dit vandaan?
Ja dit bedoelde ik vooral, ben benieuwd.sonnebloem wrote:die vage 'flashbacks' bedoelt, snapte ik ook niet, maar denk dat het te maken heeft met komende afleveringen.