Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Afgelopen weekend 'Big Mouth' helemaal afgekeken. Wat een geniale serie :lol: Dus voor de mensen die wat anders willen kijken nu Rick & Morty is afgelopen. Dikke aanrader op humor en 'wtf' gehalte :lol:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Conzpiracy wrote:Mensen hier die American Horror Story kijken?
Alleen Hotel niet gezien, rest wel. Nieuwe seizoen komt na een paar afleveringen ook eindelijk los!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
S2 was zo vreselijk baas. Na seizoen 3 afgehaakt. Vond seizoen 4 zo tegenvallen..

Maar nu is het wel weer leuk?
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Laatste aflevering van seizoen 3 van Rick en Morty gekeken, nu hopen dat er een seizoen 4 aankomt :D :D
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Henk-Jan wrote:
S2 was zo vreselijk baas. Na seizoen 3 afgehaakt. Vond seizoen 4 zo tegenvallen..

Maar nu is het wel weer leuk?
S2 was inderdaad geweldig gedaan.

Ik raad het je wel aan om seizoen 7 te gaan kijken. Eerste afleveringen is het wat vaag maar aflevering 4-6 vind ik geweldig. Het seizoen draait dit keer ook om echte angsten en geen bovennatuurlijk gedoe. Het hele cult onderwerp vind ik sowieso altijd erg interessant, hoe mensen volledig in opdracht van één bepaalde persoon kunnen werken en hoe zo'n cultleider die volgers naar zich toe trekt. Er zit een hele goede gedachte achter alles en zou zomaar in de huidige samenleving kunnen gebeuren. Af en toe een beetje een middelvinger naar de huidige gang van zaken in de VS en de rest van de wereld.
Last edited by Basshunterzz on 11 Oct 2017 15:35, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Nog mensen die Designated Survivor kijken? Vind het best vermakelijk om te kijken, net begonnen met seizoen 2
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Eergisteren Breaking Bad afgekeken. Wat een serie zeg! :worship:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
MeneerEend wrote:Nog mensen die Designated Survivor kijken? Vind het best vermakelijk om te kijken, net begonnen met seizoen 2
Leuke serie idd
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
MeneerEend wrote:Nog mensen die Designated Survivor kijken? Vind het best vermakelijk om te kijken, net begonnen met seizoen 2
Seizoen 1 was zeker de moeite waard. Eerst Narcos S3 afkijken en dan ga ik ook verder met DS :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Thijsert wrote:Narcos afgekeken, en sinds deze week weer supergirl, flash en LoT :love:
En Arrow :D

OT: Begonnen met Archer, man man wat is dat mijn humor zeg :worship: !!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Archer is geweldig, kan ik uren achter elkaar kijken

OT: Ook Mr. Robot is weer begonnen, heel erg benieuwd naar de nieuwe aflevering, vanavond even kijken
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Yup, kijk 'm met Sandra. Toffe serie. :)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Joey wrote:
Wie is Sandra? Je vriendin? The Skribblers vriendin? Zoveel vragen...
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zamble wrote:
Joey wrote:
Wie is Sandra? Je vriendin? The Skribblers vriendin? Zoveel vragen...
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Nieuwe aflevering van South Park, ik ging echt een paar keer stuk. Hele sterke aflevering.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Paultheone wrote:Nieuwe aflevering van South Park, ik ging echt een paar keer stuk. Hele sterke aflevering.
Mwah, geen slechte aflevering, maar dan vond ik de eerste van het nieuwe seizoen (die met Alexa) veel grappiger. :P
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Kijkt hier iemand Big Mouth? Wat een droge is serie is dat xd
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
TSFH wrote:Kijkt hier iemand Big Mouth? Wat een droge is serie is dat xd
Ik heb me helemaal kapot gelachen!

'Fuck a duck, what am i supposed to do now.... actually, I'm gonna fuck a duck *Quack*' :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Iemand White Famous al gekeken? Afgelopen nacht de eerste aflevering in Amerika uitgezonden. Van de makers van Californication, dus ben erg benieuwd.
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Gisteren de serie Mindhunter gezien. Geniaal, echt een aanrader. Is net het eerste seizoen op netflix uit.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
jackSparrow wrote:Gisteren de serie Mindhunter gezien. Geniaal, echt een aanrader. Is net het eerste seizoen op netflix uit.
Heb samen met m'n vriendin naar de eerste aflevering gekeken maar halverwege weer uitgezet. Vonden het heel langzaam en totaal niet spannend :slow: binnenkort maar nog een kans geven, maar eerste indruk is niet goed
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Sinds vandaag klaar met Rick & Morty. Wat een heerlijke serie. Soms wel overduidelijk inspiratie opgedaan bij Family Guy, maar dat geeft helemaal niet.

Nu Narcos S03 kijken.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Zamble wrote:Sinds vandaag klaar met Rick & Morty. Wat een heerlijke serie. Soms wel overduidelijk inspiratie opgedaan bij Family Guy, maar dat geeft helemaal niet.
Maar is ze nou een kloon :huh: ?
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
View on YouTube

:loving:

Zal wel weer 2 jaar duren. :(
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Bijna weer TWD :cool: :cool: