Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Pommer schreef:
Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serie :worship: Moest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.


Helaas merk je wel goed dat seizoen 3 door andere schrijvers is..

Maar alsnog erg baas, hoe Justin Roiland ook al die stemmen doet is zo vet :worship:


Ja vind ik ook. Al zitten er ook wel weer geniale stukken in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat The Blacklist de eerste serie is (die ik zelf gekeken heb uiteraard) waar ik een later seizoen beter vind dan het eerste seizoen. Wat is seizoen 3 ongelofelijk goed zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ik denk dat The Blacklist de eerste serie is (die ik zelf gekeken heb uiteraard) waar ik een later seizoen beter vind dan het eerste seizoen. Wat is seizoen 3 ongelofelijk goed zeg. :worship:


Misschien dan toch maar verder gaan met kijken. Vond seizoen 1 best vet, maar niet heel denderend. Ben nu blijven haken ergens halverwege seizoen 2, maar als t beter wordt dan ga ik denk wel even door ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

anderhalve aflevering Blacklist gezien maar kon me echt geen ene flikker boeien eigenlijk :lol: ook al hoor ik van iedereen dat ik door moet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
anderhalve aflevering Blacklist gezien maar kon me echt geen ene flikker boeien eigenlijk :lol: ook al hoor ik van iedereen dat ik door moet kijken.

Ik heb hetzelfde, beetje een saai verhaal. Acteerwerk is ook echt niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week ook begonnen met Rick & Morty, moest er even inkomen maar vind het nu wel geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
anderhalve aflevering Blacklist gezien maar kon me echt geen ene flikker boeien eigenlijk :lol: ook al hoor ik van iedereen dat ik door moet kijken.

Nee, echt niet verder gaan kijken. Verschrikkelijk mediocre serie. Ik heb 2 seizoenen en een stuk van 3 gezien, meer als tijdverdrijf eerlijk gezegd (dan is het namelijk nog wel te doen), maar het wordt ook echt steeds maar slechter en ongeloofwaardiger. En na een paar afleveringen heb je ‘de formule’, die achter iedere aflevering zit, inmiddels wel gezien. Achteraf gezien ook spijt van dat ik tijd in deze serie heb gestoken, want het is gewoon overrate troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neah had het ook vrij snel door dat het niet voor mij was, gewoon echt een B-serie. ALles net niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ik denk dat The Blacklist de eerste serie is (die ik zelf gekeken heb uiteraard) waar ik een later seizoen beter vind dan het eerste seizoen. Wat is seizoen 3 ongelofelijk goed zeg. :worship:


Dan heb je series als GoT, Vikings en BB dus nog niet gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die heb ik inderdaad nog niet gekeken, nee. BB staat wel nog op m'n lijstje om te kijken, GoT ook wel alleen het concept trekt me niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Die heb ik inderdaad nog niet gekeken, nee. BB staat wel nog op m'n lijstje om te kijken, GoT ook wel alleen het concept trekt me niet helemaal.


nou dan sowieso breaking bad doen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Joey schreef:
Die heb ik inderdaad nog niet gekeken, nee. BB staat wel nog op m'n lijstje om te kijken, GoT ook wel alleen het concept trekt me niet helemaal.


nou dan sowieso Game of thrones doen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Breaking Bad >>>> Game of Thrones

maar beide gruwelijk natuurlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Star trek Discovery :drool: die eerste twee afleveringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Breaking Bad <<<< Game of Thrones

maar beide gruwelijk natuurlijk :love:


Zo. reaking Bad vond ik zeker leuk om te kijken, maar nooit de hele hype er omheen begrepen. Heb hetzelfde met Narcos (moet seizoen 3 nog kijken): mensen om me heen noemen het de beste serie ooit, maar ik kom niet verder als 'ook wel leuk'.

Momenteel nog een achterstand in te halen van The Blacklist en Suits, maar kan me er al even weken niet toe zetten om te gaan kijken. Slecht teken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Breaking Bad <<<< Game of Thrones

maar beide gruwelijk natuurlijk :love:


Zo. reaking Bad vond ik zeker leuk om te kijken, maar nooit de hele hype er omheen begrepen. Heb hetzelfde met Narcos (moet seizoen 3 nog kijken): mensen om me heen noemen het de beste serie ooit, maar ik kom niet verder als 'ook wel leuk'.

Momenteel nog een achterstand in te halen van The Blacklist en Suits, maar kan me er al even weken niet toe zetten om te gaan kijken. Slecht teken.


Breaking Bad onwijs goed, maar Game of Thrones stijgt er toch zeker wel bovenuit als de beste serie ooit voor mij (nu al).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, ik vond seizoen 7 echt machtig mooi, maar zou het niet steengoed noemen. Het gaat echt afhangen van hoe het laatste seizoen zich gaat afronden. Of het nog 1 of 2 wtf momenten heeft, of dat het precies zo gaat lopen zoals je verwacht.

Breaking Bad was gewoon een verhaal dat vanaf seizeon 1 al vast lag waar het naartoe ging. Nog nooit zo'n goede finale gezien. Af en toe wat langdradig, maar wmbt de beste serie ooit.

Game of Thrones is heel vet, en zeker na BB m'n favoriete Serie. Maar omdat de boeken nog niet af zijn is het een beetje bij elkaar knutselen hoe die laatste twee seizoenen moesten worden. Het zou me niks verbazen als het laatste seizoen precies zo gaat verlopen als je nu verwacht. En dat zou ik teleurstellend vinden (ondanks dat het heel erg vet is om naar te kijken).

Goed voorbeeld was hoe het verhaal van Littlefinger dit seizoen verliep (spoiler) Het was echt een beetje alsof ze hem 6 seizoenen lang aan het opbouwen waren en niet meer wisten wat ze met hem moesten. Dus hij moest maar even op de een of andere manier van kant gemaakt worden. Hele suffe manier om zo'n interessant karakter aan z'n einde te zien komen zonder dat het je mind nou echt blowt ofzo?

Toen ik de afleveringen gekeken had was ik ook helemaal hyped, maar toen ik er wat langer over ging nadenken en ging inlezen vond ik het achteraf eigenlijk toch stiekem een beetje tegenvallen dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Die heb ik inderdaad nog niet gekeken, nee. BB staat wel nog op m'n lijstje om te kijken, GoT ook wel alleen het concept trekt me niet helemaal.

Maar staat the Sopranos ook op die lijst? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb Breaking Bad al 3x helemaal gezien, blijf het de beste serie tot nu toe vinden.

Onlangs Queen of the South, Designated Survivor en Homeland gekeken.
En momenteel Penoza V
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben toevallig vd week opnieuw begonnen met Breaking Bad :P Tweede keer beleef je het toch vaak anders dan de eerste, dus ben wel benieuwd hoe ik het nu ga vinden. Ben het overgrote deel ook alweer vergeten dat scheelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 15:21 
 
Hardtraxx Elite

Ook maar weer begonnen aan Breaking Bad.
Morgen nieuwe aflevering van Rick and Morty :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begonnen aan de serie ROME. Neuken, moorden en verraad... GoT op zijn romeins dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen hier die American Horror Story kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Mensen hier die American Horror Story kijken?


toevallig gister de eerste aflevering gekeken. Leuk concept en grappig dat typische horrorsfeertje. Spoiler: de scene waar ze die meid in de kelder laten schrikken bleef nog wel even in mijn hoofd spoken, wat een beelden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Begonnen aan de serie ROME. Neuken, moorden en verraad... GoT op zijn romeins dus


hele vette serie :thumbsup:
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic