Ik gebruik voornamelijk de app om bekeken afleveringen bij te houden! Superhandig!JeftaElachouri wrote:Ooit wel een account aangemaakt, daarna nooit meer iets meer gedaanSolis wrote:Wie heeft er eigenlijk een account op MijnSerie.nl? Is wel een fijne site.
Voor wie me wil volgen: https://www.mijnserie.nl/gebruiker/42399-solis/Ik ga het morgen weer eens bekijken!
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik vind TV Time wel een goede app voor series.
Tijdje geleden trakt.tv proberen bij te houden, kan je ook bijhouden welke series en films je gezien hebt en met welke je bezig bent en wanneer er een nieuwe aflevering komt
Kan ook instellen dat er een melding komt bij een nieuwe aflevering/seizoen.
Voor films gebruik ik overigens IMDb en Moviemeter.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Doen ze goed, tweede keer dat ze flinke exposure hebben.
Onlangs begonnen met Peaky Blinders. Vond het wat traag op gang komen maar zojuist de laatste episode van seizoen 2 gezien en godver wat was die vet
Sowieso dit hele seizoen wel vergeleken met S1. Arctic Monkeys eronder maakt het helemaal af, vooral de laatste scène flink kippenvel.
Wat heeft Netflix het Cali kartel geweldig neergezet zeg. Meteen vanaf het begin kies je als kijker de kant van dit 'intellectuele en beschaafde' kartel.
Ben zelf ook al door seizoen 3 heen. Echt een vette serie.urbandesigner wrote:Wat heeft Netflix het Cali kartel geweldig neergezet zeg. Meteen vanaf het begin kies je als kijker de kant van dit 'intellectuele en beschaafde' kartel.
Dit zal misschien al wel 100 keer gezegd zijn.. Maar Meghan Markle van Suits 
paperclip wrote:Dit zal misschien al wel 100 keer gezegd zijn.. Maar Meghan Markle van Suits
Wat een droomvrouwsennid wrote:paperclip wrote:Dit zal misschien al wel 100 keer gezegd zijn.. Maar Meghan Markle van Suits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen beginnen aan seizoen 6 GoT..... ben benieuwd wat ik nog te zien krijg in deze 2 seizoenen
SOUTHPARKKKKK
Wat een geniale eerste aflevering weer, massaal die Alexa's in de Amerikaanse huishoudens af laten gaan
Onnozel apparaat is dat toch
Wat een geniale eerste aflevering weer, massaal die Alexa's in de Amerikaanse huishoudens af laten gaan
Laatst opnieuw begonnen met Suits, was de vorige keer rond seizoen 4 afgehaakt. Ben bij seizoen 6, maar begin het nu weer een beetje moe te worden, maar ga het wel verder kijken.
Zo... 2 dagen even heel GoT s6 en s7 er door geploeterd.
Grootste wtf momenten in de serie waren.
En persoonlijk hadden ze meer met Brandon kunnen doen. Ik moest echt ff schakelen naar dat ie weer terugkwam
Heel benieuwd naar vervolg... nu flink wachten
Grootste wtf momenten in de serie waren.
Spoiler
Wedding Massacre
Citadel Massacre
The return of the Hound
Heel die Ramsey Bolton... wel een hele geschikte dood
Citadel Massacre
The return of the Hound
Heel die Ramsey Bolton... wel een hele geschikte dood
En persoonlijk hadden ze meer met Brandon kunnen doen. Ik moest echt ff schakelen naar dat ie weer terugkwam
Heel benieuwd naar vervolg... nu flink wachten
Strijder, na 2 seizoenen vond ik het GTST gehalte al veel en veel te hoog. Saaie overgewaardeerde serie.Koen wrote:Laatst opnieuw begonnen met Suits, was de vorige keer rond seizoen 4 afgehaakt. Ben bij seizoen 6, maar begin het nu weer een beetje moe te worden, maar ga het wel verder kijken.
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken. Die mr Big tactiek van de Canadese politieExterkate wrote:The Confession Tapes op Netflix. Beetje a la Making a Murderer. Heel ziek hoe ze iemand een valse bekentenis kunnen opleggen
The Eric Andre Show
heerlijk domme humor en meest geniale interviews
Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serie
Moest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.
Helaas merk je wel goed dat seizoen 3 door andere schrijvers is..Pommer wrote:Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serieMoest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.
Maar alsnog erg baas, hoe Justin Roiland ook al die stemmen doet is zo vet
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago
Haha briljante serie, 29ste weer een nieuwe afleveringPommer wrote:Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serieMoest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.
Ik las ergens 4 oktober pas weer?immuunm wrote:Haha briljante serie, 29ste weer een nieuwe afleveringPommer wrote:Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serieMoest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago
Sorry, 27 september aflevering 8, en 4 October aflevering 9 net nog even snel gecheckt.