Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Solis schreef:
Wie heeft er eigenlijk een account op MijnSerie.nl? Is wel een fijne site. :)

Voor wie me wil volgen: https://www.mijnserie.nl/gebruiker/42399-solis/

Ooit wel een account aangemaakt, daarna nooit meer iets meer gedaan xd Ik ga het morgen weer eens bekijken!

Ik gebruik voornamelijk de app om bekeken afleveringen bij te houden! Superhandig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind TV Time wel een goede app voor series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdje geleden trakt.tv proberen bij te houden, kan je ook bijhouden welke series en films je gezien hebt en met welke je bezig bent en wanneer er een nieuwe aflevering komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan ook instellen dat er een melding komt bij een nieuwe aflevering/seizoen. :) Voor films gebruik ik overigens IMDb en Moviemeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag weer Narcos :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Arjen Lubach :worship: wat een held!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Doen ze goed, tweede keer dat ze flinke exposure hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 23:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Onlangs begonnen met Peaky Blinders. Vond het wat traag op gang komen maar zojuist de laatste episode van seizoen 2 gezien en godver wat was die vet :worship: Sowieso dit hele seizoen wel vergeleken met S1. Arctic Monkeys eronder maakt het helemaal af, vooral de laatste scène flink kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft Netflix het Cali kartel geweldig neergezet zeg. Meteen vanaf het begin kies je als kijker de kant van dit 'intellectuele en beschaafde' kartel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat heeft Netflix het Cali kartel geweldig neergezet zeg. Meteen vanaf het begin kies je als kijker de kant van dit 'intellectuele en beschaafde' kartel.

Ben zelf ook al door seizoen 3 heen. Echt een vette serie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit zal misschien al wel 100 keer gezegd zijn.. Maar Meghan Markle van Suits :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Dit zal misschien al wel 100 keer gezegd zijn.. Maar Meghan Markle van Suits :loving:


:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sennid schreef:
paperclip schreef:
Dit zal misschien al wel 100 keer gezegd zijn.. Maar Meghan Markle van Suits :loving:


:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:


Wat een droomvrouw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 01:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen beginnen aan seizoen 6 GoT..... ben benieuwd wat ik nog te zien krijg in deze 2 seizoenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SOUTHPARKKKKK :yay:

Wat een geniale eerste aflevering weer, massaal die Alexa's in de Amerikaanse huishoudens af laten gaan :lol: Onnozel apparaat is dat toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst opnieuw begonnen met Suits, was de vorige keer rond seizoen 4 afgehaakt. Ben bij seizoen 6, maar begin het nu weer een beetje moe te worden, maar ga het wel verder kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo... 2 dagen even heel GoT s6 en s7 er door geploeterd.

Grootste wtf momenten in de serie waren.
Wedding Massacre
Citadel Massacre
The return of the Hound
Heel die Ramsey Bolton... wel een hele geschikte dood


En persoonlijk hadden ze meer met Brandon kunnen doen. Ik moest echt ff schakelen naar dat ie weer terugkwam

Heel benieuwd naar vervolg... nu flink wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Laatst opnieuw begonnen met Suits, was de vorige keer rond seizoen 4 afgehaakt. Ben bij seizoen 6, maar begin het nu weer een beetje moe te worden, maar ga het wel verder kijken.


Strijder, na 2 seizoenen vond ik het GTST gehalte al veel en veel te hoog. Saaie overgewaardeerde serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
The Confession Tapes op Netflix. Beetje a la Making a Murderer. Heel ziek hoe ze iemand een valse bekentenis kunnen opleggen


Ben nu de eerste aflevering aan het kijken. Die mr Big tactiek van de Canadese politie :lol: Dan ben ik toch blij dat we in Nederland wonen waar de politie minder rechten heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Eric Andre Show :lol: heerlijk domme humor en meest geniale interviews
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 14:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serie :worship: Moest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serie :worship: Moest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.


Helaas merk je wel goed dat seizoen 3 door andere schrijvers is..

Maar alsnog erg baas, hoe Justin Roiland ook al die stemmen doet is zo vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:42 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serie :worship: Moest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.


Haha briljante serie, 29ste weer een nieuwe aflevering :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Pommer schreef:
Van de week begonnen met Rick and Morty en inmiddels helemaal bij, godverdomme wat een geniale serie :worship: Moest er op het begin even inkomen (soms denk je waar de fuck kijk ik naar), maar het wordt echt met de aflevering beter. Rick past wat mij betreft ook wel in het rijtje Randy Marsh, Eric Cartman, Homer Simpson, Peter Griffin en alle andere opper animatiehelden.


Haha briljante serie, 29ste weer een nieuwe aflevering :thumbsup:


Ik las ergens 4 oktober pas weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 17:39 
 
Hardtraxx Elite

Sorry, 27 september aflevering 8, en 4 October aflevering 9 net nog even snel gecheckt.
Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic