Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 20:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vette episode! Spoilers: Spanning tijdens die meetings met Cersei was idd om te snijden. Het zat er al aan te komen maar goed om te zien dat Jaime nu ook klaar lijkt te zijn met d'r. Ben wel benieuwd wat er nou met de rest van het Lannister leger gaat gebeuren, scharen die zich achter Jaime of achter Cersei. Waarschijnlijk dat laatste.

Littlefinger en Theon zag ik al wel een beetje aankomen (of het was vooral het hopen op), maar alsnog erg nice beide. Het einde was weer fucking awesome, ook wel lekker om er zonder grote cliffhanger uit te gaan. Scheelt weer een jaar denken aan wat er gaat gebeuren.


Kippenvelmomentje: Toch nog even Rheagar in beeld gehad. Tuurlijk was het allemaal geen verrassing meer wat er allemaal speelde (dan hadden ze beter dat stukje van Gilly weg moeten laten een paar episodes terug), maar toch wel even een mooi momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, wat een finale :worship: :worship: . Dit had echt alles. Vooral de ijzersterke gespannen dialogen, heerlijk. Voor mij de beste aflevering tot nu toe denk ik. Waar je GoT mee associeert kwam er allemaal in terug. Kan niet wachten op volgend seizoen.

SPOILER: Dat einde ook, je weet al dat die draak die hele wall aan flarden scheurt, maar het blijft episch. Denk dat Bran nu even met een visioen finaal uit z'n stekkerdoos gaat als die ziet dat de hele Wall weg is :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zat echt op t puntje van mn stoel bij die meeting, godver wat spannend :drool: . En ondanks dat ik baal dat de laatste 2 seizoenen korter en sneller zijn, denk ik dat dat wel beter is dan dat ze het gaan uitmelken met 10+ seizoenen. De serie is zo'n beetje 6 seizoenen aan het opbouwen, dan mag er wel wat vuurwerk in zitten richting het einde. Het gaat in mijn ogen ook niet ten koste van het verhaal. Nu heel lang wachten tot het laatste seizoen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Q heeft zelfs de white walkers in hun mysteryland stage gestopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond dit denk ik ook de beste aflevering ooit. Wat een gruwelijk spektakel en gelukkig is de logica in de verhaallijnen weer terug en waren de dialogen ook weer van ongekend niveau en zaten ze vol spanning. Onmundig hyped voor seizoen 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vond dit denk ik ook de beste aflevering ooit. Wat een gruwelijk spektakel en gelukkig is de logica in de verhaallijnen weer terug en waren de dialogen ook weer van ongekend niveau en zaten ze vol spanning. Onmundig hyped voor seizoen 8.


Bran die zichzelf even in Viserion wargt-hype ?? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan de mensen die vinden dat seizoen 7 best wel gerushed is: daar begonnen ze in de aller aller eerste aflevering van GoT al mee he? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Oja en RIP Littlefinger, heerlijk om hem op z'n knieen te zien smeken om z'n leven, en Arya die even ijskoud z'n strot doorsnijdt haha, keihard! Dacht echt even dat Arya de sjaak was. Dat hoofd ook dat hij trok toen hij realiseerde dat hij fucked was. Goud!!


Ik vond dit echt een tegenvallend einde. Alsof ze snel van hem af moesten omdat hij niks meer toevoegde. Littlefinger heeft zijn hele leven gebaseerd op achterbaks werk en nu plots wordt hij gesnapt, door 3 kinderen nog wel. En dat hij op zijn knieen smeekte voor zijn leven is echt niks voor hem, zo 'out of character' ineens.
De link hieronder legt dat wat beter uit


Spoilers uiteraard: https://www.reddit.com/r/asoiaf/comment ... ame=asoiaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 22:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een fucking geniale aflevering weer. Hoe goed is je serie als je dialogen net zo spannend zijn als je actie-scenes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Rickzel schreef:

Oja en RIP Littlefinger, heerlijk om hem op z'n knieen te zien smeken om z'n leven, en Arya die even ijskoud z'n strot doorsnijdt haha, keihard! Dacht echt even dat Arya de sjaak was. Dat hoofd ook dat hij trok toen hij realiseerde dat hij fucked was. Goud!!


Ik vond dit echt een tegenvallend einde. Alsof ze snel van hem af moesten omdat hij niks meer toevoegde. Littlefinger heeft zijn hele leven gebaseerd op achterbaks werk en nu plots wordt hij gesnapt, door 3 kinderen nog wel. En dat hij op zijn knieen smeekte voor zijn leven is echt niks voor hem, zo 'out of character' ineens.
De link hieronder legt dat wat beter uit


Spoilers uiteraard: https://www.reddit.com/r/asoiaf/comment ... ame=asoiaf


1 van die drie kinderen is alleen wel iemand die opeens alles ziet wat er gebeurt is in de wereld.
Geen schande dus :P. Bovendien verklaart dat denk ik ook hoe kwetsbaar hij zich opeens opstelde. Hij was zo gewiekst dat hij nooit is gesnapt met zijn schemes. Nu dit wel gebeurt laat hij dan ook een kant van zichzelf zien die hij nooit heeft (hoeven) laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kon natuurlijk niet anders dat zijn liefde voor Sansa hem de kop zou kosten, maar vond het nu ook wel erg abrupt. Aan andere kant is dit wel een goede zet om te laten zien hoe sterk de familie stark is momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"The Lone Wolf dies, but the pack survives. Kippenvel hoor!! Heel vet

Wat was voor jullie nou precies het absolute hoogtepunt van seizoen 7? Heb er zelf over nagedacht en:

De aflevering dat Dany samen met de Dothraki en haar draak die loot train van de Lannisters ging aanvallen was voor mij echt het hoogtepunt. Het feit dat je denkt JAAA DRAAK ACTIE, maar eigenlijk geen idee hebt "voor wie je nu precies bent" was voor mij zo'n vette realisatie. Moet je voorstellen dat je lord of the rings kijkt en dat je niet weet of je nou voor Frodo of Sauron moet zijn haha. Dat is echt wat 6,5 seizoen opbouw heeft gedaan. Zo belachelijk spannend allemaal. Het is alleen wel jammer dat er niet echt een groot karakter dood is gegaan zoals een Jaime of een Tyrion ofzo. Natuurlijk wil ik meer van ze zien. Maar het is wel de essentie van de serie en zou wel laten zien dat geen enkel personage veilig is. Laatste 3 afleveringen heb ik altijd het idee gehad dat de echt grote namen toch wel weer veilig thuis zouden komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer The Hound naar The Mountain loopt om te zeggen dat hij voor hem zal komen. Dat betekent dus dat CLEGANEBOWL FUCKING CONFIRMED IS :yay: :clap: :thumbsup: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Wanneer The Hound naar The Mountain loopt om te zeggen dat hij voor hem zal komen. Dat betekent dus dat CLEGANEBOWL FUCKING CONFIRMED IS :yay: :clap: :thumbsup: :woot: :drool:


Fuck Cleganebowl, ik wil een gevecht tussen de draken! Een Dragonbowl, als je wilt. En shit, één ervan is haast zombie, dus je kunt het ook Dragonbowl Z mogen noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OF WACHT WACHT, Zombie Mountain op de zombie draak, en the Hound op een normale draak. DRAGON/CLEGANEBOWL CONFIRMED

AIRHORN INTENSIFIES








Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rickzel schreef:

Oja en RIP Littlefinger, heerlijk om hem op z'n knieen te zien smeken om z'n leven, en Arya die even ijskoud z'n strot doorsnijdt haha, keihard! Dacht echt even dat Arya de sjaak was. Dat hoofd ook dat hij trok toen hij realiseerde dat hij fucked was. Goud!!


Ik vond dit echt een tegenvallend einde. Alsof ze snel van hem af moesten omdat hij niks meer toevoegde. Littlefinger heeft zijn hele leven gebaseerd op achterbaks werk en nu plots wordt hij gesnapt, door 3 kinderen nog wel. En dat hij op zijn knieen smeekte voor zijn leven is echt niks voor hem, zo 'out of character' ineens.
De link hieronder legt dat wat beter uit


Dit vind ik echt je reinste onzin. Bran kan alles zien wat er in de historie is gebeurd en dan denk jij dat Littlefinger het gaat redden? Het zou juist heel makkelijk zijn als Littlefinger het overleeft.
Dat mensen oprecht dachten dat die 'ruzie' tussen Sansa en Arya echt was en dat Arya vermoord zou worden verbaast me ook. Dat kan toch nooit als je Bran bij je hebt en gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Wanneer The Hound naar The Mountain loopt om te zeggen dat hij voor hem zal komen. Dat betekent dus dat CLEGANEBOWL FUCKING CONFIRMED IS :yay: :clap: :thumbsup: :woot: :drool:

Dit is ook niet bevestigd. The Hound zei iets in de trant van: you know who's coming for you. Misschien bedoelt hij dat ze vroeger beiden in het vuur hebben gezien wie er voor the Mountain komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
klapstoel schreef:
Rickzel schreef:

Oja en RIP Littlefinger, heerlijk om hem op z'n knieen te zien smeken om z'n leven, en Arya die even ijskoud z'n strot doorsnijdt haha, keihard! Dacht echt even dat Arya de sjaak was. Dat hoofd ook dat hij trok toen hij realiseerde dat hij fucked was. Goud!!


Ik vond dit echt een tegenvallend einde. Alsof ze snel van hem af moesten omdat hij niks meer toevoegde. Littlefinger heeft zijn hele leven gebaseerd op achterbaks werk en nu plots wordt hij gesnapt, door 3 kinderen nog wel. En dat hij op zijn knieen smeekte voor zijn leven is echt niks voor hem, zo 'out of character' ineens.
De link hieronder legt dat wat beter uit


Dit vind ik echt je reinste onzin. Bran kan alles zien wat er in de historie is gebeurd en dan denk jij dat Littlefinger het gaat redden? Het zou juist heel makkelijk zijn als Littlefinger het overleeft.
Dat mensen oprecht dachten dat die 'ruzie' tussen Sansa en Arya echt was en dat Arya vermoord zou worden verbaast me ook. Dat kan toch nooit als je Bran bij je hebt en gebruikt.

Het gaat me ook niet zo zeer dat Bran er bij is (hoewel daar wel complicaties bij zitten, want Bran heeft het inderdaad gezien in zijn visioenen, maar heeft ie nou echt hard bewijs? Ander verhaal). Littlefinger had allang weg moeten gaan toen Bran 'Chaos is a ladder' zei, snap niet waarom hij dat niet deed. Het gaat mij meer om hoe de schrijvers omgingen met Littlefinger. Hij heeft niks toegevoegd dit seizoen en nu is hij dood, vind ik zonde, want hij was een erg interessante personage. Misschien ben ik gewoon zuur omdat ik de boeken ook heb gelezen, maar goed. Het had beter gekund imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik heb deze serie helemaal niet gekeken maar toch lezen jullie dit groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Het gaat me ook niet zo zeer dat Bran er bij is (hoewel daar wel complicaties bij zitten, want Bran heeft het inderdaad gezien in zijn visioenen, maar heeft ie nou echt hard bewijs? Ander verhaal). Littlefinger had allang weg moeten gaan toen Bran 'Chaos is a ladder' zei, snap niet waarom hij dat niet deed. Het gaat mij meer om hoe de schrijvers omgingen met Littlefinger. Hij heeft niks toegevoegd dit seizoen en nu is hij dood, vind ik zonde, want hij was een erg interessante personage. Misschien ben ik gewoon zuur omdat ik de boeken ook heb gelezen, maar goed. Het had beter gekund imo

Bran heeft wel hard bewijs, Bran heeft zelf gezien dat Littlefinger Ned verraadde, voor eigen gewin Sansa verraadde en nog veel meer. Misschien hadden ze hem wel kunnen laten weggaan uit Winterfel, maar wie neemt ie mee dan? Het zou me overigens verbazen als George Martin dit niet zelf bedacht heeft, hij heeft in ieder geval ingestemd met het idee. Dat jij een bepaalde keuze niet kunt accepteren, betekent niet dat het slecht geschreven is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Supergirl afgekeken, super toffe serie. Nu begonnen aan Rick & Morty en in 2 dagen het eerste seizoen gezien. Fantastishe humor :lol:


Zou daarna dan Bojack Horseman proberen ;) (volgende week nieuwe seizoen!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen Narcos S3, eind september Designated Survivor S2. Ja deze maand overleef ik wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie heeft er eigenlijk een account op MijnSerie.nl? Is wel een fijne site. :)

Voor wie me wil volgen: https://www.mijnserie.nl/gebruiker/42399-solis/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 00:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Wie heeft er eigenlijk een account op MijnSerie.nl? Is wel een fijne site. :)

Voor wie me wil volgen: https://www.mijnserie.nl/gebruiker/42399-solis/

Ooit wel een account aangemaakt, daarna nooit meer iets meer gedaan xd Ik ga het morgen weer eens bekijken!
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic