Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het niet gespeeld maar heb daar meerdere reacties over op reddit gezien ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pas seizoen 4 van The 100 gekeken. Verrassend goed seizoen eigenlijk. Ik vond alleen de scene na '6 jaar later' een beetje goedkoop. Uiteraard heeft Clarke het overleefd (HOE DAN????) en heeft een of ander kind bij zich (als die van haar is, dan heb ik toch iets gemist). Wel benieuwd naar de nieuwe vijand(en) en of de rest nog teruggevonden gaat worden. Ik hoop wel dat het volgende seizoen het laatste gaat worden. Is nu elke keer een beetje veel van hetzelfde. Niet dat je mij hoort klagen met al die mooie dames in beeld... De tering. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Interessante theorie trouwens over de Night King: https://www.joe.co.uk/entertainment/thi ... nes-138883
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Interessante theorie trouwens over de Night King: https://www.joe.co.uk/entertainment/thi ... nes-138883


Die had ik eerder al gelezen, vond hem zelf in ieder geval erg waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler-ish: las ook ook ergens een theorie dat de Nightking Aegon the Conqueror reincarnated is, maar dat vind ik wel erg ver gegrepen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is op zich ook wel interessant (spoiler natuurlijk):

https://tinyurl.com/yb92axyu
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De theorie dat Bran de Night King is geloof ik ook wel. Vooral de scene van de flashback dat de Children de Night King creeerden en Bran's reactie daarop en het feit dat de Night King dezelfde krachten heeft als Bran overtuigen mij wel dat hij het kan zijn.

Hoe kun je dat artikel fatsoenlijk lezen op de mobiel HJ? Krijg t niet voor mekaar.
Edit: laat maar, het lukt nu opeens wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ik heb het niet gespeeld maar heb daar meerdere reacties over op reddit gezien ja.


Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En nog iets wat zeer weinig van jullie waarschijnlijk is opgevallen: http://mashable.com/2017/08/21/game-of- ... jWrkp6ugqI

Ik heb het zojuist even terug moeten kijken en het is echt een klein detail. De theorieën komen in principe op hetzelfde neer:

SPOILER | Bran is in de zwaard van Jon 'gewargd'. Zo wist hij in wat voor situatie Jon zich bevond. En wie werkt er ook al weer voor de Three Eyed Raven? Juist, mister Benjen Stark. Vandaar dat hij daar 'toevallig' op het juiste moment was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm, geloof daar niet zo in eerlijk gezegd. Benjen zei wel dat de 3 eyed raven hem had gezegd waar die moest zijn, maar aangezien Bran in de toekomst kan kijken, denk ik dat het logischer is dat hij het Benjen een andere keer (al eerder) heeft verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
En nog iets wat zeer weinig van jullie waarschijnlijk is opgevallen: http://mashable.com/2017/08/21/game-of- ... jWrkp6ugqI

Ik heb het zojuist even terug moeten kijken en het is echt een klein detail. De theorieën komen in principe op hetzelfde neer:

SPOILER | Bran is in de zwaard van Jon 'gewargd'. Zo wist hij in wat voor situatie Jon zich bevond. En wie werkt er ook al weer voor de Three Eyed Raven? Juist, mister Benjen Stark. Vandaar dat hij daar 'toevallig' op het juiste moment was.


Om die even te ontkrachten:

https://www.joe.co.uk/entertainment/gam ... ord-139184
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien zegt ie dat omdat ie dat moet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar snappen mensen gewoon niet hoe een reflectie werkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste GoT episode van dit seizoen duurt rond 'em af, 80 minuten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Narcos begint volgende week weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Narcos begint volgende week weer :love:

Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken in s3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
klapstoel schreef:
Narcos begint volgende week weer :love:

Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken in s3.


Spoiler: Gaat zich richten op het Cali cartel, dat de macht greep na de dood van Escobar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, weer ruim een jaar wachten op nieuwe GoT, ik wil meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaar met het eerste seizoen van Ozark en ben toch wel echt te spreken over die serie.
Kijk uit naar het volgende seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
klapstoel schreef:
Narcos begint volgende week weer :love:

Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken in s3.


trailer zag er in ieder geval al bruut uit :love:
zeker een van m'n favo series
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
zeker een van m'n favo series
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel paar vette gedeeltes in deze aflevering, maar ik had toch liever gezien dat dit seizoen ook 10 episodes had in plaats van 7. Voelt allemaal erg gehaast zo en dat vind ik een groot contrast met de eerste 4 seizoenen met veel politieke intriges.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godvervtering wat was die laatste aflevering vet.

De CGI spektakels geven dit seizoen echt wat extra's, maar een aflevering die eens de tijd nam om politiek bedrog intriges en tactieken liet zien zoals je gewend bent van GOT. Genieten :worship:

Dat gesprek tussen Cersei/Tyrion en Cersei/Jaime, spannender dan dat gaat het niet worden, daar kan geen ice dragon of night king tegenop. Het voelde alsnog allemaal wel erg gerushed dit seizoen maar daar kan ik wel mee leven. Wordt wel awkward als Sam of Bran even Jon vertelt dat hij het neefje van Dany is vlak nadat ze sexytime hebben gehad. :lol:

Oja en RIP Littlefinger, heerlijk om hem op z'n knieen te zien smeken om z'n leven, en Arya die even ijskoud z'n strot doorsnijdt haha, keihard! Dacht echt even dat Arya de sjaak was. Dat hoofd ook dat hij trok toen hij realiseerde dat hij fucked was. Goud!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het leuke van got vond ik altijd dat het verhaal ondanks de fantasy setting logisch in elkaar stak, bovendien was het verhaal erg onvoorspelbaar. Daar is nu weinig meer van over. De actie en CGI is erg goed maar daar houd het ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, dat krijg je als een serie immens populair is, voor je het weet staat elke fan theorie al op 9Gag, het zou maarzo kunnen dat de kijkers/lezers het allang uitgevogeld hebben wat er gaat gebeuren. Daar kun je nou eenmaal niks aan doen.

Ik heb in de 7 afleveringen die we dit seizoen gehad hebben nog regelmatig met het kippenvel en open mond wezen kijken. Het is goed dat ze nu gewoon de boel aan het afronden zijn.

Al had ik met alle plezier tot seizoen 10 doorgekeken in wat langzamere pacing. Blijft het voor de makers lastig om met wat globale notities de boel af te ronden terwijl de originele schrijver nog niet eens de boeken af heeft, wat een klus moet dat zijn >.<
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic