Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Kitchen Nightmare... Denk dat ik een van de weinige ben die Gordon Ramsey prachtige vent vind xd wat een mooie kerel, sommige opmerkingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Begonnen aan Kitchen Nightmare... Denk dat ik een van de weinige ben die Gordon Ramsey prachtige vent vind xd wat een mooie kerel, sommige opmerkingen :lol:


Ik vind hem ook geweldig. Als het toevallig op tv bezig is blijf ik altijd wel kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik haat jullie, ik ben 'm aan 't downloaden :lol: :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tering jantje wat een aflevering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tering jantje wat een aflevering :worship:


Ok, weggeblazen weer. Geen woorden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Pommer schreef:
JeftaElachouri schreef:
Game of Thrones S07E06

MIND = BLOWN. Meer heb ik voorlopig niet te zeggen. Ga ook geen spoilers plaatsen. Maar nog nooit zoiets gezien op TV. Aflevering 4 is by far overtroffen. :surrender: :surrender: :surrender:


Wat een episode :cry: :cry: :cry: :cry: Kippenvel 70 minuten lang. Overtreft alle andere episodes makkelijk, en dat zegt meer over deze dan over al die anderen. Overigens niet alleen de actie, eigenlijk was alles bij elkaar gewoon pure perfectie :loving: Wel voornamelijk door de actie natuurlijk

Bij een bepaald moment begonnen de tranen zelfs bijna over m'n wangen te lopen :cry: Maandag gewoon nog een keer kijken via Ziggo :drool:

Nog een keer? Denk dat ik dit nog wel tien keer terug ga kijken xd

Na vandaag staat GoT toch ook wel bovenaan m'n lijstje van beste series ooit, had niet verwacht dat ik dit als Die Hard WWII liefhebber ooit nog zou zeggen maar Band Of Brothers is overtroffen. Maar dit was ook gewoon niet normaal meer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik net gezien :cry: Wat was dit goed zeg. 66 minuten lang volledig uit m'n pantoffel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, ik ga volhouden tot maandag. Gelukkig is weekendje Decibel in zicht, minder kans op spoilers via fb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat het jongens? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 22:48 
 
Hardtraxxer

Deze aflevering. Wtf. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Gaat het jongens? :aww:


Leuk dat je het vraagt! Maar nee, moet bijna 2 weken wachten op de volgende aflevering(mits onze vriend bij HBO Español ons niet weer vroegtijdig helpt). :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig ga ik morgen een lang weekend weg, dus kan ik het toch niet kijken tot maandag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ja godver, dan ga ik ook maar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan aan mij liggen hoor, maar zo goed was ie toch ook weer niet? Of tenminste, ik vond hem niet zo goed als de meeste doen geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
66 minuten lang volledig uit m'n pantoffel.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Kan aan mij liggen hoor, maar zo goed was ie toch ook weer niet? Of tenminste, ik vond hem niet zo goed als de meeste doen geloven.

Ik denk dat het meer door het ervaren van deze aflevering komt. Wat er allemaal voorgeschoteld wordt is nog nooit eerder in een TV-serie vertoond. Er komt werkelijk geen enkele andere serie in me op welke hier ooit een schepje bovenop heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 15:53 
 
Hardtraxxer

Appelsapman schreef:
Deze aflevering. Wtf. :worship:


Spoiler: waarom gooide de nightking gewoon niet op drogon? Was veel dichterbij en is veel groter. Enige rare van deze aflevering. Voor de rest was die echt top :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem ook maar gedownload maar die gelekte versie is echt kut kwaliteit, ik wacht wel tot maandag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Kan aan mij liggen hoor, maar zo goed was ie toch ook weer niet? Of tenminste, ik vond hem niet zo goed als de meeste doen geloven.

Dan wil ik wel weten wat je normaal kijkt als dit je niet een beetje omver blaast :P Ik vind buiten hoe alles in beeld gebracht is ook [spoiler]: het 'echte' samen komen van Jon en Daenarys kippenvelwaardig. En Daenerys verliest ook nog eens 1 van haar kinderen bij dit alles, toch wel heftige shit.

Goku schreef:
Appelsapman schreef:
Deze aflevering. Wtf. :worship:


Spoiler: waarom gooide de nightking gewoon niet op drogon? Was veel dichterbij en is veel groter. Enige rare van deze aflevering. Voor de rest was die echt top :worship:


Spoiler: Is dit een serieuze vraag? xd Als alles gedaan moest worden zoals het hoorde of logisch zou zijn geweest hadden we al geen personages meer over. Voor het verhaal logisch dat ie niet op Drogon mikte in eerste instantie.

Overigens vind ik de hele aanleiding tot dit alles [spoiler]: Dus het vangen van die dode voor Cersei, wel een beetje vergezocht. Dat zoiets stompzinnigs tot dit allemaal heeft geleden. Maar ach who cares, anders hadden we deze episode ook niet gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dan wil ik wel weten wat je normaal kijkt als dit je niet een beetje omver blaast


Ik bedoel meer in contrast met andere GoT afleveringen. Eigenlijk vond ik de dialogen en gesprekken onderling wel erg sterk enzo, maar dat vond ik bij de andere afleveringen ook al. De 'grote' gebeurtenissen bliezen me niet echt omver.

Ik kijk hem maandag nog wel een keer, misschien dat ie de tweede keer wat meer binnenkomt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een aflevering weer zeg...

Spoiler: Die Ice Dragon wordt nog een klusje erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Appelsapman schreef:
Deze aflevering. Wtf. :worship:


Spoiler: waarom gooide de nightking gewoon niet op drogon? Was veel dichterbij en is veel groter. Enige rare van deze aflevering. Voor de rest was die echt top :worship:


Wat een geweldige aflevering, met name door de CGI en actie en dergelijke :worship: . Maar dat was niet het enige rare van de aflevering, want SPOILER: überhaupt het hele idee om 1 wight mee te nemen met 7 man voelt nogal random aan. (ZONDER DRAGONGLASS??) Voelde gewoon letterlijk als de suicide squad. Vervolgens wordt er een raven gestuurd naar Dany, die binnen drie tellen naar haar toe is gevlogen xd ? Ook de redding van Benjen was kapot raar, waarom reed hij niet gewoon mee of wist hij überhaupt waar ze waren? Vond de pacing wel echt een irritatiemomentje van deze aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Goku schreef:
Appelsapman schreef:
Deze aflevering. Wtf. :worship:


Spoiler: waarom gooide de nightking gewoon niet op drogon? Was veel dichterbij en is veel groter. Enige rare van deze aflevering. Voor de rest was die echt top :worship:


Wat een geweldige aflevering, met name door de CGI en actie en dergelijke :worship: . Maar dat was niet het enige rare van de aflevering, want SPOILER: überhaupt het hele idee om 1 wight mee te nemen met 7 man voelt nogal random aan. (ZONDER DRAGONGLASS??) Voelde gewoon letterlijk als de suicide squad. Vervolgens wordt er een raven gestuurd naar Dany, die binnen drie tellen naar haar toe is gevlogen xd ? Ook de redding van Benjen was kapot raar, waarom reed hij niet gewoon mee of wist hij überhaupt waar ze waren? Vond de pacing wel echt een irritatiemomentje van deze aflevering.

Is op zich allemaal wel te verklaren. Ik las op Reddit dat het lopen naar Castle Black + een raven sturen + Dany naar Jon sturen ongeveer 5 dagen duurt en dat het hard worden van ijs ook ongeveer 5 dagen duurt.
En Benjen had verder geen doel meer in zijn leven, hij heeft Bran gered en de orders van Bran opgevolgd om Jon te helpen. Hij is toch al halfdood, hij kan niet naar het zuiden en hij was nu een mooie bliksemafleider zodat Jon ongestoord weg kon.
Overigens hadden sowieso Jon, Jorah en The Hound dragonglass of valyrian staal bij zich en had Beric een vlammend zwaard. Het was idd een bizar idee, vind t ook slecht geschreven dit. Tyrion weet precies hoe Cersei is,
die weet dat Cersei zich niet zomaar gewonnen geeft. Maar uiteindelijk is de trip het wel waard geweest, omdat ze nu weten dat ze alleen de White Walkers en de Night King hoeven te vermoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler: ik vond eigenlijk de conversaties tussen Tyrion en Dany wel interessant: Tyrion geeft aan dat ze moeten nadenken over de throne succession en Dany is echt geschokt daarover. Geeft wel wat aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Het vette aflevering maar wel erg voorspelbaar, het waren juist de dialogen waar ik verbaasd over was. Hoe hard iedereen naar elkaar wordt in eens.

Had nou niemand een ons Wrath of the Lich King Cinematic trailer gevoel met de Night King en wat hij uit het water haalden :D ?
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic