Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Begonnen aan Kitchen Nightmare... Denk dat ik een van de weinige ben die Gordon Ramsey prachtige vent vind xd wat een mooie kerel, sommige opmerkingen :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Nuracore wrote:Begonnen aan Kitchen Nightmare... Denk dat ik een van de weinige ben die Gordon Ramsey prachtige vent vind xd wat een mooie kerel, sommige opmerkingen :lol:
Ik vind hem ook geweldig. Als het toevallig op tv bezig is blijf ik altijd wel kijken :D
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
G1LL wrote:Ik haat jullie, ik ben 'm aan 't downloaden :lol: :x xd
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Tering jantje wat een aflevering :worship:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
wootum wrote:Tering jantje wat een aflevering :worship:
Ok, weggeblazen weer. Geen woorden :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
JeftaElachouri wrote:
Pommer wrote:
JeftaElachouri wrote:Game of Thrones S07E06

MIND = BLOWN. Meer heb ik voorlopig niet te zeggen. Ga ook geen spoilers plaatsen. Maar nog nooit zoiets gezien op TV. Aflevering 4 is by far overtroffen. :surrender: :surrender: :surrender:
Wat een episode :cry: :cry: :cry: :cry: Kippenvel 70 minuten lang. Overtreft alle andere episodes makkelijk, en dat zegt meer over deze dan over al die anderen. Overigens niet alleen de actie, eigenlijk was alles bij elkaar gewoon pure perfectie :loving: Wel voornamelijk door de actie natuurlijk
Bij een bepaald moment begonnen de tranen zelfs bijna over m'n wangen te lopen :cry: Maandag gewoon nog een keer kijken via Ziggo :drool:
Nog een keer? Denk dat ik dit nog wel tien keer terug ga kijken xd

Na vandaag staat GoT toch ook wel bovenaan m'n lijstje van beste series ooit, had niet verwacht dat ik dit als Die Hard WWII liefhebber ooit nog zou zeggen maar Band Of Brothers is overtroffen. Maar dit was ook gewoon niet normaal meer :worship:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wat heb ik net gezien :cry: Wat was dit goed zeg. 66 minuten lang volledig uit m'n pantoffel.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Godver, ik ga volhouden tot maandag. Gelukkig is weekendje Decibel in zicht, minder kans op spoilers via fb. xd
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Gaat het jongens? :aww:
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 27 days ago
Deze aflevering. Wtf. :worship:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Indy wrote:Gaat het jongens? :aww:
Leuk dat je het vraagt! Maar nee, moet bijna 2 weken wachten op de volgende aflevering(mits onze vriend bij HBO Español ons niet weer vroegtijdig helpt). :(
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Gelukkig ga ik morgen een lang weekend weg, dus kan ik het toch niet kijken tot maandag :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Ja godver, dan ga ik ook maar kijken.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Kan aan mij liggen hoor, maar zo goed was ie toch ook weer niet? Of tenminste, ik vond hem niet zo goed als de meeste doen geloven.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
ThaBomba. wrote:66 minuten lang volledig uit m'n pantoffel.
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Paultheone wrote:Kan aan mij liggen hoor, maar zo goed was ie toch ook weer niet? Of tenminste, ik vond hem niet zo goed als de meeste doen geloven.
Ik denk dat het meer door het ervaren van deze aflevering komt. Wat er allemaal voorgeschoteld wordt is nog nooit eerder in een TV-serie vertoond. Er komt werkelijk geen enkele andere serie in me op welke hier ooit een schepje bovenop heeft gedaan.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 6 hours ago
Appelsapman wrote:Deze aflevering. Wtf. :worship:
Spoiler:
Spoiler
waarom gooide de nightking gewoon niet op drogon? Was veel dichterbij en is veel groter. Enige rare van deze aflevering. Voor de rest was die echt top :worship:
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Heb hem ook maar gedownload maar die gelekte versie is echt kut kwaliteit, ik wacht wel tot maandag :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Paultheone wrote:Kan aan mij liggen hoor, maar zo goed was ie toch ook weer niet? Of tenminste, ik vond hem niet zo goed als de meeste doen geloven.
Dan wil ik wel weten wat je normaal kijkt als dit je niet een beetje omver blaast :P Ik vind buiten hoe alles in beeld gebracht is ook [spoiler]:
Spoiler
het 'echte' samen komen van Jon en Daenarys kippenvelwaardig. En Daenerys verliest ook nog eens 1 van haar kinderen bij dit alles, toch wel heftige shit.

Goku wrote:
Spoiler:
Spoiler
waarom gooide de nightking gewoon niet op drogon? Was veel dichterbij en is veel groter. Enige rare van deze aflevering. Voor de rest was die echt top :worship:
Spoiler:
Spoiler
Is dit een serieuze vraag? xd Als alles gedaan moest worden zoals het hoorde of logisch zou zijn geweest hadden we al geen personages meer over. Voor het verhaal logisch dat ie niet op Drogon mikte in eerste instantie.

Overigens vind ik de hele aanleiding tot dit alles [spoiler]:
Spoiler
Dus het vangen van die dode voor Cersei
, wel een beetje vergezocht. Dat zoiets stompzinnigs tot dit allemaal heeft geleden. Maar ach who cares, anders hadden we deze episode ook niet gehad :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Dan wil ik wel weten wat je normaal kijkt als dit je niet een beetje omver blaast
Ik bedoel meer in contrast met andere GoT afleveringen. Eigenlijk vond ik de dialogen en gesprekken onderling wel erg sterk enzo, maar dat vond ik bij de andere afleveringen ook al. De 'grote' gebeurtenissen bliezen me niet echt omver.

Ik kijk hem maandag nog wel een keer, misschien dat ie de tweede keer wat meer binnenkomt ;)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wat een aflevering weer zeg...

Spoiler:
Spoiler
Die Ice Dragon wordt nog een klusje erbij.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Goku wrote:
Spoiler:
Spoiler
Wat een geweldige aflevering, met name door de CGI en actie en dergelijke :worship: . Maar dat was niet het enige rare van de aflevering, want SPOILER:
Spoiler
überhaupt het hele idee om 1 wight mee te nemen met 7 man voelt nogal random aan. (ZONDER DRAGONGLASS??) Voelde gewoon letterlijk als de suicide squad. Vervolgens wordt er een raven gestuurd naar Dany, die binnen drie tellen naar haar toe is gevlogen xd ? Ook de redding van Benjen was kapot raar, waarom reed hij niet gewoon mee of wist hij überhaupt waar ze waren? Vond de pacing wel echt een irritatiemomentje van deze aflevering.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
chas1n wrote:
Goku wrote:
Spoiler:
Spoiler
Wat een geweldige aflevering, met name door de CGI en actie en dergelijke :worship: . Maar dat was niet het enige rare van de aflevering, want SPOILER:
Spoiler
überhaupt het hele idee om 1 wight mee te nemen met 7 man voelt nogal random aan. (ZONDER DRAGONGLASS??) Voelde gewoon letterlijk als de suicide squad. Vervolgens wordt er een raven gestuurd naar Dany, die binnen drie tellen naar haar toe is gevlogen xd ? Ook de redding van Benjen was kapot raar, waarom reed hij niet gewoon mee of wist hij überhaupt waar ze waren? Vond de pacing wel echt een irritatiemomentje van deze aflevering.
Spoiler
Is op zich allemaal wel te verklaren. Ik las op Reddit dat het lopen naar Castle Black + een raven sturen + Dany naar Jon sturen ongeveer 5 dagen duurt en dat het hard worden van ijs ook ongeveer 5 dagen duurt.
En Benjen had verder geen doel meer in zijn leven, hij heeft Bran gered en de orders van Bran opgevolgd om Jon te helpen. Hij is toch al halfdood, hij kan niet naar het zuiden en hij was nu een mooie bliksemafleider zodat Jon ongestoord weg kon.
Overigens hadden sowieso Jon, Jorah en The Hound dragonglass of valyrian staal bij zich en had Beric een vlammend zwaard. Het was idd een bizar idee, vind t ook slecht geschreven dit. Tyrion weet precies hoe Cersei is,
die weet dat Cersei zich niet zomaar gewonnen geeft. Maar uiteindelijk is de trip het wel waard geweest, omdat ze nu weten dat ze alleen de White Walkers en de Night King hoeven te vermoorden.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Spoiler:
Spoiler
ik vond eigenlijk de conversaties tussen Tyrion en Dany wel interessant: Tyrion geeft aan dat ze moeten nadenken over de throne succession en Dany is echt geschokt daarover. Geeft wel wat aan ;)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Het vette aflevering maar wel erg voorspelbaar, het waren juist de dialogen waar ik verbaasd over was. Hoe hard iedereen naar elkaar wordt in eens.

Had nou niemand een ons Wrath of the Lich King Cinematic trailer gevoel met de Night King en wat hij uit het water haalden :D ?