Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GoT weer iets meer een tussen episode deze keer, maar 1 wel heel casual bomb drop: Gilly die vraagt wat een annulment is, en daarna gezellig laat vallen dat Rhaegar gescheiden is van Ellia Martell en in het geheim getrouwd is (met Lyanna Stark). Oftewel, R+L=J bevestigd en direct legitiem, Jon is dus all-out Targaryan (wat de scene met de draak ook al hintte).

Also, Jon met een fijne sterrencast nu richting de whitewalkers. Gaat nog leuk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
GoT weer iets meer een tussen episode deze keer, maar 1 wel heel casual bomb drop: Gilly die vraagt wat een annulment is, en daarna gezellig laat vallen dat Rhaegar gescheiden is van Ellia Martell en in het geheim getrouwd is (met Lyanna Stark). Oftewel, R+L=J bevestigd en direct legitiem, Jon is dus all-out Targaryan (wat de scene met de draak ook al hintte).

Also, Jon met een fijne sterrencast nu richting de whitewalkers. Gaat nog leuk worden

Dit had ik ook al vernomen in een filmpje op Youtube, dat dit kenbaar gemaakt zou worden.

SPOILERS | Kippenvel momentje trouwens hoor tijdens de scene met Jon en Drogon. Dat bevestigt zijn afkomst maar weer eens en in combinatie met de Sam/Gilly scene ligt het er in ieder geval dik bovenop dat Jon een wettige Targaryen is.
Dan het briefje wat Sansa ooit schreef (S1) en Arya die dat ontdekt. Allemaal de bedoeling van Petyr om een 'oorlog' tussen die twee te ontketenen voor zijn eigen bestwil. Ik denk dat dit echter niet gaat lukken en dat hij uiteindelijk op een gruwelijke manier wordt omgebracht door Arya.
En Cersei die weer zwanger is. Maar ik denk niet dat het van Jaime is. Ik denk eerder dat haar Hand of the Queen iets in haar geplant heeft. Maar misschien zit ik ook wel helemaal verkeerd.


Nog twee afleveringen te gaan en ik denk dat we iets voorgeschoteld krijgen wat IMAX waardig gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:

En Cersei die weer zwanger is. Maar ik denk niet dat het van Jaime is. Ik denk eerder dat haar Hand of the Queen iets in haar geplant heeft. Maar misschien zit ik ook wel helemaal verkeerd.


No way dat ze echt zwanger is :P ze kreeg door dat Jaime een ongeleid projectiel begon te worden nav de meeting met Tyrion, en heeft hiermee weer een manier gevonden om hem aan haar kant te krijgen. Er is natuurlijk ook nog steeds de prophecy dat Cersei geen kinderen meer zou krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
JeftaElachouri schreef:

En Cersei die weer zwanger is. Maar ik denk niet dat het van Jaime is. Ik denk eerder dat haar Hand of the Queen iets in haar geplant heeft. Maar misschien zit ik ook wel helemaal verkeerd.


No way dat ze echt zwanger is :P ze kreeg door dat Jaime een ongeleid projectiel begon te worden nav de meeting met Tyrion, en heeft hiermee weer een manier gevonden om hem aan haar kant te krijgen. Er is natuurlijk ook nog steeds de prophecy dat Cersei geen kinderen meer zou krijgen

Dat was ik even vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 23:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke aflevering GoT weer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme kan al niet meer wachten tot volgende week godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessante storylines, al is het soms wel erg fast-paced nu af en toe in vergelijking met de vorige seizoenen, maar ach. SPOILER: Verder wel baas welke characters je nu allemaal samen hebt om een white walker te vangen xd . Ook wel benieuwd hoe het zich verder afspeelt in Winterfell met sneaky bastard Littlefinger. Of Arya daadwerkelijk voor die boobytrap van Littlefinger valt of dat ze hem in de smiezen heeft/krijgt (wellicht door Bran). Benieuwd naar volgende episode..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 01:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat stond er dan op het briefje van Sansa? Wat Arya 'toevallig' had gevonden? Ik weet het niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Wat stond er dan op het briefje van Sansa? Wat Arya 'toevallig' had gevonden? Ik weet het niet meer...

Het is de brief die Sansa in S2 schreef naar Robb, onder dwang van Cersei:
"Robb, I write to you with a heavy heart. Our good king Robert is dead, killed from wounds he took in a boar hunt. Father has been charged with treason. He conspired with Robert’s brothers against my beloved Joffrey and tried to steal his throne. The Lannisters are treating me very well and provide me with every comfort. I beg you: come to King’s Landing, swear fealty to King Joffrey and prevent any strife between the great houses of Lannister and Stark."
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Interessante storylines, al is het soms wel erg fast-paced nu af en toe in vergelijking met de vorige seizoenen, maar ach. SPOILER: Verder wel baas welke characters je nu allemaal samen hebt om een white walker te vangen xd .


gingen ze niet een wight vangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
chas1n schreef:
Interessante storylines, al is het soms wel erg fast-paced nu af en toe in vergelijking met de vorige seizoenen, maar ach. SPOILER: Verder wel baas welke characters je nu allemaal samen hebt om een white walker te vangen xd .


gingen ze niet een wight vangen?


Een wight is een voetsoldaat van de white walkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

Moest weer erg lachen om die Brienne-opmerking van Tormund :lol:

Spoiler: Nice scenes weer. John met Drogon, Bran die een raaf warged, en mooie samenkomst inderdaad tussen de mannen die weer "beyond the wall" gaan :love: Avengers eat your heart out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 10:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vette episode, al gaat het wel heel erg snel allemaal nu. Jon steekt ongeveer in 5 minuten half Westeros over xd Maar goed, dat is ook allemaal niet zo belangrijk. Spoiler :Ondanks dat het idd een awesome groep bij elkaar is die Beyond The Wall gaan, vind ik het hele idee wel heel erg vergezocht. Fuck Cersei, ze hadden net zo goed haar eerst kunnen verslaan en daarna de White Walkers. Om nou helemaal voor haar zo'n risico te nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jon steekt ongeveer in 5 minuten half Westeros over xd


Hier wil ik wel op in haken want dit is dus niet het geval, de scenes lopen niet synchroon qua tijd aan elkaar. Het is goed te zien aan het kind van Sam hoeveel tijd er al is verstreken, ze kwamen met een baby aan bij de Citadel en spoiler en gaan met hem als kleuter weer weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Jon steekt ongeveer in 5 minuten half Westeros over xd


Hier wil ik wel op in haken want dit is dus niet het geval, de scenes lopen niet synchroon qua tijd aan elkaar.


Net zoals de boeken, staat altijd aangegeven in het begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Game of Thrones S07E06 is 'gelekt'! Niet door hackers overigens. Nee, personeel van HBO Spanje maakte de fout om de aflevering alvast klaar te zetten. Na een uur was ie dr weer af, maar toen was het kwaad al geschied. Hij is nu gewoon te downloaden op diverse torrent sites en dergelijke. Kwaliteit is vele malen beter dan de leaks van die hackers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht tot volgende week. Anders duurt het net iets te lang om op de laatste te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Twijfel of ik 'm al ga kijken of gewoon even een paar dagen wacht :lol:

Ik kan het niet laten en ga hem gewoon nu kijken xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Joah ik wacht ook wel, staat in schril contrast met het jaartje wachten wat we na e07 weer moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Game of Thrones S07E06

MIND = BLOWN. Meer heb ik voorlopig niet te zeggen. Ga ook geen spoilers plaatsen. Maar nog nooit zoiets gezien op TV. Aflevering 4 is by far overtroffen. :surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Game of Thrones S07E06

MIND = BLOWN. Meer heb ik voorlopig niet te zeggen. Ga ook geen spoilers plaatsen. Maar nog nooit zoiets gezien op TV. Aflevering 4 is by far overtroffen. :surrender: :surrender: :surrender:


Wat een episode :cry: :cry: :cry: :cry: Kippenvel 70 minuten lang. Overtreft alle andere episodes makkelijk, en dat zegt meer over deze dan over al die anderen. Overigens niet alleen de actie, eigenlijk was alles bij elkaar gewoon pure perfectie :loving: Wel voornamelijk door de actie natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
JeftaElachouri schreef:
Game of Thrones S07E06

MIND = BLOWN. Meer heb ik voorlopig niet te zeggen. Ga ook geen spoilers plaatsen. Maar nog nooit zoiets gezien op TV. Aflevering 4 is by far overtroffen. :surrender: :surrender: :surrender:


Wat een episode :cry: :cry: :cry: :cry: Kippenvel 70 minuten lang. Overtreft alle andere episodes makkelijk, en dat zegt meer over deze dan over al die anderen. Overigens niet alleen de actie, eigenlijk was alles bij elkaar gewoon pure perfectie :loving: Wel voornamelijk door de actie natuurlijk

Bij een bepaald moment begonnen de tranen zelfs bijna over m'n wangen te lopen :cry: Maandag gewoon nog een keer kijken via Ziggo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haat jullie, ik ben 'm aan 't downloaden :lol: :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik haat jullie, ik ben 'm aan 't downloaden :lol: :x xd

You won't regret it :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat ziek dit :love:
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic