Damn wat een gave episode weer 
Wat een zieke zieke EP.
Mooi ook die 9,9 rating vooralsnog op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt5775846/?ref_=ttep_ep4
Dat blijft voorlopig nog wel zo. 89,4% van de stemmers heeft een 10 gegevenTiMOTHYb wrote:Wat een zieke zieke EP.
Mooi ook die 9,9 rating vooralsnog op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt5775846/?ref_=ttep_ep4
Kan me de eerste aflevering niet meer echt herinneren, maar ik vind de serie nog steeds erg vet. Echt snel vind ik het totaal niet gaan, misschien af en toe wel te traag, maar vind het zelf nog steeds erg leukJoey wrote:Gisteren begonnen met The Blacklist. Eerste aflevering was heel erg fast-paced, iets te veel eigenlijk naar mijn goesting... Is dat in volgende afleveringen wel wat minder?
Haha nice ja, onder andere Hardhome en Battle of the Bastards ook een 9,9.JeftaElachouri wrote:Dat blijft voorlopig nog wel zo. 89,4% van de stemmers heeft een 10 gegevenTiMOTHYb wrote:Wat een zieke zieke EP.
Mee eens.Magnetron wrote:Kan me de eerste aflevering niet meer echt herinneren, maar ik vind de serie nog steeds erg vet. Echt snel vind ik het totaal niet gaan, misschien af en toe wel te traag, maar vind het zelf nog steeds erg leukJoey wrote:Gisteren begonnen met The Blacklist. Eerste aflevering was heel erg fast-paced, iets te veel eigenlijk naar mijn goesting... Is dat in volgende afleveringen wel wat minder?
Klopt helemaal ja. Een aantal jaar geleden heb ik de eerste 2 seizoenen gezien en toen begreep ik er niks van. Ik verloor al snel interesse en kon idd vooral de namen niet aan elkaar linken enzo.Rickzel wrote:Toch wel heel veel connecties gemist toen ik de eerste keer keek, was niet te doen al die namen en families, kan het iedereen best aanraden het nog eens te kijken
Nu pasTSFH wrote:Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen
Jaa joh. Had paar maanden geleden een deel van aflevering 1 bekeken, maar ondertiteling liep niet gelijk. Nu is dat niet zo erg, want kan het ook gewoon zonder kijken, maar ook de stemmen liepen niet gelijk ,dus zat me eigenlijk de hele tijd kapot te ergeren, dus uiteindelijk uitgezet en niet meer verder gekekenklapstoel wrote:Nu pasTSFH wrote:Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen
kan wel hinderlijk zijn jaTSFH wrote:Jaa joh. Had paar maanden geleden een deel van aflevering 1 bekeken, maar ondertiteling liep niet gelijk. Nu is dat niet zo erg, want kan het ook gewoon zonder kijken, maar ook de stemmen liepen niet gelijk ,dus zat me eigenlijk de hele tijd kapot te ergeren, dus uiteindelijk uitgezet en niet meer verder gekekenklapstoel wrote:Nu pasTSFH wrote:Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen
Ik vond de trailer echt heel dik, maar nu ik drie afleveringen heb gekeken ben ik nog niet bijzonder verrast idd.Exterkate wrote:Klaar met Ozark. Prima serie maar verder niet heel bijzonder of zo.
Ja mijn vader heeft hetzelfde, het kost wat tijd voordat het op gang komt. Er moeten zoveel verhaal lijnen opgezet worden. Maar geloof me dat dat niet representatief is voor de hele serie. Zie het als een investeringRoyAPO wrote:Ik heb net 5 afleveringen van GoT gekeken maar ik vind er echt geen ruk aan. Teveel gepraat, hou ik niet van
Serie houdt mijn aandacht er ook niet echt bij
Hier gebeurt nog minder in dan GoT S01RoyAPO wrote:Ik ga maar eens met Better Call Saul beginnen