Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Damn wat een gave episode weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een zieke zieke EP.

Mooi ook die 9,9 rating vooralsnog op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt5775846/?ref_=ttep_ep4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een zieke zieke EP.

Mooi ook die 9,9 rating vooralsnog op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt5775846/?ref_=ttep_ep4

Dat blijft voorlopig nog wel zo. 89,4% van de stemmers heeft een 10 gegeven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 15:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Gisteren begonnen met The Blacklist. Eerste aflevering was heel erg fast-paced, iets te veel eigenlijk naar mijn goesting... Is dat in volgende afleveringen wel wat minder?

Kan me de eerste aflevering niet meer echt herinneren, maar ik vind de serie nog steeds erg vet. Echt snel vind ik het totaal niet gaan, misschien af en toe wel te traag, maar vind het zelf nog steeds erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pickle Riiiiick!
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriendin eindeijk aan de Game of Thrones gekregen, gister samen aflevering 5 van seizoen 1 gezien, inmiddels op eigen houtje seizoen 1 weer afgezien :lol:

Toch wel heel veel connecties gemist toen ik de eerste keer keek, was niet te doen al die namen en families, kan het iedereen best aanraden het nog eens te kijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat een zieke zieke EP.

Mooi ook die 9,9 rating vooralsnog op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt5775846/?ref_=ttep_ep4

Dat blijft voorlopig nog wel zo. 89,4% van de stemmers heeft een 10 gegeven xd


Haha nice ja, onder andere Hardhome en Battle of the Bastards ook een 9,9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Joey schreef:
Gisteren begonnen met The Blacklist. Eerste aflevering was heel erg fast-paced, iets te veel eigenlijk naar mijn goesting... Is dat in volgende afleveringen wel wat minder?

Kan me de eerste aflevering niet meer echt herinneren, maar ik vind de serie nog steeds erg vet. Echt snel vind ik het totaal niet gaan, misschien af en toe wel te traag, maar vind het zelf nog steeds erg leuk :)

Mee eens.


Trailer van Mr. Robot seizoen 3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Toch wel heel veel connecties gemist toen ik de eerste keer keek, was niet te doen al die namen en families, kan het iedereen best aanraden het nog eens te kijken :thumbsup:


Klopt helemaal ja. Een aantal jaar geleden heb ik de eerste 2 seizoenen gezien en toen begreep ik er niks van. Ik verloor al snel interesse en kon idd vooral de namen niet aan elkaar linken enzo.

Een maand ofwat terug van voor af aan begonnen en toen viel wel alles op z'n plek. 'k Begrijp het hele verhaal nu ook veel beter.

Inderdaad een aanrader, al valt het verhaal misschien wel tegen als je soms al weet wat er gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon weer opnieuw kijken als alle 8 de seizoenen uit zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen xd


Nu pas :surrender: zat nog te denken om te reageren op de post van rickzel over bepaalde momenten uit seizoen 1, maar goed dat ik het niet deed #spoilers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
TSFH schreef:
Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen xd


Nu pas :surrender:


Jaa joh. Had paar maanden geleden een deel van aflevering 1 bekeken, maar ondertiteling liep niet gelijk. Nu is dat niet zo erg, want kan het ook gewoon zonder kijken, maar ook de stemmen liepen niet gelijk ,dus zat me eigenlijk de hele tijd kapot te ergeren, dus uiteindelijk uitgezet en niet meer verder gekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
klapstoel schreef:
TSFH schreef:
Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen xd


Nu pas :surrender:


Jaa joh. Had paar maanden geleden een deel van aflevering 1 bekeken, maar ondertiteling liep niet gelijk. Nu is dat niet zo erg, want kan het ook gewoon zonder kijken, maar ook de stemmen liepen niet gelijk ,dus zat me eigenlijk de hele tijd kapot te ergeren, dus uiteindelijk uitgezet en niet meer verder gekeken xd


kan wel hinderlijk zijn ja xd als je VLC Player gebruikt kan je dat makkelijk fixen met de instellingen. Ondertitels en geluid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist Better Call Saul afgekeken. Is hier vast al besproken, maar neem dat er nog wel een seizoen volgt.

Net begonnen met Ozark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net 5 afleveringen van GoT gekeken maar ik vind er echt geen ruk aan. Teveel gepraat, hou ik niet van :lol:
Serie houdt mijn aandacht er ook niet echt bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Klaar met Ozark. Prima serie maar verder niet heel bijzonder of zo.

Ik vond de trailer echt heel dik, maar nu ik drie afleveringen heb gekeken ben ik nog niet bijzonder verrast idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik heb net 5 afleveringen van GoT gekeken maar ik vind er echt geen ruk aan. Teveel gepraat, hou ik niet van :lol:
Serie houdt mijn aandacht er ook niet echt bij


Ja mijn vader heeft hetzelfde, het kost wat tijd voordat het op gang komt. Er moeten zoveel verhaal lijnen opgezet worden. Maar geloof me dat dat niet representatief is voor de hele serie. Zie het als een investering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik voel al geen enkele binding met de personages ofzo dus ik laat hem links liggen denk ik. Spartacus bijvoorbeeld sprak me wel direct aan maar ik vind GoT echt geen ruk aan. Ik heb liever wat simpeler vermaak qua series :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Seizoen 1 staat ook in schril contrast met de andere seizoenen. Had daar ook moeite mee om doorheen te komen. Maar blij dat ik na de 2e keer toch verder ben gegaan. Veruit de beste serie die ik tot nu toe gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar eens met Better Call Saul beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik ga maar eens met Better Call Saul beginnen


Hier gebeurt nog minder in dan GoT S01 :P . Puur de personage development wat centraal staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad xd als GoT al teveel gepraat is, kan ik me niet voorstellen dat BCS je ligt...(ik vind BCS overigens geniaal, daar niet van)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dit pakt mij 5x zoveel dan GoT. Geniale serie wel inderdaad :P

GoT is ook gewoon net wat te serieus waardoor ik het niet interessant vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Better Call Saul is eerste paar afleveringen super grappig, daarna denk je even: dit is een beetje langdradig. En seizoen drie is weer erg sterk.
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic