Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Damn wat een gave episode weer :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat een zieke zieke EP.

Mooi ook die 9,9 rating vooralsnog op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt5775846/?ref_=ttep_ep4
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
TiMOTHYb wrote:Wat een zieke zieke EP.

Mooi ook die 9,9 rating vooralsnog op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt5775846/?ref_=ttep_ep4
Dat blijft voorlopig nog wel zo. 89,4% van de stemmers heeft een 10 gegeven xd
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Joey wrote:Gisteren begonnen met The Blacklist. Eerste aflevering was heel erg fast-paced, iets te veel eigenlijk naar mijn goesting... Is dat in volgende afleveringen wel wat minder?
Kan me de eerste aflevering niet meer echt herinneren, maar ik vind de serie nog steeds erg vet. Echt snel vind ik het totaal niet gaan, misschien af en toe wel te traag, maar vind het zelf nog steeds erg leuk :)
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Pickle Riiiiick!
:lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Vriendin eindeijk aan de Game of Thrones gekregen, gister samen aflevering 5 van seizoen 1 gezien, inmiddels op eigen houtje seizoen 1 weer afgezien :lol:

Toch wel heel veel connecties gemist toen ik de eerste keer keek, was niet te doen al die namen en families, kan het iedereen best aanraden het nog eens te kijken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
JeftaElachouri wrote:
TiMOTHYb wrote:Wat een zieke zieke EP.

Dat blijft voorlopig nog wel zo. 89,4% van de stemmers heeft een 10 gegeven xd
Haha nice ja, onder andere Hardhome en Battle of the Bastards ook een 9,9.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Magnetron wrote:
Joey wrote:Gisteren begonnen met The Blacklist. Eerste aflevering was heel erg fast-paced, iets te veel eigenlijk naar mijn goesting... Is dat in volgende afleveringen wel wat minder?
Kan me de eerste aflevering niet meer echt herinneren, maar ik vind de serie nog steeds erg vet. Echt snel vind ik het totaal niet gaan, misschien af en toe wel te traag, maar vind het zelf nog steeds erg leuk :)
Mee eens.

View on YouTube
Trailer van Mr. Robot seizoen 3!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:Toch wel heel veel connecties gemist toen ik de eerste keer keek, was niet te doen al die namen en families, kan het iedereen best aanraden het nog eens te kijken :thumbsup:
Klopt helemaal ja. Een aantal jaar geleden heb ik de eerste 2 seizoenen gezien en toen begreep ik er niks van. Ik verloor al snel interesse en kon idd vooral de namen niet aan elkaar linken enzo.

Een maand ofwat terug van voor af aan begonnen en toen viel wel alles op z'n plek. 'k Begrijp het hele verhaal nu ook veel beter.

Inderdaad een aanrader, al valt het verhaal misschien wel tegen als je soms al weet wat er gaat gebeuren.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 31 minutes ago
Gewoon weer opnieuw kijken als alle 8 de seizoenen uit zijn. :P
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen xd
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
TSFH wrote:Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen xd
Nu pas :surrender: zat nog te denken om te reageren op de post van rickzel over bepaalde momenten uit seizoen 1, maar goed dat ik het niet deed #spoilers xd
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
klapstoel wrote:
TSFH wrote:Besloten ook maar eens te beginnen aan Game Of Thrones na alle goede verhalen xd
Nu pas :surrender:
Jaa joh. Had paar maanden geleden een deel van aflevering 1 bekeken, maar ondertiteling liep niet gelijk. Nu is dat niet zo erg, want kan het ook gewoon zonder kijken, maar ook de stemmen liepen niet gelijk ,dus zat me eigenlijk de hele tijd kapot te ergeren, dus uiteindelijk uitgezet en niet meer verder gekeken xd
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
TSFH wrote:
klapstoel wrote:
Nu pas :surrender:
Jaa joh. Had paar maanden geleden een deel van aflevering 1 bekeken, maar ondertiteling liep niet gelijk. Nu is dat niet zo erg, want kan het ook gewoon zonder kijken, maar ook de stemmen liepen niet gelijk ,dus zat me eigenlijk de hele tijd kapot te ergeren, dus uiteindelijk uitgezet en niet meer verder gekeken xd
kan wel hinderlijk zijn ja xd als je VLC Player gebruikt kan je dat makkelijk fixen met de instellingen. Ondertitels en geluid :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Zojuist Better Call Saul afgekeken. Is hier vast al besproken, maar neem dat er nog wel een seizoen volgt.

Net begonnen met Ozark.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik heb net 5 afleveringen van GoT gekeken maar ik vind er echt geen ruk aan. Teveel gepraat, hou ik niet van :lol:
Serie houdt mijn aandacht er ook niet echt bij
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Exterkate wrote:Klaar met Ozark. Prima serie maar verder niet heel bijzonder of zo.
Ik vond de trailer echt heel dik, maar nu ik drie afleveringen heb gekeken ben ik nog niet bijzonder verrast idd.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
RoyAPO wrote:Ik heb net 5 afleveringen van GoT gekeken maar ik vind er echt geen ruk aan. Teveel gepraat, hou ik niet van :lol:
Serie houdt mijn aandacht er ook niet echt bij
Ja mijn vader heeft hetzelfde, het kost wat tijd voordat het op gang komt. Er moeten zoveel verhaal lijnen opgezet worden. Maar geloof me dat dat niet representatief is voor de hele serie. Zie het als een investering :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ja ik voel al geen enkele binding met de personages ofzo dus ik laat hem links liggen denk ik. Spartacus bijvoorbeeld sprak me wel direct aan maar ik vind GoT echt geen ruk aan. Ik heb liever wat simpeler vermaak qua series :P
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Seizoen 1 staat ook in schril contrast met de andere seizoenen. Had daar ook moeite mee om doorheen te komen. Maar blij dat ik na de 2e keer toch verder ben gegaan. Veruit de beste serie die ik tot nu toe gezien heb.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik ga maar eens met Better Call Saul beginnen
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
RoyAPO wrote:Ik ga maar eens met Better Call Saul beginnen
Hier gebeurt nog minder in dan GoT S01 :P . Puur de personage development wat centraal staat.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Inderdaad xd als GoT al teveel gepraat is, kan ik me niet voorstellen dat BCS je ligt...(ik vind BCS overigens geniaal, daar niet van)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Haha dit pakt mij 5x zoveel dan GoT. Geniale serie wel inderdaad :P

GoT is ook gewoon net wat te serieus waardoor ik het niet interessant vind
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Better Call Saul is eerste paar afleveringen super grappig, daarna denk je even: dit is een beetje langdradig. En seizoen drie is weer erg sterk.