Ik zou d'r geld voor betalen om m'n geheugen selectief te wissen zodat ik The Wire nog een keer kan kijken zonder dat ik weet wat er gaat gebeuren. Wat een serie.klapstoel wrote:Klaar met The Wire![]()
![]()
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oja House of Cards ook eindelijk klaar, het kabbelde op het laatst wel een beetje door. En zijn nog wel een aantal dingen die ik wel echt een beeetje gek vond. Niet het sterkste seizoen. Maar alsnog met heel heel heel veel plezier gekeken
Spoilers:
Spoilers:
Spoiler
Hoeveel fucking mensen kun je vermoorden voordat je gepakt wordt, jezus man, zelfs de mafia doet die shit niet zelf. Dat laat je toch doen door mensen. Dat werd wel echt heel erg ongeloofwaardig
Voor de 12e keer ofzo aan How I Met Your Mother begonnen...
Laatste 2 seizoenen die 12 keer overgeslagen hoop ikwootum wrote:Voor de 12e keer ofzo aan How I Met Your Mother begonnen...
Ze zijn stukken minder ja, maar kijk ze wel altijd gewoon mee.Rickzel wrote:Laatste 2 seizoenen die 12 keer overgeslagen hoop ikwootum wrote:Voor de 12e keer ofzo aan How I Met Your Mother begonnen...Man wat een teleurstellende bedoeling was dat op het laatst
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Peaky blinder seizoen 3 ook eindelijk online op netflix. Zal er helaas wel weer zo doorheen zijn
Als je interesse in de sport verder hebt, kan ik ook Hard Knocks (HBO) en All or Nothing (Amazon) aanradenExterkate wrote:
21 juli wel het tweede seizoen van Last Chance U op Netflix
Zit voor de 3e keer nu in het laatste seizoen. Het blijft een einde waar je eigenlijk niks mee kan.Rickzel wrote:Laatste 2 seizoenen die 12 keer overgeslagen hoop ikwootum wrote:Voor de 12e keer ofzo aan How I Met Your Mother begonnen...Man wat een teleurstellende bedoeling was dat op het laatst
PS: toch geen mensen die het nog niet kennen en wel willen kijken he?
Als een serie al jaren afgelopen is, vind ik wel dat je mag 'spoilen' in dit topic.
De alternate ending die op youtube staat is zoveel beter.
Alleen hoe vaker ik de serie gekeken heb hoe logischer het einde is..
Alleen hoe vaker ik de serie gekeken heb hoe logischer het einde is..
Ligt eraan hoe fundamenteel het is imo. Ik heb bijv. nog steeds The Wire op mijn watchlist staanDaveytl wrote:Als een serie al jaren afgelopen is, vind ik wel dat je mag 'spoilen' in dit topic.
Die serie is al bijna 10 jaar af joh. Schande dat je hem nog niet hebt gezien 
Ik weet het, kom er alleen steeds maar niet aan toe. Hoop er dit jaar toch aan te beginnen 
Die eerste scene
Haha, je krijgt er geen spijt van.Steffnov wrote:Ik weet het, kom er alleen steeds maar niet aan toe. Hoop er dit jaar toch aan te beginnen
In that case, begin met het volgen van de sport zelfExterkate wrote:Tips zijn altijd welkom.
Begonnen aan Hemlock Grove op Netflix met Famke Jansen
Een in mijn ogen kruising tussen Vampire Diaries en Penny Dreadful, seizoen 1 bijna af en vind het erg tof
Serie over vampieren/weerwolven met highschool kids maar absoluut de horrorkant op
Een in mijn ogen kruising tussen Vampire Diaries en Penny Dreadful, seizoen 1 bijna af en vind het erg tof
Serie over vampieren/weerwolven met highschool kids maar absoluut de horrorkant op
"Thirteen Reasons Why" & "NARCOS" gekeken de laatste twee weken. Vette series, vooral het einde van 13 reasons.
Het einde van NARCOS vond ik wel wat tegenvallen.
Het einde van NARCOS vond ik wel wat tegenvallen.
Ik vond Narcos echt een heerlijke serie. De hele sfeer was echt perfect.
Ik heb mijn moeder overgehaald death note te kijken 
Ja mee eensch. De stem van Steve Murphy eronder is ook chill.klapstoel wrote:Ik vond Narcos echt een heerlijke serie. De hele sfeer was echt perfect.
Vanavond beginnen (en eindigen) met Castelvania op Netflix, zijn helaas maar 4 afleveringen en ook nog eens 25 min per aflevering 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Ik ben sowieso al een groot fan van narratorsZamble wrote:Ja mee eensch. De stem van Steve Murphy eronder is ook chill.klapstoel wrote:Ik vond Narcos echt een heerlijke serie. De hele sfeer was echt perfect.