Nog een week tot de nieuwe GoT.
Is toch een film? En komt toch pas de volgende maand op Netflix?Nuracore wrote:Ik heb mijn moeder overgehaald death note te kijken
Is toch een film? En komt toch pas de volgende maand op Netflix?Nuracore wrote:Ik heb mijn moeder overgehaald death note te kijken
Origineel nietSolis wrote:Is toch een film? En komt toch pas de volgende maand op Netflix?Nuracore wrote:Ik heb mijn moeder overgehaald death note te kijken
Heeft een hoge waardering zeg! Het kijken waard dus? Nog nooit een Japanse of Chinese film gezien eigenlijk...Steffnov wrote:Origineel nietSolis wrote:Is toch een film? En komt toch pas de volgende maand op Netflix?Nuracore wrote:Ik heb mijn moeder overgehaald death note te kijken
Het is een anime-serie, dus getekend in typisch japanse stijlSolis wrote: Nog nooit een Japanse of Chinese film gezien eigenlijk...
Absoluut. Ben zelf ook nooit echt into anime geweest, maar deze serie heb ik zeer geboeid gekeken. Verhaal is echt heel sterk, vooral het eerste gedeelte.Solis wrote:Heeft een hoge waardering zeg! Het kijken waard dus? Nog nooit een Japanse of Chinese film gezien eigenlijk...
Dit dus (met een paar uitzonderingen na, aot en db bijv)Steffnov wrote:Absoluut. Ben zelf ook nooit echt into anime geweest, maar deze serie heb ik zeer geboeid gekeken. Verhaal is echt heel sterk, vooral het eerste gedeelte.Solis wrote:Heeft een hoge waardering zeg! Het kijken waard dus? Nog nooit een Japanse of Chinese film gezien eigenlijk...
Dikke aanrader!! Hij is enorm vet waar je je goed 2 uur mee kan vermaken.ErikZ wrote:Vanavond beginnen (en eindigen) met Castelvania op Netflix, zijn helaas maar 4 afleveringen en ook nog eens 25 min per aflevering
Dat zit nog niet in de eerste 3 afleveringen maar thnx voor de spoilerNuracore wrote:Als je een beetje opgelet had wordt er verteld dat de gene die het boek heeft deels wordt bezeten door de shinigami of zich gaat gedragen als. Hence de duivelse scènes waar de haarkleur wordt veranderd
Sorry ik las het verkeerdErikZ wrote:Dat zit nog niet in de eerste 3 afleveringen maar thnx voor de spoilerNuracore wrote:Als je een beetje opgelet had wordt er verteld dat de gene die het boek heeft deels wordt bezeten door de shinigami of zich gaat gedragen als. Hence de duivelse scènes waar de haarkleur wordt veranderd
Ik denk dat wij kwa communicatie nu flink langs elkaar heen gaanErikZ wrote:Hij zegt binnen 3 afleveringen al dat ie alle slechte mensen wilt uit roeien om als God van de goede te leven, wtf![]()
+ ik zeg: in mijn ogen! En ja een godcomplex vind ik psycho
JeftaElachouri wrote:Morgen!!![]()
[+_+] wrote:HYPEJeftaElachouri wrote:Morgen!!![]()
Daar is een hele makkelijke oplossing voor hePommer wrote:Ik kan hem pas morgenavond kijken, gvd als ik maar geen spoilers zie op fb ofzo.
True haha, maar automatisch kijk je toch een paar keer per dag.Steffnov wrote:Daar is een hele makkelijke oplossing voor hePommer wrote:Ik kan hem pas morgenavond kijken, gvd als ik maar geen spoilers zie op fb ofzo.
Ik heb het mezelf goed afgeleerd. Mocht je echt niet zonder kunnen, check de mobiele app "Friendly for Facebook" eens, daar kun je berichten met bepaalde woorden erin filteren. Ook een stuk liever voor je accu trouwens.Pommer wrote:True haha, maar automatisch kijk je toch een paar keer per dag.Steffnov wrote:Daar is een hele makkelijke oplossing voor hePommer wrote:Ik kan hem pas morgenavond kijken, gvd als ik maar geen spoilers zie op fb ofzo.