Post hier alles over de NFL! Programma komt hier wel weer
Last edited by Steffnov on 30 Jun 2017 13:22, edited 207 times in total.
Zo ben ik ook begonnen, maar sinds de play-offs afgelopen seizoen steeds meer gekekenAniThing wrote:k kijk alleen de SuperBowl
Klopt zeker, bizarre potAniThing wrote:Voor de neutrale kijker was dit echt een geweldige finale om naar te kijken!

NFL.com heeft wel een korte samenvatting, maar als ik jou was, zou ik gewoon de wedstrijd downloaden. Zonder reclame, denk in dit geval effectief 2,5 uur, maar het waard. Samenvattingen als bij het voetbal zijn er niet echt.Pommer wrote:Kun je ergens iets van een samenvatting zien?
Firetrap wrote:Bij een voetbalwedstrijd tussen 22 Neymars zie je minder spelonderbrekingen.
Staat wel op de bekende torrent sites. Samenvattinkje op nfl.com, al vind ik die persoonlijk altijd aan de korte kantDJ_Tim wrote:K kijk dit eigenlijk nooit maar wordt door die reacties wel benieuwd. Kan ik die finale ergens terug kijken?
ThxSteffnov wrote:Staat wel op de bekende torrent sites. Samenvattinkje op nfl.com, al vind ik die persoonlijk altijd aan de korte kantDJ_Tim wrote:K kijk dit eigenlijk nooit maar wordt door die reacties wel benieuwd. Kan ik die finale ergens terug kijken?