Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Gisteren begonnen aan Orphan Black, gelijk 5 afleveringen gekeken. Wat een heerlijke mindfuck serie.

Halverwege gestopt omdat ze het verhaal een beetje aan het uitstellen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie van de Vikings kijkers had nog meer het gevoel om te stoppen met kijken sinds de laatste aflevering? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Neuh dat niet, er komt wrs nog een vergeldingsactie en dat zal vast goed te kijken zijn, neem aan dat de serie daarna afgelopen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klaar met Westworld, wat goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:


Een miniserie met en van Tom Hardy, ziet er uit als iets om te gaan kijken! Begint al vrij snel.


Vanavond de eerste aflevering. Ik gok dat ie morgen wel 'online' staat. Erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk hem maar meteen live op BBC, want hyped
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik kijk hem maar meteen live op BBC, want hyped


En?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer positief over! Goede cast. Setting ook heel mooi, de hele aankleding is goed gedaan. Verhaal moet nog wel op gang komen, maar het heeft zeker potentie. Erg benieuwd naar aflevering 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niet laaiend enthousiast maar mijn interesse is wel gewekt idd. Het wordt erg geheimzinnig gebracht, wat me wel aan staat, en het dialoog is tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar dagen geleden begonnen met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Paar dagen geleden met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!


Die is inderdaad wel leuk! paar weken geleden ook mee begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Paar dagen geleden begonnen met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!


Kijkt echt heerlijk weg inderdaad :thumbup: Was er zo doorheen! Paar goed lekkere wijven erin :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clarke en d'r boobs :worship: en Octavia :worship:. Ook stukje van de serie gekeken, de verhaallijn is wel leuk/origineel, maar verder allemaal kwalitatief niet heel erg hoogstaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
TSFH schreef:
Paar dagen geleden begonnen met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!


Kijkt echt heerlijk weg inderdaad :thumbup: Was er zo doorheen! Paar goed lekkere wijven erin :whistle:


Raven, Lexa, Clarke en Octavia -.- ;)

Ben overigens net bij seizoen 3, dus misschien mis ik nog wel een paar dames haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Clarke en d'r boobs :worship: en Octavia :worship:. Ook stukje van de serie gekeken, de verhaallijn is wel leuk/origineel, maar verder allemaal kwalitatief niet heel erg hoogstaand.


Wordt in seizoen 2 al wel beter. Maar je hebt wel gelijk. Kwalitatief niet echt hoogstaand maar kijkt wel echt heerlijk weg en vind het verhaal ook erg spannend en interessant. Alleen op sommige momenten denk ik echt: really :/ haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 04:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Klaar met Westworld, wat goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peaky Blinders :thumbsup: . Had eerder aan deze serie moeten beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met Black Mirror. Erg vette verhalen, leuk bedacht allemaal. Al die futuristische ideeën zijn nog net realistisch genoeg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen zondag laatste aflevering van seizoen 1 van Shooter gekeken. Verhaal is niet hoogstaand, en op sommige momenten vrij voorspelbaar, maar het keek in ieder geval heel lekker weg :) .
Ze hadden het hele verhaal gewoon af kunnen sluiten aan het einde van seizoen 1, maar vond het een beetje simpel hoe ze dan uiteindelijk met een cliffhanger aan komen zitten.

Spoilert:
Alle villains zijn dood en dan ineens: 'ja maar er was daarboven nog een villain die aan de touwtjes trok'. Voor m'n gevoel heb ik dat trucje al veel te vaak gezien, en vind het een beetje een zwak excuus om er een nieuwe storyline aan vast te plakken.

Ga seizoen 2 wel gewoon kijken als die uit komt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Morgen gaat Suits weer verder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
DonnyD schreef:
TSFH schreef:
Paar dagen geleden begonnen met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!


Kijkt echt heerlijk weg inderdaad :thumbup: Was er zo doorheen! Paar goed lekkere wijven erin :whistle:


Raven, Lexa, Clarke en Octavia -.- ;)

Dit dus ja. Vooral Lexa! :drool: (Die speelt trouwens ook in Fear The Walking Dead)

Laatst Designated Survivor gezien. Best spannend! :) Ben erg benieuwd naar Prison Break en 24: Legacy.

Iemand trouwens nog serie tips?

PS: A Series of Unfortunate Events is kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand White Collar wel eens gezien? Hoe is die serie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Iemand White Collar wel eens gezien? Hoe is die serie?

Vond het in het begin heel leuk maar uiteindelijk mee gestopt na seizoenstop 3

Ben zelf begonnen aan silicon valley xD droge serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben maar eens begonnen op Netnix met 'The Walking Dead' Ik moet zeggen dat het een reete goede serie is. :love: Ben nooit zo van de series geweest. Komt haast nooit geen eind aan...

Zit in een paar weken tijd al halverwege seizoen 5 xd
Seizoen 7 (Tweede helft hiervan) begint op 12 Feb

Hierna ga ik maar eens aan de '100' beginnen. Hoor hier goede verhalen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Game of Thrones, Prison Break, Orphan Black, Homeland, Blacklist, The Killing, Stranger Things, Dexter, The Walking Dead, Vikings, Spartacus, Banshee, The100, Shooter en wss heel veel die ik vergeet.
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic