Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Joey wrote:Gisteren begonnen aan Orphan Black, gelijk 5 afleveringen gekeken. Wat een heerlijke mindfuck serie.
Halverwege gestopt omdat ze het verhaal een beetje aan het uitstellen zijn
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Wie van de Vikings kijkers had nog meer het gevoel om te stoppen met kijken sinds de laatste aflevering? xd
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Neuh dat niet, er komt wrs nog een vergeldingsactie en dat zal vast goed te kijken zijn, neem aan dat de serie daarna afgelopen is.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Klaar met Westworld, wat goed :worship:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Firetrap wrote:View on YouTube

Een miniserie met en van Tom Hardy, ziet er uit als iets om te gaan kijken! Begint al vrij snel.
Vanavond de eerste aflevering. Ik gok dat ie morgen wel 'online' staat. Erg benieuwd!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Ik kijk hem maar meteen live op BBC, want hyped
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Firetrap wrote:Ik kijk hem maar meteen live op BBC, want hyped
En?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Zeer positief over! Goede cast. Setting ook heel mooi, de hele aankleding is goed gedaan. Verhaal moet nog wel op gang komen, maar het heeft zeker potentie. Erg benieuwd naar aflevering 2.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Nog niet laaiend enthousiast maar mijn interesse is wel gewekt idd. Het wordt erg geheimzinnig gebracht, wat me wel aan staat, en het dialoog is tof.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Paar dagen geleden begonnen met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!
Last edited by TSFH on 11 Jan 2017 00:49, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 1 day ago
TSFH wrote:Paar dagen geleden met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!
Die is inderdaad wel leuk! paar weken geleden ook mee begonnen
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
TSFH wrote:Paar dagen geleden begonnen met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!
Kijkt echt heerlijk weg inderdaad :thumbup: Was er zo doorheen! Paar goed lekkere wijven erin :whistle:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Clarke en d'r boobs :worship: en Octavia :worship:. Ook stukje van de serie gekeken, de verhaallijn is wel leuk/origineel, maar verder allemaal kwalitatief niet heel erg hoogstaand.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
DonnyD wrote:
TSFH wrote:Paar dagen geleden begonnen met The 100. Kwalitatief misschien niet de beste serie, maar wel erg vermakelijk!! Zetten toch een spannend en leuk verhaal neer, waarbij je bepaalde dingen wel met een korreltje zout moet nemen, maar goed. Ik vind het leuk!
Kijkt echt heerlijk weg inderdaad :thumbup: Was er zo doorheen! Paar goed lekkere wijven erin :whistle:
Raven, Lexa, Clarke en Octavia -.- ;)

Ben overigens net bij seizoen 3, dus misschien mis ik nog wel een paar dames haha.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
chas1n wrote:Clarke en d'r boobs :worship: en Octavia :worship:. Ook stukje van de serie gekeken, de verhaallijn is wel leuk/origineel, maar verder allemaal kwalitatief niet heel erg hoogstaand.
Wordt in seizoen 2 al wel beter. Maar je hebt wel gelijk. Kwalitatief niet echt hoogstaand maar kijkt wel echt heerlijk weg en vind het verhaal ook erg spannend en interessant. Alleen op sommige momenten denk ik echt: really :/ haha.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
wootum wrote:Klaar met Westworld, wat goed :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Peaky Blinders :thumbsup: . Had eerder aan deze serie moeten beginnen.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Bezig met Black Mirror. Erg vette verhalen, leuk bedacht allemaal. Al die futuristische ideeën zijn nog net realistisch genoeg. :thumbup:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Afgelopen zondag laatste aflevering van seizoen 1 van Shooter gekeken. Verhaal is niet hoogstaand, en op sommige momenten vrij voorspelbaar, maar het keek in ieder geval heel lekker weg :) .
Ze hadden het hele verhaal gewoon af kunnen sluiten aan het einde van seizoen 1, maar vond het een beetje simpel hoe ze dan uiteindelijk met een cliffhanger aan komen zitten.

Spoilert:
Spoiler
Alle villains zijn dood en dan ineens: 'ja maar er was daarboven nog een villain die aan de touwtjes trok'. Voor m'n gevoel heb ik dat trucje al veel te vaak gezien, en vind het een beetje een zwak excuus om er een nieuwe storyline aan vast te plakken.

Ga seizoen 2 wel gewoon kijken als die uit komt denk ik.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Morgen gaat Suits weer verder :D
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
TSFH wrote:
DonnyD wrote:
Raven, Lexa, Clarke en Octavia -.- ;)
Dit dus ja. Vooral Lexa! :drool: (Die speelt trouwens ook in Fear The Walking Dead)

Laatst Designated Survivor gezien. Best spannend! :) Ben erg benieuwd naar Prison Break en 24: Legacy.

Iemand trouwens nog serie tips?

PS: A Series of Unfortunate Events is kut.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Iemand White Collar wel eens gezien? Hoe is die serie?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
chas1n wrote:Iemand White Collar wel eens gezien? Hoe is die serie?
Vond het in het begin heel leuk maar uiteindelijk mee gestopt na seizoenstop 3

Ben zelf begonnen aan silicon valley xD droge serie
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Ben maar eens begonnen op Netnix met 'The Walking Dead' Ik moet zeggen dat het een reete goede serie is. :love: Ben nooit zo van de series geweest. Komt haast nooit geen eind aan...

Zit in een paar weken tijd al halverwege seizoen 5 xd
Seizoen 7 (Tweede helft hiervan) begint op 12 Feb

Hierna ga ik maar eens aan de '100' beginnen. Hoor hier goede verhalen over.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Game of Thrones, Prison Break, Orphan Black, Homeland, Blacklist, The Killing, Stranger Things, Dexter, The Walking Dead, Vikings, Spartacus, Banshee, The100, Shooter en wss heel veel die ik vergeet.
Last edited by STVK on 01 Feb 2017 23:18, edited 1 time in total.