Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net klaar met seizoen 7 van Archer. Had toch echt verwacht dat er meer afleveringen zouden komen na de laatste. Wel weer geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 17:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net seizoen 2 van Mr. Robot afgekeken. Imo toch wel een stukje minder dan seizoen 1. Het verhaal leek af en toe echt even nergens heen te gaan. Had ook gehoopt op nog een mindfuckje hier en daar.

Desalniettemin nog steeds de moeite waard, vind het gewoon een vette serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Begonnen met Westworld. Vermakelijke serie.. van het weekend maar eens een marathon houden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Begonnen met Westworld. Vermakelijke serie.. van het weekend maar eens een marathon houden. :P


Gisteren aflevering 7 gekeken: mind blown :worship: Een van de vetste series die ik tot nu toe heb gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dat was er wel eentje ja, tussen episodes 2 en die 7e greep het me allemaal wel wat minder, maar sinds het einde van episode 7 wel toch weer echt hooked. Maandag de seizoensfinale alweer.

Ook bij epi 6 van The Night Of nu, fantastische serie tot dusver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Vannacht aflevering 7 gezien en ik was niet verbaasd dat dit zou gebeuren.. Ik vroeg me alleen af wanneer het zou gebeuren. :P

edit: De serie doet me denken aan de lyrics van dit nummer:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vikings ook weer begonnen.... Heerlijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 03:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Westworld finale :worship:

SPOILA
Dus, Ford echt dood? Ford op de stage was een host? Ford heeft al host van zichzelf gemaakt maar dood? Is Maeve conscious? (want uit trein gestapt)(denk het niet) William zal nog wel leven denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Fluxion schreef:
Westworld finale :worship:

SPOILA
Dus, Ford echt dood? Ford op de stage was een host? Ford heeft al host van zichzelf gemaakt maar dood? Is Maeve conscious? (want uit trein gestapt)(denk het niet) William zal nog wel leven denk ik


SPOILA
Het enige dat zeker is is dat Dolores wel bewustzijn heeft bereikt. En dat William cool is. Die glimlach toen hij merkte dat de hosts nu wel mensen iets aan konden doen was mooi.


SPOILA
Ik denk dat William wel blijft leven. Anders was ie niet in zijn arm geschoten. Maar ben wel benieuwd naar Ford.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck me, wat een gruwelijk vette seizoensfinale zeg, en een zeer interessant uitgangspunt voor het volgende seizoen.

Spoiler:
Het moment dat de hosts met P90's blazing de hallen uitkamden was heerlijk bevredigend.

En inderdaad zoals al aangegeven, die laatste blik van William was fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nieuwe Walking Dead was weer de moeite! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 15:11 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
De nieuwe Walking Dead was weer de moeite! :worship:


Idd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
De nieuwe Walking Dead was weer de moeite! :worship:


ben benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand al begonnen aan Shooter? Is nog maar 4 of 5 afleveringen onderweg volgens mij, maar hoor er van collega's goede dingen over. Ga er zelf vanavond maar eens aan beginnen denk ik (bij gebrek aan een lopende serie op het moment om te kijken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Het cijfer op IMDB houdt me tegen, 7.8 is voor een serie erg laag dus ik kan wrs beter andere series gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren aflevering 1,2 en 3 gezien van Westworld :thumbup: Heel gaaf concept tot nu toe

Snap de lovende reacties van vele absoluut, dit is helemaal mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gisteren aflevering 1,2 en 3 gezien van Westworld :thumbup: Heel gaaf concept tot nu toe

Snap de lovende reacties van vele absoluut, dit is helemaal mijn ding

Eergisteren begonnen met kijken en ook heel erg enthousiast! Leuk en origineel concept en ook nog eens heel tof neergezet/uitgewerkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die midseason finale van TWD :worship: :worship: Belooft een hele goede tweede seizoenshelft te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt moeten ploeteren door de pilot van Westworld en ben toen gestopt, pakte me op de een of andere manier totaal niet.

Over Shooter: Goede acting en de pacing van de verhaallijn ook prima tot nu toe. Leuke serie om erbij te pakken in wat extra vrije tijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Die midseason finale van TWD :worship: :worship: Belooft een hele goede tweede seizoenshelft te worden.


Ben erg benieuwd naar de tweede seizoenshelft! Vond het één van de sterkere afleveringen van dit seizoen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Een finale in het midden van een verlengd seizoen ( 20 ipv 10 ep's bijv. ) dat een uitzendstop heeft tussendoor. Een recent ander voorbeeld is Vikings S04E10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran



Een miniserie met en van Tom Hardy, ziet er uit als iets om te gaan kijken! Begint al vrij snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ik heb echt moeten ploeteren door de pilot van Westworld en ben toen gestopt, pakte me op de een of andere manier totaal niet.

Over Shooter: Goede acting en de pacing van de verhaallijn ook prima tot nu toe. Leuke serie om erbij te pakken in wat extra vrije tijd. :P

Vind het ook een leuke serie. Kijkt prima weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 00:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ik heb echt moeten ploeteren door de pilot van Westworld en ben toen gestopt, pakte me op de een of andere manier totaal niet.

Geef het nog een kans! Gaf het ook bijna op hoor. Tot de 5e aflevering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen aan Orphan Black, gelijk 5 afleveringen gekeken. Wat een heerlijke mindfuck serie.
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic