Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Seizoen 2 van Mr Robot de komende dagen maar eens terugkijken op NPO. Seizoen 1 vond ik steengoed :woot:

Edit: welke serie raden jullie mij hier na aan? De volgende heb ik al gekeken: last chance u, prison break, homeland, peaky blinders, making a murderer, stranger things, narcos, breaking bad, game of thrones, suits, better call saul, entourage, friends, the office en cosmos. Het voelt een beetje alsof ik het meeste al heb gehad xd alleen weet zeker dat er nog veel meer is haha, benieuwd wat jullie mij aanraden :)

Walking dead en house of cards heb ik een aantal afleveringen gekeken maar dat was niet mijn ding.


Hannibal is ook nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vraagje. Ergens in seizoen 5 ben ik gestopt met The Walking Dead. Dit omdat ik het saai vond worden. Ik herkende langzamerhand één en dezelfde verhaallijn, elk seizoen weer.

Een groepje mensen loopt naar een bepaalde bestemming en komen tijdens deze reis natuurlijk de nodige walkers tegen. Eenmaal aangekomen lijkt het allemaal prachtig en vredig maar natuurlijk is er een villain die roet in het eten moet gooien met schokkende doden tot gevolg. Hierdoor wordt de rest van de groep gedwongen om naar een volgende bestemming te gaan waarvan gezegd wordt dat dat goed is. Begin nu weer aan het begin van deze alinea.

Is dit nog steeds de gang van zaken? Zo niet, dan waag ik weer eens een gokje door opnieuw met seizoen 5 te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoiler alarm: iedereen gaat dood op het einde haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

White collar is ook goed, exterkate
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Vraagje. Ergens in seizoen 5 ben ik gestopt met The Walking Dead. Dit omdat ik het saai vond worden. Ik herkende langzamerhand één en dezelfde verhaallijn, elk seizoen weer.

Een groepje mensen loopt naar een bepaalde bestemming en komen tijdens deze reis natuurlijk de nodige walkers tegen. Eenmaal aangekomen lijkt het allemaal prachtig en vredig maar natuurlijk is er een villain die roet in het eten moet gooien met schokkende doden tot gevolg. Hierdoor wordt de rest van de groep gedwongen om naar een volgende bestemming te gaan waarvan gezegd wordt dat dat goed is. Begin nu weer aan het begin van deze alinea.

Is dit nog steeds de gang van zaken? Zo niet, dan waag ik weer eens een gokje door opnieuw met seizoen 5 te beginnen.


Vind ik in seizoen 6 wel meevallen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
White collar is ook goed, exterkate

Dit is echt een kut serie. :lol:

Dexter, 11.22.63 (miniserie), Black Mirror zijn het bekijken waard overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 21:02 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Vraagje. Ergens in seizoen 5 ben ik gestopt met The Walking Dead. Dit omdat ik het saai vond worden. Ik herkende langzamerhand één en dezelfde verhaallijn, elk seizoen weer.

Een groepje mensen loopt naar een bepaalde bestemming en komen tijdens deze reis natuurlijk de nodige walkers tegen. Eenmaal aangekomen lijkt het allemaal prachtig en vredig maar natuurlijk is er een villain die roet in het eten moet gooien met schokkende doden tot gevolg. Hierdoor wordt de rest van de groep gedwongen om naar een volgende bestemming te gaan waarvan gezegd wordt dat dat goed is. Begin nu weer aan het begin van deze alinea.

Is dit nog steeds de gang van zaken? Zo niet, dan waag ik weer eens een gokje door opnieuw met seizoen 5 te beginnen.


Zelfs in seizoen 7 is dit nog steeds het geval :P

Het is zelfs zo erg dat je aflevering 2 van seizoen 7 makkelijk ergens in seizoen 6 kan plaatsen zonder dat je een groot deel van het verhaal mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Spanning Tree schreef:
White collar is ook goed, exterkate

Dit is echt een kut serie. :lol:

Wat vind je er precies niet goed aan dan? Voor mij is het juist een van de betere series die ik heb gezien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 08:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Zelfs in seizoen 7 is dit nog steeds het geval :P

Het is zelfs zo erg dat je aflevering 2 van seizoen 7 makkelijk ergens in seizoen 6 kan plaatsen zonder dat je een groot deel van het verhaal mist.

Dan vraag ik me toch echt af wat mensen dan nog steeds zo geweldig vinden aan deze serie. Ik kreeg zo langzamerhand het idee dat ik naar 'The Walking People' zat te kijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Seizoen 2 van Mr Robot de komende dagen maar eens terugkijken op NPO. Seizoen 1 vond ik steengoed :woot:

Edit: welke serie raden jullie mij hier na aan? De volgende heb ik al gekeken: last chance u, prison break, homeland, peaky blinders, making a murderer, stranger things, narcos, breaking bad, game of thrones, suits, better call saul, entourage, friends, the office en cosmos. Het voelt een beetje alsof ik het meeste al heb gehad xd alleen weet zeker dat er nog veel meer is haha, benieuwd wat jullie mij aanraden :)

Walking dead en house of cards heb ik een aantal afleveringen gekeken maar dat was niet mijn ding.


Orphan Black is ook zeker een aanrader. Laatst had je de re-make van Roots op tv, gaat over de slavenij van vroeger. Er is een mini serie van gemaakt aan de hand van de oude film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Solis schreef:
Spanning Tree schreef:
White collar is ook goed, exterkate

Dit is echt een kut serie. :lol:

Wat vind je er precies niet goed aan dan? Voor mij is het juist een van de betere series die ik heb gezien :).

Die kerel wat de FBI deed helpen vond ik echt irritant. Verder vrij saai en voorspelbaar. Dan kies ik liever voor Castle. Ook iemand die (in dit geval de politie) helpt, goede humor, goede chemie tussen Castle en Beckett. Ook voorspelbaar, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:47 
 
Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:
JeftaElachouri schreef:
Vraagje. Ergens in seizoen 5 ben ik gestopt met The Walking Dead. Dit omdat ik het saai vond worden. Ik herkende langzamerhand één en dezelfde verhaallijn, elk seizoen weer.

Een groepje mensen loopt naar een bepaalde bestemming en komen tijdens deze reis natuurlijk de nodige walkers tegen. Eenmaal aangekomen lijkt het allemaal prachtig en vredig maar natuurlijk is er een villain die roet in het eten moet gooien met schokkende doden tot gevolg. Hierdoor wordt de rest van de groep gedwongen om naar een volgende bestemming te gaan waarvan gezegd wordt dat dat goed is. Begin nu weer aan het begin van deze alinea.

Is dit nog steeds de gang van zaken? Zo niet, dan waag ik weer eens een gokje door opnieuw met seizoen 5 te beginnen.


Zelfs in seizoen 7 is dit nog steeds het geval :P

Het is zelfs zo erg dat je aflevering 2 van seizoen 7 makkelijk ergens in seizoen 6 kan plaatsen zonder dat je een groot deel van het verhaal mist.


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede aflevering weer van The Walking Dead. Wist me een stuk beter te boeien dan die van vorige week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Breaking Bad, wat een serie. In iets langer als een week bijna de hele reeks gezien :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 10:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sommige uitspraken van die Negan, heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze aflevering van TWD pakte me weer wat meer, heerlijk hoe zet die personage van Negan neer zetten (je krijgt zelf ook al een hekel en lichte agressie jegens hem). Ben echt benieuwd hoe dit verhaal zich verder gaat ontpoppen, als je in de lijn van vorige seizoenen kijkt zal er binnenkort wel weer wat te staan gebeuren, iets waar ik ook echt een beetje op zit te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren weer vol haat zitten kijken naar de aflevering haha, benieuwd wat er nog verder staat te gebeuren in dit seizoen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aflevering deze week van Westworld was echt steengoed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat krijg je een ontiegelijke hekel aan die Negan zeg. Karakter wordt echt steengoed neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat krijg je een ontiegelijke hekel aan die Negan zeg. Karakter wordt echt steengoed neergezet.


Ik vind het juist een beetje overdreven worden. Alles wat hij zegt is zo typisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat krijg je een ontiegelijke hekel aan die Negan zeg. Karakter wordt echt steengoed neergezet.

Ik heb niet eens echt een hekel aan hem. Ik bewonder meer die passieve agressie wat hem echt tot een geweldig personage maakt, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aflevering 7 van Westworld... :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stranger Things. :worship: :worship:
Heb nu 4 afleveringen gezien, wat een enorm vette serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze week ook begonnen aan Westworld, wat een ontzettend vet concept :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de nieuwe aflevering van TWD, welke me wederom redelijk tegen viel (waarom moet het hele verhaal zo gesplitst verteld worden, elke aflevering gaat zo'n beetje over een paar individuen en hun 'avonturen'), ben ik even blijven zitten voor de serie Outsiders, waarvan de eerste aflevering me eigenlijk wel aan sprak. Gaan we blijven volgen :cool:
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic