Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van TWD gezien. :surrender:

Spoiler: Kijk dan niet jonguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Holy shit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 22:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Teeeeeering, die nieuwe TWD :oh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus die aflevering van TWD zeg... Heftigste tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een aflevering zeg, van begin tot eind met flink wat adrenaline gezeten. Dit wordt een veelbelovend seizoen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 01:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verdomme, zelfs als de tekst wit is kan ik de spoiler nog lezen.. Bedankt he! Lul. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Verdomme, zelfs als de tekst wit is kan ik de spoiler nog lezen.. Bedankt he! Lul. :thumbdown:

Ik niet :D Ligt mooi aan jou dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 12:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op de mobiel is de witte tekst inderdaad te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het weggedaan hoor. Maar, waarom zou je in Godsnaam hier komen kijken en dan moeite doen om de witte tekst achter "Spoiler" te lezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 13:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Heb het weggedaan hoor. Maar, waarom zou je in Godsnaam hier komen kijken en dan moeite doen om de witte tekst achter "Spoiler" te lezen...

Kijk eens boven je ;) Als je op je mobiel naar dit topic gaat, kun je die witte letters gewoon lezen zonder te selecteren kwam ik vanochtend achter. Raar maar waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Helicaze schreef:
Heb het weggedaan hoor. Maar, waarom zou je in Godsnaam hier komen kijken en dan moeite doen om de witte tekst achter "Spoiler" te lezen...

Kijk eens boven je ;) Als je op je mobiel naar dit topic gaat, kun je die witte letters gewoon lezen zonder te selecteren kwam ik vanochtend achter.

Aah, bij mij is het zowel op de pc als op m'n mobiel niet zichtbaar. Ik zal het niet meer doen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag het gisteravond. Toen was mijn scherm niet blauw maar oranje vanwege f.lux/night shift en daardoor kon ik de tekst lezen. :cry:
Maar goed ik zag het vandaag ook al op Facebook voorbij komen. Mensen die denken grappig te zijn door een afbeelding te maken met daarin de spoiler. Hilarisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind TWD al sinds seizoen 5 erg zwak. Hopelijk zit er weer wat vaart in de serie en hebben ze weer een doel ipv naar de ene safespot gaan om vervolgens weer naar de andere te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus, ik zit nog bij seizoen 4 aflevering 9. xd
Ben benieuwd of ik het volhoud door geen spoilers tegen te komen, heb de nodige dingen op Facebook al moeten ontwijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
ik zag het vandaag ook al op Facebook voorbij komen. Mensen die denken grappig te zijn door een afbeelding te maken met daarin de spoiler. Hilarisch!


Hier hetzelfde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e aflevering TWD vond ik toch wat tegenvallen, gebeurde een beetje weinig imo. Snap wel dat zo'n aflevering even nodig is voor het 'verhaal'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sluit ik me bij aan, vond het een erg zaaddodende aflevering :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste aflevering van een seizoen 'moeten' ze altijd een heel goeie van maken om de mensen aan het kijken te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak is de aflevering van een (nieuw) seizoen juist om het verhaal op gang te krijgen en zet het de toon voor het vervolg van het seizoen, zelden dat er écht al veel gebeurt, qua wendingen etc., in een eerste episode. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vaak is de aflevering van een (nieuw) seizoen juist om het verhaal op gang te krijgen en zet het de toon voor het vervolg van het seizoen, zelden dat er écht al veel gebeurt, qua wendingen etc., in een eerste episode. :P


Ben ik het niet geheel mee eens. Seizoen 5, 6 en 7 begonnen behoorlijk heftig. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld House of Cards S2. Zijn vast wel meer voorbeelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier die Shameless kijkt?? Is echt meui :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

@Exterkate

Humor: Chuck!!
Horror: American Horror Story, vooral seizoen 1 en 3. Alle seizoenen zijn los te kijken en hebben niets met elkaar te maken op de acteurs na.
Fantasie: Penny Dreadful (Tip!), Arrow en/of Flash (lekker wegkijken voer)
Spanning: Gotham, True Detective seizoen 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sons of Anarchy vond ik echt een hele toffe serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben nu bezig met Cosmos: a Spacetime Odyssey. De geschiedenis vind ik zelf niet zo interessant, en evolutietheorie kende ik natuurlijk al van mn opleiding. Maar het ontstaan van het universum, en de grootte ervan etc vind ik echt heel interessant. Wordt ook op een leuke manier uitgelegd, en de beelden die ze gebruiken zien er goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Seizoen 2 van Mr Robot de komende dagen maar eens terugkijken op NPO. Seizoen 1 vond ik steengoed :woot:

Edit: welke serie raden jullie mij hier na aan? De volgende heb ik al gekeken: last chance u, prison break, homeland, peaky blinders, making a murderer, stranger things, narcos, breaking bad, game of thrones, suits, better call saul, entourage, friends, the office en cosmos. Het voelt een beetje alsof ik het meeste al heb gehad xd alleen weet zeker dat er nog veel meer is haha, benieuwd wat jullie mij aanraden :)

Walking dead en house of cards heb ik een aantal afleveringen gekeken maar dat was niet mijn ding.


The Wire, True Detective, Boardwalk Empire en het recent gestarte Westworld.
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic