Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van TWD gezien. 
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler
Kijk dan niet jonguh
Last edited by Helicaze on 25 Oct 2016 13:31, edited 2 times in total.
Ik nietSolis wrote:Verdomme, zelfs als de tekst wit is kan ik de spoiler nog lezen.. Bedankt he! Lul.
Kijk eens boven jeHelicaze wrote:Heb het weggedaan hoor. Maar, waarom zou je in Godsnaam hier komen kijken en dan moeite doen om de witte tekst achter "Spoiler" te lezen...
Aah, bij mij is het zowel op de pc als op m'n mobiel niet zichtbaar. Ik zal het niet meer doen hoor.Magnetron wrote:Kijk eens boven jeHelicaze wrote:Heb het weggedaan hoor. Maar, waarom zou je in Godsnaam hier komen kijken en dan moeite doen om de witte tekst achter "Spoiler" te lezen...Als je op je mobiel naar dit topic gaat, kun je die witte letters gewoon lezen zonder te selecteren kwam ik vanochtend achter.
Hier hetzelfdeSolis wrote:ik zag het vandaag ook al op Facebook voorbij komen. Mensen die denken grappig te zijn door een afbeelding te maken met daarin de spoiler. Hilarisch!
Ben ik het niet geheel mee eens. Seizoen 5, 6 en 7 begonnen behoorlijk heftig. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld House of Cards S2. Zijn vast wel meer voorbeelden.chas1n wrote:Vaak is de aflevering van een (nieuw) seizoen juist om het verhaal op gang te krijgen en zet het de toon voor het vervolg van het seizoen, zelden dat er écht al veel gebeurt, qua wendingen etc., in een eerste episode.
The Wire, True Detective, Boardwalk Empire en het recent gestarte Westworld.Exterkate wrote:Seizoen 2 van Mr Robot de komende dagen maar eens terugkijken op NPO. Seizoen 1 vond ik steengoed
Edit: welke serie raden jullie mij hier na aan? De volgende heb ik al gekeken: last chance u, prison break, homeland, peaky blinders, making a murderer, stranger things, narcos, breaking bad, game of thrones, suits, better call saul, entourage, friends, the office en cosmos. Het voelt een beetje alsof ik het meeste al heb gehadalleen weet zeker dat er nog veel meer is haha, benieuwd wat jullie mij aanraden
![]()
Walking dead en house of cards heb ik een aantal afleveringen gekeken maar dat was niet mijn ding.