Dit, echt weer genoten van dit seizoenGoku wrote:Net klaar met Narcos seizoen 2! Ooch wat vet en zeer verslavend zeg
Ook weer klaar met Vikings, wat was seizoen 4 toch moeilijk om door heen te komen
Dit, echt weer genoten van dit seizoenGoku wrote:Net klaar met Narcos seizoen 2! Ooch wat vet en zeer verslavend zeg
En direct weer geniaalklapstoel wrote:South Park is weer begonnen
Ik vond de personage ontwikkeling van Jax heel goed uitgevoerd, verder wel mee eens. Zéér vermakelijke serieBouke wrote:Bijna klaar met Sons of Anarchy. Vermakelijke serie, wel iets teveel op actie gericht en iets te weinig op personageontwikkeling naar mijn smaak. Casting is wel echt top, en de seizoenseindes waren steeds episch.
Hierna beginnen met Boardwalk Empire denk ik.
Hahaha inderdaad. Gaat weer helemaal nergens over. GeniaalHelicaze wrote:South Park seizoen 20 tot nu toe![]()
Net ff binnen gehaaldFiretrap wrote:Pilot gezien van de nieuwe HBO-serie Westworld. Dit belooft weer heel veel goeds, wat een vette opener.
Gezien de betrokken personen (en dan vooral Jonathan Nolan) moet dat wel goed zitten gok ik. Ik ga hem in ieder geval volgen, pilot was top.Cruelty wrote:Dit. Het enige waar ik voor vrees is een redelijk voorspelbare verhaallijn. Dus ik hoop nog op een mooie twistFiretrap wrote:Pilot gezien van de nieuwe HBO-serie Westworld. Dit belooft weer heel veel goeds, wat een vette opener.
Zonde dat de kwaliteit van ieder seizoen een stukje minder werd.Goku wrote:Net klaar met Prison Break. Wat een vermakelijke serie.
Ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen.
1>2>4>3 voor mij.Stefann4 wrote:Zonde dat de kwaliteit van ieder seizoen een stukje minder werd.Goku wrote:Net klaar met Prison Break. Wat een vermakelijke serie.
Ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen.