Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Firetrap wrote:Ik vind het jammer dat het zoveel kinderachtiger is dan Z, bovendien vind ik de badguys behoorlijk inspiratieloos.

Freeza opnieuw, Beerus die een doel mist voor zichzelf en uiteindelijk friendly wordt, een Goku-imitator. En dan noem ik de tegenstanders van het intergalactic tournament nog niet, die vrijwel allen geïnspireerd waren op al voorbij komende karakters Ik verlang naar een badguy inclusief story zoals je destijds had met Freeza/Namek saga en Android/Cell saga. Daarnaast mogen de Saiyan-evoluties ook wel wat creatiever, puur een andere haarkleur doet het hem niet voor mij. De SS4 in GT zag er bijvoorbeeld bad-ass uit.

Ik blijf overigens wel kijken, want nostalgie.
Ik denk dat dat nu wel een beetje komt, met die
Spoiler
Kai die onsterfelijk is en achter Black zit.
*spoiler*. Verder vind ik het wel heel vet om elke week weer een nieuwe Dragon Ball te checken, al heb ik (natuurlijk) niet meer dat gevoel van vroeger toen er weer een nieuwe kwam.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Firetrap wrote:Ik vind het jammer dat het zoveel kinderachtiger is dan Z, bovendien vind ik de badguys behoorlijk inspiratieloos.

Freeza opnieuw, Beerus die een doel mist voor zichzelf en uiteindelijk friendly wordt, een Goku-imitator. En dan noem ik de tegenstanders van het intergalactic tournament nog niet, die vrijwel allen geïnspireerd waren op al voorbij komende karakters Ik verlang naar een badguy inclusief story zoals je destijds had met Freeza/Namek saga en Android/Cell saga. Daarnaast mogen de Saiyan-evoluties ook wel wat creatiever, puur een andere haarkleur doet het hem niet voor mij. De SS4 in GT zag er bijvoorbeeld bad-ass uit.

Ik blijf overigens wel kijken, want nostalgie.
Ik vind juist het tegenovergestelde. Er zitten heel veel interessante karakters in deze serie, Beerus/Whis (al zaten die al in een eerdere film), Champa/Vados, Zeno, Hit, Black, Zamasu, Mai, zelfs Monaka heeft een leuke twist aan de serie gegeven. Het is een tijd geleden dat ik de originele serie gezien heb, maar ik heb het idee dat er nu veel meer verhaallijnen tegelijkertijd afspelen, die dan weer samen komen in een aflevering. Ook zijn er diverse plot twists met tijdlijnen en parallel universes, waar ik me de originele serie meer herinner als 2 tegenstanders die elkaar iedere keer weer overtreffen. Daarnaast zie ik veel liever SSB en SSR dan die langharige SS3/4 transformaties, die zijn veel te veel over de top en doen me meer denken aan een fusie tussen een aap en een vrachtwagenchauffeur met een matje.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
De remake van Roots is vanaf zondag op RTL 4.

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Dezes scene :worship:

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Geweldige serie :lol: . Beste moment blijft voor mij toch Barney die een hele nacht met zn nicht staat te schuren in die club.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Volgens mij ben ik echt de enige ter wereld die dat geen hol aan vind. Flauwe en voorspelbare humor.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Nee dat vind ik ook, maar dat vind ik van alle sitcoms.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vond How I Met Your Mother ook echt leuk :D Aflevering The Playbook moet eigenlijk iedereen een keer hebben gezien. Die is zo gruwelijk lachen.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Ik denk dat ik ondertussen alle seizoenen, zonder te overdrijven, wel 8 of 9 keer gezien heb. Vind het zo'n geniale serie, ook perfect om tussendoor snel een afleveringetje te kijken.
Last edited by wootum on 01 Sep 2016 19:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat is inderdaad erg fijn dat de afleveringen maar zo kort duren.
Ik ergerde me eerst wel aan de lachband, maar daar raak je wel aan gewend.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Geniale serie, kan hem niet vaak genoeg zien.
Vind alleen Barney "te overdreven grappig", te gemaakt, hoeft van mij niet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Firetrap wrote:Nee dat vind ik ook, maar dat vind ik van alle sitcoms.
True, kan er ook nooit naar kijken. Echt alleen op Two and a Half Men na, maar dat is gewoon zo slecht dat het grappig is, en Charlie Sheen is gewoon een baas.

Doe mij maar series als The Office of Its Always Sunny In Philadelphia (L)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Narcos seizoen 2. :thumbsup:
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
chas1n wrote:Narcos seizoen 2. :thumbsup:
Vanmiddag maar eens een beginnetje maken denk :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Eerste episode deed me weer hunkeren naar meer
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Firetrap wrote:Eerste episode deed me weer hunkeren naar meer
:yes: Prima 'pilot' van S2.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Net 1e aflevering gezien van Stranger Things. Begint leuker dan verwacht :)

Oja en Nancy :loving:
Image
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Moet binnenkort ook maar eens Suits verder kijken. Rachel Zane/ meghan markle :drool:
Last edited by MeneerEend on 03 Sep 2016 12:55, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Ben nu bijna aan het einde van seizoen 2 van Suits, geniale serie.

Ohja, bijna vergeten:
MeneerEend wrote: Rachel Zane/ meghan markle :drool:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Cruelty wrote:Mr Robot moet ik de laatste paar nog van kijken, ben benieuwd of dit seizoen net zo goed wordt als het eerste.
Ik durf haast te zeggen dat dit seizoen nog beter is
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Stefann4 wrote:Ben nu bijna aan het einde van seizoen 2 van Suits, geniale serie.

Ohja, bijna vergeten:
MeneerEend wrote: Rachel Zane/ meghan markle :drool:
Donna. :love:
Steffnov wrote:
Cruelty wrote:Mr Robot moet ik de laatste paar nog van kijken, ben benieuwd of dit seizoen net zo goed wordt als het eerste.
Vond het begin van het tweede seizoen erg wennen, maar het seizoen vond ik wel steeds beter worden. Ondanks het vage begin van aflevering 6. :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Misschien een andere vorm van serie, maar iedereen die ook maar een beetje voorliefde heeft voor sport, kan ik ESPN's 30 For 30 reeks aanraden. Stuk voor stuk geweldige sportdocumentaires. Er zit wel een aardige voorkeur in voor Amerikaanse sporten uiteraard, maar het zijn voor allen geweldige verhalen, waar je je in kunt verliezen, zelfs als je niks met de sport an sich hebt.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Fothermucker wrote:Net 1e aflevering gezien van Stranger Things. Begint leuker dan verwacht :)

Oja en Nancy :loving:
Idd verliefd :love:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Steffnov wrote:

RT

Tevens ook begonnen met het tweede seizoen van Narcos!
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
Net klaar met Narcos seizoen 2! Ooch wat vet en zeer verslavend zeg :innocent: