Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Geweldig seizoen tot nu toe inderdaad :worship: . Tyrion mag wel weer gauw wat meer screentime krijgen.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Spoiler
R+L=J is inderdaad een van de oudste theorieën van A Song of Ice and Fire. In de tv-show werd de eerste hint al in episode 1 gegeven toen Jon aan Ned vroeg of z'n moeder nog leefde en weet ik wat. De reactie van Ned naar Jon (en later Robert Baratheon) alleen al zei dat er véél meer echter zat dan een quickie onder de brug met ene Wylla. In de boeken ergens zei Ned dat hij z'n leugens al 14 jaar leefde (Jon is aan het begin van de serie 14). De theorie gaat zelfs zo ver dat Benjen en Hodor er mogelijk een rol in spelen. Walder/Wylis/Hodor zou van Lyanna het 'hold the door' bevel hebben gekregen (wat interessant is aangezien episode 5 van dit seizoen 'The Door' heet) terwijl zij en Rhaegar er vandoor gingen. Benjen zou door de deur zijn geramd waarna ook hij van R+L wist en Hodor een hersenletsel opliep, waarna Benjen zich aansloot bij de Night's Watch, zodat hij dat geheim met zich mee kon nemen. Maar goed, als Jon een Targaryen is, dan is dat natuurlijk een huge iets. The Prince That Was Promised, zoals Mel Jon wilde noemen in de episode, stamt volgens de legendes af van de Targaryens. Maar nu gaan we weer over in een andere theorie, dus ik ga nokken. :P
Last edited by BuzzLightyear on 16 May 2016 11:57, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
In een maand tijd 5 seizoen gezien van Game of Thrones, meest verslavende serie tot nu toe. In een woord: Grandioos :worship: . Ze blijven me verbazen :$
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Wederom: wat een episode van Thrones. :worship:
Spoiler
Jon en Sansa reünie, eindelijk de Pink Letter, Littlefinger, en uiteraard Dany.
De trailer voor de volgende episode ziet er trouwens ook veelbelovend uit!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Echt een super aflevering idd.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
View on YouTube

holy shit
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Werkelijk fantastische EP. Veel verhaallijnen zijn een stuk verder gekomen en dat voelt nu een stuk natuurlijker dan het suspense-less gekill van de eerste ep's.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Wat een geweldige aflevering weer, dit seizoen levert echt kwaliteit van de bovenste plank :worship: . Week wachten...
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
chas1n wrote:Wat een geweldige aflevering weer, dit seizoen levert echt kwaliteit van de bovenste plank :worship: . Week wachten...
Haha echt he, leef ook echt van maandag tot maandag.
De afgelopen twee afleveringen waren beter dan de eerste twee :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Badass episode, heel benieuwd hoe alle verschillende storylines in 'the north' gaan verlopen. Trailer voor de volgende aflevering ziet er ook weer top uit :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Was weer erg nice ja. Word wel heel erg moe van die High Sparrow, maar heb het gevoel dat dat ook niet lang meer gaat duren :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Trailer van prison break:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Pommer wrote:Was weer erg nice ja. Word wel heel erg moe van die High Sparrow, maar heb het gevoel dat dat ook niet lang meer gaat duren :P
Hoop dat ze hem in tegenstelling tot Olly wel een fijne dood geven. Heel veel bloed en pijn aub :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Kruisigen
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Gewoon lekker zo:

View on YouTube

Weet the Mountain wel raad mee denk ik
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Goede laatste episode, maar (spoiler)
Spoiler
Het einde vond ik eerlijk gezegd wel wat simpel overkomen. Jorah en Daario die heel gemakkelijk het kamp van de Dothraki's binnen komen, het laten vallen van wat vuur en alle leiders van de Dothraki zijn dood, Khaleesi die naar buiten komt en iedereen knielt voor haar.

Voor de rest prima episode, verhaallijnen van Jon Snow , Brann en Arya zijn het meest interessant momenteel. Benieuwd hoe het gaat aflopen in het Noorden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Dat was wel een beetje cheesy ja, maar vond t toch ontzettend vet.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
online now
Super gave aflevering weer ja :D Het noorden heeft nu ook het meeste m'n interesse, vooral ook omdat de Greyjoys weer actiever worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Cruelty wrote:
Stefann4 wrote:
Spoiler
Het einde vond ik eerlijk gezegd wel wat simpel overkomen. Jorah en Daario die heel gemakkelijk het kamp van de Dothraki's binnen komen, het laten vallen van wat vuur en alle leiders van de Dothraki zijn dood, Khaleesi die naar buiten komt en iedereen knielt voor haar.
Spoiler
Jorah is daar vaker geweest dus hij kent de weg daar wel een beetje. Ook niet heel makkelijk als je er 2 om moet leggen. Hoe dat vuur verspreidde was wel vreemd, als alles daar zo licht ontvlambaar is dan lijkt het mij ook geen goed plan om daar allemaal vuurkorven met gaten neer te zetten.
Spoiler
Die vuurkorven waren gevuld met olie-achtige shit en je moet bedenken dat je daar midden in een woestijnachtig milieu zit en alles dus kurkdroog is. In feite zou zo'n hut in dezelfde situatie in het echt ook extreem snel in vlammen opgaan. Het zou er dan wel wat anders uitzien, maar hé, het is tv. En of het slim was om vuur binnen te hebben... Tsja, waar wil je anders 's nachts licht van krijgen? Plus ik denk dat niemand daar verwacht(te) dat er ineens een of andere silverharige chick besluit om alles af te fakkelen, laat staan dat ze er zelf levend uit komt. Verder was het wel een beetje cheesy maar aan de andere kant een mooie throwback naar de seizoen 1 finale. Echter waren er toen maar een paar mensen die het zagen en nu heeft een hele Khalasar het mogen aanschouwen, dus ik gok dat het balletje in haar arc nu eindelijk eens flink door gaat rollen. ^^
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Spoiler
Dat eindshot maakte op mij wel sense. Het zijn toch allemaal vrij simpele lui zonder wereldbesef die bij het aanschouwen van een dergelijk wonder meteen een god voor hun zien die zij vervolgens niet mogen verloochenen, waardoor ze direct in de rol van onderdaan kruipen en de "toorn" van die god niet over zich heen krijgen, zoals hun Khals dat kregen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Spoiler
Het leek mij ook vrij duidelijk dat dat vrouwtje olie heeft verspreid in de tent zodat het makkelijk fikt daar.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
...Thrones. :cry: Een van de beste episodes van de serie wat mij betreft.
Last edited by BuzzLightyear on 23 May 2016 00:36, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Mee eens. Echt een bizar goede aflevering.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Vooral het einde was echt geweldig idd :worship:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Die laatste scene gaat heel awkward worden in landen waarin GoT gedubbed wordt :lol: