Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 23:08 

Hardtraxx Veteran

Geweldig seizoen tot nu toe inderdaad :worship: . Tyrion mag wel weer gauw wat meer screentime krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 23:36 

Hardtraxx Veteran

R+L=J is inderdaad een van de oudste theorieën van A Song of Ice and Fire. In de tv-show werd de eerste hint al in episode 1 gegeven toen Jon aan Ned vroeg of z'n moeder nog leefde en weet ik wat. De reactie van Ned naar Jon (en later Robert Baratheon) alleen al zei dat er véél meer echter zat dan een quickie onder de brug met ene Wylla. In de boeken ergens zei Ned dat hij z'n leugens al 14 jaar leefde (Jon is aan het begin van de serie 14). De theorie gaat zelfs zo ver dat Benjen en Hodor er mogelijk een rol in spelen. Walder/Wylis/Hodor zou van Lyanna het 'hold the door' bevel hebben gekregen (wat interessant is aangezien episode 5 van dit seizoen 'The Door' heet) terwijl zij en Rhaegar er vandoor gingen. Benjen zou door de deur zijn geramd waarna ook hij van R+L wist en Hodor een hersenletsel opliep, waarna Benjen zich aansloot bij de Night's Watch, zodat hij dat geheim met zich mee kon nemen. Maar goed, als Jon een Targaryen is, dan is dat natuurlijk een huge iets. The Prince That Was Promised, zoals Mel Jon wilde noemen in de episode, stamt volgens de legendes af van de Targaryens. Maar nu gaan we weer over in een andere theorie, dus ik ga nokken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 16:54 

Hardtraxxer

In een maand tijd 5 seizoen gezien van Game of Thrones, meest verslavende serie tot nu toe. In een woord: Grandioos :worship: . Ze blijven me verbazen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 11:57 

Hardtraxx Veteran

Wederom: wat een episode van Thrones. :worship: Jon en Sansa reünie, eindelijk de Pink Letter, Littlefinger, en uiteraard Dany. De trailer voor de volgende episode ziet er trouwens ook veelbelovend uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 15:22 

Hardtraxx Veteran

Echt een super aflevering idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 20:23 

Hardtraxx Elite

holy shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 23:15 

Hardtraxx Veteran

Werkelijk fantastische EP. Veel verhaallijnen zijn een stuk verder gekomen en dat voelt nu een stuk natuurlijker dan het suspense-less gekill van de eerste ep's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 23:54 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldige aflevering weer, dit seizoen levert echt kwaliteit van de bovenste plank :worship: . Week wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 10:19 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Wat een geweldige aflevering weer, dit seizoen levert echt kwaliteit van de bovenste plank :worship: . Week wachten...

Haha echt he, leef ook echt van maandag tot maandag.
De afgelopen twee afleveringen waren beter dan de eerste twee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 11:43 

Hardtraxx Veteran

Badass episode, heel benieuwd hoe alle verschillende storylines in 'the north' gaan verlopen. Trailer voor de volgende aflevering ziet er ook weer top uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 13:32 

Bierkoning

Was weer erg nice ja. Word wel heel erg moe van die High Sparrow, maar heb het gevoel dat dat ook niet lang meer gaat duren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:12 

Hardtraxx Veteran

Trailer van prison break:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 16:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Was weer erg nice ja. Word wel heel erg moe van die High Sparrow, maar heb het gevoel dat dat ook niet lang meer gaat duren :P

Hoop dat ze hem in tegenstelling tot Olly wel een fijne dood geven. Heel veel bloed en pijn aub :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 20:28 

Hardtraxx Veteran

Kruisigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 20:41 

Hardtraxx Veteran

Gewoon lekker zo:

Weet the Mountain wel raad mee denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 22:54 

Hardtraxxer

Goede laatste episode, maar (spoiler) Het einde vond ik eerlijk gezegd wel wat simpel overkomen. Jorah en Daario die heel gemakkelijk het kamp van de Dothraki's binnen komen, het laten vallen van wat vuur en alle leiders van de Dothraki zijn dood, Khaleesi die naar buiten komt en iedereen knielt voor haar.

Voor de rest prima episode, verhaallijnen van Jon Snow , Brann en Arya zijn het meest interessant momenteel. Benieuwd hoe het gaat aflopen in het Noorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 23:02 

Hardtraxx Veteran

Dat was wel een beetje cheesy ja, maar vond t toch ontzettend vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 23:09 

Hardtraxx Crew

Super gave aflevering weer ja :D Het noorden heeft nu ook het meeste m'n interesse, vooral ook omdat de Greyjoys weer actiever worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 10:54 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Stefann4 schreef:
Het einde vond ik eerlijk gezegd wel wat simpel overkomen. Jorah en Daario die heel gemakkelijk het kamp van de Dothraki's binnen komen, het laten vallen van wat vuur en alle leiders van de Dothraki zijn dood, Khaleesi die naar buiten komt en iedereen knielt voor haar.

Jorah is daar vaker geweest dus hij kent de weg daar wel een beetje. Ook niet heel makkelijk als je er 2 om moet leggen. Hoe dat vuur verspreidde was wel vreemd, als alles daar zo licht ontvlambaar is dan lijkt het mij ook geen goed plan om daar allemaal vuurkorven met gaten neer te zetten.

Die vuurkorven waren gevuld met olie-achtige shit en je moet bedenken dat je daar midden in een woestijnachtig milieu zit en alles dus kurkdroog is. In feite zou zo'n hut in dezelfde situatie in het echt ook extreem snel in vlammen opgaan. Het zou er dan wel wat anders uitzien, maar hé, het is tv. En of het slim was om vuur binnen te hebben... Tsja, waar wil je anders 's nachts licht van krijgen? Plus ik denk dat niemand daar verwacht(te) dat er ineens een of andere silverharige chick besluit om alles af te fakkelen, laat staan dat ze er zelf levend uit komt. Verder was het wel een beetje cheesy maar aan de andere kant een mooie throwback naar de seizoen 1 finale. Echter waren er toen maar een paar mensen die het zagen en nu heeft een hele Khalasar het mogen aanschouwen, dus ik gok dat het balletje in haar arc nu eindelijk eens flink door gaat rollen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 10:59 

Hardtraxx Veteran

Dat eindshot maakte op mij wel sense. Het zijn toch allemaal vrij simpele lui zonder wereldbesef die bij het aanschouwen van een dergelijk wonder meteen een god voor hun zien die zij vervolgens niet mogen verloochenen, waardoor ze direct in de rol van onderdaan kruipen en de "toorn" van die god niet over zich heen krijgen, zoals hun Khals dat kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 11:48 

Hardtraxx Veteran

Het leek mij ook vrij duidelijk dat dat vrouwtje olie heeft verspreid in de tent zodat het makkelijk fikt daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 19:50 

Hardtraxx Veteran

...Thrones. :cry: Een van de beste episodes van de serie wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 22:58 

Hardtraxx Veteran

Mee eens. Echt een bizar goede aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 11:49 

Bierkoning

Vooral het einde was echt geweldig idd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 12:56 

Hardtraxx Veteran

Die laatste scene gaat heel awkward worden in landen waarin GoT gedubbed wordt :lol:
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic