Nu vier episodes van seizoen 2 gekeken en wat is Daredevil een ijzersterke Marvel. Seizoen 2 is heerlijk tot nu toe.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
K
Ligt het aan mij of is TWD s6e14 t/m 16 met Nederlandse ondertiteling en 1080p nergens te downloaden? 
Nice, verwacht toch wel wat meer spanning/spektakel dan seizoen 5. Wat kwam dat traag op gang zeg. Ben benieuwd
Ik doe altijd zonder ondertiteling downloaden, nederlandse (of engelse) ondertiteling er los bij downloaden en erin plakken in vlc. Meestal zijn downloads met nederlandse ondertitelingen minder kwaliteit, of zijn die ondertitelingen zo'n verkrachtte kleur. Kan je linkje PB'en van site voor onderititelingenKiloknaller wrote:Ligt het aan mij of is TWD s6e14 t/m 16 met Nederlandse ondertiteling en 1080p nergens te downloaden?
-
K
Dat kan ik erg waarderenMeneerEend wrote:Ik doe altijd zonder ondertiteling downloaden, nederlandse (of engelse) ondertiteling er los bij downloaden en erin plakken in vlc. Meestal zijn downloads met nederlandse ondertitelingen minder kwaliteit, of zijn die ondertitelingen zo'n verkrachtte kleur. Kan je linkje PB'en van site voor onderititelingenKiloknaller wrote:Ligt het aan mij of is TWD s6e14 t/m 16 met Nederlandse ondertiteling en 1080p nergens te downloaden?
Juist dat trage vond ik wel vet eigenlijk. Vooral de stukjes van Arya, kon me niet lang genoeg duren.
Ik vond de afwisseling daarin juist heel vet. Het ene verhaallijn heel traag verteld met tussendoor een aflevering met een uur lang actie (die aflevering met de White Walkers bijvoorbeeld).
Moah, dat was eigenlijk alleen de laatste 3 afleveringen imo. Maarja we gaan het zien.
Die trage verhaallijn pakte me ook totaal niet, tweede helft van het seizoen was wel smullen. Kan echt niet meer wachten, seizoen 4 voor mij nog steeds het sterkst.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Een hele goede eerste aflevering. De lijnen zijn al vrij duidelijk uitgezet.
De nieuwe episode van Game of Thrones. 
-
S
Zo'n tempo in de verhaallijn had ik niet verwacht
! Heerlijke episode van GoT, zieke plottwists & sterke emotionele dialogen. 
Volgende aflevering wordt volgens mij nog vetter 
Hou van die gozerCruelty wrote:Nee!!!!!Pommer wrote:Ramsey
Kut jong dat het is
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Juist, Joffrey was ook fantastisch.Pommer wrote:Hou van die gozerCruelty wrote:Nee!!!!!Pommer wrote:Ramsey
Kut jong dat het isSchijt aan alles en voor niemand bang. En lekker psychopathisch natuurlijk.
Jawel, maar dat was eigenlijk meer een zielige etterbak. Dit is gewoon een lunatic.
Ramsey, ongelooflijk bazige lunatic idd. De scènes waarin hij of Tyrion voorkomen zorgen altijd voor het vermaak.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Peaky Blinders is weer te bewonderen 
Gebeurt weer ontzettend veel zegBuzzLightyear wrote:Thrones.
Het wordt weer een lange weekLeonidas wrote:Gebeurt weer ontzettend veel zegBuzzLightyear wrote:Thrones.
Spoiler:
Maar goed, het is maar een gevoel dat ik heb. Gebeurt verder idd lekker veel, maar [spoiler]:
Spoiler
Ik las laatst ergens een theorie waarin ik me wel goed kon vinden wat betreft Jon Snow, als je het niet wil weten stop dan met lezen
Anyway, Jon Snow zou dus een kind zijn van de zus van Ned en Rhaegar Targaryen ipv van Ned zelf, dus ik heb het gevoel dat Ned tijdens die flashback van Bran zijn zus tegenkomt met een kleine Jon Snow aan haar zijde, en wellicht dat ze dan sterft bij het geboorte geven ofzo, waarna Ned Jon onder zijn hoede neemt.
Maar goed, het is maar een gevoel dat ik heb. Gebeurt verder idd lekker veel, maar [spoiler]:
Spoiler
vind het bijvoorbeeld met Arya nu opeens wel snel gaan. Die laatste testen waren nou niet echt een enorme uitdaging.