Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 16:29 

Hardtraxx Elite

Eindelijk een begin kunnen maken aan Suits :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 23:27 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
House of Cards :worship: . Zoals bijna ieder seizoen vond ik het weer stroefjes op gang komen, maar wat is het weer een heerlijk seizoen geworden. Deze serie pakt me echt en de seizoensfinale, heeeerlijk.

Bizar idd, het kan toch niet anders dan dat Robin Wright en Kevin Spacey beide gewoon een golden globe winnen? :$
Echt fantastisch geacteerd door beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 17:44 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
House of Cards :worship: . Zoals bijna ieder seizoen vond ik het weer stroefjes op gang komen, maar wat is het weer een heerlijk seizoen geworden. Deze serie pakt me echt en de seizoensfinale, heeeerlijk.

Dat laatste shot :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 19:36 

Hardtraxx Veteran

Zojuist de laatste aflevering van seizoen 6 van Sons Of Anarchy gekeken, erg benieuwd naar seizoen 7. Benieuwd wanneer die op Netflix gereleased wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 13:28 

Hardtraxx Veteran

wordt een spannende aflevering van TWD volgende week ^^

spoilervraag:

denk je dat daryl dood is of dat hij hem gewoon heeft neergeschoten voor de fun?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 23:02 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
spoilervraag:
denk je dat daryl dood is of dat hij hem gewoon heeft neergeschoten voor de fun?

Ik zelf denk het tweede maar het kan ook best dat hij dood is. Er is al lang geen hoofdpersoon dood gegaan duss ik twijfel. We zullen zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 17:36 

Hardtraxx Veteran

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 10:14 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:34 

Hardtraxx Veteran

Best wel erg vervelend dat je zo'n grote spoiler post en 'm niet even wit maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:50 

Hardtraxx Crew

pim0412 schreef:
Best wel erg vervelend dat je zo'n grote spoiler post en 'm niet even wit maakt.

Aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 05:35 

Hardtraxx Veteran

gelukkig maar, moet ep15 ook nog kijken :P daarna maar verder met vikings en dan over 3 weken GoT weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 17:22 

Hardtraxxer

Ik over The Walking Dead Season final (in wit):

Ik haat cliffhangers.. 6 maanden wachten om te weten wie nou eigenlijk dood is. Ik zelf hoop dat het Eugene is maar ik ben bang dat het Carl is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 17:40 

Hardtraxxer

Over walking dead season finale:
Denk niet dat het Carl is. Gok op Eugene idd of Sasha

Kijkt iemand hier trouwens Prison Break?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 10:58 

Hardtraxx Veteran

TWD season finale:

Wel een vette aflevering, maar weer zon typisch einde. Blijft desondanks dat moeilijk spannend.

Vond het ook vet dat ze die walkers a la michonnen en daryl hadden gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 13:35 

Hardtraxx Veteran

Wellicht een vrij grote spoiler over de seizoensfinale, als je echt niet kan wachten:
Mijn neef is bekend met de comics, en hij stuurde me dat dit dan gebeurt:
"While resting for the night, the group is ambushed and captured by The Saviors. Their leader, Negan, lines up the survivors, taunts them and informs them of the 'new world order.' He tells them he will choose one member of the group to kill in retribution for the Saviors that the group had killed. He initially dismisses Glenn, on his insane reasoning of not wanting to be considered racist in his selection of a victim. However, Negan cruelly chooses him after a final random selection."

Maar dat hoeft niet zo te zijn want eigenlijk was Abraham ook al gekilled in plaats van Denise op dat punt (opnieuw volgens de comics).

Edit: Wat ik zelf denk: het moet in ieder geval een persoon zijn waarvan het mensen boeit dat deze doodgaat.
Carl en Maggie niet *denk ik* (dat zou wel heel onverwacht zijn, zie ik zelf gewoon niet zo snel gebeuren). Sasha, Eugene, Rosita en Aaron zijn het waarschijnlijk niet, want dit zijn niet echt geliefde of hele boeiende karakters.
Abraham hebben ze al extra lang laten leven (wat zou dan het punt zijn?), en persoonlijk zou ik het gewoon een hele slechte death voor Daryl vinden. Michonne kan ook nog gezien al Rick's liefdes sterven :p. Ik gok toch op Glenn, maar misschien willen ze de comic lezers verrassen en iemand anders laten sterven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 13:45 

Hardtraxx Veteran

dus of abraham of glenn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 13:48 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
dus of abraham of glenn

Ik zou toch zeggen Glenn, want wat is anders het punt van Abraham langer te laten leven? Of zoals ik al bij de edit hierboven heb toegevoegd, misschien willen ze de comic lezers wel verrassen en gaat er iemand anders dan deze 2 dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 20:39 

Hardtraxx Crew

Wat een gaar einde eigenlijk, moet je inderdaad weer 6 maanden op wachten. Die lui zijn trouwens wel met gigantisch veel :surrender:

Al met al toch wel een een geslaagd seizoen, veel beter dan die ervoor :D

geert3ssen schreef:
Kijkt iemand hier trouwens Prison Break?

Twee keer helemaal gekeken, ik vond het echt geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 20:45 

Hardtraxx Crew

TWD Spoiler:

Ik gok zelf op Eugene. Vooral omdat ie afscheid had genomen van Rik en Abraham en hij dat 'recept' aan Rik had gegeven om kogels te kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 22:46 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
TWD Spoiler:

Ik gok zelf op Eugene. Vooral omdat ie afscheid had genomen van Rik en Abraham en hij dat 'recept' aan Rik had gegeven om kogels te kunnen maken.

Zat ik ook aan te denken, zijn verhaallijn is wel een beetje af. Maar dat zou de cliffhanger niet echt eer aandoen, gezien ik Eugene persoonlijk niet echt onder de meest interessante of geliefde karakters schaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 21:25 

Hardtraxx Veteran

Miniserie Cooked gezien. Chef's Table was over het algemeen een stuk beter en vermakelijker, maar deze serie bracht op informatief vlak weer wat meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 19:12 

Hardtraxx Elite

Kort geleden The Wire afgekeken en zit nu zonder serie die ik lekker door kan kijken. Loop al een tijdje te twijfelen om aan Sepranos te beginnen, is het echt zo goed als overal verkondigt wordt of het geen serie die je gezien MOET hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 20:21 

Hardtraxxer

mikeee schreef:
Kort geleden The Wire afgekeken en zit nu zonder serie die ik lekker door kan kijken. Loop al een tijdje te twijfelen om aan Sepranos te beginnen, is het echt zo goed als overal verkondigt wordt of het geen serie die je gezien MOET hebben?

Ja wel een van de betere series, ik heb hem vorig jaar ook helemaal gekeken. Hij is wel erg traag en het zijn bij elkaar iets van 80 afleveringen dus het is een lange zit. Ik hem hem snel achter elkaar tot ongeveer seizoen 4 gekeken daarna was ik het even beu maar na een pauze van 3 maanden kwam ik er weer helemaal in en heb ik hem met heel veel plezier af gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 03:15 

Hardtraxxer

Nieuwe trailer van Game of Thrones seizoen 6 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 21:03 

Hardtraxx Veteran

Laatste pakweg 3 afleveringen van House Of Cards, wat een vet einde seg :drool:
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic