Wellicht een vrij grote spoiler over de seizoensfinale, als je echt niet kan wachten:
Spoiler
Mijn neef is bekend met de comics, en hij stuurde me dat dit dan gebeurt:
"While resting for the night, the group is ambushed and captured by The Saviors. Their leader, Negan, lines up the survivors, taunts them and informs them of the 'new world order.' He tells them he will choose one member of the group to kill in retribution for the Saviors that the group had killed. He initially dismisses Glenn, on his insane reasoning of not wanting to be considered racist in his selection of a victim. However, Negan cruelly chooses him after a final random selection."
Maar dat hoeft niet zo te zijn want
Spoiler
eigenlijk was Abraham ook al gekilled in plaats van Denise op dat punt (opnieuw volgens de comics).
Edit: Wat ik zelf denk:
Spoiler
het moet in ieder geval een persoon zijn waarvan het mensen boeit dat deze doodgaat.
Carl en Maggie niet *denk ik* (dat zou wel heel onverwacht zijn, zie ik zelf gewoon niet zo snel gebeuren). Sasha, Eugene, Rosita en Aaron zijn het waarschijnlijk niet, want dit zijn niet echt geliefde of hele boeiende karakters.
Abraham hebben ze al extra lang laten leven (wat zou dan het punt zijn?), en persoonlijk zou ik het gewoon een hele slechte death voor Daryl vinden. Michonne kan ook nog gezien al Rick's liefdes sterven :p. Ik gok toch op Glenn, maar misschien willen ze de comic lezers verrassen en iemand anders laten sterven.