Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Homeland weer opgepakt, nu net S04E09 gezien en holy shit wat een episode was dit :worship: . Denk wel de beste tot nu toe, de spanning gedurende de hele episode.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Sherlock Holmes, The Abdominal Bride.
Gewoon weer een grote mindfuck.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Bijna klaar met Sons of Anarchy. Af en toe wat mindere periodes, maar over het algemeen vond ik het wel vet. Vooral de seizoen eindes waren vaak erg tof :D Nu nog 3 afleveringen en ik moet zeggen dat vooral dit laatste seizoen toch wel erg goed is.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Nog twee afleveringen van S2 van Fargo, wat een prachtserie :drool:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Cruelty wrote:
Norther66 wrote:Bleach is echt het toppunt van fillers :/ al begint naruto ook steeds meer die kant op te gaan, zeker nu de manga al afgelopen is en ze het nog zoveel mogelijk proberen te rekken..
Het is niet meer te harden. Vooral nu ik bij ben, eerst kon ik nog gewoon de fillers skippen, maar nu wacht je een week op een rukepisode waar je geen zak aan hebt. Het zijn niet eens leuke fillers.
:lol: :lol:
Bleach toppunt van fillers? Ja op eind 2x een jaar lang alleen fillers door te dichtbij manga te staan.. Maar verder dan dat, Naruto doet 50/50 fillers. Was bij Naruto al, en Shippuden precies zelfde. Gaat zelfs Dragon Ball Z voorbij.

Gelukkig heb je One Piece nog, met 1 ep per chapter (Maakt serie ontiegelijk leeg en traag, maar geen fillers).
Fairy Tail blijft ook wel lachen (Alleen moet je van Fan service houden). En uiteraard genoeg kort lopende series :D
Pommer wrote:Bijna klaar met Sons of Anarchy. Af en toe wat mindere periodes, maar over het algemeen vond ik het wel vet. Vooral de seizoen eindes waren vaak erg tof :D Nu nog 3 afleveringen en ik moet zeggen dat vooral dit laatste seizoen toch wel erg goed is.
Vond seizoen 6 echt tegenvallen. Veel matige momenten met Gemma, maar verder goede serie.
Last edited by mikeee on 10 Jan 2016 23:12, edited 1 time in total.
Bierkoning
last seen 20 days ago
mikeee wrote:
Pommer wrote:Bijna klaar met Sons of Anarchy. Af en toe wat mindere periodes, maar over het algemeen vond ik het wel vet. Vooral de seizoen eindes waren vaak erg tof :D Nu nog 3 afleveringen en ik moet zeggen dat vooral dit laatste seizoen toch wel erg goed is.
Vond seizoen 6 echt tegenvallen. Veel matige momenten met Gemma, maar verder goede serie.
Had het ook over seizoen 7 he :)
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Pommer wrote:
mikeee wrote:
Had het ook over seizoen 7 he :)
Oh dacht over algemeen serie ups and downs.
Bierkoning
last seen 20 days ago
Oh ja dat bedoelde ik ook, alleen dat seizoen 7 wel het gehele seizoen boeiend was.
Bierkoning
last seen 20 days ago
Seizoen 2 van Fargo afgekeken, van begin tot eind genoten :worship: Vond het echt nog veel vetter dan seizoen 1. Ik zit echter met 1 klein vraagje: [SPOILER]:
Spoiler
Wat was dat nou precies met die ufo in aflevering 9? Is dat in beeld gebracht vanuit het oogpunt van de verteller (dus volgens de verteller is dit hoe het plaatsgevonden heeft?).

It's Always Sunny In Philadelphia is trouwens ook weer met een nieuw seizoen begonnen. Dat vind ik zo'n geweldige serie, maar wordt in Nederland nogal ondergewaardeerd heb ik het gevoel.
I
8 posts member since 2016
last seen Jan 2016
Pommer wrote:Seizoen 2 van Fargo afgekeken, van begin tot eind genoten :worship: Vond het echt nog veel vetter dan seizoen 1. Ik zit echter met 1 klein vraagje: [SPOILER]:
Spoiler
Wat was dat nou precies met die ufo in aflevering 9? Is dat in beeld gebracht vanuit het oogpunt van de verteller (dus volgens de verteller is dit hoe het plaatsgevonden heeft?).
SPOILER
Spoiler
Ik heb me laten vertellen via imdb dat rond de periode waarin fargo zich afspeelt er veel ufo gezien zouden zijn door de lokale mensen. Dus hebben ze er maar wat gekke ufo's ingedaan. Volgens mij ook al eens bij The Waffle Hut, maar toen met die mass shooting bij het motel een ufo die wel erg veel de aandacht trekt.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Homeland seizoen 4 klaar, episch. Weet iemand waar in seizoen 5 kan kijken?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Downloaden

Haha idd Jurre dat was zo random, al werd er wel veel naar gehint dmv posters en idd die keer in het begin bij de Waffle Hut.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Pommer wrote:Seizoen 2 van Fargo afgekeken, van begin tot eind genoten :worship: Vond het echt nog veel vetter dan seizoen 1. Ik zit echter met 1 klein vraagje: [SPOILER]:
Spoiler

http://www.ew.com/article/2015/12/07/fargo-ufo
Bierkoning
last seen 20 days ago
JVDM wrote:
Spoiler

http://www.ew.com/article/2015/12/07/fargo-ufo
Thanks, m'n gedachtegang was dus goed.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 6 hours ago
Legends of Tomorrow maar een kans gegeven. Niet echt iets voor mij. Misschien als ik me verveel dat ik meerdere afleveringen ga kijken.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Suits weer back. :cool:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Alweer in 3 of 4 weken bij seizoen 8 van The Office. Wat een heerlijke serie :lol:
Bierkoning
last seen 20 days ago
klapstoel wrote:Alweer in 3 of 4 weken bij seizoen 8 van The Office. Wat een heerlijke serie :lol:
:cool:

Samen met Its Always Sunny In Philadelphia de meest geniale komedie serie ooit.

Heb van de week Making A Murderer afgekeken, pretty fucked up :P [SPOILER]
Spoiler
Ik ben wel benieuwd wat er nou precies in dat juryberaad gebeurd is, als er eerst een ruime meerderheid voor onschuldig wilde stemmen en later toch veranderde in schuldig...
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 59 minutes ago
Laatst begonnen met The Vampire Diaries, leuke serie tot nu toe,
-
Hardtraxxer
273 posts member since 2011
last seen Dec 2017
provehito wrote:Laatst begonnen met The Vampire Diaries, leuke serie tot nu toe,
Tvd is ontzettend leuk, als je aan het eind van seizoen 3 bent ofzo moet je ook The Originals gaan kijken. Heb geen zin om te spoilen dus je moet daar verder zelf even achter komen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Begonnen met Peaky Blinders op aanraden van munne maat Marijn, vette shit!
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Californication is vet.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 6 hours ago
Kijkt er hier iemand The 100?
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Goku wrote:Kijkt er hier iemand The 100?
Jep,vermakelijke serie!
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Nog meer mensen hyped voor The Walking Dead ?