Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 01:00 

Hardtraxx Veteran

Homeland weer opgepakt, nu net S04E09 gezien en holy shit wat een episode was dit :worship: . Denk wel de beste tot nu toe, de spanning gedurende de hele episode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 08:55 

Hardtraxx Addict

Sherlock Holmes, The Abdominal Bride.
Gewoon weer een grote mindfuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:24 

Bierkoning

Bijna klaar met Sons of Anarchy. Af en toe wat mindere periodes, maar over het algemeen vond ik het wel vet. Vooral de seizoen eindes waren vaak erg tof :D Nu nog 3 afleveringen en ik moet zeggen dat vooral dit laatste seizoen toch wel erg goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:54 

Hardtraxx Veteran

Nog twee afleveringen van S2 van Fargo, wat een prachtserie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 00:02 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Norther66 schreef:
Bleach is echt het toppunt van fillers :/ al begint naruto ook steeds meer die kant op te gaan, zeker nu de manga al afgelopen is en ze het nog zoveel mogelijk proberen te rekken..

Het is niet meer te harden. Vooral nu ik bij ben, eerst kon ik nog gewoon de fillers skippen, maar nu wacht je een week op een rukepisode waar je geen zak aan hebt. Het zijn niet eens leuke fillers.

:lol: :lol:
Bleach toppunt van fillers? Ja op eind 2x een jaar lang alleen fillers door te dichtbij manga te staan.. Maar verder dan dat, Naruto doet 50/50 fillers. Was bij Naruto al, en Shippuden precies zelfde. Gaat zelfs Dragon Ball Z voorbij.

Gelukkig heb je One Piece nog, met 1 ep per chapter (Maakt serie ontiegelijk leeg en traag, maar geen fillers).
Fairy Tail blijft ook wel lachen (Alleen moet je van Fan service houden). En uiteraard genoeg kort lopende series :D

Pommer schreef:
Bijna klaar met Sons of Anarchy. Af en toe wat mindere periodes, maar over het algemeen vond ik het wel vet. Vooral de seizoen eindes waren vaak erg tof :D Nu nog 3 afleveringen en ik moet zeggen dat vooral dit laatste seizoen toch wel erg goed is.

Vond seizoen 6 echt tegenvallen. Veel matige momenten met Gemma, maar verder goede serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 00:03 

Bierkoning

mikeee schreef:
Pommer schreef:

Vond seizoen 6 echt tegenvallen. Veel matige momenten met Gemma, maar verder goede serie.

Had het ook over seizoen 7 he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 00:13 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
mikeee schreef:
Pommer schreef:

Had het ook over seizoen 7 he :)

Oh dacht over algemeen serie ups and downs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 02:12 

Bierkoning

Oh ja dat bedoelde ik ook, alleen dat seizoen 7 wel het gehele seizoen boeiend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 02:00 

Bierkoning

Seizoen 2 van Fargo afgekeken, van begin tot eind genoten :worship: Vond het echt nog veel vetter dan seizoen 1. Ik zit echter met 1 klein vraagje: [SPOILER]: Wat was dat nou precies met die ufo in aflevering 9? Is dat in beeld gebracht vanuit het oogpunt van de verteller (dus volgens de verteller is dit hoe het plaatsgevonden heeft?).

It's Always Sunny In Philadelphia is trouwens ook weer met een nieuw seizoen begonnen. Dat vind ik zo'n geweldige serie, maar wordt in Nederland nogal ondergewaardeerd heb ik het gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 07:11 

Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
Seizoen 2 van Fargo afgekeken, van begin tot eind genoten :worship: Vond het echt nog veel vetter dan seizoen 1. Ik zit echter met 1 klein vraagje: [SPOILER]: Wat was dat nou precies met die ufo in aflevering 9? Is dat in beeld gebracht vanuit het oogpunt van de verteller (dus volgens de verteller is dit hoe het plaatsgevonden heeft?).

SPOILER Ik heb me laten vertellen via imdb dat rond de periode waarin fargo zich afspeelt er veel ufo gezien zouden zijn door de lokale mensen. Dus hebben ze er maar wat gekke ufo's ingedaan. Volgens mij ook al eens bij The Waffle Hut, maar toen met die mass shooting bij het motel een ufo die wel erg veel de aandacht trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:16 

Hardtraxx Elite

Homeland seizoen 4 klaar, episch. Weet iemand waar in seizoen 5 kan kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 13:03 

Hardtraxx Veteran

Downloaden

Haha idd Jurre dat was zo random, al werd er wel veel naar gehint dmv posters en idd die keer in het begin bij de Waffle Hut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 18:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

http://www.ew.com/article/2015/12/07/fargo-ufo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 19:10 

Bierkoning

JVDM schreef:
Pommer schreef:

http://www.ew.com/article/2015/12/07/fargo-ufo

Thanks, m'n gedachtegang was dus goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:04 

Hardtraxxer

Legends of Tomorrow maar een kans gegeven. Niet echt iets voor mij. Misschien als ik me verveel dat ik meerdere afleveringen ga kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:43 

Hardtraxx Veteran

Suits weer back. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 11:49 

Hardtraxx Veteran

Alweer in 3 of 4 weken bij seizoen 8 van The Office. Wat een heerlijke serie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 13:48 

Bierkoning

klapstoel schreef:
Alweer in 3 of 4 weken bij seizoen 8 van The Office. Wat een heerlijke serie :lol:

:cool:

Samen met Its Always Sunny In Philadelphia de meest geniale komedie serie ooit.

Heb van de week Making A Murderer afgekeken, pretty fucked up :P [SPOILER] Ik ben wel benieuwd wat er nou precies in dat juryberaad gebeurd is, als er eerst een ruime meerderheid voor onschuldig wilde stemmen en later toch veranderde in schuldig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:21 

Hardtraxx Veteran

Laatst begonnen met The Vampire Diaries, leuke serie tot nu toe,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 15:20 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Laatst begonnen met The Vampire Diaries, leuke serie tot nu toe,

Tvd is ontzettend leuk, als je aan het eind van seizoen 3 bent ofzo moet je ook The Originals gaan kijken. Heb geen zin om te spoilen dus je moet daar verder zelf even achter komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:11 

Hardtraxx Veteran

Begonnen met Peaky Blinders op aanraden van munne maat Marijn, vette shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 00:23 

Hardtraxx Elite

Californication is vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 17:34 

Hardtraxxer

Kijkt er hier iemand The 100?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 20:25 

Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Kijkt er hier iemand The 100?

Jep,vermakelijke serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 23:50 

Hardtraxxer

Nog meer mensen hyped voor The Walking Dead ?
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic