Cruelty schreef:
Norther66 schreef:
Bleach is echt het toppunt van fillers

al begint naruto ook steeds meer die kant op te gaan, zeker nu de manga al afgelopen is en ze het nog zoveel mogelijk proberen te rekken..
Het is niet meer te harden. Vooral nu ik bij ben, eerst kon ik nog gewoon de fillers skippen, maar nu wacht je een week op een rukepisode waar je geen zak aan hebt. Het zijn niet eens leuke fillers.
Bleach toppunt van fillers? Ja op eind 2x een jaar lang alleen fillers door te dichtbij manga te staan.. Maar verder dan dat, Naruto doet 50/50 fillers. Was bij Naruto al, en Shippuden precies zelfde. Gaat zelfs Dragon Ball Z voorbij.
Gelukkig heb je One Piece nog, met 1 ep per chapter (Maakt serie ontiegelijk leeg en traag, maar geen fillers).
Fairy Tail blijft ook wel lachen (Alleen moet je van Fan service houden). En uiteraard genoeg kort lopende series
Pommer schreef:
Bijna klaar met Sons of Anarchy. Af en toe wat mindere periodes, maar over het algemeen vond ik het wel vet. Vooral de seizoen eindes waren vaak erg tof

Nu nog 3 afleveringen en ik moet zeggen dat vooral dit laatste seizoen toch wel erg goed is.
Vond seizoen 6 echt tegenvallen. Veel matige momenten met Gemma, maar verder goede serie.