Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 15:50 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen twee episodes Homeland waren van een erg hoog niveau, trekt het seizoen toch weer wat omhoog qua kijkwaarde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 18:19 

Hardtraxx Veteran

Penny Dreadful :worship: :worship: :worship:

Deze week mee begonnen, nu 8 afleveringen gezien. Kan niet wachten om verder te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:04 

Iemand tips voor series van het kaliber House Of Cards, Suits, White Collar? Dat doordachte hou ik wel van :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 12:35 

Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
Iemand tips voor series van het kaliber House Of Cards, Suits, White Collar? Dat doordachte hou ik wel van :cool:

Sherlock Holmes is een goede doordachte serie en Fargo ook.
Breaking Bad is minder doordacht maar ook een leuke serie om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 12:41 

SAIN7 schreef:
Sherlock Holmes is een goede doordachte serie en Fargo ook.

Fargo is misschien wel een idee :thumbup:

SAIN7 schreef:
Breaking Bad

Al gezien uiteraard :)

Nog meer series met bijvoorbeeld advocatuur, FBI, politiek? Of heb ik ze dan zo ongeveer wel gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:08 

Hardtraxx Addict

Afgelopen week Homeland S5 tot nu toe gekeken, begin was wat traag (waar ik me overigens niet aan stoorde) maar wat een vette tweede helft zeg :woot: Helaas nog maar 2 afleveringen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 20:42 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:

Als je iets briljant doordachts wilt: Death Note. Misschien wat out of the box maar typeert jouw omschrijving als geen ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 00:43 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Kiloknaller schreef:

Als je iets briljant doordachts wilt: Death Note. Misschien wat out of the box maar typeert jouw omschrijving als geen ander.

Als je ook maar een klein beetje open staat voor Anime, kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Heb verder eigenlijk nooit een anime gevolgd verder, maar die greep me echt ontzettend. Duistere shit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 01:55 

Hardtraxx Veteran

Als we het toch over anime hebben, dan vind ik Code:Geass ook een heel sterk verhaal hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 02:18 

Hardtraxx Elite

Death Note was inderdaad gruwelijk vet, vond het zo tof dat ik ook Attack On Titan heb gekeken (valt eigenlijk bijna niet met elkaar te vergelijken behalve dat het beide animes zijn). Die vond ik ook heel tof, het wachten op het 2e seizoen duurt alleen wel heel erg lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Als we het toch over anime hebben, dan vind ik Code:Geass ook een heel sterk verhaal hebben

Die moet ik ook nog eens gaan kijken, net als One Punch Man :). Vind van de anime series die ik gezien heb Full Metal Alchemist: Brotherhood, Hunter x Hunter 2011 en Death Note het vetst. Eerste twee lijken in eerste instantie nogal kinderlijk, maar zijn dat absoluut niet.
Attack On Titan tevens ook gezien. Vind het tot dusver zeker geen slechte serie, maar haalt het imo niet bij de andere drie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 15:59 

Hardtraxx Veteran

FUllmetal Alchemist is idd ook een van mijn favorieten. Hunter x hunter staat nog steeds op mn lijstje om te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 18:44 

Hardtraxx Elite

Full Metal Alchemist: Brotherhood heb ik ook zo'n 12 afleveringen oid van gekeken, ik vond het wel leuk maar op een of andere manier heb ik nooit echt verder gekeken. Op zich wil ik het wel verder kijken, maar dan denk ik van, oh ja maar ik moet dit en dat nog kijken en uiteindelijk komt het er gewoon nooit van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
oh ja maar ik moet dit en dat nog kijken en uiteindelijk komt het er gewoon nooit van.

Herkenbaar dit xd Maar probeer em toch maar te kijken als het kan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

Ben momenteel met Monster bezig, maar dat bekoort me toch niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 15:32 

Steffnov schreef:
Firetrap schreef:

Als je ook maar een klein beetje open staat voor Anime, kan ik het hier alleen maar mee eens zijn.

Nee daar heb ik helaas niks mee :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 13:48 

Hardtraxx Veteran

Voor de anime fans. Bleach is ook een aanrader en ben je voorlopig wel even zoet mee. Bijna 400 episode (waarvan stuk of 150 wel fillers zijn), maar wel allemaal vermakelijk. Vond alleen de seizoenen wat raar opgebouwd. Soms zat je midden in de actie van de hoofdverhaallijn en dan krijg je ineens een seizoen met een totaal andere sidestory. Dit vond ik soms wel storend, mede omdat het hoofdverhaal erg spannend is :D

En Gode Geass vond ik ook geweldig. Kan op sommige punten vergeleken worden met Death Note, zitten ook een hoop mindfucks en plottwists in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

Bleach is echt het toppunt van fillers :/ al begint naruto ook steeds meer die kant op te gaan, zeker nu de manga al afgelopen is en ze het nog zoveel mogelijk proberen te rekken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Naruto Shippuden voorlopig maar opgegeven, vanwege die eindeloze fillers :sleep: . Ik wacht wel tot de anime klaar is. Wellicht dat ik dan nog de moeite neem om het te gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Naruto laat ik ook links liggen ja... Ik hoor het vanzelf wel vanuit de community wanneer de main story weer verder gaat. In principe kunnen ze dit eeuwig rekken, iedereen hun droomwereld laten beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 22:10 

Hardtraxx Veteran

Daredevil gekeken, best wel spijt van, bevestiging dat ik Marvel maar niks vind.

Nu begonnen aan Making A Murderer, netflix docu in serievorm, eerste episode is intrigerend en veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 03:37 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Daredevil gekeken, best wel spijt van, bevestiging dat ik Marvel maar niks vind.

Zelf totaal geen spijt van gehad. Nooit het gevoel gehad dat het gebaseerd is op een comic, wat positief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:16 

Hardtraxx Veteran

Netflix docuserie Making a Murderer afgekeken. Heel tof gemaakt. Laat je verbijsteren, frustreren en entertainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:27 

Hardtraxx Veteran

Gisteren de laatste aflevering van Jessica Jones gekeken.
Vermakelijke serie, ook maar 13 afleveringen dus ben je zo doorheen.
David Tennant speelt het ook geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:38 

Hardtraxx Elite

Ondertussen gestopt met TWD, het verhaal aan het einde van seizoen 4 spreekt me echt totaal niet meer aan.
Nu begonnen aan Fargo, erg leuk tot nu toe en ik krijg soms een beetje een Breaking Bad gevoel erbij. :P
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic