Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 10:12 

Hardtraxx Elite

geert3ssen schreef:
Nog meer mensen hyped voor The Walking Dead ?

Ja! Op naar het volgende veilige onderkomen wat vervolgens weer verwoest wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 12:28 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 13:59 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 12:09 

-RiiANNE schreef:
provehito schreef:
Laatst begonnen met The Vampire Diaries, leuke serie tot nu toe,

Tvd is ontzettend leuk, als je aan het eind van seizoen 3 bent ofzo moet je ook The Originals gaan kijken. Heb geen zin om te spoilen dus je moet daar verder zelf even achter komen.

Eens, ben aan t wachten op nieuwe seizoenen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 00:17 

Hardtraxx Veteran

Wat een zieke aflevering van TWD zeg. Holy shit. Toch wel één van de betere tot nu toe in de hele serie en de beste tot nu toe dit seizoen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 12:05 

Hardtraxxer

Idd echt zieke aflevering :worship:
Op imdb ook een 9,9 :oh:

Spoiler:
Vind wel jammer dat het vrouwtje dood gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 14:46 

Hardtraxx Crew

Holy shit, dat zag ik niet aankomen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 16:13 

Bierkoning

Mr. Robot ook gekeken, prachtige serie! Precies het type serie/film waar ik van hou. Ik moest wel gedurende de hele serie denken aan Fight Club (m'n favoriete film), dus niet alles kwam als een enorme verrassing, maar toch erg vet :) Iemand een idee wanneer seizoen 2 komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 16:56 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mr. Robot ook gekeken, prachtige serie! Precies het type serie/film waar ik van hou. Ik moest wel gedurende de hele serie denken aan Fight Club (m'n favoriete film), dus niet alles kwam als een enorme verrassing, maar toch erg vet :) Iemand een idee wanneer seizoen 2 komt?

De geruchten zijn dat we in juni/juli van dit jaar seizoen 2 kunnen verwachten volgens dit artikel. Staan hele kleine spoilers in over seizoen 2 wat de algemene strekking wordt (die best te verwachten is) dus als je dat niet wil weten zou ik het niet lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 19:07 

Hardtraxx Crew

Was idd een gruwelijk dikke aflevering van TWD :worship: Zag het ook totaal niet aan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 11:08 

Hardtraxx Veteran

TWD was idd heel vet, zelden zo'n goeie aflevering gezien. :D
Verder is ook Better Call Saul terug van start gegaan. Ik vind deze serie gewoon zwaar baas tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 17:08 

Hardtraxx Veteran

Wat een aflevering weer van Suits :D . Tweede deel van seizoen 5 heeft nog geen mindere aflevering gehad, heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 20:40 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Wat een aflevering weer van Suits :D . Tweede deel van seizoen 5 heeft nog geen mindere aflevering gehad, heerlijk.

Goeie genade wat spannend hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 23:00 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
chas1n schreef:

Goeie genade wat spannend hè.

Heerlijke serie ook gewoon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 23:10 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Nog maar 2 episodes te gaan, seizoenen doormidden knippen is echt te kort :cry: spanning staat er goed op ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 23:25 

Hardtraxx Addict

Nieuwe aflevering van Better Call Saul :D Leuke aflevering vooral benieuwd naar toch dat mysterieuze einde met dat knopje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 00:38 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Nieuwe aflevering van Better Call Saul :D Leuke aflevering vooral benieuwd naar toch dat mysterieuze einde met dat knopje.

Ja altijd geniaal die dingen. Was weer een leuke aflevering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 12:10 

Hardtraxx Veteran

Mooi man al die gratis tequila :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 16:43 

Hardtraxx Veteran

Gisteren eindelijk Dexter afgekeken. Ik zal geen spoilers geven mocht het nog op je wensenlijst staan en als je dat niet hebt; zet hem er dan op. Ik heb er erg van genoten al heb ik nog een raar gevoel over het einde. Ik weet nog niet helemaal wat ik van het einde vind, maar desalniettemin, over het algemeen, spannende en toffe serie.

Hoop stiekem dat er nog een spin-off komt, maar dat is meestal geen garantie voor succes. Ik denk dat de fans van Dexter er maar gewoon genoegen mee moeten nemen...

8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 23:31 

Hardtraxxer

Pff, de eerste aflevering van Making a Muderer gekeken, maar wat verschrikkelijk saai. Kan iemand mij vertellen of het nog interessant wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 00:01 

Hardtraxx Veteran

Als je dat al in dusdanige mate niet kan bekoren, laat dan de rest ook maar zitten en ga verder met je actie-uitpuilende series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 00:06 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Als je dat al in dusdanige mate niet kan bekoren, laat dan de rest ook maar zitten en ga verder met je actie-uitpuilende series.

Ha, ik ben juist niet zo iemand. Ik hou juist van series als Breaking bad, Fargo, House of Cards en True Detective waar niet altijd actie in zit, maar de eerste aflevering van Making a Murderer vond ik simpelweg saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 11:32 

Hardtraxx Elite

jonah_psvfan schreef:
Firetrap schreef:

Ha, ik ben juist niet zo iemand. Ik hou juist van series als Breaking bad, Fargo, House of Cards en True Detective waar niet altijd actie in zit, maar de eerste aflevering van Making a Murderer vond ik simpelweg saai.

Dat is appels met peren vergelijken. Making a Murderer is een documentaire he. Ik vind het in ieder geval zeer aangrijpend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 14:02 

Hardtraxx Newbie

Wil denk ik beginnen met Homeland.

Wat vinden jullie hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:25 

Hardtraxx Veteran

E-Raizer schreef:
Wil denk ik beginnen met Homeland.

Wat vinden jullie hiervan?

Heb er even over nagedacht maar oke, persoonlijk gun ik je het van harte
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic