Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 10:05 

Hardtraxx Veteran

BCS :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 10:07 

Donateur

Hé wtf is er met al die drama in Suits zeg. Doe weer gewoon eens een case in plaats van al die huiselijke bullshit op een top law firm. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:06 

Hardtraxx Veteran

Laatste aflevering Better call Saul, echt heel goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 17:37 

TiMOTHYb schreef:
Hé wtf is er met al die drama in Suits zeg. Doe weer gewoon eens een case in plaats van al die huiselijke bullshit op een top law firm. :/

Ik denk dat de rek er ook een klein beetje uit is hoor wat betreft cases. Het komt altijd neer op, NIET TE WINNEN, TERING CREATIEF IDEE, OH FUCK T KAN NIET, CREATIEVER IDEE, WINST!!!!!!

Met hier en daar nog een tussenstap. De kracht van de serie blijft wat mij betreft toch in de scherpe conversaties en Donna. Wat een heerlijk wijf om naar te kijken en ook te luisteren. Rachel ben ik zat, laat Katrina maar weer komen wat mij betreft.

Nog steeds een van m'n favo series maar ik verwacht dat het volgende seizoen alleen maar af gaat nemen. Al was die Forstman opzich nog wel leuk.

Over BCS, wat kan Mike acteren als een gruwelijke baas. Echt fantastisch gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:01 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

Over BCS, wat kan Mike acteren als een gruwelijke baas. Echt fantastisch gedaan.

Dat heb ik gedurende de episode ook een keer of 3 gedacht idd, boss man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:06 

Donateur

De focus is gewoon van doelgroep studenten, voornamelijk mannelijke (Harvey = baas, Mike = aspirant baas), naar doelgroep vrouwen (Mike = in love, Harvey = aspirant in love) verschoven. De snelle dialogen met inderdaad vooral Louis (die gezichtsuitdrukking wanneer Donna zegt dat hij eruit ziet alsof die 80 tanden heeft!) en Donna in de hoofdrol beperken zich tot 1 maal per aflevering als je geluk hebt. Daarnaast is iedereen verliefd, gaan er mensen dood en wordt er vooral niet als firm gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 02:45 

Hardtraxx Veteran

Bij S4E14 beland van The Walking Dead.
Selecteer om te spoilers te lezen: Ik vond de aflevering met de strijd om de gevangenis heel erg vet. Nu vind ik het heel gaaf nu je elke persoon los van de groep ziet in de afleveringen die daar op volgen. Je leert de personages veel beter kennen, met name bij de afleveringen over Tyreese en Carol en de afleveringen over Daryl en Beth vind ik dat. De dood van Lizzie deed me wel het meeste van alle doden, ook al zat ze maar zo kort in de serie. Lori die overleed bij de bevalling en Carl die haar door haar hoofd schoot, de dood van Dale, T-Dog die overleed terwijl hij Carol beschermde, Merle die een poging deed om het kamp te redden en Hershel die onthoofd werd voor de ogen van zijn dochters vond ik ook heel triest, maar Carol die Lizzie vermoorde was toch anders. Vooral omdat Carol en Tyreese haar eigenlijk alleen maar wilden helpen maar geen uitweg zagen omdat Lizzie niet met andere mensen en vooral Judith had kunnen samenleven. De dood van Shane deed me trouwens helemaal niks, gore lul. Heel benieuwd naar het vervolg en vooral naar Terminus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:38 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Bij S4E14 beland van The Walking Dead.
Selecteer om te spoilers te lezen: Ik vond de aflevering met de strijd om de gevangenis heel erg vet. Nu vind ik het heel gaaf nu je elke persoon los van de groep ziet in de afleveringen die daar op volgen. Je leert de personages veel beter kennen, met name bij de afleveringen over Tyreese en Carol en de afleveringen over Daryl en Beth vind ik dat. De dood van Lizzie deed me wel het meeste van alle doden, ook al zat ze maar zo kort in de serie. Lori die overleed bij de bevalling en Carl die haar door haar hoofd schoot, de dood van Dale, T-Dog die overleed terwijl hij Carol beschermde, Merle die een poging deed om het kamp te redden en Hershel die onthoofd werd voor de ogen van zijn dochters vond ik ook heel triest, maar Carol die Lizzie vermoorde was toch anders. Vooral omdat Carol en Tyreese haar eigenlijk alleen maar wilden helpen maar geen uitweg zagen omdat Lizzie niet met andere mensen en vooral Judith had kunnen samenleven. De dood van Shane deed me trouwens helemaal niks, gore lul. Heel benieuwd naar het vervolg en vooral naar Terminus!

Terminus... haha it will shock you.
Hershel vieze oude held dat ie rond loopt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:42 

Hardtraxx Elite

Homeland afgekeken, echt een vette serie. Nu de laatste 3 afleveringen van Better call saul terugkijken en de laatste 4 van the walking dead. Lijk een beetje af te haken bij TWD. Mis een beetje de genialiteit.

Volgende week aan Sons of Anarchy beginnen als ik nog net zoveel tijd heb als nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 00:32 

Hardtraxx Veteran

Net (eindelijk) House of Cards afgekeken, vond het echt enorm mooi gemaakt, de scenes in het witte huis en in air force one kwamen heel echt over. Prachtige serie.

Maar toch vond ik seizoen 3 het minste seizoen tot nu toe, voor de mensen die het nog gaan kijken zou ik het niet proberen te spoilen, maar 1 en 2 leefden echt toe naar iets, maar vond het jammer dat dat duidelijke "doel" niet echt in dit seizoen zat. Het lijkt echt een opbouw naar seizoen 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 01:51 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke episode van BCS, Mike :worship: . En inderdaad Rickzelf, seizoen drie ook de minste voor mij tot nu toe (alsnog goede scènes/episodes over het algemeen, maar toch). Nog twee afleveringen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Heerlijke episode van BCS, Mike :worship: . En inderdaad Rickzelf, seizoen drie ook de minste voor mij tot nu toe (alsnog goede scènes/episodes over het algemeen, maar toch). Nog twee afleveringen te gaan.

Ja precies, briljante serie! Maar voor m'n gevoel gaat het in seizoen 4 pas echt goed los (is ook het laatste seizoen als ik het goed heb)

Petrov wel briljant neergezet, die gelijkenissen met Poetin zijn echt super goed gedaan. (Hij speelde gewoon Poetin met een andere naam haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Net (eindelijk) House of Cards afgekeken, vond het echt enorm mooi gemaakt, de scenes in het witte huis en in air force one kwamen heel echt over. Prachtige serie.

Maar toch vond ik seizoen 3 het minste seizoen tot nu toe, voor de mensen die het nog gaan kijken zou ik het niet proberen te spoilen, maar 1 en 2 leefden echt toe naar iets, maar vond het jammer dat dat duidelijke "doel" niet echt in dit seizoen zat. Het lijkt echt een opbouw naar seizoen 4.

Is logisch vind ik. Hij heeft bereikt wat hij wilde. Uiteraard zijn er nu dus tegenslagen. Je hebt wel gelijk, vorige seizoenen waren beter. Neemt niet weg dat dit seizoen ook gewoon geweldig was. En inderdaad, de sets Air Force One en het Witte Huis zijn inderdaad heel realistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:57 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Banshee. Hoor van een paar vrienden dat het een lekker geweldadige serie is en ik ben al enthousiast door de eerste 2 afleveringen. Nog meer mensen die Banshee kijken of al mee klaar zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:12 

Hardtraxx Veteran

Californication :worship: . Bij seizoen 6 alweer, kijkt echt heerlijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:20 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Californication :worship: . Bij seizoen 6 alweer, kijkt echt heerlijk weg.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:13 

Hardtraxx Veteran

Het acteren en geluid valt een beetje tegen, ook zijn niet alle effecten je van het, maar dit is zoveel beter dan die boutfilm die toen was gemaakt :P Best leuk om eens een prima live action van DBZ te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:17 

Hardtraxx Veteran

Seizoen 1 van Peaky Blinders af. Mooie serie tot dusver. Toffe sfeer, fraaie beelden, goede acteurs en al die Britse/Ierse accenten kan ik echt van genieten. Qua verhaal ben ik niet geheel overtuigd, dat deed Boardwalk Empire bijvoorbeeld beter, maar dat kan wellicht in seizoen 2 beter worden. Wat iig super is, is dat Tom Hardy zijn opwachting daarin maakt :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:23 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Seizoen 1 van Peaky Blinders af. Mooie serie tot dusver. Toffe sfeer, fraaie beelden, goede acteurs en al die Britse/Ierse accenten kan ik echt van genieten. Qua verhaal ben ik niet geheel overtuigd, dat deed Boardwalk Empire bijvoorbeeld beter, maar dat kan wellicht in seizoen 2 beter worden. Wat iig super is, is dat Tom Hardy zijn opwachting daarin maakt :D.

Bedankt voor de tip! Nog nooit van deze serie gehoord. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

Attack on Titan s01 gekeken, zijn nog geen verdere seizoenen van. Prachtig ogende anime, waarschijnlijk ook de mooiste tot dusver. Redelijk verhaal, zeker niet zo mindblowing als Death Note was. Al met al prima om gekeken te hebben, maar weet niet of ik het volgende seizoen ook zal volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 20:49 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Attack on Titan s01 gekeken, zijn nog geen verdere seizoenen van. Prachtig ogende anime, waarschijnlijk ook de mooiste tot dusver. Redelijk verhaal, zeker niet zo mindblowing als Death Note was. Al met al prima om gekeken te hebben, maar weet niet of ik het volgende seizoen ook zal volgen.

Hee toevallig, heb vandaag de eerste aflevering gezien omdat m'n broertje helemaal lyrisch was :P Weet niet zo goed wat ik er van vind, heb nog niet echt de neiging om nog een aflevering te kijken... vaag gedoe allemaal. Je valt er echt middenin zonder dat je ook maar iets over die wereld weet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 14:25 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan House of Cards, leuke serie tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 00:17 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Begonnen aan House of Cards, leuke serie tot nu toe

Bazenserie! Gisteren begonnen met seizoen 2 en de eerste aflevering was denk ik zo'n beetje de beste opening van een seizoen ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 01:48 

Hardtraxxer

Andere mensen die ook dig kijken? Wat een ontiegelijk vette serie.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 22:26 

Hardtraxx Crew

Afgelopen vrijdag begonnen aan House of Cards, maar wat een geniale serie is dit zeg. Seizoen 1 is er alweer doorheen xd
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic