Vikings begint meteen lekker 
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Nieuwe House of Cards seizoen
! Eerste aflevering was een typische eerste aflevering, die liet zien hoe alles er nu voor staat. Tweede aflevering was echt ijzersterk, genoten
.
Ga dit weekend zover mogelijk proberen te komen in seizoen 3, begin nu met aflevering 1.chas1n wrote:Nieuwe House of Cards seizoen! Eerste aflevering was een typische eerste aflevering, die liet zien hoe alles er nu voor staat. Tweede aflevering was echt ijzersterk, genoten
.
Erg fijn dat een heel seizoen ineen keer uitkomt en niet 1 aflevering per week.
gister sons of anarchy afgekeken
wel 1 van de betere series die ik tot nu toe gezien heb!
enige nadeel is dat het soms wel wat te langdradig werd
wel 1 van de betere series die ik tot nu toe gezien heb!
enige nadeel is dat het soms wel wat te langdradig werd
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Taaie aflevering van BCS. 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Maar ook echt, sta op het randje van afhaken.
-
A
gebeurt wel echt verrassend weinig idd 
Die serie pakt me ook nog niet tot nu toe, moet aflevering 4 nog checken.
Vandaag begonnen met The Walking Dead. Ik ga het toch maar eens aan.
Ben benieuwd of het soms werkelijk zo saai is als sommige mensen zeggen.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Opnieuw begonnen aan Breaking Bad met vaders(hij heeft ziet m voor t eerst), blijft toch leuk. Ook vet om nu dingen te zien die je de 1e keer niet zag. 
Paar mindere afleveringen van House of Cards in het derde seizoen, maar S3E6 was toch wel weer baas. Vooral de eindscène, één van de betere tot nu toe! Spoiler:
Spoiler
Ook baas hoe er in het boek van Tom Yates wordt gelogen over AIDS terwijl het zelfmoord was en dit overeenkomt met de aflevering. Max die liegt over AIDS en Corrigan die zelfmoord pleegt. Oooohh snappp
Paar dagen terug mee begonnen, ben nu bij S2E10. Vind hem zeer vermakelijk tot nu toe! Heb wel een ontiegelijke schijthekel ontwikkeld aan ShaneFluxion wrote:Vandaag begonnen met The Walking Dead. Ik ga het toch maar eens aan.
Soms is het wat aan de saaie en langdradige kant, ik vind vooral de laatste 2 seizoen wat tegenvallen, maar idd Daryl is een grote baas.Fuzzylogic wrote:Paar dagen terug mee begonnen, ben nu bij S2E10. Vind hem zeer vermakelijk tot nu toe! Heb wel een ontiegelijke schijthekel ontwikkeld aan ShaneFluxion wrote:Vandaag begonnen met The Walking Dead. Ik ga het toch maar eens aan.
Ben benieuwd of het soms werkelijk zo saai is als sommige mensen zeggen.Daryl daarentegen vind ik echt een baas.
Better Caul Saul vind ik zo heerlijk om naar te kijken. Lekker langzaam alles, ik hou daar wel van. Het einde van die laatste aflevering maakt me weer zo nieuwsgierig naar de volgende.
Ik volg trouwens ook nog steeds elke week Gotham, dat wordt wel met de week slechter, andere die het ook nog volgen? Veronica is gestopt met uitzenden las ik laats, zal wel met tegenvallende kijkcijfers te maken hebben.
Ik volg trouwens ook nog steeds elke week Gotham, dat wordt wel met de week slechter, andere die het ook nog volgen? Veronica is gestopt met uitzenden las ik laats, zal wel met tegenvallende kijkcijfers te maken hebben.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Daar pas ik voor, 2e seizoen was echt uitzitten.
Klaar met Dexter, wat een prachtserie
Het einde was wel teleurstellend eerlijk gezegd
Het einde was wel teleurstellend eerlijk gezegd
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
De ziener van Vikings is zo'n tof personage hè, meer mensen die het nieuwe seizoen volgen?
M'n broertje raakt er niet over uitgepraat, maar op de een of andere manier ben ik er niet enthousiast voor te krijgenFiretrap wrote:De ziener van Vikings is zo'n tof personage hè, meer mensen die het nieuwe seizoen volgen?
Ondertussen aardig ver met The Walking Dead (S04E05).
Seizoen 1 heel tof, 2 wat minder maar nog wel leuk, 3 heel tof, en 4 begint weer wat minder zoals seizoen 2 maar hopelijk veranderd dat nog.
Seizoen 1 heel tof, 2 wat minder maar nog wel leuk, 3 heel tof, en 4 begint weer wat minder zoals seizoen 2 maar hopelijk veranderd dat nog.
Helemaal eens! Ben nu bij S4E2, nog niet veel spannends gebeurt.Fluxion wrote:Ondertussen aardig ver met The Walking Dead (S04E05).
Godverdomme wat saai die afleveringen in The Walking Dead seizoen 4 die alleen over Philip gaan... 
dat komt nog welFuzzylogic wrote:Helemaal eens! Ben nu bij S4E2, nog niet veel spannends gebeurt.Fluxion wrote:Ondertussen aardig ver met The Walking Dead (S04E05).
al vond ik de 2de helft van de serie bijna slaapverwekkend
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
BCS was een prima episode, al lijkt dit een tussenaflevering te waarna de saaie rode draad weer vervolgt wordt, vrees ik.