Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Rickzel wrote:
Firetrap wrote:Attack on Titan s01 gekeken, zijn nog geen verdere seizoenen van. Prachtig ogende anime, waarschijnlijk ook de mooiste tot dusver. Redelijk verhaal, zeker niet zo mindblowing als Death Note was. Al met al prima om gekeken te hebben, maar weet niet of ik het volgende seizoen ook zal volgen.
Hee toevallig, heb vandaag de eerste aflevering gezien omdat m'n broertje helemaal lyrisch was :P Weet niet zo goed wat ik er van vind, heb nog niet echt de neiging om nog een aflevering te kijken... vaag gedoe allemaal. Je valt er echt middenin zonder dat je ook maar iets over die wereld weet...
Inderdaad toevallig, ik ben een paar dagen geleden ook beginnen en nu dus klaar met seizoen 1. Kan niet wachten op het volgende seizoen. Wat een ongelofelijk brute serie, niet normaal :worship: Na afl 1 al hooked en na een aantal afleveringen al compleet weggeblazen. :love:

Vind trouwens ook niet dat je deze serie met Death Note kan vergelijken Firetrap, die was vooral psychologisch gezien mindblowing. Deze serie moet het dan toch meer hebben van de brute actie, fantastische animaties, maar ook hoe emoties in beeld worden gebracht, schitterend gedaan. :worship:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
ep15 van The Flash gezien. Epische aflevering!! :surrender: Zin in de nieuwe morgen :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Vind trouwens ook niet dat je deze serie met Death Note kan vergelijken Firetrap, die was vooral psychologisch gezien mindblowing. Deze serie moet het dan toch meer hebben van de brute actie, fantastische animaties, maar ook hoe emoties in beeld worden gebracht, schitterend gedaan. :worship:
Was ook gewoon puur even om aan te geven dat ik van Death Note meer genoten heb. Er zat idd (gelukkig) aardig wat gore in en ik heb ook vreselijk moeten lachen om sommige komische motorieken van Titans :P denk dat ik het overall misschien te eentonig vond ofzo.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Firetrap wrote:
Was ook gewoon puur even om aan te geven dat ik van Death Note meer genoten heb. Er zat idd (gelukkig) aardig wat gore in en ik heb ook vreselijk moeten lachen om sommige komische motorieken van Titans :P denk dat ik het overall misschien te eentonig vond ofzo.
Die rennende zonder armen, daar ging ik wel aardig stuk om. Die met die grote ogen vond ik trouwens wel behoorlijk eng xd

http://i59.tinypic.com/2wn7p6d.jpg
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Haha ja die zonder armen was prachtig die opeens aan kwam stormen, of die ene buiten de muur die als een spin op handen en voeten ze achterna ging .
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
robinislief wrote:Andere mensen die ook dig kijken? Wat een ontiegelijk vette serie.

View on YouTube

:worship:
Ziet er interessant uit, toch maar eens aan beginnen dan. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Laatste Better Call Saul was weer genieten, alleen een beetje abrupt einde, zat er net lekker in haha
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Einde vond van de laatste BCS vind ik juist erg sterk. :thumbup:
Leuk weetje: op de titel van E5 na eindigen alle andere titels met de letter 'O'.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
O
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
JeftaElachouri wrote:Einde vond van de laatste BCS vind ik juist erg sterk. :thumbup:
Leuk weetje: op de titel van E5 na eindigen alle andere titels met de letter 'O'.
Vond hem ook totaal niet slecht! Juist heel erg benieuwd hoe nu verder
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Is het nog iemand opgevallen dat The Gouvernor van The Walking Dead precies op Victor Brands lijkt? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Laatste aflevering Better Call Saul, :worship: :worship: :worship: :worship:
Volgende week alweer de laatste aflevering :(
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Lyst wrote:
robinislief wrote:Andere mensen die ook dig kijken? Wat een ontiegelijk vette serie.

View on YouTube

:worship:
Ziet er interessant uit, toch maar eens aan beginnen dan. :thumbup:
Nog niet te vinden in 720 of 1080 :(
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Nog meer mensen Trevor en Lester (GTA) gespot in de nieuwe BCS? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Firetrap wrote:Nog meer mensen Trevor en Lester (GTA) gespot in de nieuwe BCS? :P
Ja, geniaal :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
What the fuck :lol: Briljant!
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Altijd That 70's Show doorgezapt op Comedy Central omdat ik het niet leuk 'vond', maar toch maar eens geprobeerd. Ontzettend leuke serie eigenlijk :P
Verder: The Americans :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Bever wrote:Altijd That 70's Show doorgezapt op Comedy Central omdat ik het niet leuk 'vond', maar toch maar eens geprobeerd. Ontzettend leuke serie eigenlijk :P
Verder: The Americans :worship: :worship: :worship:
Heb alle 8 seizoenen van that 70's show op dvd liggen, echt een geweldige serie :worship:
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Nice. Kijken hier dus genoeg mensen goeie series hier op Hardtraxx.
Ik ben eigenlijk door alles heen, maar heb net het volgende afgekeken: Better call saul, The Americans, House of cards en Suits. Misschien maar eens beginnen met Game Of Thrones?
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Crashee wrote:Misschien maar eens beginnen met Game Of Thrones?
Doe maar eens heel snel ja. Schitterende serie, verhaal, personages, setting kloppen allemaal. Je moet wel van een beetje fantasy houden natuurlijk. :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Zenda wrote:
Crashee wrote:Misschien maar eens beginnen met Game Of Thrones?
Doe maar eens heel snel ja. Schitterende serie, verhaal, personages, setting kloppen allemaal. Je moet wel van een beetje fantasy houden natuurlijk. :P
Moah ik hou niet perse van fantasy, maar vind dit toch wel erg vet. Ook omdat het op veel vlakken wel gewoon realistisch/historisch is (ridders, koninkrijken, slaven etc.)
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Over Game of Thrones gesproken, nog 9 dagen tot seizoen 5 eindelijk begint. :clap:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Cruelty wrote:Tot en met seizoen 4 zou ik het nog niet eens fantasy willen noemen.
Draken zijn natuurlijk ook een erg realistisch gegeven. Net zoals de White Walkers. :P
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Game of Thrones wel geprobeerd, eerste 4/5 afleveringen van gekeken, maar ik kwam er echt niet in. Hou gewoon niet zo van fantasy denk ik
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Bever wrote:Game of Thrones wel geprobeerd, eerste 4/5 afleveringen van gekeken, maar ik kwam er echt niet in. Hou gewoon niet zo van fantasy denk ik
Ik heb anderhalf seizoen gekeken en ik kom er ook nog steeds maar niet in, zal voor mij ook wel niks zijn.