Rickzel schreef:
Firetrap schreef:
Attack on Titan s01 gekeken, zijn nog geen verdere seizoenen van. Prachtig ogende anime, waarschijnlijk ook de mooiste tot dusver. Redelijk verhaal, zeker niet zo mindblowing als Death Note was. Al met al prima om gekeken te hebben, maar weet niet of ik het volgende seizoen ook zal volgen.
Hee toevallig, heb vandaag de eerste aflevering gezien omdat m'n broertje helemaal lyrisch was

Weet niet zo goed wat ik er van vind, heb nog niet echt de neiging om nog een aflevering te kijken... vaag gedoe allemaal. Je valt er echt middenin zonder dat je ook maar iets over die wereld weet...
Inderdaad toevallig, ik ben een paar dagen geleden ook beginnen en nu dus klaar met seizoen 1. Kan niet wachten op het volgende seizoen. Wat een ongelofelijk brute serie, niet normaal

Na afl 1 al hooked en na een aantal afleveringen al compleet weggeblazen.
Vind trouwens ook niet dat je deze serie met Death Note kan vergelijken Firetrap, die was vooral psychologisch gezien mindblowing. Deze serie moet het dan toch meer hebben van de brute actie, fantastische animaties, maar ook hoe emoties in beeld worden gebracht, schitterend gedaan.