Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 23:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Firetrap schreef:
Attack on Titan s01 gekeken, zijn nog geen verdere seizoenen van. Prachtig ogende anime, waarschijnlijk ook de mooiste tot dusver. Redelijk verhaal, zeker niet zo mindblowing als Death Note was. Al met al prima om gekeken te hebben, maar weet niet of ik het volgende seizoen ook zal volgen.

Hee toevallig, heb vandaag de eerste aflevering gezien omdat m'n broertje helemaal lyrisch was :P Weet niet zo goed wat ik er van vind, heb nog niet echt de neiging om nog een aflevering te kijken... vaag gedoe allemaal. Je valt er echt middenin zonder dat je ook maar iets over die wereld weet...

Inderdaad toevallig, ik ben een paar dagen geleden ook beginnen en nu dus klaar met seizoen 1. Kan niet wachten op het volgende seizoen. Wat een ongelofelijk brute serie, niet normaal :worship: Na afl 1 al hooked en na een aantal afleveringen al compleet weggeblazen. :love:

Vind trouwens ook niet dat je deze serie met Death Note kan vergelijken Firetrap, die was vooral psychologisch gezien mindblowing. Deze serie moet het dan toch meer hebben van de brute actie, fantastische animaties, maar ook hoe emoties in beeld worden gebracht, schitterend gedaan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:02 

Hardtraxx Elite

ep15 van The Flash gezien. Epische aflevering!! :surrender: Zin in de nieuwe morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:11 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Vind trouwens ook niet dat je deze serie met Death Note kan vergelijken Firetrap, die was vooral psychologisch gezien mindblowing. Deze serie moet het dan toch meer hebben van de brute actie, fantastische animaties, maar ook hoe emoties in beeld worden gebracht, schitterend gedaan. :worship:

Was ook gewoon puur even om aan te geven dat ik van Death Note meer genoten heb. Er zat idd (gelukkig) aardig wat gore in en ik heb ook vreselijk moeten lachen om sommige komische motorieken van Titans :P denk dat ik het overall misschien te eentonig vond ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:59 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Citaat:

Was ook gewoon puur even om aan te geven dat ik van Death Note meer genoten heb. Er zat idd (gelukkig) aardig wat gore in en ik heb ook vreselijk moeten lachen om sommige komische motorieken van Titans :P denk dat ik het overall misschien te eentonig vond ofzo.

Die rennende zonder armen, daar ging ik wel aardig stuk om. Die met die grote ogen vond ik trouwens wel behoorlijk eng xd

http://i59.tinypic.com/2wn7p6d.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:42 

Hardtraxx Veteran

Haha ja die zonder armen was prachtig die opeens aan kwam stormen, of die ene buiten de muur die als een spin op handen en voeten ze achterna ging .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:27 

Aan het typen...

robinislief schreef:
Andere mensen die ook dig kijken? Wat een ontiegelijk vette serie.

:worship:

Ziet er interessant uit, toch maar eens aan beginnen dan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:33 

Hardtraxx Veteran

Laatste Better Call Saul was weer genieten, alleen een beetje abrupt einde, zat er net lekker in haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:28 

Hardtraxx Elite

Einde vond van de laatste BCS vind ik juist erg sterk. :thumbup:
Leuk weetje: op de titel van E5 na eindigen alle andere titels met de letter 'O'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

O
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 23:55 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Einde vond van de laatste BCS vind ik juist erg sterk. :thumbup:
Leuk weetje: op de titel van E5 na eindigen alle andere titels met de letter 'O'.

Vond hem ook totaal niet slecht! Juist heel erg benieuwd hoe nu verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 23:42 

Hardtraxx Veteran

Is het nog iemand opgevallen dat The Gouvernor van The Walking Dead precies op Victor Brands lijkt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:35 

Hardtraxx Veteran

Laatste aflevering Better Call Saul, :worship: :worship: :worship: :worship:
Volgende week alweer de laatste aflevering :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:39 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
robinislief schreef:
Andere mensen die ook dig kijken? Wat een ontiegelijk vette serie.

:worship:

Ziet er interessant uit, toch maar eens aan beginnen dan. :thumbup:

Nog niet te vinden in 720 of 1080 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:58 

Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen Trevor en Lester (GTA) gespot in de nieuwe BCS? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:58 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Nog meer mensen Trevor en Lester (GTA) gespot in de nieuwe BCS? :P

Ja, geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 22:58 

Hardtraxx Veteran

What the fuck :lol: Briljant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 22:31 

Hardtraxxer

Altijd That 70's Show doorgezapt op Comedy Central omdat ik het niet leuk 'vond', maar toch maar eens geprobeerd. Ontzettend leuke serie eigenlijk :P
Verder: The Americans :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:53 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Altijd That 70's Show doorgezapt op Comedy Central omdat ik het niet leuk 'vond', maar toch maar eens geprobeerd. Ontzettend leuke serie eigenlijk :P
Verder: The Americans :worship: :worship: :worship:

Heb alle 8 seizoenen van that 70's show op dvd liggen, echt een geweldige serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 13:03 

Hardtraxxer

Nice. Kijken hier dus genoeg mensen goeie series hier op Hardtraxx.
Ik ben eigenlijk door alles heen, maar heb net het volgende afgekeken: Better call saul, The Americans, House of cards en Suits. Misschien maar eens beginnen met Game Of Thrones?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 13:10 

Hardtraxx Crew

Crashee schreef:
Misschien maar eens beginnen met Game Of Thrones?

Doe maar eens heel snel ja. Schitterende serie, verhaal, personages, setting kloppen allemaal. Je moet wel van een beetje fantasy houden natuurlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 14:22 

Bierkoning

Zenda schreef:
Crashee schreef:
Misschien maar eens beginnen met Game Of Thrones?

Doe maar eens heel snel ja. Schitterende serie, verhaal, personages, setting kloppen allemaal. Je moet wel van een beetje fantasy houden natuurlijk. :P

Moah ik hou niet perse van fantasy, maar vind dit toch wel erg vet. Ook omdat het op veel vlakken wel gewoon realistisch/historisch is (ridders, koninkrijken, slaven etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:28 

Hardtraxx Elite

Over Game of Thrones gesproken, nog 9 dagen tot seizoen 5 eindelijk begint. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 19:03 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Tot en met seizoen 4 zou ik het nog niet eens fantasy willen noemen.

Draken zijn natuurlijk ook een erg realistisch gegeven. Net zoals de White Walkers. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 19:16 

Hardtraxxer

Game of Thrones wel geprobeerd, eerste 4/5 afleveringen van gekeken, maar ik kwam er echt niet in. Hou gewoon niet zo van fantasy denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 01:12 

Hardtraxx Addict

Bever schreef:
Game of Thrones wel geprobeerd, eerste 4/5 afleveringen van gekeken, maar ik kwam er echt niet in. Hou gewoon niet zo van fantasy denk ik

Ik heb anderhalf seizoen gekeken en ik kom er ook nog steeds maar niet in, zal voor mij ook wel niks zijn.
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic