Tweede seizoen staat op Netflix! Derde seizoen komt ergens in het najaar pas.Maximize wrote:Heb ze ook gezien. Vooral het laatste shot van de eerste aflevering was voor mij een prikkel om verder te kijkenPommer wrote:Ook de eerste twee afleveringen gezien van Better Call Saul, je merkt gelijk dat het van de makers van BB is, heel nice![]()
Jep seizoen 1 is heel vet! Ben zelf ook nog niet verder want staat (stond?) niet op Netflix.chas1n wrote:Week geleden begonnen aan Arrow en nu zit seizoen 1 er al op. Wat ijzersterk zeg.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Better Call Saul is erg vet
Ik hou van de manier waarop die regisseur alles in beeld brengt, geweldig!
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
K ben zeer benieuwd na alle goeie reacties die ik heb gezienLeonidas wrote:Better Call Saul is erg vetIk hou van de manier waarop die regisseur alles in beeld brengt, geweldig!
Better call Saul inderdaad heel leuk gedaan! Vind de hints naar Breaking Bad en de crossovers echt goed doordacht en niet geforceerd om van het sucecs van Breaking Bad mee te liften, het werkt wel echt goed in het verhaal tot nu toe!
Deze week begonnen met Lilyhammer, wat een geweldige serie 
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Laatste aflevering van seizoen 4 van breaking bad gezien.. Wat is die vet zeg!!
Dit inderdaad! Kijk eigenlijk elke aflevering terug, net als the Colbert Report eerder. Hele vermakelijke manier om het (Amerikaanse) nieuws te volgen! Wordt ongetwijfeld door één van de reporters overgenomen. En gelukkig bestaat Last Week Tonight nog, John Oliver doet dat echt op goeie eigen manier!Steffnov wrote:Misschien niet "series" zoals die hier bedoeld zijn, maar Jon Stewart stopt na 17 jaar met de Daily Show...shit man, nog een vertrekkend icoon
Maar Jon Stewart gaat echt gemist worden
Idd, John Oliver heeft met Last Week Tonight een briljante show opgezet, props daarvoor. Het enige jammere is dat het een wekelijkse show is ipv dagelijks, hoewel dat ongetwijfeld ook de kwaliteit van de langere segmenten waarborgt.Rickzel wrote:Dit inderdaad! Kijk eigenlijk elke aflevering terug, net als the Colbert Report eerder. Hele vermakelijke manier om het (Amerikaanse) nieuws te volgen! Wordt ongetwijfeld door één van de reporters overgenomen. En gelukkig bestaat Last Week Tonight nog, John Oliver doet dat echt op goeie eigen manier!Steffnov wrote:Misschien niet "series" zoals die hier bedoeld zijn, maar Jon Stewart stopt na 17 jaar met de Daily Show...shit man, nog een vertrekkend icoon
Maar Jon Stewart gaat echt gemist worden
Wat betreft de Daily Show zelf, ik hoop dat het op dezelfde manier doorgaat, maar ik zou niet weten wie van de reporters het over over zou moeten nemen. De enige die ik vaardig genoeg vind om het te leiden zijn Aasif Mandvi en heel misschien Jessica Williams, maar ik weet niet of de VS daar wel klaar voor is
Ik ben ook wel fan van Jason Jones en Jordan Klepper. De toon van de show wordt natuurlijk totaal anders met een andere presentator. Zou waarschijnlijk even wennen worden. Maar het schrijvers team zou natuurlijk nagenoeg hetzelfde blijven (lijkt me).
Toen John Oliver tijdelijk de show over nam ging het kwalitatief ook niet echt achteruit. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!
Wanneer gaat Steven Colbert eigenlijk die talkshow van David Letterman overnemen?
Toen John Oliver tijdelijk de show over nam ging het kwalitatief ook niet echt achteruit. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!
Wanneer gaat Steven Colbert eigenlijk die talkshow van David Letterman overnemen?
Eens, het schrijversteam is zeker 1 van de sterke kanten achter de serie. Overigens bewijst Oliver nu met LWT dat hij het zonder datzelfde team ook meer dan prima kan, dus achteraf is het niet zo verbazingwekkendRickzel wrote:Ik ben ook wel fan van Jason Jones en Jordan Klepper. De toon van de show wordt natuurlijk totaal anders met een andere presentator. Zou waarschijnlijk even wennen worden. Maar het schrijvers team zou natuurlijk nagenoeg hetzelfde blijven (lijkt me).
8 september (pas)Rickzel wrote:Wanneer gaat Steven Colbert eigenlijk die talkshow van David Letterman overnemen?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Better Call Saul was dit keer beetje meh, alleen einde was wel aardig.
@Steffnov
Denk dat ze vooral niet moeten zoeken naar een nieuwe Jon Stewart en de nieuwe host gewoon zijn eigen draai aan de show moeten laten geven. Misschien toveren ze wel een totaal andere naam uit de hoge hoed. Maar zeker heel jammer dat hij stopt!
Had inderdaad ook echt niet gedacht dat LWT zo goed zou worden. Vond in het begin dat ze iets te vaak gebruik maakten van het feit dat hun "fucks" niet weg gebliept werden zeg maar
Maar uit eindelijk hebben ze er echt een mooi programma van weten te maken. Ook inderdaad omdat ze een week de tijd hebben om een lang verhaal te maken. Die van afgelopen keer was ook echt weer grandioos. Als je nu op google zoekt naar "Marlboro Mascot" krijg je die parodie mascotte Jeff the Diseased Lung te zien haha 
Denk dat ze vooral niet moeten zoeken naar een nieuwe Jon Stewart en de nieuwe host gewoon zijn eigen draai aan de show moeten laten geven. Misschien toveren ze wel een totaal andere naam uit de hoge hoed. Maar zeker heel jammer dat hij stopt!
Had inderdaad ook echt niet gedacht dat LWT zo goed zou worden. Vond in het begin dat ze iets te vaak gebruik maakten van het feit dat hun "fucks" niet weg gebliept werden zeg maar
Eerste paar afleveringen van Better Call Saul gezien, moet nog een beetje opwarmen maar zeer benieuwd naar de rest!
Gvd kom er net achter dat Revolution & Intelligence geen meer seizoenen gaan krijgen.. cancelled vanwege te weinig ratings
Anyway, hier een overzichtje van alle series die ik gezien heb en volg
Ben er aardig door heen momenteel, iemand nog tips xD ?
(Op boardwalk empire na :p)
Band of Brothers*
Banshee
Better call saul
Breaking bad
Falling Skies
Eureka
Generation kill*
Graceland
Haven
Hell on Wheels
Homeland
Intelligence
Sons of Anarchy
The Pacific*
The 100
The following
True Detective
Strike back
Suits
Vikings
*Mocht je van oorlog achtige series houden, dikke aanraders, en eigenlijk must-see materiaal xD
Anyway, hier een overzichtje van alle series die ik gezien heb en volg
Ben er aardig door heen momenteel, iemand nog tips xD ?
(Op boardwalk empire na :p)
Band of Brothers*
Banshee
Better call saul
Breaking bad
Falling Skies
Eureka
Generation kill*
Graceland
Haven
Hell on Wheels
Homeland
Intelligence
Sons of Anarchy
The Pacific*
The 100
The following
True Detective
Strike back
Suits
Vikings
*Mocht je van oorlog achtige series houden, dikke aanraders, en eigenlijk must-see materiaal xD
Game of Thrones, House of Cards, Dexter etc
Iedereen moet Peaky Blinders gaan kijken. Geniale misdaad/drama serie die zich afspeelt in Birmingham na WW1. Eerste seizoen was top, tweede seizoen nog veel beter (inclusief baas Tom Hardy). http://www.imdb.com/title/tt2442560/?ref_=nv_sr_1
gvd parks and recreation is afgelopen:( heb me kapot gelachen!
The Wire.iSenSe` wrote:Ben er aardig door heen momenteel, iemand nog tips xD ?
Hoe is t mogelijk dat mensen deze nog niet hebben gezien?
Vond de laatste aflevering van Better Call Saul aardig tegenvallen 
Ik snapte het einde alleen niet helemaal van die laatste aflevering van better call Saul, spoilertje:
Spoiler
Waarom wilde Saul niet dat Chuck zag dat hij in de krant stond?
Spoiler:
Spoiler
waarschijnlijk omdat Chuck dan ziet dat Jimmy nog steeds niet eerlijk zaken doet.
Yep, dacht ik inderdaad ook al, zal ook waarschijnlijk betekenen datDaveytl wrote:Spoiler:Spoiler
waarschijnlijk omdat Chuck dan ziet dat Jimmy nog steeds niet eerlijk zaken doet.
Spoiler
Chuck uiteindelijk Jimmy uit huis zal gooien, na de eerdere belofte in de bak?
Maar weer eens begonnen aan Californication. 
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Geniale serie!chas1n wrote:Maar weer eens begonnen aan Californication.