Rickzel schreef:
Ik ben ook wel fan van Jason Jones en Jordan Klepper. De toon van de show wordt natuurlijk totaal anders met een andere presentator. Zou waarschijnlijk even wennen worden. Maar het schrijvers team zou natuurlijk nagenoeg hetzelfde blijven (lijkt me).
Toen John Oliver tijdelijk de show over nam ging het kwalitatief ook niet echt achteruit. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!
Eens, het schrijversteam is zeker 1 van de sterke kanten achter de serie. Overigens bewijst Oliver nu met LWT dat hij het zonder datzelfde team ook meer dan prima kan, dus achteraf is het niet zo verbazingwekkend

Ik vind Jason Jones trouwens "in the field" een stuk sterker dan "behind the desk", voornamelijk de skits samen met Samantha Bee (niet ontoevallig dat ze getrouwd zijn). Dat vinden ze zelf trouwens ook, hebben ze al vaker aangegeven, volgens mij ambiëren ze ook geen lead anchor rol. Jordan Klepper heeft potentie, maar ik denk niet dat hij er nu al klaar voor is.
Rickzel schreef:
Wanneer gaat Steven Colbert eigenlijk die talkshow van David Letterman overnemen?
8 september (pas)