Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 01:02 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Pommer schreef:
Ook de eerste twee afleveringen gezien van Better Call Saul, je merkt gelijk dat het van de makers van BB is, heel nice :D

Heb ze ook gezien. Vooral het laatste shot van de eerste aflevering was voor mij een prikkel om verder te kijken :)

chas1n schreef:
Week geleden begonnen aan Arrow en nu zit seizoen 1 er al op. Wat ijzersterk zeg :worship: .

Jep seizoen 1 is heel vet! Ben zelf ook nog niet verder want staat (stond?) niet op Netflix.

Tweede seizoen staat op Netflix! Derde seizoen komt ergens in het najaar pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 02:29 

Hardtraxx Veteran

Better Call Saul is erg vet :) Ik hou van de manier waarop die regisseur alles in beeld brengt, geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:18 

Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
Better Call Saul is erg vet :) Ik hou van de manier waarop die regisseur alles in beeld brengt, geweldig!

K ben zeer benieuwd na alle goeie reacties die ik heb gezien ^^. K wil zelf eerst breaking bad afkijken maar daarna ga ik zeker aan Better Call Saul beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:57 

Hardtraxx Veteran

Better call Saul inderdaad heel leuk gedaan! Vind de hints naar Breaking Bad en de crossovers echt goed doordacht en niet geforceerd om van het sucecs van Breaking Bad mee te liften, het werkt wel echt goed in het verhaal tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:06 

Hardtraxx Veteran

Deze week begonnen met Lilyhammer, wat een geweldige serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 01:22 

Hardtraxx Elite

Laatste aflevering van seizoen 4 van breaking bad gezien.. Wat is die vet zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:49 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Misschien niet "series" zoals die hier bedoeld zijn, maar Jon Stewart stopt na 17 jaar met de Daily Show...shit man, nog een vertrekkend icoon :(

Dit inderdaad! Kijk eigenlijk elke aflevering terug, net als the Colbert Report eerder. Hele vermakelijke manier om het (Amerikaanse) nieuws te volgen! Wordt ongetwijfeld door één van de reporters overgenomen. En gelukkig bestaat Last Week Tonight nog, John Oliver doet dat echt op goeie eigen manier!

Maar Jon Stewart gaat echt gemist worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Misschien niet "series" zoals die hier bedoeld zijn, maar Jon Stewart stopt na 17 jaar met de Daily Show...shit man, nog een vertrekkend icoon :(

Dit inderdaad! Kijk eigenlijk elke aflevering terug, net als the Colbert Report eerder. Hele vermakelijke manier om het (Amerikaanse) nieuws te volgen! Wordt ongetwijfeld door één van de reporters overgenomen. En gelukkig bestaat Last Week Tonight nog, John Oliver doet dat echt op goeie eigen manier!

Maar Jon Stewart gaat echt gemist worden :(

Idd, John Oliver heeft met Last Week Tonight een briljante show opgezet, props daarvoor. Het enige jammere is dat het een wekelijkse show is ipv dagelijks, hoewel dat ongetwijfeld ook de kwaliteit van de langere segmenten waarborgt.

Wat betreft de Daily Show zelf, ik hoop dat het op dezelfde manier doorgaat, maar ik zou niet weten wie van de reporters het over over zou moeten nemen. De enige die ik vaardig genoeg vind om het te leiden zijn Aasif Mandvi en heel misschien Jessica Williams, maar ik weet niet of de VS daar wel klaar voor is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ook wel fan van Jason Jones en Jordan Klepper. De toon van de show wordt natuurlijk totaal anders met een andere presentator. Zou waarschijnlijk even wennen worden. Maar het schrijvers team zou natuurlijk nagenoeg hetzelfde blijven (lijkt me).

Toen John Oliver tijdelijk de show over nam ging het kwalitatief ook niet echt achteruit. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!

Wanneer gaat Steven Colbert eigenlijk die talkshow van David Letterman overnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik ben ook wel fan van Jason Jones en Jordan Klepper. De toon van de show wordt natuurlijk totaal anders met een andere presentator. Zou waarschijnlijk even wennen worden. Maar het schrijvers team zou natuurlijk nagenoeg hetzelfde blijven (lijkt me).

Toen John Oliver tijdelijk de show over nam ging het kwalitatief ook niet echt achteruit. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!

Eens, het schrijversteam is zeker 1 van de sterke kanten achter de serie. Overigens bewijst Oliver nu met LWT dat hij het zonder datzelfde team ook meer dan prima kan, dus achteraf is het niet zo verbazingwekkend :P Ik vind Jason Jones trouwens "in the field" een stuk sterker dan "behind the desk", voornamelijk de skits samen met Samantha Bee (niet ontoevallig dat ze getrouwd zijn). Dat vinden ze zelf trouwens ook, hebben ze al vaker aangegeven, volgens mij ambiëren ze ook geen lead anchor rol. Jordan Klepper heeft potentie, maar ik denk niet dat hij er nu al klaar voor is.

Rickzel schreef:
Wanneer gaat Steven Colbert eigenlijk die talkshow van David Letterman overnemen?

8 september (pas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 17:00 

Hardtraxx Veteran

Better Call Saul was dit keer beetje meh, alleen einde was wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 18:34 

Hardtraxx Veteran

@Steffnov
Denk dat ze vooral niet moeten zoeken naar een nieuwe Jon Stewart en de nieuwe host gewoon zijn eigen draai aan de show moeten laten geven. Misschien toveren ze wel een totaal andere naam uit de hoge hoed. Maar zeker heel jammer dat hij stopt!

Had inderdaad ook echt niet gedacht dat LWT zo goed zou worden. Vond in het begin dat ze iets te vaak gebruik maakten van het feit dat hun "fucks" niet weg gebliept werden zeg maar :P Maar uit eindelijk hebben ze er echt een mooi programma van weten te maken. Ook inderdaad omdat ze een week de tijd hebben om een lang verhaal te maken. Die van afgelopen keer was ook echt weer grandioos. Als je nu op google zoekt naar "Marlboro Mascot" krijg je die parodie mascotte Jeff the Diseased Lung te zien haha >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 04:05 

Hardtraxx Veteran

Eerste paar afleveringen van Better Call Saul gezien, moet nog een beetje opwarmen maar zeer benieuwd naar de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 23:57 

Hardtraxx Addict

Gvd kom er net achter dat Revolution & Intelligence geen meer seizoenen gaan krijgen.. cancelled vanwege te weinig ratings :cry:

Anyway, hier een overzichtje van alle series die ik gezien heb en volg :)
Ben er aardig door heen momenteel, iemand nog tips xD ?
(Op boardwalk empire na :p)

Band of Brothers*
Banshee
Better call saul
Breaking bad
Falling Skies
Eureka
Generation kill*
Graceland
Haven
Hell on Wheels
Homeland
Intelligence
Sons of Anarchy
The Pacific*
The 100
The following
True Detective
Strike back
Suits
Vikings

*Mocht je van oorlog achtige series houden, dikke aanraders, en eigenlijk must-see materiaal xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 00:10 

Hardtraxx Veteran

Game of Thrones, House of Cards, Dexter etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

Iedereen moet Peaky Blinders gaan kijken. Geniale misdaad/drama serie die zich afspeelt in Birmingham na WW1. Eerste seizoen was top, tweede seizoen nog veel beter (inclusief baas Tom Hardy). http://www.imdb.com/title/tt2442560/?ref_=nv_sr_1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:43 

Hardtraxxer

gvd parks and recreation is afgelopen:( heb me kapot gelachen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:21 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
Ben er aardig door heen momenteel, iemand nog tips xD ?

The Wire.

Hoe is t mogelijk dat mensen deze nog niet hebben gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:33 

Hardtraxx Veteran

Vond de laatste aflevering van Better Call Saul aardig tegenvallen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:35 

Hardtraxx Veteran

Ik niet, gvd cliffhanger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ik snapte het einde alleen niet helemaal van die laatste aflevering van better call Saul, spoilertje: Waarom wilde Saul niet dat Chuck zag dat hij in de krant stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 19:02 

Hardtraxx Veteran

Spoiler: waarschijnlijk omdat Chuck dan ziet dat Jimmy nog steeds niet eerlijk zaken doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 21:27 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Spoiler: waarschijnlijk omdat Chuck dan ziet dat Jimmy nog steeds niet eerlijk zaken doet.

Yep, dacht ik inderdaad ook al, zal ook waarschijnlijk betekenen dat Chuck uiteindelijk Jimmy uit huis zal gooien, na de eerdere belofte in de bak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 01:02 

Hardtraxx Veteran

Maar weer eens begonnen aan Californication. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:11 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Maar weer eens begonnen aan Californication. :D

Geniale serie! :thumbsup:
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic