Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

Begonnen met Gotham :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:03 

Hardtraxxer

@davey

Hoe kijk je die? torrent of online? Wil hem ook graag zien maar niks downloaden etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:02 

Hardtraxx Veteran

Ik download het maar wellicht staat het ook op een site waar je films/series online kunt kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:03 

Donateur

Brmn schreef:
@davey

Hoe kijk je die? torrent of online? Wil hem ook graag zien maar niks downloaden etc.

Waarom dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:59 

Bierkoning

Inmiddels bij aflevering 9 van Fargo. Duurde even voordat het op gang kwam, maar vind het nu toch wel vet. Had alleen wel wat meer spanning in mogen zitten (misschien komt het nog).

Iemand trouwens enig idee wanneer het 2e seizoen van True Detective uitkomt? Daar kijk ik dan wel weer erg naar uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Nog geen aankondiging van geweest helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

Alleen dat Colin Farrell en Vince Vaughn de hoofdrol gaan spelen.

Matthew McConaughey en Woody Harrelson komen niet terug voor seizoen twee las ik. (Heb True Detective niet afgekeken, dus weet niet of dat überhaupt mogelijk was, maar dat was wat ik er over kon vinden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Matthew McConaughey en Woody Harrelson komen niet terug voor seizoen twee las ik. (Heb True Detective niet afgekeken, dus weet niet of dat überhaupt mogelijk was, maar dat was wat ik er over kon vinden)

Dat ze niet terug zouden komen was al vanaf het begin van de serie bekend, ieder nieuw seizoen zal een andere set acteurs krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:38 

Bierkoning

Rickzel schreef:

Ja dat wist ik idd, vind Colin Farrell meestal wel goed, maar ben wel erg benieuwd hoe Vince Vaughn het gaat doen, dat is toch niet de eerste die je verwacht bij zo'n rol. Hoop wel dat dat duistere sfeertje wordt behouden en het niet te hollywoodachtig wordt.

Inmiddels Fargo afgekeken, vond het wel een prima serie maar niet meer dan dat. Ik weet dat het niet direct een thriller is, maar ietsje meer spanning had wel gemogen. Heb niet veel momenten gehad dat ik op het puntje van m'n stoel zat.

Edit: Wil nu wel beginnen met een nieuwe serie, maar heb geen idee welke (moet ze echt allemaal nog zien op deze twee, Game of Thrones , Band of Brothers en Breaking Bad na). Misschien ff een poll openen om te kijken welke het best gewaardeerd wordt hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:45 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Rickzel schreef:

Ja dat wist ik idd, vind Colin Farrell meestal wel goed, maar ben wel erg benieuwd hoe Vince Vaughn het gaat doen, dat is toch niet de eerste die je verwacht bij zo'n rol. Hoop wel dat dat duistere sfeertje wordt behouden en het niet te hollywoodachtig wordt.

Inmiddels Fargo afgekeken, vond het wel een prima serie maar niet meer dan dat. Ik weet dat het niet direct een thriller is, maar ietsje meer spanning had wel gemogen. Heb niet veel momenten gehad dat ik op het puntje van m'n stoel zat.

Edit: Wil nu wel beginnen met een nieuwe serie, maar heb geen idee welke (moet ze echt allemaal nog zien op deze twee, Game of Thrones , Band of Brothers en Breaking Bad na). Misschien ff een poll openen om te kijken welke het best gewaardeerd wordt hier? :P

Sons is wel echt een vette serie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

Suits is altijd een aanrader. Morgen weer mooi nieuwe aflevering :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

@Pommer Poll is wel een leuk idee, ik heb dit topic echt pas net ontdekt dus niet gelezen welke series je nog meer gezien hebt, maar House of Cards is ook echt een enorme aanrader. Ik dacht van tevoren ook dat het nogal saai politiek gelul zou zijn, maar het is echt meer dan dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:21 

Donateur

Steffnov schreef:

Eindelijk weer! Godver veels te lang gewacht. Weer genieten van Meghan Markle :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:15 

Hardtraxx Veteran

Begonnen met Homeland. Best vermakelijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 00:00 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Mocht verdomme tijd worden. Eindbaas Specter :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 02:02 

Bierkoning

Rickzel schreef:
@Pommer Poll is wel een leuk idee, ik heb dit topic echt pas net ontdekt dus niet gelezen welke series je nog meer gezien hebt, maar House of Cards is ook echt een enorme aanrader. Ik dacht van tevoren ook dat het nogal saai politiek gelul zou zijn, maar het is echt meer dan dat!

Band of Brothers, Game of Thrones, Fargo, Breaking Bad, Prison Break (eerste seizoen) en True Detective.

Als ik hier de reacties lees en zie wat anderen aanraden ga ik denk ik voor House of Cards, Suits of Sons of Anarchy. Maar ik zoek eigenlijk wel een serie met veel spanning (wat ik bij Fargo dus wat miste). Iets als True Detective zou daarom ideaal zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 10:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Rickzel schreef:

Band of Brothers, Game of Thrones, Fargo, Breaking Bad, Prison Break (eerste seizoen) en True Detective.

Als ik hier de reacties lees en zie wat anderen aanraden ga ik denk ik voor House of Cards, Suits of Sons of Anarchy. Maar ik zoek eigenlijk wel een serie met veel spanning (wat ik bij Fargo dus wat miste). Iets als True Detective zou daarom ideaal zijn ^^

House of Cards is zeker spannend! Wat trouwens ook spannend is is Dexter, zitten een paar hele vette seizoenen tussen. En seizoen 1 vond ik al meteen erg vet. Misschien ook de moeite waard om eens aan te beginnen. Dan kom je er vanzelf achter of het wat voor je is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 10:55 

Donateur

Kijk eerst Prison Break af luie donder, en ga daarna HoC kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 11:26 

Hardtraxx Veteran

Prison Break afkijken is inderdaad wel een pré. Dexter is qua seizoenen een beetje hit & miss, maar begint in de eerste seizoenen wel heel sterk, kun je direct opkijken hoeveel samples uit harder styles platen hieruit komen xd

House of Cards is wel een heel ander type spanning, maar ook zeker een aanrader, over een maandje komt seizoen 3 online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 12:21 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Prison Break afkijken is inderdaad wel een pré. Dexter is qua seizoenen een beetje hit & miss, maar begint in de eerste seizoenen wel heel sterk, kun je direct opkijken hoeveel samples uit harder styles platen hieruit komen xd

Ja precies dat inderdaad, ik heb het uiteindelijk allemaal wel met veel plezier gekeken, maar er zitten inderdaad een paar mindere seizoenen tussen. Spannend is het eigenlijk altijd wel. Daarom zeg ik: kijk seizoen 1 (of een deel daarvan) dan weet je zelf snel genoeg of het wat voor je is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:44 

Steffnov schreef:
Dexter is qua seizoenen een beetje hit & miss, maar begint in de eerste seizoenen wel heel sterk

Eens, maar dat vond ik bij Prison Break juist nog erger, die raakten na de eerste paar seizoenen helemaal de draad kwijt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:54 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Iemand trouwens enig idee wanneer het 2e seizoen van True Detective uitkomt? Daar kijk ik dan wel weer erg naar uit :)

Verwachting is dat seizoen 2 in de zomer van dit jaar begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:02 

Bierkoning

Prison Break zijn ook echt van die ellendig lange seizoenen, dat trek ik echt niet xd Een aflevering of 10 vind ik meer dan genoeg. Dexter heb ik de eerste 7 afleveringen ofzo een tijdje terug van gezien, was wel leuk maar ik hoorde idd al dat het heel wisselvallig is en daar heb ik ook niet echt zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:32 

Ik ben bij Dexter afgehaakt bij het op-een-na laatste seizoen. Heb me over het algemeen tijdens die seizoenen prima vermaakt hoor, is gewoon nog steeds wel een aanrader. Geen ramp om iets voortijdig te stoppen.

MORGEN SUITS BOYS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:39 

Hardtraxx Veteran

Prison break seizoen 1-3 zijn wel gaaf, alleen bij seizoen 4 was ik afgehaakt.
Wil deze eigenlijk nog wel eens kijken, maar op dit moment totaal geen zin in.

Vooral seizoen 1&2 waren gaaf, 3 werd al minder.
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic