Begonnen met Gotham 
@davey
Hoe kijk je die? torrent of online? Wil hem ook graag zien maar niks downloaden etc.
Waarom dat?Brmn wrote:@davey
Hoe kijk je die? torrent of online? Wil hem ook graag zien maar niks downloaden etc.
Dat ze niet terug zouden komen was al vanaf het begin van de serie bekend, ieder nieuw seizoen zal een andere set acteurs krijgen.Rickzel wrote:Alleen dat Colin Farrell en Vince Vaughn de hoofdrol gaan spelen.
Matthew McConaughey en Woody Harrelson komen niet terug voor seizoen twee las ik. (Heb True Detective niet afgekeken, dus weet niet of dat überhaupt mogelijk was, maar dat was wat ik er over kon vinden)
Ja dat wist ik idd, vind Colin Farrell meestal wel goed, maar ben wel erg benieuwd hoe Vince Vaughn het gaat doen, dat is toch niet de eerste die je verwacht bij zo'n rol. Hoop wel dat dat duistere sfeertje wordt behouden en het niet te hollywoodachtig wordt.Rickzel wrote:Alleen dat Colin Farrell en Vince Vaughn de hoofdrol gaan spelen.
Matthew McConaughey en Woody Harrelson komen niet terug voor seizoen twee las ik. (Heb True Detective niet afgekeken, dus weet niet of dat überhaupt mogelijk was, maar dat was wat ik er over kon vinden)
Sons is wel echt een vette seriePommer wrote:Ja dat wist ik idd, vind Colin Farrell meestal wel goed, maar ben wel erg benieuwd hoe Vince Vaughn het gaat doen, dat is toch niet de eerste die je verwacht bij zo'n rol. Hoop wel dat dat duistere sfeertje wordt behouden en het niet te hollywoodachtig wordt.Rickzel wrote:Alleen dat Colin Farrell en Vince Vaughn de hoofdrol gaan spelen.
Inmiddels Fargo afgekeken, vond het wel een prima serie maar niet meer dan dat. Ik weet dat het niet direct een thriller is, maar ietsje meer spanning had wel gemogen. Heb niet veel momenten gehad dat ik op het puntje van m'n stoel zat.
Edit: Wil nu wel beginnen met een nieuwe serie, maar heb geen idee welke (moet ze echt allemaal nog zien op deze twee, Game of Thrones , Band of Brothers en Breaking Bad na). Misschien ff een poll openen om te kijken welke het best gewaardeerd wordt hier?
Eindelijk weer! Godver veels te lang gewacht. Weer genieten van Meghan MarkleSteffnov wrote:Suits is altijd een aanrader. Morgen weer mooi nieuwe aflevering
Mocht verdomme tijd worden. Eindbaas SpecterSteffnov wrote:Suits is altijd een aanrader. Morgen weer mooi nieuwe aflevering
Band of Brothers, Game of Thrones, Fargo, Breaking Bad, Prison Break (eerste seizoen) en True Detective.Rickzel wrote:@Pommer Poll is wel een leuk idee, ik heb dit topic echt pas net ontdekt dus niet gelezen welke series je nog meer gezien hebt, maar House of Cards is ook echt een enorme aanrader. Ik dacht van tevoren ook dat het nogal saai politiek gelul zou zijn, maar het is echt meer dan dat!
House of Cards is zeker spannend! Wat trouwens ook spannend is is Dexter, zitten een paar hele vette seizoenen tussen. En seizoen 1 vond ik al meteen erg vet. Misschien ook de moeite waard om eens aan te beginnen. Dan kom je er vanzelf achter of het wat voor je is.Pommer wrote:Band of Brothers, Game of Thrones, Fargo, Breaking Bad, Prison Break (eerste seizoen) en True Detective.Rickzel wrote:@Pommer Poll is wel een leuk idee, ik heb dit topic echt pas net ontdekt dus niet gelezen welke series je nog meer gezien hebt, maar House of Cards is ook echt een enorme aanrader. Ik dacht van tevoren ook dat het nogal saai politiek gelul zou zijn, maar het is echt meer dan dat!
Als ik hier de reacties lees en zie wat anderen aanraden ga ik denk ik voor House of Cards, Suits of Sons of Anarchy. Maar ik zoek eigenlijk wel een serie met veel spanning (wat ik bij Fargo dus wat miste). Iets als True Detective zou daarom ideaal zijn
Ja precies dat inderdaad, ik heb het uiteindelijk allemaal wel met veel plezier gekeken, maar er zitten inderdaad een paar mindere seizoenen tussen. Spannend is het eigenlijk altijd wel. Daarom zeg ik: kijk seizoen 1 (of een deel daarvan) dan weet je zelf snel genoeg of het wat voor je is.Steffnov wrote:Prison Break afkijken is inderdaad wel een pré. Dexter is qua seizoenen een beetje hit & miss, maar begint in de eerste seizoenen wel heel sterk, kun je direct opkijken hoeveel samples uit harder styles platen hieruit komen![]()
Eens, maar dat vond ik bij Prison Break juist nog erger, die raakten na de eerste paar seizoenen helemaal de draad kwijtSteffnov wrote:Dexter is qua seizoenen een beetje hit & miss, maar begint in de eerste seizoenen wel heel sterk
Verwachting is dat seizoen 2 in de zomer van dit jaar begint.Pommer wrote:Iemand trouwens enig idee wanneer het 2e seizoen van True Detective uitkomt? Daar kijk ik dan wel weer erg naar uit