Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:04 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Gister begonnen met Gotham, zeker vet!

Bij het zien van de trailers heb ik erg gemengde gevoelens. Aan de ene kant lijkt het me heel vet maar het lijkt alsof het acteerwerk te wensen overlaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ik ben een Batman-fan, geen criticus. :P Vind het tot nu toe (S01E05) niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 15:07 

Hardtraxxer

Momenteel kijk ik constantinw, state of affairs, forever en castle. Binnenkort weer the blacklist en hannibal! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 14:24 

Hardtraxx Veteran

seizoen 1 van vikings gekeken....was wel vet had alleen iets meer actie verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:29 

Hardtraxx Veteran

Marco Polo s01 afgekeken, man wat goed :cry: Balen dat seizoen 2 pas weer in december begint :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:12 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Marco Polo s01 afgekeken, man wat goed :cry: Balen dat seizoen 2 pas weer in december begint :(

Ik ook net haha, mooi opzetje naar s02 ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:55 

Goed?

Die serie vind ik een zware tegenvaller. Het script is pure hollywood onzin, vaak totaal geen historische authenticiteit/geloofwaardigheid daarin te vinden. Verhaal is ook verre van historisch nauwkeurig.

Toen die kerel dat boxmeisje in dat kamp op de grond deed hoor je dezelfde "publiek/omgevings" geluiden/samples als je bezoekers produceren in Rollercoaster Tycoon :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 02:11 

Hardtraxx Veteran

Tijdje bezig met Homeland, seizoen 1 en 2 waren vaak zeer sterk, sommige afleveringen stukken minder. De eerste helft van seizoen 3 vond ik ronduit saai, maar nu bezig met de tweede helft van seizoen 3 en het is weer heerlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:09 

Hardtraxx Veteran

Dit weekend Homeland seizoen 1 afgekeken, beetje moeite om weer in te komen bij seizoen 2, iemand die me kan motiveren om verder te kijken, of is het niet de moeite waard? >.<

Edit: bovenstaande reactie niet gelezen, moeite waard dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:48 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Dit weekend Homeland seizoen 1 afgekeken, beetje moeite om weer in te komen bij seizoen 2, iemand die me kan motiveren om verder te kijken, of is het niet de moeite waard? >.<

Edit: bovenstaande reactie niet gelezen, moeite waard dus?

Seizoen 1 vond ik erg sterk, maar seizoen 2 was echt compleet ruk. Lang getwijfeld om het 3e seizoen te kijken, maar die is ook weer goed :D Seizoen 4 moet ik nog aan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:53 

Hardtraxx Veteran

Ben toevallig ook sinds vandaag klaar met seizoen 3. Zeker de moeite waard om verder te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:07 

Hardtraxx Crew

Gister de laatste aflevering van S4 Homeland gekeken, vond dat toch wel veruit het beste seizoen tot nu toe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 01:06 

Hardtraxx Veteran

Klaar met Death Note. Jezus wat goed. Script is subliem, lengte precies goed, lekker grimmig. Ik kijk er niet van op dat dit de best gerate anime-serie is. Nu ik de geest te pakken heb, ga ik beginnen met Attack on Titan, erg benieuwd naar aangezien het zo recent is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 10:21 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Gister de laatste aflevering van S4 Homeland gekeken, vond dat toch wel veruit het beste seizoen tot nu toe ^^

Mee eens, alleen die laatste aflevering was wel beetje een tegenvaller :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:41 

Hardtraxx Veteran

Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:06 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4. >.<

Eerste 4 afleveringen van seizoen 3 waren flink saai voor mij. Vind je seizoen 2 ook nog tegenvallen dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:43 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Rickzel schreef:

Eerste 4 afleveringen van seizoen 3 waren flink saai voor mij. Vind je seizoen 2 ook nog tegenvallen dan? :P

Begonnen aan aflevering 1 van seizoen 2 maar zat er nog totaal niet in, ligt ook wel een beetje aan mezelf hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:54 

Hardtraxx Elite

Fargo :worship: Heerlijke zwarte humor ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:11 

Hardtraxx Elite

Leuk artikel over Breaking Bad:
http://www.buzzfeed.com/robinedds/look- ... .paY3bQODV
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:51 

Hardtraxx Veteran

Zag ik laatst ook op FB voorbij komen ja, heel tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 15:17 

Hardtraxx Veteran

Marco Polo S1 was tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:31 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:

Beste serie ooit. Vooral die kleuren theorie kun je heel diep mee gaan, niet alleen met de kleren van Walt. Hoop echt dat er een keer een grote docu over al die easter eggs van Breaking Bad komt. :D

edit:

https://thedroidyourelookingfor.files.w ... raphic.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Symbolisme, altijd goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

Ben nu weer The Wire opnieuw aan t kijken, inmiddels weer midden seizoen 4. En op dit moment zeg ik dat het de beste serie ooit is. Vind het de 2e keer dat ik kijk zelfs nog leuker dan de eerste keer.
Bizarre characters en character build, ontzettend goed verhaal, veel (goede) humor maar ook veel downs. Zo fucking veel kleine dingen die t geweldig maken. Zit ook dicht bij de werkelijkheid. Ik weet niet wat ik er verder nog over moet zeggen, alleen dat je deze serie gezien MOET hebben.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:19 

Donateur

Rickzel schreef:
JeftaElachouri schreef:

Beste serie ooit. Vooral die kleuren theorie kun je heel diep mee gaan, niet alleen met de kleren van Walt. Hoop echt dat er een keer een grote docu over al die easter eggs van Breaking Bad komt. :D

edit:

https://thedroidyourelookingfor.files.w ... raphic.jpg

Wat vet zeg.
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic