Bij het zien van de trailers heb ik erg gemengde gevoelens. Aan de ene kant lijkt het me heel vet maar het lijkt alsof het acteerwerk te wensen overlaat.Raven wrote:Gister begonnen met Gotham, zeker vet!
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben een Batman-fan, geen criticus.
Vind het tot nu toe (S01E05) niet storend.
-
RHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen May 2016
Momenteel kijk ik constantinw, state of affairs, forever en castle. Binnenkort weer the blacklist en hannibal! 
seizoen 1 van vikings gekeken....was wel vet had alleen iets meer actie verwacht
Marco Polo s01 afgekeken, man wat goed
Balen dat seizoen 2 pas weer in december begint 
Ik ook net haha, mooi opzetje naar s02 ook!Rawbin wrote:Marco Polo s01 afgekeken, man wat goedBalen dat seizoen 2 pas weer in december begint
-
S
Goed?
Die serie vind ik een zware tegenvaller. Het script is pure hollywood onzin, vaak totaal geen historische authenticiteit/geloofwaardigheid daarin te vinden. Verhaal is ook verre van historisch nauwkeurig.
Toen die kerel dat boxmeisje in dat kamp op de grond deed hoor je dezelfde "publiek/omgevings" geluiden/samples als je bezoekers produceren in Rollercoaster Tycoon
.
Die serie vind ik een zware tegenvaller. Het script is pure hollywood onzin, vaak totaal geen historische authenticiteit/geloofwaardigheid daarin te vinden. Verhaal is ook verre van historisch nauwkeurig.
Toen die kerel dat boxmeisje in dat kamp op de grond deed hoor je dezelfde "publiek/omgevings" geluiden/samples als je bezoekers produceren in Rollercoaster Tycoon
Tijdje bezig met Homeland, seizoen 1 en 2 waren vaak zeer sterk, sommige afleveringen stukken minder. De eerste helft van seizoen 3 vond ik ronduit saai, maar nu bezig met de tweede helft van seizoen 3 en het is weer heerlijk! 
Dit weekend Homeland seizoen 1 afgekeken, beetje moeite om weer in te komen bij seizoen 2, iemand die me kan motiveren om verder te kijken, of is het niet de moeite waard? 
Edit: bovenstaande reactie niet gelezen, moeite waard dus?
Seizoen 1 vond ik erg sterk, maar seizoen 2 was echt compleet ruk. Lang getwijfeld om het 3e seizoen te kijken, maar die is ook weer goedRickzel wrote:Dit weekend Homeland seizoen 1 afgekeken, beetje moeite om weer in te komen bij seizoen 2, iemand die me kan motiveren om verder te kijken, of is het niet de moeite waard?
Ben toevallig ook sinds vandaag klaar met seizoen 3. Zeker de moeite waard om verder te kijken!
Gister de laatste aflevering van S4 Homeland gekeken, vond dat toch wel veruit het beste seizoen tot nu toe 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Klaar met Death Note. Jezus wat goed. Script is subliem, lengte precies goed, lekker grimmig. Ik kijk er niet van op dat dit de best gerate anime-serie is. Nu ik de geest te pakken heb, ga ik beginnen met Attack on Titan, erg benieuwd naar aangezien het zo recent is.
Mee eens, alleen die laatste aflevering was wel beetje een tegenvallerwootum wrote:Gister de laatste aflevering van S4 Homeland gekeken, vond dat toch wel veruit het beste seizoen tot nu toe
Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4. 
Eerste 4 afleveringen van seizoen 3 waren flink saai voor mij. Vind je seizoen 2 ook nog tegenvallen dan?Rickzel wrote:Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4.
Begonnen aan aflevering 1 van seizoen 2 maar zat er nog totaal niet in, ligt ook wel een beetje aan mezelf hoorchas1n wrote:Eerste 4 afleveringen van seizoen 3 waren flink saai voor mij. Vind je seizoen 2 ook nog tegenvallen dan?Rickzel wrote:Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4.
Fargo
Heerlijke zwarte humor ook.
Leuk artikel over Breaking Bad:
http://www.buzzfeed.com/robinedds/look- ... .paY3bQODV
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Zag ik laatst ook op FB voorbij komen ja, heel tof 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Marco Polo S1 was tof.
Beste serie ooit. Vooral die kleuren theorie kun je heel diep mee gaan, niet alleen met de kleren van Walt. Hoop echt dat er een keer een grote docu over al die easter eggs van Breaking Bad komt.JeftaElachouri wrote:Leuk artikel over Breaking Bad:
edit:
https://thedroidyourelookingfor.files.w ... raphic.jpg
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Symbolisme, altijd goed
Ben nu weer The Wire opnieuw aan t kijken, inmiddels weer midden seizoen 4. En op dit moment zeg ik dat het de beste serie ooit is. Vind het de 2e keer dat ik kijk zelfs nog leuker dan de eerste keer.
Bizarre characters en character build, ontzettend goed verhaal, veel (goede) humor maar ook veel downs. Zo fucking veel kleine dingen die t geweldig maken. Zit ook dicht bij de werkelijkheid. Ik weet niet wat ik er verder nog over moet zeggen, alleen dat je deze serie gezien MOET hebben.

Bizarre characters en character build, ontzettend goed verhaal, veel (goede) humor maar ook veel downs. Zo fucking veel kleine dingen die t geweldig maken. Zit ook dicht bij de werkelijkheid. Ik weet niet wat ik er verder nog over moet zeggen, alleen dat je deze serie gezien MOET hebben.

Wat vet zeg.Rickzel wrote:Beste serie ooit. Vooral die kleuren theorie kun je heel diep mee gaan, niet alleen met de kleren van Walt. Hoop echt dat er een keer een grote docu over al die easter eggs van Breaking Bad komt.JeftaElachouri wrote:Leuk artikel over Breaking Bad:
edit:
https://thedroidyourelookingfor.files.w ... raphic.jpg