Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Raven wrote:Gister begonnen met Gotham, zeker vet!
Bij het zien van de trailers heb ik erg gemengde gevoelens. Aan de ene kant lijkt het me heel vet maar het lijkt alsof het acteerwerk te wensen overlaat.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Ik ben een Batman-fan, geen criticus. :P Vind het tot nu toe (S01E05) niet storend.
R
Hardtraxxer
52 posts member since 2015
last seen May 2016
Momenteel kijk ik constantinw, state of affairs, forever en castle. Binnenkort weer the blacklist en hannibal! :D
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
seizoen 1 van vikings gekeken....was wel vet had alleen iets meer actie verwacht
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Marco Polo s01 afgekeken, man wat goed :cry: Balen dat seizoen 2 pas weer in december begint :(
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Rawbin wrote:Marco Polo s01 afgekeken, man wat goed :cry: Balen dat seizoen 2 pas weer in december begint :(
Ik ook net haha, mooi opzetje naar s02 ook!
S
Goed?

Die serie vind ik een zware tegenvaller. Het script is pure hollywood onzin, vaak totaal geen historische authenticiteit/geloofwaardigheid daarin te vinden. Verhaal is ook verre van historisch nauwkeurig.

Toen die kerel dat boxmeisje in dat kamp op de grond deed hoor je dezelfde "publiek/omgevings" geluiden/samples als je bezoekers produceren in Rollercoaster Tycoon :lol:.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Tijdje bezig met Homeland, seizoen 1 en 2 waren vaak zeer sterk, sommige afleveringen stukken minder. De eerste helft van seizoen 3 vond ik ronduit saai, maar nu bezig met de tweede helft van seizoen 3 en het is weer heerlijk! :D
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Dit weekend Homeland seizoen 1 afgekeken, beetje moeite om weer in te komen bij seizoen 2, iemand die me kan motiveren om verder te kijken, of is het niet de moeite waard? >.<

Edit: bovenstaande reactie niet gelezen, moeite waard dus?
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Rickzel wrote:Dit weekend Homeland seizoen 1 afgekeken, beetje moeite om weer in te komen bij seizoen 2, iemand die me kan motiveren om verder te kijken, of is het niet de moeite waard? >.<

Edit: bovenstaande reactie niet gelezen, moeite waard dus?
Seizoen 1 vond ik erg sterk, maar seizoen 2 was echt compleet ruk. Lang getwijfeld om het 3e seizoen te kijken, maar die is ook weer goed :D Seizoen 4 moet ik nog aan beginnen.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ben toevallig ook sinds vandaag klaar met seizoen 3. Zeker de moeite waard om verder te kijken!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Gister de laatste aflevering van S4 Homeland gekeken, vond dat toch wel veruit het beste seizoen tot nu toe ^^
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Klaar met Death Note. Jezus wat goed. Script is subliem, lengte precies goed, lekker grimmig. Ik kijk er niet van op dat dit de best gerate anime-serie is. Nu ik de geest te pakken heb, ga ik beginnen met Attack on Titan, erg benieuwd naar aangezien het zo recent is.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 days ago
wootum wrote:Gister de laatste aflevering van S4 Homeland gekeken, vond dat toch wel veruit het beste seizoen tot nu toe ^^
Mee eens, alleen die laatste aflevering was wel beetje een tegenvaller :(
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4. >.<
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Rickzel wrote:Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4. >.<
Eerste 4 afleveringen van seizoen 3 waren flink saai voor mij. Vind je seizoen 2 ook nog tegenvallen dan? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
chas1n wrote:
Rickzel wrote:Dus even door seizoen 2 heen worstelen, toch maar doen dan. Mijn moeder is ook helemaal lyrisch over seizoen 4. >.<
Eerste 4 afleveringen van seizoen 3 waren flink saai voor mij. Vind je seizoen 2 ook nog tegenvallen dan? :P
Begonnen aan aflevering 1 van seizoen 2 maar zat er nog totaal niet in, ligt ook wel een beetje aan mezelf hoor :P
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Fargo :worship: Heerlijke zwarte humor ook.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Zag ik laatst ook op FB voorbij komen ja, heel tof :)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Marco Polo S1 was tof.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
JeftaElachouri wrote:Leuk artikel over Breaking Bad:
http://www.buzzfeed.com/robinedds/look- ... .paY3bQODV
Beste serie ooit. Vooral die kleuren theorie kun je heel diep mee gaan, niet alleen met de kleren van Walt. Hoop echt dat er een keer een grote docu over al die easter eggs van Breaking Bad komt. :D

edit:

https://thedroidyourelookingfor.files.w ... raphic.jpg
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Symbolisme, altijd goed
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ben nu weer The Wire opnieuw aan t kijken, inmiddels weer midden seizoen 4. En op dit moment zeg ik dat het de beste serie ooit is. Vind het de 2e keer dat ik kijk zelfs nog leuker dan de eerste keer.
Bizarre characters en character build, ontzettend goed verhaal, veel (goede) humor maar ook veel downs. Zo fucking veel kleine dingen die t geweldig maken. Zit ook dicht bij de werkelijkheid. Ik weet niet wat ik er verder nog over moet zeggen, alleen dat je deze serie gezien MOET hebben.

Image
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:
JeftaElachouri wrote:Leuk artikel over Breaking Bad:
http://www.buzzfeed.com/robinedds/look- ... .paY3bQODV
Beste serie ooit. Vooral die kleuren theorie kun je heel diep mee gaan, niet alleen met de kleren van Walt. Hoop echt dat er een keer een grote docu over al die easter eggs van Breaking Bad komt. :D

edit:

https://thedroidyourelookingfor.files.w ... raphic.jpg
Wat vet zeg.