Ik kijk liever als online, geen vervuiling van me pc enzo. Heb een aantal keer de pech (of gewoon dom zijn) gehad om een virus mee te downloaden en dat kostte me ruim 100 euro.TiMOTHYb wrote:Waarom dat?Brmn wrote:@davey
Hoe kijk je die? torrent of online? Wil hem ook graag zien maar niks downloaden etc.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Ik tref werkelijk nooit virussen aan bij films en series, omdat die door speciale releasegroepen worden uitgebracht. Of was het beeldmateriaal uit het erotische genre ...
?
Download (haha) gewoon een degelijke virsuscanner. Ik kan mij niet heugen dat ik in al mijn jaren internet ooit een virus heb gehad dat mij geld heeft gekost. Ik kan mij wel heugen hoeveel geld en ellende het mij heeft gescheeld om alles te downloaden.
Ik vind het ook altijd heel knap hoe mensen shit "erbij" kunnen downloaden. Daar moet je gewoon meer moeite voor doen dan je normale filmpje of aflevering van je serie...enige waarbij ik het kan begrijpen zijn programma's. 9/10 virussen op dergelijke sites zijn .exe bestanden, en dan zijn nooit films 
Laatste seizoen skippen is absoluut een aanraderNazale wrote:Ik ben bij Dexter afgehaakt bij het op-een-na laatste seizoen. Heb me over het algemeen tijdens die seizoenen prima vermaakt hoor, is gewoon nog steeds wel een aanrader. Geen ramp om iets voortijdig te stoppen.
MORGEN SUITS BOYS!
Ik heb eens in de zoveel tijd, vaak bij FL plugins ofzo, vaak een 'crack/serial' erbij zitten. M'n virusscanner begint dan direct te piepen en delete de file automatisch, nog voor ik de map kan openen waar hij in zou zitten. En dan heb ik echt een onbetaalde, niet recent geüpdatete virusscanner..Steffnov wrote:Ik vind het ook altijd heel knap hoe mensen shit "erbij" kunnen downloaden. Daar moet je gewoon meer moeite voor doen dan je normale filmpje of aflevering van je serie...enige waarbij ik het kan begrijpen zijn programma's. 9/10 virussen op dergelijke sites zijn .exe bestanden, en dan zijn nooit films
Nieuwe Suits
blijft toch een bazenserie.
Lekker weer 10 afleveringen in seizoen 22 van Top Gear de komende tijd (Nu 9 dus)
Zondag aflevering twee waar ze Australie doorgaan in 3 supercars.
Zondag aflevering twee waar ze Australie doorgaan in 3 supercars.
Nou hopen op gewoon een zieke case tegen een andere firm ofzo. Die Mike/Rachell drama shit heeft de serie ook echt geen goed gedaan vind ik. Zal ongetwijfeld wel veel soapies hebben getrokken maar ik word er niet blij van.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Zin in! Net klaar met de boeken.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Als er cam versies van je trailer uitkomen weet je zeker dat je een goeie serie hebt.
-
RHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen May 2016
Door het hebben van teveel vrije tijd opnieuw Fringe aan het kijken. Wat een topserie 
House of Cards
. Bijna bij de helft van seizoen 2 nu. Kwam wat stroefjes op gang, maar het kijkt heerlijk weg nu. Kevin Spacey MVP
.
Its Always Sunny in Philidelphia zijn ook weer nieuwe afleveringen van 
Nieuwe aflevering Suits was weer ouderwets genieten 
Ondertussen ook begonnen aan Dexter, ben nu al bij seizoen 4.
Erg verslavende serie, al heeft het ook zijn mindere afleveringen
Erg verslavende serie, al heeft het ook zijn mindere afleveringen
Gister homeland weer opgepakt na een lange periode. Seizoen 4 weer gestart en nu bij aflv. 5, het pakt me toch wel weer onwijs!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Is ook gewoon een ijzersterk seizoen
Seizoen 2 stroefjes op gang? Heb je aflevering 1 gemist?chas1n wrote:House of Cards. Bijna bij de helft van seizoen 2 nu. Kwam wat stroefjes op gang, maar het kijkt heerlijk weg nu. Kevin Spacey MVP
.
Ik denk (hoop) dat hij de hele serie bedoeltXtD wrote:Seizoen 2 stroefjes op gang? Heb je aflevering 1 gemist?chas1n wrote:House of Cards. Bijna bij de helft van seizoen 2 nu. Kwam wat stroefjes op gang, maar het kijkt heerlijk weg nu. Kevin Spacey MVP
.
Net seizoen 2 van Homeland af, als dit een saai seizoen was dan ben ik heel benieuwd naar de rest
Een beetje minder liefdes gedoe had wat mij betreft wel gemogen, maar overall was het toch wel rete spannend.
Een beetje minder liefdes gedoe had wat mij betreft wel gemogen, maar overall was het toch wel rete spannend.
Oh nee bedoelde stroefjes op gang bij de eerste 2 afleveringen van seizoen 1, toen ik net met de serie begon, wat Steffnov dus zegt. Wist nog niet goed wat ik ervan moest denken op dat moment. Eerste aflevering van seizoen 2, een seizoen zo sterk zien openen heb ik nog weinig meegemaakt hahaSteffnov wrote:Ik denk (hoop) dat hij de hele serie bedoeltXtD wrote:Seizoen 2 stroefjes op gang? Heb je aflevering 1 gemist?chas1n wrote:House of Cards. Bijna bij de helft van seizoen 2 nu. Kwam wat stroefjes op gang, maar het kijkt heerlijk weg nu. Kevin Spacey MVP
.
hoewel ik het er dan nog niet mee eens ben haha
Haha oké, dan heb ik het verkeerd begrepen
Beste seizoensopener ooit, wanneer Spacey weer tegen de camera begint te praten. Brrrr