Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 22:19 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Brmn schreef:
@davey

Hoe kijk je die? torrent of online? Wil hem ook graag zien maar niks downloaden etc.

Waarom dat?

Ik kijk liever als online, geen vervuiling van me pc enzo. Heb een aantal keer de pech (of gewoon dom zijn) gehad om een virus mee te downloaden en dat kostte me ruim 100 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:55 

Hardtraxx Veteran

Ik tref werkelijk nooit virussen aan bij films en series, omdat die door speciale releasegroepen worden uitgebracht. Of was het beeldmateriaal uit het erotische genre ... -.- ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:08 

Donateur

Download (haha) gewoon een degelijke virsuscanner. Ik kan mij niet heugen dat ik in al mijn jaren internet ooit een virus heb gehad dat mij geld heeft gekost. Ik kan mij wel heugen hoeveel geld en ellende het mij heeft gescheeld om alles te downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:19 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook altijd heel knap hoe mensen shit "erbij" kunnen downloaden. Daar moet je gewoon meer moeite voor doen dan je normale filmpje of aflevering van je serie...enige waarbij ik het kan begrijpen zijn programma's. 9/10 virussen op dergelijke sites zijn .exe bestanden, en dan zijn nooit films xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 11:00 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik ben bij Dexter afgehaakt bij het op-een-na laatste seizoen. Heb me over het algemeen tijdens die seizoenen prima vermaakt hoor, is gewoon nog steeds wel een aanrader. Geen ramp om iets voortijdig te stoppen.

MORGEN SUITS BOYS!

Laatste seizoen skippen is absoluut een aanrader >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 11:31 

Donateur

Steffnov schreef:
Ik vind het ook altijd heel knap hoe mensen shit "erbij" kunnen downloaden. Daar moet je gewoon meer moeite voor doen dan je normale filmpje of aflevering van je serie...enige waarbij ik het kan begrijpen zijn programma's. 9/10 virussen op dergelijke sites zijn .exe bestanden, en dan zijn nooit films xd

Ik heb eens in de zoveel tijd, vaak bij FL plugins ofzo, vaak een 'crack/serial' erbij zitten. M'n virusscanner begint dan direct te piepen en delete de file automatisch, nog voor ik de map kan openen waar hij in zou zitten. En dan heb ik echt een onbetaalde, niet recent geüpdatete virusscanner..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 12:01 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Suits :worship: blijft toch een bazenserie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 12:54 

Kraak... Piep...

Lekker weer 10 afleveringen in seizoen 22 van Top Gear de komende tijd (Nu 9 dus)
Zondag aflevering twee waar ze Australie doorgaan in 3 supercars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:25 

Donateur

Nou hopen op gewoon een zieke case tegen een andere firm ofzo. Die Mike/Rachell drama shit heeft de serie ook echt geen goed gedaan vind ik. Zal ongetwijfeld wel veel soapies hebben getrokken maar ik word er niet blij van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:44 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 11:09 

Hardtraxx Veteran

Zin in! Net klaar met de boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:18 

Hardtraxx Veteran

Als er cam versies van je trailer uitkomen weet je zeker dat je een goeie serie hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 14:12 

Hardtraxxer

Door het hebben van teveel vrije tijd opnieuw Fringe aan het kijken. Wat een topserie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:40 

Hardtraxx Veteran

House of Cards :worship: . Bijna bij de helft van seizoen 2 nu. Kwam wat stroefjes op gang, maar het kijkt heerlijk weg nu. Kevin Spacey MVP :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:47 

Bierkoning

Its Always Sunny in Philidelphia zijn ook weer nieuwe afleveringen van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 21:17 

Hardtraxx Crew

Nieuwe aflevering Suits was weer ouderwets genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:35 

Hardtraxxer

Ondertussen ook begonnen aan Dexter, ben nu al bij seizoen 4. ^^
Erg verslavende serie, al heeft het ook zijn mindere afleveringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:32 

Hardtraxx Veteran

Gister homeland weer opgepakt na een lange periode. Seizoen 4 weer gestart en nu bij aflv. 5, het pakt me toch wel weer onwijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 20:31 

Hardtraxx Veteran

Is ook gewoon een ijzersterk seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 23:05 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
House of Cards :worship: . Bijna bij de helft van seizoen 2 nu. Kwam wat stroefjes op gang, maar het kijkt heerlijk weg nu. Kevin Spacey MVP :D .

Seizoen 2 stroefjes op gang? Heb je aflevering 1 gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 23:47 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
chas1n schreef:

Ik denk (hoop) dat hij de hele serie bedoelt :P hoewel ik het er dan nog niet mee eens ben haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 00:10 

Hardtraxx Veteran

Net seizoen 2 van Homeland af, als dit een saai seizoen was dan ben ik heel benieuwd naar de rest :drool:

Een beetje minder liefdes gedoe had wat mij betreft wel gemogen, maar overall was het toch wel rete spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 00:19 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
XtD schreef:
chas1n schreef:

Ik denk (hoop) dat hij de hele serie bedoelt :P hoewel ik het er dan nog niet mee eens ben haha

Oh nee bedoelde stroefjes op gang bij de eerste 2 afleveringen van seizoen 1, toen ik net met de serie begon, wat Steffnov dus zegt. Wist nog niet goed wat ik ervan moest denken op dat moment. Eerste aflevering van seizoen 2, een seizoen zo sterk zien openen heb ik nog weinig meegemaakt haha :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

Haha oké, dan heb ik het verkeerd begrepen :P Beste seizoensopener ooit, wanneer Spacey weer tegen de camera begint te praten. Brrrr :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 10:18 

Hardtraxx Veteran

Nog maar 3 weken tot het nieuwe seizoen ook, gezien de shit die ook weer in de laatste ep gebeurde, zin in!

Suits weer begonnen, zondag Better Call Saul, over 2 weken begint Vikings weer...ja, de leuke series zijn weer bezig :D
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic