Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:10 

Hardtraxx Veteran

Fargo afgekeken. Zeker goed maar ik vond het niet fantastisch. Dat komt denk ik mede door de enigszins onserieuze ondertoon die door de hele serie merkbaar is, dat heb ik liever niet. 8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:16 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Fargo afgekeken. Zeker goed maar ik vond het niet fantastisch. Dat komt denk ik mede door de enigszins onserieuze ondertoon die door de hele serie merkbaar is, dat heb ik liever niet. 8/10.

Dat vond ik juist een pluspunt. Balans vond ik goed, leuke serie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 19:05 

Hardtraxx Veteran

Dacht ik al ja, dat meerdere mensen dat juist wel tof vinden, vandaar ook dat hoge cijfer op IMDB. Om deze reden vond ik de serie Sherlock bijvoorbeeld drie keer niks, gelukkig had ik dat bij Fargo niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 13:09 

Hardtraxx Elite

Over Sherlock: is dat een procedal serie? Of loopt er één verhaallijn door de serie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 13:43 

Meh, geen diepe verhaallijn. Serie is niet zo boeiend imo, je hoeft niet iets a la breaking bad te verwachten. Ook de hierboven beschreven grappige ondertoon vind ik ook storend. Het kijkt wel weg als je gewoon effe een serie wilt kijken, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 01:19 

Hardtraxx Veteran

Op de helft van seizoen 4 van Prison Break ondertussen. Nog steeds zeer vermakelijk, al zijn ondertussen sommige plot twists aardig bullshit aan het worden. Ze proberen nog steeds van zulke (heerlijke) onvoorspelbare wendingen te maken als in de eerste seizoenen, maar sommigen van die wendingen.. Makes no sense, zoals de wending in S4E12. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:47 

Hardtraxxer

Van de week begonnen aan Under the Dome. Nog niet echt hoogstaand maar wel vermakelijk om zo tussen al het schoolwerk door even te kijken.
Kijk 'm vooral omdat ik het originele verhaal van Stephen King een tijdje gelden gelezen heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:32 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Over Sherlock: is dat een procedal serie? Of loopt er één verhaallijn door de serie?

Sherlock is echt awesome! De sfeer, muziek, acteerwerk en plots zijn geniaal. Per seizoen zijn het 3 lange afleveringen waar wel degelijk een langer verhaal in zit. Echt een must see! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:47 

Oxbow schreef:
JeftaElachouri schreef:

Sherlock is echt awesome! De sfeer, muziek, acteerwerk en plots zijn geniaal. Per seizoen zijn het 3 lange afleveringen waar wel degelijk een langer verhaal in zit. Echt een must see! :thumbup:

Een langer verhaal wel ja, maar geen diep verhaal. Blijft een vent die vrij eentonig aanwijzingen vindt. (Is geen spoiler toch? Ti's tenslotte sherlock :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 10:51 

Hardtraxx Elite

Hmm...dan vraag ik me af waar dat hoge cijfer op IMDb vandaag komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:14 

Het is in z'n stijltje opzich wel goed, maar niet bijzonder. Alle series krijgen een hoog punt op imdb, kijk bv maar naar arrested development. Staat teringhoog maar heeft maar zelden een glimlach aan m'n mond onttrokken. Geef de eerste aflevering een kans, bevalt je t- doorkijken. Bevalt t niet zo, veel anders wordt t niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:59 

Hardtraxx Veteran

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:19 

Donateur

Komt doordat series vaak niet worden gerate op basis van 1 aflevering. Daarnaast kijk je indien je een serie slecht vindt ook niet verder dan 1 aflevering. Conclusie enkel aanhangers raten (en overwegend positief).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:15 

Hardtraxx Veteran

seizoen 2 afgekeken van Arrow....was wel weer vet en vanavond of morgen beginnen aan seizoen 3.
alleen jammer dat S3 pas 21 januari weer verder gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Sons Of Anarchy S7 begonnen :cool:
Hopen op een pijnlijke dood voor Gemma :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:00 

Haha veel plezier man, leuk seizoen. Laatste aflevering is echt sterk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 19:17 

Hardtraxx Veteran

Ja man man wat een vette serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:20 

Hardtraxx Veteran

Binnenkort ook aan beginnen met mijn vriendin.

Zelf recent begonnen aan Death Note, eerste 4 episodes gezien. Wauw, heel tof. Mooi stijltje en erg slim script.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:32 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Zelf recent begonnen aan Death Note, eerste 4 episodes gezien. Wauw, heel tof. Mooi stijltje en erg slim script.

Misschien wel de enige anime die ik serieus heb kunnen kijken...zou ook graag willen dat ik het verhaal kon vergeten, zodat ik het nog een keer kon kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Firetrap schreef:

Misschien wel de enige anime die ik serieus heb kunnen kijken...zou ook graag willen dat ik het verhaal kon vergeten, zodat ik het nog een keer kon kijken :)

Erufen rîto eens proberen zou ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:33 

Hardtraxx Elite

Game of Thrones S5 start op 12 april. :D
Leuke uitdaging voor mezelf: alle boeken uitgelezen voordat het nieuwe seizoen begint. Er moet echter nog 1 boek op de markt verschijnen. Dat boek is overigens opgesplitst in 2 delen.
Boek 2 bijna uit en ik merk toch dat ze dingen aangepast hebben in de serie. Maar ik kom toch ook weer heel veel bekende momenten tegen waarbij de dialoog soms ook letterlijk in de serie zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:50 

Hardtraxx Veteran

Ik moet nog 200 blz van boek 5, moet lukken dus voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:56 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Boek 2 bijna uit en ik merk toch dat ze dingen aangepast hebben in de serie. Maar ik kom toch ook weer heel veel bekende momenten tegen waarbij de dialoog soms ook letterlijk in de serie zit.

Boek 1 is bijna letterlijk over genomen in seizoen 1 maar hoe verder de serie vordert hoe meer dingen je gaat opmerken die afwijken van het verhaal in de boeken. Soms tot ergernis aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 04:09 

Hardtraxx Veteran

Gisteren begonnen met Marco Polo, nu al halverwege het seizoen :woot: Verslavend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Gister begonnen met Gotham, zeker vet!
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic