Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
-
Hardtraxxer
273 posts member since 2011
last seen Dec 2017
@Cruelty Ja oké dat is ook wel zo, maar ik vind dat hele verhaal met die geesten gewoon niet kloppen ofzo naar mijn idee.

De Legende van Aang kan ik ook steeds opnieuw kijken zonder dat het verveelt, ik zou de Legende van Korra niet zo snel opnieuw kijken.
Last edited by -RiiANNE on 20 Dec 2014 14:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
-RiiANNE wrote:Ja oké dat is ook wel zo, maar ik vind dat hele verhaal met die geesten gewoon niet kloppen ofzo naar mijn idee.

De Legende van Aang kan ik ook steeds opnieuw kijken zonder dat het verveelt, ik zou de Legende van Korra niet zo snel opnieuw kijken.
ja dat heb ik persoonlijk ook.
Korra heeft ook echt wel de mooie momenten maar het pakt me niet zoals Aang
Last edited by Koen on 20 Dec 2014 14:55, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Eindelijk begonnen aan Breaking Bad, eerste drie afleveringen bevallen dus de rest gaat ook gekeken worden, de eerste rede waarom ik hem niet keek omdat ik dacht dat het onderwerp me niet aan zou staan
.
-
Hardtraxxer
last seen Dec 2017
provehito wrote:ja dat heb ik persoonlijk ook.

Ook vind ik engelse taal leuker dan de nederlandse.

In het Nederlands vind ik de stem van Korra ook niet zo geweldig.
Heb daar echt aan moeten wennen ofzo
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
-RiiANNE wrote:
provehito wrote:ja dat heb ik persoonlijk ook.

Ook vind ik engelse taal leuker dan de nederlandse.
In het Nederlands vind ik de stem van Korra ook niet zo geweldig.
Heb daar echt aan moeten wennen ofzo
Ja ik heb 1 aflevering van korra gezien in het nederlands op tv, maar zette hem na 5/10 minuten af vanwege die stem.
Hierna gewoon niet meer in nederlands gekeken.
-
Hardtraxxer
last seen Dec 2017
Ik geef je groot gelijk ja xd

Ben door dit onderwerp weer begonnen met het kijken van Avatar, de Legende van Aang
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Eigenlijk kan ik helemaal niet zeggen welke ik beter vind, omdat de series flink verschillend van elkaar (los van het feit dat het 70 jaar verder in de tijd is).

Korra heeft zoals Cruelty zegt een stuk volwassener karakter zeker met de onderwerpen van de 4 seizoenen (hoewel het wel elke keer neer komt op dat het just a bad guy is, zeker het laatste seizoen was daardoor erg voorspelbaar) en de dialogen zijn een stuk dieper. Daarnaast is Korra een stuk flitsender, je hebt elke keer maar korte momenten rust, iets wat ik wil een beetje mistte zoals bij Aang dat je gewoon hele afleveringen had waar totaal niets gebeurde, maar toch een klein aandeel had aan het verhaal en je alsnog 20 minuten vermaakt werd.

Ondanks dat Aang een stuk 'kinderachtiger' was, was het wel een stuk dieper. Je leert de 3 culturen echt kennen, maar ook dingen als spiritualiteit komen wat meer aan bod (iets wat ik sowieso uit mezelf altijd wel interessant vind :P ), iets wat ik bij Korra soms dus mistte.

Vond het allebei uitermate vermakelijk in ieder geval, ijzersterke personages, prachtige muziek en animaties zijn ook top. :)

En dat Nederlands klinkt inderdaad voor geen meter zeg :P
-
Hardtraxxer
last seen Dec 2017
Ja inderdaad, ik vond Korra minder leuk maar dat zegt niet dat ik het niks aan vond.
Maar nu ik toch de Legende van Aang terug aan het kijken ben, blijf ik wel bij wat ik eerder zei.
Het blijft gewoon leuk en spannend om naar te kijken.

Toen de Legende van Korra begon heb ik daar een hele tijd op zitten wachten en de
eerste aflevering vond ik al tegen vallen alleen maar om de stem van Korra.
Inmiddels ben ik er natuurlijk wel aan gewend maar er zijn veel meer dingen die me wel storen..
Dit had ik niet bij de Legende van Aang.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
chas1n wrote:Eindelijk maar eens begonnen aan Prison Break, zelden zo snel meegesleept door een serie. Zeer benieuwd naar de rest.
Seizoen 1 er doorheen gejaagd nu, wat een heerlijke serie!
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
chas1n wrote:
chas1n wrote:Eindelijk maar eens begonnen aan Prison Break, zelden zo snel meegesleept door een serie. Zeer benieuwd naar de rest.
Jammer genoeg gaat het vanaf daar wel bergafwaarts.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Hunto wrote:
chas1n wrote:
Jammer genoeg gaat het vanaf daar wel bergafwaarts.
Mwah, de latere seizoenen zijn wel minder, maar nog steeds erg sterk. Zeg maar seizoen 1 een 9.5 en de anderen samen een 8.5
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Begonnen aan Sons of Anarchy, begin van het eerste seizoen ging wat langzaam maar nu jaag ik de afleveringen er door heen :cool: . Vette serie :D
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Wat een belabberd laatste aflevering van het 4e seizoen van Homeland. :/
N
Was dat de laatste al? Dan is t hele seizoen vet maar dan is dit wel erg magertjes. Desalniettemin nu al zin in de volgende :D

En sons of anarchy is best tof he! Al die gang shit intrigeert toch wel. Ben benieuwd hoe realistisch dat aspect is. Ondanks dat kijkt t fijn weg :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Eindelijk The Wire af. Een lange zit, vooral omdat het gedurende seizoen 3/4 behoorlijk eentonig werd. De ontwikkelingen op straat waren wel interessant maar het politie vs drugs gedoe werd wel erg veel van hetzelfde. Laatste seizoen was wel weer een stuk leuker om te kijken dan de twee seizoenen ervoor gelukkig. Personages waren gedurende de serie wel allemaal erg goed, zoals Omar, Clay 'shiiiiiiiit' Davis en McNulty.

Nu door naar Death Note.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Hè bah idd, is het hele seizoen van Homeland zo ontzettend sterk en dan komen ze nu met zo'n einde. Achja, weer eens wat anders, ofzo :P.
S
Begonnen met Marco Polo. Geen verwachtingen, is maar goed ook. Deze dik verwesterde hollywood productie over een oud Aziatisch thema klopt namelijk van geen kant, bied totaal geen authenticiteit. Vooral een drama als je films gewend bent als Ran, Red Cliff, Warlords, of elke andere Aziatische film van kwaliteit.
Hardtraxxer
271 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Met 2e seizoen van Agents of Shield begonnen, lijkt terug interessant :) nog mensen die deze kijken?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Gister seizoen 3 van Homeland afgekeken. Wat een geweldige serie tot nu toe.
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Van de week True Detective afgekeken, wat spelen Woody Harrelson en vooral Matthew McConaughey geniale characters zeg! :D
Hele trage serie, zeker niet voor iedereen weggelegd. De gritty sfeer die er continu hangt is alleen zo tof dat je blijft kijken. De quotes van Rust zijn voor mij de hoogtepunten uit het seizoen. Vooral over geloof slaat hij de spijker op z'n kop:
"If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward then, brother, that person is a piece of shit. And I’d like to get as many of them out in the open as possible. You gotta get together and tell yourself stories that violate every law of the universe just to get through the goddamn day? What’s that say about your reality?"
Rust: What do you think the average IQ of this group is huh?
Marty: Can you see Texas up there from your high horse? What do u know about these people?
Rust: Just observation and deduction. I see a propensity for obesity, poverty, a yen for fairy tales, Folks putting what little few bucks they do have in a wicker basket that’s being passed around. I think it is safe to say that no one here is going to be splitting the atom.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Dat hele stuk dialoog bij die bijeenkomst was gruwelijk goed ja.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
GoT nu gestrand bij aflevering 6 seizoen 1, vind het tot nu toe echt niet super.
Wel al van Cruelty gehoord dat het vanaf seizoen 2 echt vet wordt dus ik kijk ooit nog wel verder. :P
Nu weer begonnen aan Suits, hele leuke serie en een erg leuke cast. :)
N
Begonnen met breaking bad, gruwelijke serie. As we speak staat de vlieg aflevering op :lol:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
The Wire aan het binnenhalen. Eindelijk in HD! :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
JeftaElachouri wrote:The Wire aan het binnenhalen. Eindelijk in HD! :D
Benieuwd hoe dat er nu dan uitziet. Doe even een screenshotje als je wilt wanneer je eraan begint.