Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 15:51 

Hardtraxxer

@Cruelty Ja oké dat is ook wel zo, maar ik vind dat hele verhaal met die geesten gewoon niet kloppen ofzo naar mijn idee.

De Legende van Aang kan ik ook steeds opnieuw kijken zonder dat het verveelt, ik zou de Legende van Korra niet zo snel opnieuw kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

-RiiANNE schreef:
Ja oké dat is ook wel zo, maar ik vind dat hele verhaal met die geesten gewoon niet kloppen ofzo naar mijn idee.

De Legende van Aang kan ik ook steeds opnieuw kijken zonder dat het verveelt, ik zou de Legende van Korra niet zo snel opnieuw kijken.

ja dat heb ik persoonlijk ook.
Korra heeft ook echt wel de mooie momenten maar het pakt me niet zoals Aang
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 15:53 

Kraak... Piep...

Eindelijk begonnen aan Breaking Bad, eerste drie afleveringen bevallen dus de rest gaat ook gekeken worden, de eerste rede waarom ik hem niet keek omdat ik dacht dat het onderwerp me niet aan zou staan
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 15:57 

Hardtraxxer

provehito schreef:

Ook vind ik engelse taal leuker dan de nederlandse.

In het Nederlands vind ik de stem van Korra ook niet zo geweldig.
Heb daar echt aan moeten wennen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

-RiiANNE schreef:
provehito schreef:

Ook vind ik engelse taal leuker dan de nederlandse.

In het Nederlands vind ik de stem van Korra ook niet zo geweldig.
Heb daar echt aan moeten wennen ofzo

Ja ik heb 1 aflevering van korra gezien in het nederlands op tv, maar zette hem na 5/10 minuten af vanwege die stem.
Hierna gewoon niet meer in nederlands gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 16:54 

Hardtraxxer

Ik geef je groot gelijk ja xd

Ben door dit onderwerp weer begonnen met het kijken van Avatar, de Legende van Aang
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:18 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk kan ik helemaal niet zeggen welke ik beter vind, omdat de series flink verschillend van elkaar (los van het feit dat het 70 jaar verder in de tijd is).

Korra heeft zoals Cruelty zegt een stuk volwassener karakter zeker met de onderwerpen van de 4 seizoenen (hoewel het wel elke keer neer komt op dat het just a bad guy is, zeker het laatste seizoen was daardoor erg voorspelbaar) en de dialogen zijn een stuk dieper. Daarnaast is Korra een stuk flitsender, je hebt elke keer maar korte momenten rust, iets wat ik wil een beetje mistte zoals bij Aang dat je gewoon hele afleveringen had waar totaal niets gebeurde, maar toch een klein aandeel had aan het verhaal en je alsnog 20 minuten vermaakt werd.

Ondanks dat Aang een stuk 'kinderachtiger' was, was het wel een stuk dieper. Je leert de 3 culturen echt kennen, maar ook dingen als spiritualiteit komen wat meer aan bod (iets wat ik sowieso uit mezelf altijd wel interessant vind :P ), iets wat ik bij Korra soms dus mistte.

Vond het allebei uitermate vermakelijk in ieder geval, ijzersterke personages, prachtige muziek en animaties zijn ook top. :)

En dat Nederlands klinkt inderdaad voor geen meter zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:43 

Hardtraxxer

Ja inderdaad, ik vond Korra minder leuk maar dat zegt niet dat ik het niks aan vond.
Maar nu ik toch de Legende van Aang terug aan het kijken ben, blijf ik wel bij wat ik eerder zei.
Het blijft gewoon leuk en spannend om naar te kijken.

Toen de Legende van Korra begon heb ik daar een hele tijd op zitten wachten en de
eerste aflevering vond ik al tegen vallen alleen maar om de stem van Korra.
Inmiddels ben ik er natuurlijk wel aan gewend maar er zijn veel meer dingen die me wel storen..
Dit had ik niet bij de Legende van Aang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:12 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Eindelijk maar eens begonnen aan Prison Break, zelden zo snel meegesleept door een serie. Zeer benieuwd naar de rest.

Seizoen 1 er doorheen gejaagd nu, wat een heerlijke serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 11:18 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
chas1n schreef:
Eindelijk maar eens begonnen aan Prison Break, zelden zo snel meegesleept door een serie. Zeer benieuwd naar de rest.

Jammer genoeg gaat het vanaf daar wel bergafwaarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 11:51 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
chas1n schreef:
chas1n schreef:

Jammer genoeg gaat het vanaf daar wel bergafwaarts.

Mwah, de latere seizoenen zijn wel minder, maar nog steeds erg sterk. Zeg maar seizoen 1 een 9.5 en de anderen samen een 8.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 12:24 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Sons of Anarchy, begin van het eerste seizoen ging wat langzaam maar nu jaag ik de afleveringen er door heen :cool: . Vette serie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 17:58 

Hardtraxx Elite

Wat een belabberd laatste aflevering van het 4e seizoen van Homeland. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 17:09 

Was dat de laatste al? Dan is t hele seizoen vet maar dan is dit wel erg magertjes. Desalniettemin nu al zin in de volgende :D

En sons of anarchy is best tof he! Al die gang shit intrigeert toch wel. Ben benieuwd hoe realistisch dat aspect is. Ondanks dat kijkt t fijn weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 23:45 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk The Wire af. Een lange zit, vooral omdat het gedurende seizoen 3/4 behoorlijk eentonig werd. De ontwikkelingen op straat waren wel interessant maar het politie vs drugs gedoe werd wel erg veel van hetzelfde. Laatste seizoen was wel weer een stuk leuker om te kijken dan de twee seizoenen ervoor gelukkig. Personages waren gedurende de serie wel allemaal erg goed, zoals Omar, Clay 'shiiiiiiiit' Davis en McNulty.

Nu door naar Death Note.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Hè bah idd, is het hele seizoen van Homeland zo ontzettend sterk en dan komen ze nu met zo'n einde. Achja, weer eens wat anders, ofzo :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 01:28 

Begonnen met Marco Polo. Geen verwachtingen, is maar goed ook. Deze dik verwesterde hollywood productie over een oud Aziatisch thema klopt namelijk van geen kant, bied totaal geen authenticiteit. Vooral een drama als je films gewend bent als Ran, Red Cliff, Warlords, of elke andere Aziatische film van kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 13:06 

Hardtraxxer

Met 2e seizoen van Agents of Shield begonnen, lijkt terug interessant :) nog mensen die deze kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 15:32 

Hardtraxx Crew

Gister seizoen 3 van Homeland afgekeken. Wat een geweldige serie tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:45 

Hardtraxxer

Van de week True Detective afgekeken, wat spelen Woody Harrelson en vooral Matthew McConaughey geniale characters zeg! :D
Hele trage serie, zeker niet voor iedereen weggelegd. De gritty sfeer die er continu hangt is alleen zo tof dat je blijft kijken. De quotes van Rust zijn voor mij de hoogtepunten uit het seizoen. Vooral over geloof slaat hij de spijker op z'n kop:

Citaat:
"If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward then, brother, that person is a piece of shit. And I’d like to get as many of them out in the open as possible. You gotta get together and tell yourself stories that violate every law of the universe just to get through the goddamn day? What’s that say about your reality?"

Citaat:
Rust: What do you think the average IQ of this group is huh?
Marty: Can you see Texas up there from your high horse? What do u know about these people?
Rust: Just observation and deduction. I see a propensity for obesity, poverty, a yen for fairy tales, Folks putting what little few bucks they do have in a wicker basket that’s being passed around. I think it is safe to say that no one here is going to be splitting the atom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

Dat hele stuk dialoog bij die bijeenkomst was gruwelijk goed ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 19:41 

Hardtraxx Elite

GoT nu gestrand bij aflevering 6 seizoen 1, vind het tot nu toe echt niet super.
Wel al van Cruelty gehoord dat het vanaf seizoen 2 echt vet wordt dus ik kijk ooit nog wel verder. :P
Nu weer begonnen aan Suits, hele leuke serie en een erg leuke cast. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:50 

Begonnen met breaking bad, gruwelijke serie. As we speak staat de vlieg aflevering op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:54 

Hardtraxx Elite

The Wire aan het binnenhalen. Eindelijk in HD! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 16:18 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
The Wire aan het binnenhalen. Eindelijk in HD! :D

Benieuwd hoe dat er nu dan uitziet. Doe even een screenshotje als je wilt wanneer je eraan begint.
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic