Spoiler:
Spoiler
Ah dacht dat ze van achter werd beschoten in haar hoofd, direct daarna kwam Sasha namelijk met geweer in beeld en met haar gesprek met Tyrese dacht ik dat zei het dus was.
Ik zou er ook niet aan beginnen.. Het is pure poep, lijkt af en toe net een soapserieSolis wrote:Agreed... Nog niet begonnen aan het nieuwe seizoen namelijk.Jordi wrote:Godverdomme hoeren walking dead met hun massive spoiler op hun eigen facebook.
Provehito in verkeerd topic wrote:Laatst begonnen met prison break en elke keer weer een cliffhanger bij elke episode,
waardoor ik nu dus niet kan stoppen met kijken![]()
Ben nu halverwege seizoen 2. Seizoen 1 was supervet
Laatste EP inderdaad erg mooi gedaan! Zeker 1 van mijn favoriete series. Samen met the Sopranos en BB denk ik.Nazale wrote:Sons of Anarchy uit! Eergisteren de laatste aflevering gekeken, heel mooi passend slot. Hoop symboliek er ook in, mooi gedaan. Blij dat ik het heb gekeken, hoewel het niet op alle fronten altijd even sterk is. Keek toch lekker weg!
Beste van het seizoenOxbow wrote:Laatste Homeland was weer heerlijk!
En gelukkig komen er nog 2 afleveringen!Firetrap wrote:Beste van het seizoenOxbow wrote:Laatste Homeland was weer heerlijk!en dat wil wat zeggen want het seizoen is van buitengewoon hoog niveau
Ben er mee begonnen. Nu bij aflevering drie. Best een toffe serie! Mooie beelden ookLaud wrote:Iemand Marco Polo gezien?
Ik heb de eerste aflevering gezien maar ik vond het niet veel aan.Solis wrote:Ben er mee begonnen. Nu bij aflevering drie. Best een toffe serie! Mooie beelden ookLaud wrote:Iemand Marco Polo gezien?
Seizoen 1 was ook geen klap aan, meer een beetje inleiding voor het verhaal/personages leren kennen. 2 wordt al beter richting het einde toe en vanaf 3 wordt het echt vet.Cruelty wrote:Ik ga nu beginnen aan seizoen 2 van GoT. Ben er nog niet zo lyrisch over als velen, maar het is redelijk vermaak. Ik vond het het eind van seizoen 1 al wel beter worden dan het begin, er begint nu wat vaart in het verhaal te komen.
Schijnt steeds beter te worden!Laud wrote:Ik heb de eerste aflevering gezien maar ik vond het niet veel aan.Solis wrote:Ben er mee begonnen. Nu bij aflevering drie. Best een toffe serie! Mooie beelden ookLaud wrote:Iemand Marco Polo gezien?
Wordt het wel wat beter na verloop van tijd?
Ik vond de hele serie eerlijk gezegd wat tegen vallen..Rawbin wrote:Tegenvallend laatste seizoen met een matig einde van Legend of Korra was het zegHet was nog steeds wel tof, maar had er meer van verwacht.
Vind je de Legende van Korra beter?Cruelty wrote:Ben ik niet mee eens.