Ja wist ik eerst ook niet, maar ze zijn bij episode 3.AniThing wrote: nu al? dacht zelf dat het in september weer zou beginnen
wel beter want ik vond seizoen 1 verrassend leuk
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!
Over t algemeen is dit mijn 2e beste serie, op 1 komt voor mij nog altijd Breaking Bad.
Iemand nog wat aan te raden qua series die een beetje vergelijkbaar zijn zoals bovengenoemde series?
Heb nu walking dead gezien, wachten op het volgende seizoen.
Penoza ook gekeken.
Over t algemeen is dit mijn 2e beste serie, op 1 komt voor mij nog altijd Breaking Bad.
Iemand nog wat aan te raden qua series die een beetje vergelijkbaar zijn zoals bovengenoemde series?
Penoza ook gekeken.
Hard4Us wrote:Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!
Penoza ook gekeken.
Justified misschien?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Best vermakelijk inderdaad ondanks de soms gebrekkige animaties.AniThing wrote:nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden
Ramirez wrote:Best vermakelijk inderdaad ondanks de soms gebrekkige animaties.AniThing wrote:nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden
haha ja dat neem ik maar voor lief
zit nog in twijfel of k wacht met kijken tot heel seizoen 4 afgelopen is of dat ik ga kijken als ze op de helft zijn
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
The Following, werd mij hier ook aangeraden. Inmiddels helemaal gezien en keek erg lekker weg, met name seizoen 1.Hard4Us wrote:Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!
Penoza ook gekeken.
-
N
Ik vond de following 1 seizoen leuk, vrij snel daarna afgehaakt omdat het vrij eentonig was. Continu wel weer iemand onverwacht die erbij zit en continu op Kevin bacon gericht/provoceren. Mwah.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hm ik zou gewoon door kijken want ik was de helft van de dingen ook alweer vergeten. Best jammer dat ze maar 10 afleveringen per jaar maken.AniThing wrote:Ramirez wrote:Best vermakelijk inderdaad ondanks de soms gebrekkige animaties.AniThing wrote:nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
haha ja dat neem ik maar voor lief
zit nog in twijfel of k wacht met kijken tot heel seizoen 4 afgelopen is of dat ik ga kijken als ze op de helft zijn
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
De Prison Break film! Die verteld wat er gebeurd tussen een paar momenten in de laatste afleveringHard4Us wrote:Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!
Penoza ook gekeken.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Aah kijk daar was ik inderdaad best benieuwd naar of daar nog iets van kwam haha. Bedankt!Nijidik wrote:De Prison Break film! Die verteld wat er gebeurd tussen een paar momenten in de laatste afleveringHard4Us wrote:Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!
Penoza ook gekeken.
Verder maar eens lezen waar de series overgaan die mij hierboven worden aangeraden, thanks!
-
N
Binnen no-time twee seizoen van House of Cards er doorheen gejaagd. Leuke serie
Briljant gespeeld van Kevin Spacey in ieder geval!
vorige week walking dead S4 afgekeken
wat een zaadeinde
gaat bijna niet eens meer over zombies maar meer tegen 'survivors' die het tegen elkaar opnemen 
hoop dat S5 stukken beter wordt
nu bezig met GoT S4 en Falling Skies S4 en binnekort beginnen aan Arrow en Under the Dome S2
wat een zaadeinde
hoop dat S5 stukken beter wordt
nu bezig met GoT S4 en Falling Skies S4 en binnekort beginnen aan Arrow en Under the Dome S2
Onlangs met Breaking Bad begonnen en ik ben inmiddels bij de vliegaflevering. Vind het vet, maar ben nog niet helemaal ondersteboven.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Klopt ook, beste gedeelte zit hem in de laatste twee seizoenen
.
Ik ben er 2 weken ook mee begonnen en zit nu in Seizoen 3, maar ik vind hem nu beetje saai worden, omdat er weinig gebeurt. Langzaam maar zeker gaat er dalijk wel weer wat gebeuren, maar het is wel echt een vette serieFiretrap wrote:Klopt ook, beste gedeelte zit hem in de laatste twee seizoenen.
Moet zeggen dat het einde van seizoen 3 en nu ook de eerste paar afleveringen van 4 idd een stuk interessanter zijn.
Over een week vakantie, toch maar eens met Breaking Bad beginnen.
Toevallig ook gisteren mee begonnenGuido wrote:Over een week vakantie, toch maar eens met Breaking Bad beginnen.
Toch grappig dat zoveel lui er nu mee beginnen
vanaf laatste seizoen was ik bij, begint eerste 2 seizoenen wat traag maar bouwt naar zo'n geweldige climax toe
bazenserie die ik (en met mij meer
) iedereen aan kan raden.
Ben bij s2e7 en vind het ook een bazen serie!
Ben nu S3E11 en het begint nu weer wat leuker te worden, maar man o man wat was seizoen 3 eventjes saai in het begin 
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
zeker breaking bad nog altijd mijn favoriete serie. Prison break zit er dicht tegenaan
vandaag beginnen aan arrow.
Arrow is een prima serieHard4Us wrote:zeker breaking bad nog altijd mijn favoriete serie. Prison break zit er dicht tegenaan
Laatste seizoen van The Killing nu ook online!