Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 20:38 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
nu al? dacht zelf dat het in september weer zou beginnen
wel beter want ik vond seizoen 1 verrassend leuk

Ja wist ik eerst ook niet, maar ze zijn bij episode 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 13:19 

Hardtraxx Elite

Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!

Over t algemeen is dit mijn 2e beste serie, op 1 komt voor mij nog altijd Breaking Bad.

Iemand nog wat aan te raden qua series die een beetje vergelijkbaar zijn zoals bovengenoemde series?

Heb nu walking dead gezien, wachten op het volgende seizoen.
Penoza ook gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 13:46 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!

Over t algemeen is dit mijn 2e beste serie, op 1 komt voor mij nog altijd Breaking Bad.

Iemand nog wat aan te raden qua series die een beetje vergelijkbaar zijn zoals bovengenoemde series?

Penoza ook gekeken.

Justified misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden

Best vermakelijk inderdaad ondanks de soms gebrekkige animaties. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 14:07 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
AniThing schreef:
nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden

haha ja dat neem ik maar voor lief :P
zit nog in twijfel of k wacht met kijken tot heel seizoen 4 afgelopen is of dat ik ga kijken als ze op de helft zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 14:09 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:

Penoza ook gekeken.

The Following, werd mij hier ook aangeraden. Inmiddels helemaal gezien en keek erg lekker weg, met name seizoen 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 11:07 

Ik vond de following 1 seizoen leuk, vrij snel daarna afgehaakt omdat het vrij eentonig was. Continu wel weer iemand onverwacht die erbij zit en continu op Kevin bacon gericht/provoceren. Mwah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 11:37 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Ramirez schreef:
AniThing schreef:

haha ja dat neem ik maar voor lief :P
zit nog in twijfel of k wacht met kijken tot heel seizoen 4 afgelopen is of dat ik ga kijken als ze op de helft zijn

Hm ik zou gewoon door kijken want ik was de helft van de dingen ook alweer vergeten. Best jammer dat ze maar 10 afleveringen per jaar maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 12:23 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:

Penoza ook gekeken.

De Prison Break film! Die verteld wat er gebeurd tussen een paar momenten in de laatste aflevering :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 13:20 

Hardtraxx Elite

Nijidik schreef:
Hard4Us schreef:

Penoza ook gekeken.

De Prison Break film! Die verteld wat er gebeurd tussen een paar momenten in de laatste aflevering :thumbup:

Aah kijk daar was ik inderdaad best benieuwd naar of daar nog iets van kwam haha. Bedankt!

Verder maar eens lezen waar de series overgaan die mij hierboven worden aangeraden, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 11:39 

Binnen no-time twee seizoen van House of Cards er doorheen gejaagd. Leuke serie :) Briljant gespeeld van Kevin Spacey in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

vorige week walking dead S4 afgekeken
wat een zaadeinde xd gaat bijna niet eens meer over zombies maar meer tegen 'survivors' die het tegen elkaar opnemen xd
hoop dat S5 stukken beter wordt

nu bezig met GoT S4 en Falling Skies S4 en binnekort beginnen aan Arrow en Under the Dome S2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 12:04 

Bierkoning

Onlangs met Breaking Bad begonnen en ik ben inmiddels bij de vliegaflevering. Vind het vet, maar ben nog niet helemaal ondersteboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Klopt ook, beste gedeelte zit hem in de laatste twee seizoenen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 16:07 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Klopt ook, beste gedeelte zit hem in de laatste twee seizoenen :).

Ik ben er 2 weken ook mee begonnen en zit nu in Seizoen 3, maar ik vind hem nu beetje saai worden, omdat er weinig gebeurt. Langzaam maar zeker gaat er dalijk wel weer wat gebeuren, maar het is wel echt een vette serie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 00:54 

Bierkoning

Moet zeggen dat het einde van seizoen 3 en nu ook de eerste paar afleveringen van 4 idd een stuk interessanter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 15:49 

Hardtraxxer

Over een week vakantie, toch maar eens met Breaking Bad beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

Guido schreef:
Over een week vakantie, toch maar eens met Breaking Bad beginnen.

Toevallig ook gisteren mee begonnen :P . Eerste episode gezien nu, heeft zeker wel m'n interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 20:02 

Hardtraxx Veteran

Toch grappig dat zoveel lui er nu mee beginnen :P vanaf laatste seizoen was ik bij, begint eerste 2 seizoenen wat traag maar bouwt naar zo'n geweldige climax toe :worship: bazenserie die ik (en met mij meer :P) iedereen aan kan raden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 21:32 

Hardtraxx Veteran

Ben bij s2e7 en vind het ook een bazen serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 22:12 

Hardtraxx Addict

Ben nu S3E11 en het begint nu weer wat leuker te worden, maar man o man wat was seizoen 3 eventjes saai in het begin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:22 

Hardtraxx Elite

zeker breaking bad nog altijd mijn favoriete serie. Prison break zit er dicht tegenaan

vandaag beginnen aan arrow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:11 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
zeker breaking bad nog altijd mijn favoriete serie. Prison break zit er dicht tegenaan

vandaag beginnen aan arrow.

Arrow is een prima serie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:15 

Hardtraxx Addict

Laatste seizoen van The Killing nu ook online! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 00:40 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Toevallig ook gisteren mee begonnen :P . Eerste episode gezien nu, heeft zeker wel m'n interesse.

Eerste seizoen afgekeken nu, vind het echt een bazenserie. Kijkt heerlijk weg. :D
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic