Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
AniThing wrote: nu al? dacht zelf dat het in september weer zou beginnen
wel beter want ik vond seizoen 1 verrassend leuk
Ja wist ik eerst ook niet, maar ze zijn bij episode 3.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!

Over t algemeen is dit mijn 2e beste serie, op 1 komt voor mij nog altijd Breaking Bad.

Iemand nog wat aan te raden qua series die een beetje vergelijkbaar zijn zoals bovengenoemde series?

Heb nu walking dead gezien, wachten op het volgende seizoen.
Penoza ook gekeken.
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Hard4Us wrote:Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!

Over t algemeen is dit mijn 2e beste serie, op 1 komt voor mij nog altijd Breaking Bad.

Iemand nog wat aan te raden qua series die een beetje vergelijkbaar zijn zoals bovengenoemde series?

Penoza ook gekeken.

Justified misschien?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
AniThing wrote:nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden
Best vermakelijk inderdaad ondanks de soms gebrekkige animaties. xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Ramirez wrote:
AniThing wrote:nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden

haha ja dat neem ik maar voor lief :P
zit nog in twijfel of k wacht met kijken tot heel seizoen 4 afgelopen is of dat ik ga kijken als ze op de helft zijn
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hard4Us wrote:Gister Prison Break helemaal afgekeken na een kleine dip bij seizoen 4 over dat Scylla gedoe vond ik dat er weinig geniale acties meer waren van Scofield, maar toen weer n aflevering verder weer genoten. Prachtig einde, van mij hadden er nog wel wat seizoenen mogen komen met Scofield, wat een geweldige acteur, net als Walter White, ook zo'n baas!

Penoza ook gekeken.
The Following, werd mij hier ook aangeraden. Inmiddels helemaal gezien en keek erg lekker weg, met name seizoen 1.
N
Ik vond de following 1 seizoen leuk, vrij snel daarna afgehaakt omdat het vrij eentonig was. Continu wel weer iemand onverwacht die erbij zit en continu op Kevin bacon gericht/provoceren. Mwah.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
AniThing wrote:
Ramirez wrote:

haha ja dat neem ik maar voor lief :P
zit nog in twijfel of k wacht met kijken tot heel seizoen 4 afgelopen is of dat ik ga kijken als ze op de helft zijn
Hm ik zou gewoon door kijken want ik was de helft van de dingen ook alweer vergeten. Best jammer dat ze maar 10 afleveringen per jaar maken. :P
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago

Penoza ook gekeken.
De Prison Break film! Die verteld wat er gebeurd tussen een paar momenten in de laatste aflevering :thumbup:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Nijidik wrote:

Penoza ook gekeken.
De Prison Break film! Die verteld wat er gebeurd tussen een paar momenten in de laatste aflevering :thumbup:
Aah kijk daar was ik inderdaad best benieuwd naar of daar nog iets van kwam haha. Bedankt!

Verder maar eens lezen waar de series overgaan die mij hierboven worden aangeraden, thanks!
N
Binnen no-time twee seizoen van House of Cards er doorheen gejaagd. Leuke serie :) Briljant gespeeld van Kevin Spacey in ieder geval!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
vorige week walking dead S4 afgekeken
wat een zaadeinde xd gaat bijna niet eens meer over zombies maar meer tegen 'survivors' die het tegen elkaar opnemen xd
hoop dat S5 stukken beter wordt

nu bezig met GoT S4 en Falling Skies S4 en binnekort beginnen aan Arrow en Under the Dome S2
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Onlangs met Breaking Bad begonnen en ik ben inmiddels bij de vliegaflevering. Vind het vet, maar ben nog niet helemaal ondersteboven.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Klopt ook, beste gedeelte zit hem in de laatste twee seizoenen :).
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Firetrap wrote:Klopt ook, beste gedeelte zit hem in de laatste twee seizoenen :).
Ik ben er 2 weken ook mee begonnen en zit nu in Seizoen 3, maar ik vind hem nu beetje saai worden, omdat er weinig gebeurt. Langzaam maar zeker gaat er dalijk wel weer wat gebeuren, maar het is wel echt een vette serie :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Moet zeggen dat het einde van seizoen 3 en nu ook de eerste paar afleveringen van 4 idd een stuk interessanter zijn.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Over een week vakantie, toch maar eens met Breaking Bad beginnen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Guido wrote:Over een week vakantie, toch maar eens met Breaking Bad beginnen.
Toevallig ook gisteren mee begonnen :P . Eerste episode gezien nu, heeft zeker wel m'n interesse.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Toch grappig dat zoveel lui er nu mee beginnen :P vanaf laatste seizoen was ik bij, begint eerste 2 seizoenen wat traag maar bouwt naar zo'n geweldige climax toe :worship: bazenserie die ik (en met mij meer :P) iedereen aan kan raden.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ben bij s2e7 en vind het ook een bazen serie!
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Ben nu S3E11 en het begint nu weer wat leuker te worden, maar man o man wat was seizoen 3 eventjes saai in het begin xd
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
zeker breaking bad nog altijd mijn favoriete serie. Prison break zit er dicht tegenaan

vandaag beginnen aan arrow.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Hard4Us wrote:zeker breaking bad nog altijd mijn favoriete serie. Prison break zit er dicht tegenaan

vandaag beginnen aan arrow.
Arrow is een prima serie :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Laatste seizoen van The Killing nu ook online! :D
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
chas1n wrote:
Toevallig ook gisteren mee begonnen :P . Eerste episode gezien nu, heeft zeker wel m'n interesse.
Eerste seizoen afgekeken nu, vind het echt een bazenserie. Kijkt heerlijk weg. :D