Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 20:15 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Net begonnen met House of Cards, pilot beloofd als heel wat, steengoed!

Heerlijke serie :thumbup: seizoen 3 mag van mij nu al wel online komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 20:19 

Hardtraxx Veteran

Van de zomer laatste seizoen Boardwalk Empire, eeeerg veel zin in :D dat gaat hoe dan ook goed afgesloten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

Laten we hopen van wel, vond seizoen 4 vrij kut zeg maar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:03 

Hardtraxx Veteran

Absoluut mee oneens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:34 

Hardtraxx Veteran

Kut is misschien wat overdreven, maar waar ik met de eerdere seizoenen (met name 1 en 2) niet kon wachten tot de volgende episode weer kwam, had ik dat dus helemaal niet met dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 18:41 

Hardtraxx Veteran

Ik heb alle seizoenen pas gekeken nadat S4 af was, dus vanuit dat perspectief kan ik het niet beoordelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 15:45 

Hardtraxx Veteran

Boardwalk Empire is ronduit geniaal, alleen weten de finales mij altijd teleur te stellen, zo jammer. Misschien dat ik te veel verwacht bij een laatste aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:23 

Hardtraxxer

Vandaag is Ray Donovan weer begonnen, en ga beginnen met Generation Kill.

Ben benieuwd naar beide, Generation Kill krijgt goede recensies en vond seizoen 1 van Ray Donovan ook niet verkeerd weg kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:24 

Hardtraxx Elite

Vandaag eens even de pilots kijken van Extant en The Strain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:36 

Donateur

Begonnen gisteren met Suits, wel leuke serie als je niks anders te doen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:42 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Is het een serie met één rode draad of elke aflevering weer een ander verhaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:49 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Kevin-Raw schreef:

Is het een serie met één rode draad of elke aflevering weer een ander verhaal?

Het is juist een serie met een rode draad, gister toevallig 'bij' gekomen. Vind het zelf iig een bazenserie. Weet niet of je een Law & Order achtig iets verwacht, maar als je dat doet, niet meer doen :P op de context na zijn er geen gelijkenissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 23:54 

Hardtraxx Veteran

Godver net seizoen 1 van Hannibal afgesloten. Moeilijk vet sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:16 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Godver net seizoen 1 &2 van Hannibal afgesloten. Moeilijk vet sfeertje.

Nu beginnen met Black Sails, werd door vrienden aangeraden.. wel pas 1 seizoen (8 afleveringen), das dan wel weer jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:15 

Hardtraxx Elite

24 - Live Another Day: wat was dat genieten zeg. Alleen het einde vond ik helaas te simpel. Ik had verwacht meerdere tijdsprongen te zien in het seizoen ipv 1 grote tijdsprong. Tevens heb ik het vermoeden dat het hier niet stopt. Ze spraken namelijk van een season finale ipv een series finale. Grote pluspunt dit seizoen: Yvonne Strahovski :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:56 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
JVDM schreef:
Godver net seizoen 1 &2 van Hannibal afgesloten. Moeilijk vet sfeertje.

Nu beginnen met Black Sails, werd door vrienden aangeraden.. wel pas 1 seizoen (8 afleveringen), das dan wel weer jammer..

Niet echt een pure aanrader die serie, wel vermakelijk, je kan dus beter niet teveel verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:55 

Hardtraxx Veteran

Strike Back, gister begonnen op RTL 7. Pakte me direct, hoop hem op TV te kunnen volgen en anders internet terugkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 10:08 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Strike Back, gister begonnen op RTL 7. Pakte me direct, hoop hem op TV te kunnen volgen en anders internet terugkijken.

Ben ergens blijven haken bij seizoen 3. Vanaf seizoen 2 gooien ze het over een compleet andere boeg overigens. Qua aankleding en setting. Seizoen 1 vond ik zeer matig. Zag er gewoon erg goedkoop uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 11:43 

Hardtraxx Veteran

Kostelijk vermaakt met alle seizoenen, geen pure kwaliteit idd maar dit is één van de weinige series waarbij me dat niet zoveel kon schelen, lekker uptempo alles ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:13 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
24 - Live Another Day: wat was dat genieten zeg. Alleen het einde vond ik helaas te simpel. Ik had verwacht meerdere tijdsprongen te zien in het seizoen ipv 1 grote tijdsprong. Tevens heb ik het vermoeden dat het hier niet stopt. Ze spraken namelijk van een season finale ipv een series finale. Grote pluspunt dit seizoen: Yvonne Strahovski :love: :drool:

Tip: Hele serie van Chuck kijken en dan met name de Valentijn aflevering in seizoen 3 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:50 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
JeftaElachouri schreef:

Tip: Hele serie van Chuck kijken en dan met name de Valentijn aflevering in seizoen 3 ;)

Ben niet echt een liefhebber van comedy series ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:55 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
ErikZ schreef:
JeftaElachouri schreef:

Ben niet echt een liefhebber van comedy series ;)

Maar wel van Yvonne Strahovski die een prima *kuch* rol in de serie heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 13:23 

Hardtraxx Veteran

nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:23 

Hardtraxx Veteran

Under The Dome, season 2 is weer begonnen.
Tot nu is het een WTF serie, het is wel verslavend, ook al is het niet zoon al te beste serie.
Net zoals bij seizoen 1, wil ik tenminste, toch telkens weten wat er gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:26 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Under The Dome, season 2 is weer begonnen.
Tot nu is het een WTF serie, het is wel verslavend, ook al is het niet zoon al te beste serie.
Net zoals bij seizoen 1, wil ik tenminste, toch telkens weten wat er gaat gebeuren.

nu al? dacht zelf dat het in september weer zou beginnen
wel beter want ik vond seizoen 1 verrassend leuk
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic