Heerlijke serietommetjeuh wrote:Net begonnen met House of Cards, pilot beloofd als heel wat, steengoed!
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Van de zomer laatste seizoen Boardwalk Empire, eeeerg veel zin in
dat gaat hoe dan ook goed afgesloten worden.
Laten we hopen van wel, vond seizoen 4 vrij kut zeg maar. 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Absoluut mee oneens
Kut is misschien wat overdreven, maar waar ik met de eerdere seizoenen (met name 1 en 2) niet kon wachten tot de volgende episode weer kwam, had ik dat dus helemaal niet met dit seizoen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik heb alle seizoenen pas gekeken nadat S4 af was, dus vanuit dat perspectief kan ik het niet beoordelen 
Boardwalk Empire is ronduit geniaal, alleen weten de finales mij altijd teleur te stellen, zo jammer. Misschien dat ik te veel verwacht bij een laatste aflevering.
Vandaag is Ray Donovan weer begonnen, en ga beginnen met Generation Kill.
Ben benieuwd naar beide, Generation Kill krijgt goede recensies en vond seizoen 1 van Ray Donovan ook niet verkeerd weg kijken
Ben benieuwd naar beide, Generation Kill krijgt goede recensies en vond seizoen 1 van Ray Donovan ook niet verkeerd weg kijken
Vandaag eens even de pilots kijken van Extant en The Strain.
Begonnen gisteren met Suits, wel leuke serie als je niks anders te doen hebt.
Is het een serie met één rode draad of elke aflevering weer een ander verhaal?Kevin-Raw wrote:Begonnen gisteren met Suits, wel leuke serie als je niks anders te doen hebt.
Het is juist een serie met een rode draad, gister toevallig 'bij' gekomen. Vind het zelf iig een bazenserie. Weet niet of je een Law & Order achtig iets verwacht, maar als je dat doet, niet meer doenJeftaElachouri wrote:Is het een serie met één rode draad of elke aflevering weer een ander verhaal?Kevin-Raw wrote:Begonnen gisteren met Suits, wel leuke serie als je niks anders te doen hebt.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godver net seizoen 1 van Hannibal afgesloten. Moeilijk vet sfeertje.
Nu beginnen met Black Sails, werd door vrienden aangeraden.. wel pas 1 seizoen (8 afleveringen), das dan wel weer jammer..JVDM wrote:Godver net seizoen 1 &2 van Hannibal afgesloten. Moeilijk vet sfeertje.
24 - Live Another Day: wat was dat genieten zeg. Alleen het einde vond ik helaas te simpel. Ik had verwacht meerdere tijdsprongen te zien in het seizoen ipv 1 grote tijdsprong. Tevens heb ik het vermoeden dat het hier niet stopt. Ze spraken namelijk van een season finale ipv een series finale. Grote pluspunt dit seizoen: Yvonne Strahovski

-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Niet echt een pure aanrader die serie, wel vermakelijk, je kan dus beter niet teveel verwachtenWesz91 wrote:Nu beginnen met Black Sails, werd door vrienden aangeraden.. wel pas 1 seizoen (8 afleveringen), das dan wel weer jammer..JVDM wrote:Godver net seizoen 1 &2 van Hannibal afgesloten. Moeilijk vet sfeertje.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Strike Back, gister begonnen op RTL 7. Pakte me direct, hoop hem op TV te kunnen volgen en anders internet terugkijken.
Ben ergens blijven haken bij seizoen 3. Vanaf seizoen 2 gooien ze het over een compleet andere boeg overigens. Qua aankleding en setting. Seizoen 1 vond ik zeer matig. Zag er gewoon erg goedkoop uit.Lenny wrote:Strike Back, gister begonnen op RTL 7. Pakte me direct, hoop hem op TV te kunnen volgen en anders internet terugkijken.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Kostelijk vermaakt met alle seizoenen, geen pure kwaliteit idd maar dit is één van de weinige series waarbij me dat niet zoveel kon schelen, lekker uptempo alles ook.
Tip: Hele serie van Chuck kijken en dan met name de Valentijn aflevering in seizoen 3JeftaElachouri wrote:24 - Live Another Day: wat was dat genieten zeg. Alleen het einde vond ik helaas te simpel. Ik had verwacht meerdere tijdsprongen te zien in het seizoen ipv 1 grote tijdsprong. Tevens heb ik het vermoeden dat het hier niet stopt. Ze spraken namelijk van een season finale ipv een series finale. Grote pluspunt dit seizoen: Yvonne Strahovski![]()
Ben niet echt een liefhebber van comedy seriesErikZ wrote:Tip: Hele serie van Chuck kijken en dan met name de Valentijn aflevering in seizoen 3JeftaElachouri wrote:24 - Live Another Day: wat was dat genieten zeg. Alleen het einde vond ik helaas te simpel. Ik had verwacht meerdere tijdsprongen te zien in het seizoen ipv 1 grote tijdsprong. Tevens heb ik het vermoeden dat het hier niet stopt. Ze spraken namelijk van een season finale ipv een series finale. Grote pluspunt dit seizoen: Yvonne Strahovski![]()
Maar wel van Yvonne Strahovski die een prima *kuch* rol in de serie heeft.JeftaElachouri wrote:Ben niet echt een liefhebber van comedy seriesErikZ wrote:Tip: Hele serie van Chuck kijken en dan met name de Valentijn aflevering in seizoen 3JeftaElachouri wrote:24 - Live Another Day: wat was dat genieten zeg. Alleen het einde vond ik helaas te simpel. Ik had verwacht meerdere tijdsprongen te zien in het seizoen ipv 1 grote tijdsprong. Tevens heb ik het vermoeden dat het hier niet stopt. Ze spraken namelijk van een season finale ipv een series finale. Grote pluspunt dit seizoen: Yvonne Strahovski![]()
nu met falling skies bezig....begin is het wel ff wennen kon er niet goed inkomen
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden
maar ben nu met seizoen 3 bezig en het begint met elk seizoen wel leuker te worden
Under The Dome, season 2 is weer begonnen.
Tot nu is het een WTF serie, het is wel verslavend, ook al is het niet zoon al te beste serie.
Net zoals bij seizoen 1, wil ik tenminste, toch telkens weten wat er gaat gebeuren.
Tot nu is het een WTF serie, het is wel verslavend, ook al is het niet zoon al te beste serie.
Net zoals bij seizoen 1, wil ik tenminste, toch telkens weten wat er gaat gebeuren.
provehito wrote:Under The Dome, season 2 is weer begonnen.
nu al? dacht zelf dat het in september weer zou beginnen
wel beter want ik vond seizoen 1 verrassend leuk