Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:34 

Bierkoning

Inmiddels heb ik BB helemaal afgekeken.

Vond seizoen 5 echt gruwelijk spannend, vooral die scene dat Walt in de garage bij Hank staat, nadat Hank het ontdekt heeft van Walter is zo zenuwslopend :worship: Buiten seizoen 5 om vond ik ook het einde van seizoen 3 en het einde van seizoen 4 heel vet, maar ik vond dat er verder iets te veel drama door de serie heen zat en iets te weinig spanning. Vooral seizoen 2 en het grootste deel van seizoen 3 vond ik niet heel veel aan tbh. Snap wel dat het erbij hoort, maar toch.

Al met al zeker een aan te raden serie, maar ik vind het niet de beste ooit ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 22:36 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Inmiddels heb ik BB helemaal afgekeken.

Vond seizoen 5 echt gruwelijk spannend, vooral die scene dat Walt in de garage bij Hank staat, nadat Hank het ontdekt heeft van Walter is zo zenuwslopend :worship: Buiten seizoen 5 om vond ik ook het einde van seizoen 3 en het einde van seizoen 4 heel vet, maar ik vond dat er verder iets te veel drama door de serie heen zat en iets te weinig spanning. Vooral seizoen 2 en het grootste deel van seizoen 3 vond ik niet heel veel aan tbh. Snap wel dat het erbij hoort, maar toch.

Al met al zeker een aan te raden serie, maar ik vind het niet de beste ooit ofzo.

Ben benieuwd nu naar Seizoen 5 haha, ben momenteel S4E6 bijna E7 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 00:53 

Hardtraxx Veteran

BB tot en met S2E4 gekeken nu, man die Skyler verdient ook een nekschot, mag haar totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
BB tot en met S2E4 gekeken nu, man die Skyler verdient ook een nekschot, mag haar totaal niet.

Dat heet goed acteerwerk haha.

Pommer schreef:

Welke vind jij beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 18:45 

Bierkoning

Ik ben niet zo'n serie kijker, dus kan niet uit heel veel series kiezen. Maar sowieso Game of Thrones en Band Of Brothers (mini serie i know). En als True Detective het niveau van seizoen 1 vasthoudt, dan die ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 11:49 

Hardtraxx Veteran

Van de week toch maar GoT een nieuwe kans gegeven. Nu alle seizoenen binnen een week afgekeken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 11:52 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Van de week toch maar GoT een nieuwe kans gegeven. Nu alle seizoenen binnen een week afgekeken :$

Haha exact hetzelfde, gestopt na seizoen 1 en toch maar weer opgepakt en vond het uiteindelijk toch steeds leuker worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 20:59 

Hardtraxx Elite

Normaal niet zo van de anime's maar Death Note was toch wel erg sterk! Evenals Attack on Titan die ik vorig jaar heb gekeken. Iemand nog andere anime's aan te rade?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 11:29 

Donateur

De serie Tyrant gedownload, benieuwd of het een beetje leuk is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Vandaag Sherlock seizoen 3 opnieuw gezien, wat een geweldige serie blijft dat toch ook zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:18 

Hardtraxx Veteran

Nu laatste 2 afleveringen Homeland, daarna toch Breaking Bad beginnen te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 23:11 

Hardtraxx Elite

Net klaar met seizoen 4 van Breaking Bad, word echt beter en beter die serie, zo beginnen aan 5 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 23:43 

Hardtraxx Addict

Deze kan zomaar eens een dingetje worden hoor..

The Knick
https://www.youtube.com/watch?v=r_xvw-_YJSo

(krijg om een of andere reden geen video hier. Lukt me normaal wel altijd.

Na 1 aflevering op een 8,7 op IMDB
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 23:50 

Hardtraxx Addict

Net S5E14 van Breaking Bad gezien en pfoeee wat een wending ineens, nog 2 afleveringen te gaan morgen :D

Hele vette serie en ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat eindigen nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 00:20 

Hardtraxx Veteran

Homeland heeft de meest irritante hoofdrolspeelster die ik nog gezien heb. Ben ergens blij dat ik de serie afgekeken heb. Op naar Breaking Bad.

Afbeelding
Afbeelding

Kutwijf
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 00:33 

Bierkoning

Raven schreef:
irritante hoofdrolspeelster

Raven schreef:
Breaking Bad

Good luck with that.

Vandaag seizoen 1 van Prison Break afgekeken, ondanks het niet altijd even sterke acteerwerk en het af en toe iets te gedramatiseerde gedoe is het toch wel erg spannend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 01:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Raven schreef:
irritante hoofdrolspeelster

Raven schreef:
Breaking Bad

Good luck with that.

Haha en hoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 09:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vandaag seizoen 1 van Prison Break afgekeken

Hier gaat nooit meer iets bovenuit komen voor mij. Wat een seizoen :worship:

Ik heb ook weer zin om eens een serie te gaan kijken, maar ik heb geen idee aan welke serie ik wil beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:36 

Hardtraxx Veteran

Same, al komt dat ook een beetje voor mij omdat het de eerste serie was die ik intensief keek en het daardoor allemaal al gauw heel erg goed vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:47 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
De serie Tyrant gedownload, benieuwd of het een beetje leuk is. ^^

Vind hem lekker wegkijken, zeer interessant verhaal. Een serie die totaal anders is dan de meeste series. Enige waar ik mij aan stoor is dat het zich afspeelt in het Midden-Oosten en er Engels wordt gepraat. Dit maakt het verhaal een beetje ongeloofwaardig. Maar heel de serie in het Arabisch zou ook zaad zijn. hahaha

Een aanrader vind ik persoonlijk

IMDB geeft het een 8.2 :thumbup: en het is van dezelfde makers als Homeland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:55 

Aan het typen...

Benieuwd naar The Leftovers en Extant
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 11:08 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

The Leftovers: afgehaakt na afl. 4 of 5. Het is gewoon saai. Er wordt weinig gedaan met het gegeven dat er 2% van de wereldbevolking is verdwenen. Je ziet gewoon hoe mensen hun leven verder leiden zonder hun geliefden.

Extant: eerste aflevering gezien. 'k Ga denk ik afl. 2 nog wel even kijken. Kan interessant worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 11:10 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

The Leftovers laat je tot nu toe weer extreem veel in het ongewisse. Heb na elke aflevering wel weer zoiets van 'dit is vet', maar toch nog niet overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

BB S3E7.. Holy fuck :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 14:48 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
BB S3E7.. Holy fuck :oh:

Hé sinds wanneer kijk jij BB, boef?
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic