Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Inmiddels heb ik BB helemaal afgekeken.

Vond seizoen 5 echt gruwelijk spannend, vooral die scene
Spoiler
dat Walt in de garage bij Hank staat, nadat Hank het ontdekt heeft van Walter
is zo zenuwslopend :worship: Buiten seizoen 5 om vond ik ook het einde van seizoen 3 en het einde van seizoen 4 heel vet, maar ik vond dat er verder iets te veel drama door de serie heen zat en iets te weinig spanning. Vooral seizoen 2 en het grootste deel van seizoen 3 vond ik niet heel veel aan tbh. Snap wel dat het erbij hoort, maar toch.

Al met al zeker een aan te raden serie, maar ik vind het niet de beste ooit ofzo.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Pommer wrote:Inmiddels heb ik BB helemaal afgekeken.

Vond seizoen 5 echt gruwelijk spannend, vooral die scene
Spoiler
dat Walt in de garage bij Hank staat, nadat Hank het ontdekt heeft van Walter
is zo zenuwslopend :worship: Buiten seizoen 5 om vond ik ook het einde van seizoen 3 en het einde van seizoen 4 heel vet, maar ik vond dat er verder iets te veel drama door de serie heen zat en iets te weinig spanning. Vooral seizoen 2 en het grootste deel van seizoen 3 vond ik niet heel veel aan tbh. Snap wel dat het erbij hoort, maar toch.

Al met al zeker een aan te raden serie, maar ik vind het niet de beste ooit ofzo.
Ben benieuwd nu naar Seizoen 5 haha, ben momenteel S4E6 bijna E7 :D
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
BB tot en met S2E4 gekeken nu, man die Skyler verdient ook een nekschot, mag haar totaal niet.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
chas1n wrote:BB tot en met S2E4 gekeken nu, man die Skyler verdient ook een nekschot, mag haar totaal niet.
Dat heet goed acteerwerk haha.
Pommer wrote:Al met al zeker een aan te raden serie, maar ik vind het niet de beste ooit ofzo.
Welke vind jij beter?
Bierkoning
last seen 19 days ago
Ik ben niet zo'n serie kijker, dus kan niet uit heel veel series kiezen. Maar sowieso Game of Thrones en Band Of Brothers (mini serie i know). En als True Detective het niveau van seizoen 1 vasthoudt, dan die ook :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Van de week toch maar GoT een nieuwe kans gegeven. Nu alle seizoenen binnen een week afgekeken :$
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Rawbin wrote:Van de week toch maar GoT een nieuwe kans gegeven. Nu alle seizoenen binnen een week afgekeken :$
Haha exact hetzelfde, gestopt na seizoen 1 en toch maar weer opgepakt en vond het uiteindelijk toch steeds leuker worden :)
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Normaal niet zo van de anime's maar Death Note was toch wel erg sterk! Evenals Attack on Titan die ik vorig jaar heb gekeken. Iemand nog andere anime's aan te rade?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
De serie Tyrant gedownload, benieuwd of het een beetje leuk is. ^^
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Vandaag Sherlock seizoen 3 opnieuw gezien, wat een geweldige serie blijft dat toch ook zeg.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Nu laatste 2 afleveringen Homeland, daarna toch Breaking Bad beginnen te kijken.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Net klaar met seizoen 4 van Breaking Bad, word echt beter en beter die serie, zo beginnen aan 5 :D
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Deze kan zomaar eens een dingetje worden hoor..

The Knick
https://www.youtube.com/watch?v=r_xvw-_YJSo

(krijg om een of andere reden geen video hier. Lukt me normaal wel altijd.

Na 1 aflevering op een 8,7 op IMDB
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Net S5E14 van Breaking Bad gezien en pfoeee wat een wending ineens, nog 2 afleveringen te gaan morgen :D

Hele vette serie en ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat eindigen nu :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Homeland heeft de meest irritante hoofdrolspeelster die ik nog gezien heb. Ben ergens blij dat ik de serie afgekeken heb. Op naar Breaking Bad.

Image
Image

Kutwijf
Bierkoning
last seen 19 days ago
Raven wrote:irritante hoofdrolspeelster
Raven wrote:Breaking Bad
Good luck with that.

Vandaag seizoen 1 van Prison Break afgekeken, ondanks het niet altijd even sterke acteerwerk en het af en toe iets te gedramatiseerde gedoe is het toch wel erg spannend :D
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Pommer wrote:
Raven wrote:irritante hoofdrolspeelster
Raven wrote:Breaking Bad
Good luck with that.
Haha en hoe.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote: Vandaag seizoen 1 van Prison Break afgekeken
Hier gaat nooit meer iets bovenuit komen voor mij. Wat een seizoen :worship:

Ik heb ook weer zin om eens een serie te gaan kijken, maar ik heb geen idee aan welke serie ik wil beginnen.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Same, al komt dat ook een beetje voor mij omdat het de eerste serie was die ik intensief keek en het daardoor allemaal al gauw heel erg goed vond.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Kevin-Raw wrote:De serie Tyrant gedownload, benieuwd of het een beetje leuk is. ^^
Vind hem lekker wegkijken, zeer interessant verhaal. Een serie die totaal anders is dan de meeste series. Enige waar ik mij aan stoor is dat het zich afspeelt in het Midden-Oosten en er Engels wordt gepraat. Dit maakt het verhaal een beetje ongeloofwaardig. Maar heel de serie in het Arabisch zou ook zaad zijn. hahaha

Een aanrader vind ik persoonlijk

IMDB geeft het een 8.2 :thumbup: en het is van dezelfde makers als Homeland.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Benieuwd naar The Leftovers en Extant
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Lyst wrote:Benieuwd naar The Leftovers en Extant
The Leftovers: afgehaakt na afl. 4 of 5. Het is gewoon saai. Er wordt weinig gedaan met het gegeven dat er 2% van de wereldbevolking is verdwenen. Je ziet gewoon hoe mensen hun leven verder leiden zonder hun geliefden.

Extant: eerste aflevering gezien. 'k Ga denk ik afl. 2 nog wel even kijken. Kan interessant worden.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Lyst wrote:Benieuwd naar The Leftovers en Extant
The Leftovers laat je tot nu toe weer extreem veel in het ongewisse. Heb na elke aflevering wel weer zoiets van 'dit is vet', maar toch nog niet overtuigd.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
BB S3E7.. Holy fuck :oh:
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
chas1n wrote:BB S3E7.. Holy fuck :oh:
Hé sinds wanneer kijk jij BB, boef?