Suitspeejay56 wrote:weer zin om met een serie te beginnen, welke raden jullie aan? suits of californacation?
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Suits inderdaad!
Zelf inmiddels seizoen 1 van The Following af en die was ook erg vet
Zelf inmiddels seizoen 1 van The Following af en die was ook erg vet
aan de reacties te zien Suits :p ik zit er zelf aan te denken om ook met die te beginnenpeejay56 wrote:zin
of breaking bad
-
BHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Breaking Bad is echt verslavend als je de eerste paar afleveringen door bent! Ben zelf bij het begin van seizoen 3.Zin wrote:aan de reacties te zien Suits :p ik zit er zelf aan te denken om ook met die te beginnenpeejay56 wrote:zin
of breaking bad
Ik ben opnieuw begonne met Breaking Bad, season 3 nu, maar wat een vette serie blijft dat.
Ik heb wel echt een schijt hekel aan Skyler.
Eindelijk maar eens beginnen aan Breaking Bad.
Deze nacht de laatste aflevering van Californication
Maar dan kan ik mooi verder met:
View on YouTube
http://www.tv.com/shows/avatar-the-lege ... 329736940/
Begint deze week weer
gelijk 3 afleveringen trouwens 
Maar dan kan ik mooi verder met:
View on YouTube
Begint deze week weer
-
S
Rawbin wrote: Maar dan kan ik mooi verder met:
View on YouTube
Begint deze week weergelijk 3 afleveringen trouwens
Tegelijk met Defqon.1?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ik ben er van de week aan begonnen.. nu S02E12provehito wrote:Ik ben opnieuw begonne met Breaking Bad, season 3 nu, maar wat een vette serie blijft dat.
-
N
Waarom staat Californication nog niet online 
Dit dusNazale wrote:Waarom staat Californication nog niet online
Uitgesteld naar morgen wegens...weet eigenlijk niet waaromRawbin wrote:Dit dusNazale wrote:Waarom staat Californication nog niet online
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Fargo in anderhalve dag uitgekeken. Zijn dan ook maar 10 afleveringen. Wat verschrikkelijk baas. 
e12 is toch de laatste? e11 is vorige week al uitgekomen. En aangezien er deze nacht weer niets online is gekomen, neem ik inderdaad aan dat die dus volgende week komt en er nu dus gewoon een weekje pauze wasSteffnov wrote:Uitgesteld naar morgen wegens...weet eigenlijk niet waaromRawbin wrote:Dit dusNazale wrote:Waarom staat Californication nog niet onlineMaar wordt morgen pas uitgezonden, en de laatste aankomende maandag ipv zondag.
Hij was altijd een week eerder door de digitale release (die een week voor liep), denk dat ze dat met de finale niet hebben gedaan om de tv uitzending niet te verpesten ofzo.
Zojuist de eerste aflevering gezien van de nieuwe HBO serie The Leftovers. Ben toch wel benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wist me eerst totaal niet te pakken, maar na het laatste kwartier toch wel benieuwd inderdaad naar het vervolg. Ga het in de gaten houden maar wordt voor mij tot nu toe geen serie die ik elke week moét checken.JeftaElachouri wrote:Zojuist de eerste aflevering gezien van de nieuwe HBO serie The Leftovers. Ben toch wel benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen.
-
N
Nou. Dat was dan Californication. Een te gehaast einde voor mijn gevoel, de pijp was nog niet helemaal leeg.
spoilers
spoilers
Spoiler
Zwaar vet wat hij doet met zn porsche :p Vond het wel gaaf dat hij dat zo symbolisch achter liet. Ook vond ik Karen veel te makkelijk nog toehappen na 1 zo'n brief. Ik had in een interview gelezen dat Duchovny (ofzo) hem liever dood had willen laten gaan in de serie. Ik ben het daar misschien wel mee eens :p
Mee eens. Een te cliché einde vond ik, niet des Californication eigenlijk..
Precies wat hierboven gezegd wordt, was nogal een tegenvaller.
Spoiler
In een vliegtuig wtf
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ik heb de serie een tijd laten liggen, half jaartje geleden mee begonnen en vandaag de laatste aflevering van seizoen Breaking Bad gekeken. Man man man, wat een serie. Ik ben behoorlijk flabbergasted van hoe emotioneel verbonden ik ben geraakt met die karakters. (Hah Gay ik weet het.
)
Vond vooral cinematografisch een top-serie. Hoe bepaalde shots worden neergezet is ENORM sterk. Verder heb ik voor het eerst het gevoel gehad in een serie dat het verhaal vanaf aflevering 1 al vast stond, waardoor het een complete ervaring was van begin tot eind. Vaak heb ik met series dat ze seizoenen of bepaalde afleveringen er maar bij plakken omdat het zo'n 'commercieel succes' is. (Ahum Homeland)
Vond vooral cinematografisch een top-serie. Hoe bepaalde shots worden neergezet is ENORM sterk. Verder heb ik voor het eerst het gevoel gehad in een serie dat het verhaal vanaf aflevering 1 al vast stond, waardoor het een complete ervaring was van begin tot eind. Vaak heb ik met series dat ze seizoenen of bepaalde afleveringen er maar bij plakken omdat het zo'n 'commercieel succes' is. (Ahum Homeland)
Spoiler
Ik moet zeggen dat ik de laatste aflevering gehuild heb, je ziet het aankomen maar toch baal ik ervan dat het zo moest gebeuren.
Ruud_93 wrote:Spoiler
Ik moet zeggen dat ik de laatste aflevering gehuild heb, je ziet het aankomen maar toch baal ik ervan dat het zo moest gebeuren.
Net begonnen met House of Cards, pilot beloofd al heel wat, steengoed!
Last edited by tommetjeuh on 09 Jul 2014 12:45, edited 1 time in total.