Dit is voor mij de beste aflevering van het seizoen. Wauw 
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Teleurstelling alom, en niet alleen omdat ik een andere laatste scene verwachtte.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Toch een vermakelijke laatste ep

Over het geheel gezien een erg vet seizoen! Nu weer lekker een jaar wachten :')
Dikke season finale hoor
Nu weer een jaar wachten
Nu weer een jaar wachten
vet einde, toch weer een ijzersterk seizoen zeg!
spoiler:
spoiler:
Spoiler
toch vet dat die Varys er weer is. Was hem echt helemaal vergeten.
Man wat ijzersterk weer
. Godverredomme lang wachten nu zeg 
-
N
Net Californication gezien:
Spoiler
Sjonge jonge ik weet niet hoe het komt maar die serie raakt me soms echt :p Dat gezeik voor Hank altijd wat hem gewoon overkomt, zijn leven is een puinhoop, de onmacht die hij ervaart. Echt een briljante serie, hoewel ik vermoed dat het eind echt uberkut gaat worden. We gaan het zien volgende week..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heerlijk hoe veel dingen bij elkaar komen. 
Vanmiddag ook laatste episode van seizoen 4 GoT gekeken en man o man wat vet
Tyrion blijft mn favoriet en hij bewijst gewoon keer om keer waarom dat zo is haha :p
Jaar wachten nu
Tyrion blijft mn favoriet en hij bewijst gewoon keer om keer waarom dat zo is haha :p
Jaar wachten nu
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Heeft iemand misschien nog een aanrader qua serie?
Heb Suits, Arrow, breaking bad, nikita, person of interest, the walking dead en the blacklist inmiddels gezien.
GoT seizoen 1 ook gezien maar dat vond ik tot dan toe niet echt geweldig
Heb Suits, Arrow, breaking bad, nikita, person of interest, the walking dead en the blacklist inmiddels gezien.
The Following, vooral seizoen 1, is ook zeker een aanrader 
Banshee en Ray Donovan, binnenkort begint van Ray Donovan seizoen 2.Jorgvv wrote:Heeft iemand misschien nog een aanrader qua serie?
Verder heb je Black Sails, True Detective.
Verder heb ik ook 3 seizoenen van Justified gekeken, moet ik binnenkort ook maar weer eens oppakken
Iemand die trouwens Turn volgt? Heb hem gedownload, maar nog niet gekeken.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Net aflevering 1 gekeken en beviel erg goed, thx!patrickjeb wrote:The Following, vooral seizoen 1, is ook zeker een aanrader
Zal ook eens gaan kijken of ik dat wat vind, bedankt!RemcoM. wrote:
Banshee en Ray Donovan, binnenkort begint van Ray Donovan seizoen 2.
Verder heb je Black Sails, True Detective.
Verder heb ik ook 3 seizoenen van Justified gekeken, moet ik binnenkort ook maar weer eens oppakken
GoT Seizoen 1 is ook het saaist haha vanaf seizoen 3&4 is de serie gewoon zo vet dat hij echt verslavend word hahaJorgvv wrote:Heeft iemand misschien nog een aanrader qua serie?
True Detective vind ik een goeie serieJorgvv wrote:Heeft iemand misschien nog een aanrader qua serie?
Seizoen 1 blijft toch nog het beste verhaaltechnisch.Zin wrote:GoT Seizoen 1 is ook het saaist haha vanaf seizoen 3&4 is de serie gewoon zo vet dat hij echt verslavend word hahaJorgvv wrote:Heeft iemand misschien nog een aanrader qua serie?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Verwachtte je de epiloog van boek 3?Dakpan wrote:Teleurstelling alom, en niet alleen omdat ik een andere laatste scene verwachtte.
Was er zo ontzettend zeker van dat de epiloog de cliffhanger zou worden idd.Firetrap wrote:Verwachtte je de epiloog van boek 3?Dakpan wrote:Teleurstelling alom, en niet alleen omdat ik een andere laatste scene verwachtte.Ik in ieder geval wel, zou een perfecte seizoensafsluiter geweest maar ik vond het nu ook al wel prima eigenlijk.
Spoiler
d'r moeder dood is.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Na veel goede verhalen ook maar aan Breaking Bad begonnen.
Nu 2 afleveringen gezien en al verslaafd...
Gelukkig heb ik vakantie
Nu 2 afleveringen gezien en al verslaafd...
Gelukkig heb ik vakantie
helemaal bij met suits,
Alleen season 4 had ik anders verwacht tot nu toe,
leuke serie
Alleen season 4 had ik anders verwacht tot nu toe,
leuke serie
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Fargo is cool. 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Episode 10 was zo gruwelijkJVDM wrote:Fargo is cool.
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
weer zin om met een serie te beginnen, welke raden jullie aan? suits of californacation?