Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Godver wat bazig, sommige aspecten zelfs vetter dan in de boeken ( Spoiler:
Spoiler
Zeis, aanval van twee flanken
). Ook erg tof dat ze ditmaal de gehele aflevering bij de Wall bleven.
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 11 hours ago
Fluxion wrote:Leuke aflevering van GoT :)
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Firetrap wrote:Godver wat bazig, sommige aspecten zelfs vetter dan in de boeken ( Spoiler:
Spoiler
Zeis, aanval van twee flanken
). Ook erg tof dat ze ditmaal de gehele aflevering bij de Wall bleven.
Dat was echt zo vet! Ik vond het eigenlijk heerlijk om een aflevering te hebben die alleen maar over the wall ging! Prachtige vechtscene's. Miste alleen (spoilert:)
Spoiler
het gevecht wat tussen die giant in de tunnel zich afspeelde. Denk dat het erg duur is om zo'n gevecht te verfilmen ofzo? Want er zou in mijn ogen genoeg tijd zijn geweest om dit mee te nemen in de episode.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Spoiler-antwoord:
Spoiler
Dat is niet echt een gevecht geweest. Giant buffelde vooruit en de Brothers hebben waarschijnlijk puur en alleen hun zwaarden vooruit gestoken, waar eerstgenoemde vol in rende. Waarschijnlijk is dit eruit gelaten om het effect op het einde te dramatiseren wanneer Jon het resultaat ziet.
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Firetrap wrote:Spoiler-antwoord:
Spoiler
Dat is niet echt een gevecht geweest. Giant buffelde vooruit en de Brothers hebben waarschijnlijk puur en alleen hun zwaarden vooruit gestoken, waar eerstgenoemde vol in rende. Waarschijnlijk is dit eruit gelaten om het effect op het einde te dramatiseren wanneer Jon het resultaat ziet.
Spoiler reply:
Spoiler
Ik vond het een beetje lui overkomen. Ik wil goedverdoeme een giant zien knokken!
N
Ik zit ook weer echt helemaal in t nieuwe/laatste seizoen van Californication. Wat een gruwelijk seizoen, met zowel enorme lachmomenten als t treurige. Vind er zo'n heerlijke balans in die serie zitten, maar snap dat ze een keer gaan stoppen.

Daarnaast, morgen wordt in amerika de nieuwe aflevering van suits uitgezonden :loving: Ben benieuwd!
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Nazale wrote: Daarnaast, morgen wordt in amerika de nieuwe aflevering van suits uitgezonden :loving: Ben benieuwd!
Dat wist ik nog niet, thanks. :thumbsup:
Hardtraxxer
131 posts member since 2013
last seen Jun 2023
Yes.. eindelijk weer een nieuwe Suits morgen :D
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Jerms wrote:Yes.. eindelijk weer een nieuwe Suits morgen :D
Dit!

Een van de beste series die ik tot nu toe heb gezien, misschien zelfs wel de beste :D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Nazale wrote:Ik zit ook weer echt helemaal in t nieuwe/laatste seizoen van Californication. Wat een gruwelijk seizoen, met zowel enorme lachmomenten als t treurige. Vind er zo'n heerlijke balans in die serie zitten, maar snap dat ze een keer gaan stoppen.

Daarnaast, morgen wordt in amerika de nieuwe aflevering van suits uitgezonden :loving: Ben benieuwd!
Spoiler alert:
Spoiler
Die zoon van Hank is echt geniaal
:lol:
Last edited by Kevin-Raw on 11 Jun 2014 13:14, edited 3 times in total.
N
Das n beste spoiler voor de mensen die nog niet zijn begonnen aan dit seizoen :D Maar ja, inderdaad. Wordt ook goed gespeeld!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Nazale wrote:Das n beste spoiler voor de mensen die nog niet zijn begonnen aan dit seizoen :D Maar ja, inderdaad. Wordt ook goed gespeeld!
Aangepast :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Nog maar een spoilert dan m.b.t. Californication:
Spoiler
Enige mindere aan dit seizoen vind ik dat het meer gericht op humor/drama is en minder richting de kant van seks, drugs en rock&roll gaat
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
GoT, wat een ijzersterk seizoen :surrender: Laatste aflevering heeft ook flink wat mogen kosten zeg.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Er komen wss 12 seizoenen van The Walking Dead, http://www.nu.nl/film/3798832/the-walki ... n-bij.html lijkt me echt gruwelijk maar kan ook op een gegeven moment eentonig worden.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Meh, ik begon het aardig zat te raken. Vond eigenlijk ook alleen seizoen 3 erg dik en seizoen 1 redelijk.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
12 seizoenen :lol: dan heb je het echt te hoog in je bol zitten.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Firetrap wrote:12 seizoenen :lol: dan heb je het echt te hoog in je bol zitten.
Begint eerder een soap te worden met hier en daar wat zombies dan een serie waar echt naar het het einde toegewerkt wordt en waarbij een doel is vastgesteld.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja nee vooral gewoon zeg maar doe maar niet.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Klaar met seizoen 1 van Suits, bazenserie die heerlijk weg kijkt :D kom in de loop van dit seizoen ook wel bij denk ik
N
Hardtraxxer
62 posts member since 2014
last seen Apr 2015
ik ben ook pas begonnen met suits, ben nu door seizoen 2 heen
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
gister begonnen met suits,
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Episode 1 van het nieuwe seizoen van Suits gezien donderdag.. belooft weer leuk te worden!
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
GOT :worship: