Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 16:45 

Hardtraxx Veteran

Godver wat bazig, sommige aspecten zelfs vetter dan in de boeken ( Spoiler:Zeis, aanval van twee flanken ). Ook erg tof dat ze ditmaal de gehele aflevering bij de Wall bleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:07 

Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
Leuke aflevering van GoT :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 08:12 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Godver wat bazig, sommige aspecten zelfs vetter dan in de boeken ( Spoiler:Zeis, aanval van twee flanken ). Ook erg tof dat ze ditmaal de gehele aflevering bij de Wall bleven.

Dat was echt zo vet! Ik vond het eigenlijk heerlijk om een aflevering te hebben die alleen maar over the wall ging! Prachtige vechtscene's. Miste alleen (spoilert:) het gevecht wat tussen die giant in de tunnel zich afspeelde. Denk dat het erg duur is om zo'n gevecht te verfilmen ofzo? Want er zou in mijn ogen genoeg tijd zijn geweest om dit mee te nemen in de episode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:11 

Hardtraxx Veteran

Spoiler-antwoord: Dat is niet echt een gevecht geweest. Giant buffelde vooruit en de Brothers hebben waarschijnlijk puur en alleen hun zwaarden vooruit gestoken, waar eerstgenoemde vol in rende. Waarschijnlijk is dit eruit gelaten om het effect op het einde te dramatiseren wanneer Jon het resultaat ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:17 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Spoiler-antwoord: Dat is niet echt een gevecht geweest. Giant buffelde vooruit en de Brothers hebben waarschijnlijk puur en alleen hun zwaarden vooruit gestoken, waar eerstgenoemde vol in rende. Waarschijnlijk is dit eruit gelaten om het effect op het einde te dramatiseren wanneer Jon het resultaat ziet.

Spoiler reply: Ik vond het een beetje lui overkomen. Ik wil goedverdoeme een giant zien knokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:13 

Ik zit ook weer echt helemaal in t nieuwe/laatste seizoen van Californication. Wat een gruwelijk seizoen, met zowel enorme lachmomenten als t treurige. Vind er zo'n heerlijke balans in die serie zitten, maar snap dat ze een keer gaan stoppen.

Daarnaast, morgen wordt in amerika de nieuwe aflevering van suits uitgezonden :loving: Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:14 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Daarnaast, morgen wordt in amerika de nieuwe aflevering van suits uitgezonden :loving: Ben benieuwd!

Dat wist ik nog niet, thanks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 01:03 

Hardtraxxer

Yes.. eindelijk weer een nieuwe Suits morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:29 

Hardtraxxer

Jerms schreef:
Yes.. eindelijk weer een nieuwe Suits morgen :D

Dit!

Een van de beste series die ik tot nu toe heb gezien, misschien zelfs wel de beste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:09 

Donateur

Nazale schreef:
Ik zit ook weer echt helemaal in t nieuwe/laatste seizoen van Californication. Wat een gruwelijk seizoen, met zowel enorme lachmomenten als t treurige. Vind er zo'n heerlijke balans in die serie zitten, maar snap dat ze een keer gaan stoppen.

Spoiler alert: Die zoon van Hank is echt geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:10 

Das n beste spoiler voor de mensen die nog niet zijn begonnen aan dit seizoen :D Maar ja, inderdaad. Wordt ook goed gespeeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:14 

Donateur

Nazale schreef:
Das n beste spoiler voor de mensen die nog niet zijn begonnen aan dit seizoen :D Maar ja, inderdaad. Wordt ook goed gespeeld!

Aangepast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

Nog maar een spoilert dan m.b.t. Californication: Enige mindere aan dit seizoen vind ik dat het meer gericht op humor/drama is en minder richting de kant van seks, drugs en rock&roll gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:11 

Hardtraxx Crew

GoT, wat een ijzersterk seizoen :surrender: Laatste aflevering heeft ook flink wat mogen kosten zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:22 

Hardtraxx Veteran

Er komen wss 12 seizoenen van The Walking Dead, http://www.nu.nl/film/3798832/the-walki ... n-bij.html lijkt me echt gruwelijk maar kan ook op een gegeven moment eentonig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:51 

Bierkoning

Meh, ik begon het aardig zat te raken. Vond eigenlijk ook alleen seizoen 3 erg dik en seizoen 1 redelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 00:26 

Hardtraxx Veteran

12 seizoenen :lol: dan heb je het echt te hoog in je bol zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:12 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
12 seizoenen :lol: dan heb je het echt te hoog in je bol zitten.

Begint eerder een soap te worden met hier en daar wat zombies dan een serie waar echt naar het het einde toegewerkt wordt en waarbij een doel is vastgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 18:04 

Hardtraxx Veteran

Ja nee vooral gewoon zeg maar doe maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Klaar met seizoen 1 van Suits, bazenserie die heerlijk weg kijkt :D kom in de loop van dit seizoen ook wel bij denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 21:14 

Hardtraxxer

ik ben ook pas begonnen met suits, ben nu door seizoen 2 heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

gister begonnen met suits,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 20:13 

Hardtraxx Veteran

http://www.nu.nl/film/3803106/regisseur ... rones.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 20:28 

Hardtraxx Addict

Episode 1 van het nieuwe seizoen van Suits gezien donderdag.. belooft weer leuk te worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 12:09 

Hardtraxxer

GOT :worship:
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic