Komt goedPommer wrote:Haha wat nice dat einde.
Ik mis in dit seizoen alleen wel een klein beetje een climax/einde waar naartoe gewerkt wordt (zoals je in de vorige seizoenen wel had met bijv het terechtstaan van Ned of de aanval van Stannis). Weet echt totaal niet wat ik moet verwachten van de laatste afleveringen. Of het moet de Wildlings vs de Nachtwacht zijn.
Ach ja misschien is dat juist wel weer het vette ervan
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dit seizoen heeft waarschijnlijk een nog ziekere aflevering 9 dan Ned Stark in seizoen 1 of Red Wedding in seizoen 3. Kijk er echt naar uit.Pommer wrote:Haha wat nice dat einde.
Ik mis in dit seizoen alleen wel een klein beetje een climax/einde waar naartoe gewerkt wordt (zoals je in de vorige seizoenen wel had met bijv het terechtstaan van Ned of de aanval van Stannis). Weet echt totaal niet wat ik moet verwachten van de laatste afleveringen. Of het moet de Wildlings vs de Nachtwacht zijn.
Ach ja misschien is dat juist wel weer het vette ervan
Sons Of Anarchystefan_helmond wrote:Iemand nog tips voor een leuke serie? Liefst eentje die al afgelopen is. Heb Breaking Bad en Prison Break al gezien.
gister Agents of Shield afgekeken.
toch wel een vette serie..had er in het begin me twijfels over.
op naar seizoen 2...aangezien er nog heel veel open vragen waren aan het eind van seizoen 1
toch wel een vette serie..had er in het begin me twijfels over.
op naar seizoen 2...aangezien er nog heel veel open vragen waren aan het eind van seizoen 1
@ HJ & Hunto
Oké ik kijk er naar uit
Overigens vroeg ik me ook af of die broer(s) van Cat Stark nog eens terugkomen. Aan het einde van seizoen 3 was Bolton daar nog bang voor en vervolgens heb je ze nog geen een keer gezien. Maar goed wellicht komt het nog, in dat geval niet spoilen
Over Bolton gesproken, die Ramsay begint toch wel één van m'n favoriete personages te worden (zul je zien dat ie nu dood gaat). Heerlijke psychopaat.
Oké ik kijk er naar uit
Overigens vroeg ik me ook af of die broer(s) van Cat Stark nog eens terugkomen. Aan het einde van seizoen 3 was Bolton daar nog bang voor en vervolgens heb je ze nog geen een keer gezien. Maar goed wellicht komt het nog, in dat geval niet spoilen
Over Bolton gesproken, die Ramsay begint toch wel één van m'n favoriete personages te worden (zul je zien dat ie nu dood gaat). Heerlijke psychopaat.
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Haha en die ironborns zijn over het algemeen echt lache personages (de soldaten dan)Pommer wrote:@ HJ & Hunto
Oké ik kijk er naar uit![]()
Overigens vroeg ik me ook af of die broer(s) van Cat Stark nog eens terugkomen. Aan het einde van seizoen 3 was Bolton daar nog bang voor en vervolgens heb je ze nog geen een keer gezien. Maar goed wellicht komt het nog, in dat geval niet spoilen![]()
Nieuwe aflevering 24 was ook weer genieten! 
Ik kijk die trailers nooit, veel te bang voor enige vorm van spoilers 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Same, bovendien ben ik niet dusdanig nieuwsgierig dat ik geen week kan wachten alvorens ik weet wat er gebeuren gaat.
Boeken al gelezen dus weet wat er gaat gebeuren, maar die trailer bevestigde iets waarvan ik eerst vreesde dat ze het wegens budget-redenen zouden skippen.
-
S
OfnieJerms wrote:Damn, dat einde was echt mindblowing.
-
JHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Episode is al geweest, dus op welke scene doel je?Dakpan wrote:Boeken al gelezen dus weet wat er gaat gebeuren, maar die trailer bevestigde iets waarvan ik eerst vreesde dat ze het wegens budget-redenen zouden skippen.
Spoiler:
Spoiler
Die waarin de ironborns zich overgeven of een scene die echt helemaal weggelaten is?
Episode 9 is nog niet geweest.Jos_92 wrote:Episode is al geweest, dus op welke scene doel je?Dakpan wrote:Boeken al gelezen dus weet wat er gaat gebeuren, maar die trailer bevestigde iets waarvan ik eerst vreesde dat ze het wegens budget-redenen zouden skippen.
Spoiler:
Spoiler
Die waarin de ironborns zich overgeven of een scene die echt helemaal weggelaten is?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Ik denk te weten wat je bedoelt (trailer dus niet gezien), vreesde er ook al een beetje voor omdat het in het boek al relatief snel plaatsvind en de overige gebeurtenissen in de serie allemaal plaatsvinden in het laatste gedeelte van het boek. Gelukkig komt het dus wel, zeer benieuwd hoe ze het in beeld gaan brengen.
-
JHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Ik heb nog geen trailert gezien van episode 9? Nouja als episode 9 geweest is, moeten je maar even zeggen wat er nu weggelaten isDakpan wrote:Episode 9 is nog niet geweest.Jos_92 wrote:Episode is al geweest, dus op welke scene doel je?Dakpan wrote:Boeken al gelezen dus weet wat er gaat gebeuren, maar die trailer bevestigde iets waarvan ik eerst vreesde dat ze het wegens budget-redenen zouden skippen.
Spoiler:
Spoiler
Edit: Nvm, trailer gevonden haha
Check anders ff de vorige pagina...Jos_92 wrote: Ik heb nog geen trailert gezien van episode 9? Nouja als episode 9 geweest is, moeten je maar even zeggen wat er nu weggelaten is
Edit: Nvm, trailer gevonden haha
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Nieuwe Fargo 
Gisteren het laatste deel gezien van Breaking Bad. Wat een bazen serie was dat zeg
Vandaag ga ik beginnen aan Arrow
Vandaag ga ik beginnen aan Arrow
-
JHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Mooi filmpje over hoe het eind van de laatste GoT had moeten zijn
Spoiler!:
http://m.vkmag.com/index.php/magazine/h ... nnen_zijn/
Spoiler!:
http://m.vkmag.com/index.php/magazine/h ... nnen_zijn/
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Net klaar met Seizoen 2 van Breaking Bad.. 
Nieuwe GoT...damn
budgettair ook niet ingehouden zeg