GoT was weer leuk, niet de meest spannende aflevering maar dat kan natuurlijk niet altijd.
Ben nu een flink eind met het kijken van Arrow
Ben nu een flink eind met het kijken van Arrow
yes! Echt geniale serie. Heb hem zon beetje op dezelfde manier gekeken :pJerms wrote:Zojuist 3 seizoenen in 6 dagen gekeken van Suits, wat een serie
Persoonlijk vind ik The Sopranos het beste wat er ooit op TV is geweest. Let op: de nadruk ligt in deze serie vooral op de dialoog. Daarnaast is de personage-ontwikkeling ook erg interessant.Raven wrote:Is Soprano's een beetje leuk? Ben bijna klaar met Sons of Anarchy namelijk. Topserie.
Ik wil niet een bepaalde illusie wekken maar ik vond seizoen 1 persoonlijk het beste. Het is een goede serie maar kabbelt helaas een beetje voort (vooral in seizoen 2, seizoen 3 is wel een goede afsluiter).tijntjuh120 wrote:Begonnen met Homeland seizoen 1, tot nu toe erg leuk
Precies hetzelfde hier, en deze zomer seizoen 4Bart0ving wrote:yes! Echt geniale serie. Heb hem zon beetje op dezelfde manier gekeken :pJerms wrote:Zojuist 3 seizoenen in 6 dagen gekeken van Suits, wat een serie
Is seizoen 3 het kijken waard? Ben na seizoen 2 zonder reden gestopt maar wil hem graag weer oppakkenJVDM wrote:Homeland is baas.
Zeker, vond seizoen 3 zelf een stuk leuker dan 2Nijidik wrote:Is seizoen 3 het kijken waard? Ben na seizoen 2 zonder reden gestopt maar wil hem graag weer oppakkenJVDM wrote:Homeland is baas.
Shit gaat voorbij de boeken nu.Jerms wrote:Einde van GoT

Als je de boeken hebt gelezen weet je toch hoe het gaat lopen?chas1n wrote:Deze episode was weer baaaas zeg![]()
. En gaat inderdaad voorbij de boeken nu, wat in het Noorden gaande is
.
Edit: Sansa en Arya worden beide naar dezelfde plek gebracht door respectievelijk Littlefinger en Hound toch? Benieuwd hoe dat binnenkort gaat uitpakken.