Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 23:19 

Hardtraxx Veteran

Nee, las ergens gewoon wat recapjes nadat ik de episode gekeken had, waarbij overal werd aangegeven dat de serie voor het eerst echt afwijkt van het boek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 00:12 

Hardtraxx Veteran

Het einde :oh: en grafisch zo belachelijk mooi allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 00:17 

Donateur

chas1n schreef:
Nee, las ergens gewoon wat recapjes nadat ik de episode gekeken had, waarbij overal werd aangegeven dat de serie voor het eerst echt afwijkt van het boek :P

Chill dat je het het verwerkt in een spoiler met ons deelt. :thumbup: Dat scheelt mij weer wat recapjes lezen. :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 17:17 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Edit: Sansa en Arya worden beide naar dezelfde plek gebracht door respectievelijk Littlefinger en Hound toch? Benieuwd hoe dat binnenkort gaat uitpakken.

Bedankt lullo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 17:28 

Hardtraxx Elite

tomac schreef:
chas1n schreef:
Edit: Sansa en Arya worden beide naar dezelfde plek gebracht door respectievelijk Littlefinger en Hound toch? Benieuwd hoe dat binnenkort gaat uitpakken.

Bedankt lullo :thumbdown:

Dit topic ga ik dus niet meer in de gaten houden. Blijkbaar alleen bedoeld voor mensen die alles al gelezen/gezien hebben....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 17:50 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Krijg griep met je koortshoofd. Godverdomme zeg, flikker gewoon een eind op met je spoilers.
En als je een spoiler geeft, geef dat dan aan en maak de tekst wit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 18:43 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
chas1n schreef:

Krijg griep met je koortshoofd. Godverdomme zeg, flikker gewoon een eind op met je spoilers.
En als je een spoiler geeft, geef dat dan aan en maak de tekst wit.

Dit dus. :sick: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 20:37 

Hardtraxxer

Ik denk persoonlijk dat de serie niet te veel op het boek vooruitgaat lopen. Er worden soms wat actie scenes bij verzonnen omdat sommige hoofdstukken/verhaallijnen te langdradig zijn om goed te verfilmen
boek spoiler Zoals de verhaallijn van Bran achter the wall, 4 mensen die hoofdstukken lang in de sneeuw lopen is niet echt heel boeiend. Daarom wordt hij nu ook gevangen door de nightswatch leden die Mormont hebben vermoord. Ik ga er van uit dat Coldhands ze net red voordat John Snow bij Bran aankomt zodat ze elkaar weer net mislopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 20:42 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Hoeveel dagen nadat de uitzending op internet staat kan er met spoilers worden gepost?

Doe gewoon lekker met witte letters (en in het geval van GoT er ff bij zetten op het gebaseerd op die aflevering is, of iets vanuit de boeken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 20:43 

Bierkoning

Maar dat was toch sws al duidelijk? Aangezien The Hound en Lord Baelis beide zeggen dat ze Arya/Sansa naar Lady Arryn zullen brengen. Oke dat het uiteindelijk ook gebeurd is wel een spoiler, maar ook redelijk te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 20:44 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Maar dat was toch sws al duidelijk? Aangezien The Hound en Lord Baelis beide zeggen dat ze Arya/Sansa naar Lady Arryn zullen brengen. Oke dat het uiteindelijk ook gebeurd is wel een spoiler, maar ook redelijk te verwachten.

Misschien hebben mensen die aflevering (nog) niet gezien waar Baelis dat zegt. Daarom vroeg ik ook na hoeveel dagen je (nog) van spoiler kan spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 20:46 

Bierkoning

Hunto schreef:
Pommer schreef:

Misschien hebben mensen die aflevering (nog) niet gezien waar Baelis dat zegt. Daarom vroeg ik ook na hoeveel dagen je van een (nog) spoiler kan spreken.

Ah ja op die fiets. Nouja als je hem nog niet gezien hebt moet je hier gewoon niet kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 21:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hunto schreef:
Pommer schreef:

Misschien hebben mensen die aflevering (nog) niet gezien waar Baelis dat zegt. Daarom vroeg ik ook na hoeveel dagen je van een (nog) spoiler kan spreken.

Ah ja op die fiets. Nouja als je hem nog niet gezien hebt moet je hier gewoon niet kijken ^^

En als je nou (eerst) voor andere series hier komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 21:21 

Hardtraxx Veteran

Of je gebruikt gewoon kleurcode F6F6F6
Code:
[color=#F6F6F6][/color]
Op deze manier.

Alleen als mensen de tekst selecteren kunnen ze het dan lezen.

Stelletje kutflikkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 08:33 

Donateur

Pommer schreef:

Oh dit is het bespreek hier de-laatste-EP-van-GoT-topic. Helemaal vergeten. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:43 

Hardtraxx Veteran

Bannen die hap :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 12:46 

Hardtraxx Veteran

Ja, er kan hier gesproken worden over series maar zeggen dat mensen hier dan maar niet moeten kijken vind ik ook niet aangezien ik hier regelmatig kom om te kijken welke nieuwe series er komen/zijn etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 01:07 

Hardtraxx Elite

Morgen meteen alle GoT boeken er door heen lezen en alles hier spoilen. Geen probleem toch mensen? ^^ Had je het maar moeten lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 01:34 

Hardtraxx Addict

WALTER WHITE GAAT DEAUD :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:43 

Hardtraxxer

Mike wordt investment banker en verlaat Harvey :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 17:38 

Hardtraxx Elite

Nee nee NEE
Zo werkt het dus niet Darklevi, je meld wel even waar het over gaat :mad:

Gelukkig had ik alleen het laatste deel geselecteerd, toen zag ik dus dat het over de serie ging die ik op dit moment aan het kijken ben :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:53 

Hardtraxx Addict

Darklevi schreef:
Mike wordt investment banker en verlaat Harvey :whistle:

Nou nee ik denk het eigenlijk niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:58 

Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Nee nee NEE
Zo werkt het dus niet Darklevi, je meld wel even waar het over gaat :mad:

Gelukkig had ik alleen het laatste deel geselecteerd, toen zag ik dus dat het over de serie ging die ik op dit moment aan het kijken ben :mad: :mad: :mad:

Selecteren op eigen risico :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

God Vikings finale :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ja, erg erg vet :love:
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic