Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Californicationnnnn :woot:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een geniale aflevering weer!!
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Voor wie nog twijfelt wie het gedaan heeft:
http://imgur.com/a/2DtPH
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Geniale GoT aflevering :worship:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Henk-Jan wrote:
Firetrap wrote:
Wat een ongelooflijke onzin HJ
Ik kijk hier anders nooit als ik iets nog gezien moet hebben. Tis toch juist de bedoeling dat dr over series gepraat wordt, dan weet je toch dat er hier wat over de afloop gezegd kan worden?
Als het een GoT-topic betrof, á lá. Maar dit is een topic voor alle series. Als ik dan iets over pak em beet Vikings wil zeggen en lees dingen over GoT die ik absoluut niet wil weten, dan moet dat niet kunnen lijkt me. Discussiëren kun je doen met diegenen die het ook al gezien hebben middels de witte tekst om spoilers te voorkomen, lijkt me toch niet teveel gevraagd.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Vinden jullie Daenerys Targaryen ook zo enorm irritant? Wat een arrogant rot wijf is dat. Volgens mij vinden veel mensen haar het leukst uit de serie maar ik mag haar totaal niet.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Oké.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Kevin-Raw wrote:Californicationnnnn :woot:
Ik vond de eerste aflevering eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, wel geniaal eind waar waarschijnlijk heel seizoen 7 over zal gaan :)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jordi wrote:Voor wie nog twijfelt wie het gedaan heeft:
http://imgur.com/a/2DtPH
Spoiler
Spoiler
Zo goed heb ik het allemaal natuurlijk niet bekeken, maar wat mij het meest opviel was sir Dontos die Sansa meeneemt en iets zegt van 'je moet hier snel weg'. Coole shit dit.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Firetrap wrote:Oké.
Het was een vraag. Dus als je zo nodig kortaf wilt reageren doe dat dan met "ja" of "nee".
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Als jij gewoon uitlegt waarom je haar irritant en arrogant vindt, dan hebben we wellicht voer voor discussie. Op deze manier is vrijwel niemand het met je eens, zoals je eigenlijk zelf ook al concludeert, en heeft je opmerking dus ook zo weinig zin. Vandaar mijn 'oké'.
S
Strep wrote:Volgens mij vinden veel mensen haar het leukst uit de serie
Wel 't knapst
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Firetrap wrote:Als jij gewoon uitlegt waarom je haar irritant en arrogant vindt, dan hebben we wellicht voer voor discussie. Op deze manier is vrijwel niemand het met je eens, zoals je eigenlijk zelf ook al concludeert, en heeft je opmerking dus ook zo weinig zin. Vandaar mijn 'oké'.
Zeurpiet
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Ik vind haar ook niet zo als actrice/rol. Maar wel lekker opzich.

Om de een of andere manier vind ik die stukken met Stannis altijd vet, beetje psycho sfeertje hangt daar.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Californication best matig begonnen, maar charlie runkle blijft wel de held van de serie :lol:

Ook begonnen aan Planet earth (BBC documentaire reeks) vanwege de prachtige beelden :loving:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
True Detective afgekeken, wat een juweeltje!
Matthew McConaughey :worship:

Vanavond beginnen met het nieuwe seizoen van GoT. Vikings en Da Vinci Demons inmiddels ook al aardig wat nieuwe afleveringen, dus die zijn daarna aan de beurt. :)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Da Vinci ook alweer ja? Damn houd het allemaal niet meer bij :P thanks voor de heads up.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Firetrap wrote:Da Vinci ook alweer ja? Damn houd het allemaal niet meer bij :P thanks voor de heads up.
Is haast niet te doen nee. :P
Eerste aflevering van Fargo is nu ook online en pilot van The After was vermakelijk.

Iemand die 2e seizoen van The Following volgt? Heb tijdje terug S02E01 gekeken, maar twijfel nog of dit seizoen weer de moeite is om te volgen.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik vind seizoen 2 van the following beter dan 1 tot nu toe, maar hopelijk niet weer zo'n slecht einde als in seizoen 1.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Ik vind The Following vooral heel eentonig, maar de afleveringen zijn kort en het vermaakt me opzich wel dus ik kijk het wel verder. Vond je S1 niet zo en twijfel je om verder te kijken, dan moet je dat zeker niet doen.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Vond seizoen 1 ook beetje een slap einde hebben en ben bang dat dit seizoen beetje zelfde stijltje wordt qua verhaallijn.

Vandaag maar begonnen met het 2e seizoen van Vikings en is tot nu toe weer toffe verhaallijn! :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
1 van de saaiste GoT afleveringen tot nu toe. :yawn: Laatste deel met Dany was echt een enorme anti-climax zowel het stuk met de
Spoiler
champion
als met die
Spoiler
katapulten
.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Idd xd
Spoiler
Dit is echt zo een
episode
Spoiler
om het verhaal weer kloppend te maken.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Dakpan wrote:1 van de saaiste GoT afleveringen tot nu toe. :yawn: Laatste deel met Dany was echt een enorme anti-climax zowel het stuk met de
Spoiler
champion
als met die
Spoiler
katapulten
.
Ik heb gewoon weer genoten van deze aflevering. De spanningsopbouw was heerlijk. ^^
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
ik vond laatste stuk van de aflevering echt super bazig. geen bijzonder aflevering, maar wel belangrijk voor het verhaal.