Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 09:22 

Donateur

Californicationnnnn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 10:04 

Hardtraxx Crew

Wat een geniale aflevering weer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Voor wie nog twijfelt wie het gedaan heeft:
http://imgur.com/a/2DtPH
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:59 

Hardtraxx Elite

Geniale GoT aflevering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:38 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Firetrap schreef:

Wat een ongelooflijke onzin HJ

Ik kijk hier anders nooit als ik iets nog gezien moet hebben. Tis toch juist de bedoeling dat dr over series gepraat wordt, dan weet je toch dat er hier wat over de afloop gezegd kan worden?

Als het een GoT-topic betrof, á lá. Maar dit is een topic voor alle series. Als ik dan iets over pak em beet Vikings wil zeggen en lees dingen over GoT die ik absoluut niet wil weten, dan moet dat niet kunnen lijkt me. Discussiëren kun je doen met diegenen die het ook al gezien hebben middels de witte tekst om spoilers te voorkomen, lijkt me toch niet teveel gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:21 

Hardtraxx Addict

Vinden jullie Daenerys Targaryen ook zo enorm irritant? Wat een arrogant rot wijf is dat. Volgens mij vinden veel mensen haar het leukst uit de serie maar ik mag haar totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:58 

Hardtraxx Veteran

Oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:11 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Californicationnnnn :woot:

Ik vond de eerste aflevering eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, wel geniaal eind waar waarschijnlijk heel seizoen 7 over zal gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:11 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Voor wie nog twijfelt wie het gedaan heeft:
http://imgur.com/a/2DtPH

Spoiler Zo goed heb ik het allemaal natuurlijk niet bekeken, maar wat mij het meest opviel was sir Dontos die Sansa meeneemt en iets zegt van 'je moet hier snel weg'. Coole shit dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:14 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Oké.

Het was een vraag. Dus als je zo nodig kortaf wilt reageren doe dat dan met "ja" of "nee".
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 16:50 

Hardtraxx Veteran

Als jij gewoon uitlegt waarom je haar irritant en arrogant vindt, dan hebben we wellicht voer voor discussie. Op deze manier is vrijwel niemand het met je eens, zoals je eigenlijk zelf ook al concludeert, en heeft je opmerking dus ook zo weinig zin. Vandaar mijn 'oké'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 16:52 

Strep schreef:
Volgens mij vinden veel mensen haar het leukst uit de serie

Wel 't knapst
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:25 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Als jij gewoon uitlegt waarom je haar irritant en arrogant vindt, dan hebben we wellicht voer voor discussie. Op deze manier is vrijwel niemand het met je eens, zoals je eigenlijk zelf ook al concludeert, en heeft je opmerking dus ook zo weinig zin. Vandaar mijn 'oké'.

Zeurpiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:28 

Bierkoning

Ik vind haar ook niet zo als actrice/rol. Maar wel lekker opzich.

Om de een of andere manier vind ik die stukken met Stannis altijd vet, beetje psycho sfeertje hangt daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:26 

Hardtraxx Veteran

Californication best matig begonnen, maar charlie runkle blijft wel de held van de serie :lol:

Ook begonnen aan Planet earth (BBC documentaire reeks) vanwege de prachtige beelden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 07:28 

Hardtraxx Veteran

True Detective afgekeken, wat een juweeltje!
Matthew McConaughey :worship:

Vanavond beginnen met het nieuwe seizoen van GoT. Vikings en Da Vinci Demons inmiddels ook al aardig wat nieuwe afleveringen, dus die zijn daarna aan de beurt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:18 

Hardtraxx Veteran

Da Vinci ook alweer ja? Damn houd het allemaal niet meer bij :P thanks voor de heads up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 19:00 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Da Vinci ook alweer ja? Damn houd het allemaal niet meer bij :P thanks voor de heads up.

Is haast niet te doen nee. :P
Eerste aflevering van Fargo is nu ook online en pilot van The After was vermakelijk.

Iemand die 2e seizoen van The Following volgt? Heb tijdje terug S02E01 gekeken, maar twijfel nog of dit seizoen weer de moeite is om te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:34 

Hardtraxx Veteran

Ik vind seizoen 2 van the following beter dan 1 tot nu toe, maar hopelijk niet weer zo'n slecht einde als in seizoen 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vind The Following vooral heel eentonig, maar de afleveringen zijn kort en het vermaakt me opzich wel dus ik kijk het wel verder. Vond je S1 niet zo en twijfel je om verder te kijken, dan moet je dat zeker niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 21:03 

Hardtraxx Veteran

Vond seizoen 1 ook beetje een slap einde hebben en ben bang dat dit seizoen beetje zelfde stijltje wordt qua verhaallijn.

Vandaag maar begonnen met het 2e seizoen van Vikings en is tot nu toe weer toffe verhaallijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:23 

Hardtraxx Veteran

1 van de saaiste GoT afleveringen tot nu toe. :yawn: Laatste deel met Dany was echt een enorme anti-climax zowel het stuk met de champion als met die katapulten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 13:09 

Hardtraxx Veteran

Idd xd Dit is echt zo een episode om het verhaal weer kloppend te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 14:08 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
1 van de saaiste GoT afleveringen tot nu toe. :yawn: Laatste deel met Dany was echt een enorme anti-climax zowel het stuk met de champion als met die katapulten.

Ik heb gewoon weer genoten van deze aflevering. De spanningsopbouw was heerlijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 23:34 

Hardtraxxer

ik vond laatste stuk van de aflevering echt super bazig. geen bijzonder aflevering, maar wel belangrijk voor het verhaal.
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic