Briljant!Dakpan wrote:De nieuwe GoT...
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
x2Uberhout wrote:Briljant!Dakpan wrote:De nieuwe GoT...
-
S
YEEESSSSS VERLOSSING
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hehe eindelijk GoT 
Net de nieuwe aflevering GoT gekeken. WTF?! Hoe briljant kan een serie zijn?!

-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Einde van S02E07 Vikings
erg baas.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Eens! Ben ondertussen flink benieuwd naar GoT trouwens, vanavond even checken.Firetrap wrote:Einde van S02E07 Vikingserg baas.
stefaneke wrote:YEEESSSSS VERLOSSING
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 hours ago
Wat een aflevering zeg 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Penoza afgekeken in een weekje, top serie! Respect voor het acteerwerk van sommige, écht topniveau.
Binnekort beginnen aan Prison Break.
Binnekort beginnen aan Prison Break.
Hier zat ik echt op te wachten :pchas1n wrote:GoT.. Finallyyyy
Ik vind het eigenlijk wel jammer, uiteraard erger je je kapot aan z'n gedrag maar vond het ook altijd wel wat toevoegen, zo'n heerlijk wreed kutjonk.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Voor mij was het de vorige pagina al overduidelijk anders. 
Ik had ook al zo'n vermoeden idd
Wel nice voor het verhaal natuurlijk.
Ik heb het boek niet gelezen, maar het lijkt me toch niet dat Tyrion het gedaan heeft. Denk eerder Margaery zelf of iemand anders uit die kring (oma ofzo).
Ik heb het boek niet gelezen, maar het lijkt me toch niet dat Tyrion het gedaan heeft. Denk eerder Margaery zelf of iemand anders uit die kring (oma ofzo).
Spoiler:
Spoiler
Lijkt me duidelijk dat dit gedaan is door de oma van die oude vrouw van de Tyrells. Leidde het zelf nog mooi in met een stuk tekst in de vorm van: "wie vermoordt er nou een koning op z'n eigen trouwerij? Dat zou alleen een monster doen". Hoe ze het heeft gedaan, geen idee, maar kan bijna niet anders dan dat zij het heeft gedaan.
Dan moet je niet in dit topic kijken voor dat je gekeken hebt, noobie.JeftaElachouri wrote:Juist jonge! Spoil het maar!
Dat einde van Game of Thrones , had het helemaal niet verwacht 
Werd tijd… wel een plusje voor de dwergen 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Wat een ongelooflijke onzin HJHenk-Jan wrote:Dan moet je niet in dit topic kijken voor dat je gekeken hebt, noobie.JeftaElachouri wrote:Juist jonge! Spoil het maar!
SPOILER:
Spoiler
Hodor heeft een ziek grote pik
-
S
Cosmos - A Spacetime Odessey was ook weer het kijken waard.
Ook al weet ik het overgrote gedeelte al, het inspireert me enorm
.
Ook al weet ik het overgrote gedeelte al, het inspireert me enorm
Ik kijk hier anders nooit als ik iets nog gezien moet hebben. Tis toch juist de bedoeling dat dr over series gepraat wordt, dan weet je toch dat er hier wat over de afloop gezegd kan worden?Firetrap wrote:Wat een ongelooflijke onzin HJHenk-Jan wrote:Dan moet je niet in dit topic kijken voor dat je gekeken hebt, noobie.JeftaElachouri wrote:Juist jonge! Spoil het maar!